|
|
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: The big Oops [TS] ma 8 jun 2020 - 21:11 | |
|
Hey all, een maand inactief oops... guess it's time for new topics. Bleaktail:-BloodClan -Overgelopen van SC -Probeert een plekje te vinden in BC met alles wat er gaande is. - 3 Topics max atm - -Op zoek naar/ personality:
Op zoek naar: Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest en dus een beetje de verhaallijn kwijt. Maar gelukkig voor mij is het wel in character voor Bleak om zeer gefocust te blijven op de paar taken die hij krijgt van de paar clangenoten in zijn oh zo kleine vrienden cirkel en geen beeld te hebben van wat er verder precies gaande is. Hij is niet perse dom, meer ongeïnteresseerd en in overlevingsmodus aangezien zijn plan toch wat ingewikkelder is dan hij had verwacht en hij nu onvrijwillig onderdeel is van iets veel groters. Ik ben op zoek naar BC's die hem een beetje onder hun hoedde willen nemen. Dat hoeft niet perse met goede intenties te zijn. Hij luistert vrijwel naar iedereen en kan gemakkelijk al het saaie/lastige werk opknappen aangezien hij momenteel echt niet in een positie is om nee te zeggen. En wat uitleg & over/ een introductie in BC zou nice zijn. Verder als er Sc's zijn die een topic willen om een hartig woordje met hem te spreken of willen proberen hem terug te winnen is dat ook oké.
Persoonlijkheid: Bleak is erg in zichzelf gekeerd en gefocust op zijn eigen doelen. Met als gevolg dat hij zich nogal op de achtergrond begeeft. Hij is schichtig en neemt maar moeilijk andere in vertrouwen. En dat terwijl hij tegelijkertijd vrij naïef omgaat met de katten waar hij de hoop voor zijn eigen toekomst in ziet. Hij is ietwat klunzig en heeft vaak pech. Maar probeert zichzelf wel te verbeteren om zo BC zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. In SC was hij bepaald geen praatjes maker en de kans bestaat dat hij zich ook in BC op de achtergrond zal houden. Wel is Bleaktail erg nieuwsgierig naar andere Clans en zal zeker open staan voor een praatje met katten die hem interesseren. Hij is uitstekend in liegen. En zal dit later ook zeker in kunnen zetten. Hij plaatst zichzelf niet snel boven Clangenoten en zal met name in het begin erg leergierig zijn. Basically een sukkel met een goed hart en opportunities.
Tarkit:-ShadowClan -Probeert deze tijden te overleven zonder officiële ouders. - 3 Topics max atm - -Op zoek naar/ personality:
Op zoek naar: Tarkit wordt momenteel losjes opgevoed door Airwisp en Beechresin. Tarkit zijn vader is een onbekende kat uit een andere clan en zijn moeder is omgekomen tijdens het gevecht met BC. Ik opzoek naar BC katten die hem lastig willen vallen (desnoods kan het topic in het tijdspad een tijdje terug plaats vinden). ShadowClan kittens / Apprentices om bevriend mee te raken/ tegen op te kijken. Plotjes zijn altijd welkom. Als iemand de NPC rol van de vader wil vervullen dan kan dat uiteraard >3 Ik wil hem basically vormen door slechte indrukken in deze periode. Zodat hij nog maar weinig hoop heeft in andere maar dankzij een paar goeie vriendschappen het wel blijft overleven.
Persoonlijkheid: Qua persoonlijkheid is hij vaak wat meer op de achtergrond. Erg wantrouwig en nogal verlegen. De overname heeft daarvoor uiteraard niet veel goeds gedaan. Maar later kan dit nog wel weer wat bijtrekken. Tarkit brengt veel van zijn tijd alleen door en is daar geheel content mee. Hij is wel erg leergierig en doet graag zijn best voor de gene waar hij tegenop kijkt. Naarmate hij ouder word zal hij wat afstandelijker zijn, raakt hij zijn verlegenheid kwijt en krijgt er een goede dosis aan sarcasme voor terug. Tarpaw is niet bepaald goed met woorden. Zijn affectie laat hij dan ook merken door daden. Hij mag dan wel zo nu en dan vervelend zijn, Tarpaw zal wanneer nodig altijd klaar staan voor zijn vrienden en Clan.
Ferretpaw:-ShadowClan -Probeert beter te worden in vechten en jagen zodat hij in de toekomst een betere Warrior kan zijn. -Max 2 atm - -Op zoek naar/ personality:
Op zoek naar: Voor Ferretpaw ben ik opzoek naar traingsmaatjes die het toekomstig Warriorschap net zo serieus nemen als hij zelf. Na de overname is Ferret beschaamd voor zijn native en speelse karakter. Hij wil dit gedeelte van hemzelf ver weg stoppen en zich volledig focussen op het trainen in vechten en jagen. Met als doel om in de toekomst hopelijk sterk genoeg te zijn om de Clan goed te kunnen verdedigen. Naast reguliere traingsmaatjes ben ik hiermee opzoek naar een mogelijk levenslange vriendschap. Daarnaast lijkt het me ook wel leuk om een aartsvijand te hebben binnen de Clan. Dat ze elkaar als kittens al niet mochten dat wss voor eeuwig voortzetten.
Persoonlijkheid: Naarmate Ferretpaw ouder word verliest hij een groot deel van zijn speelsheid en word een loyale en harde werker. Hij streeft erna om een goed voorbeeld te kunnen zijn voor de rest van de Warriors. Hij wil de trots van ShadowClan hoog houden en dat straalt hij ook uit in zijn houding: standvastig, groots en ietwat afstandelijk. Desondanks blijft hij zijn groot empathisch vermogen wel houden en zal hij altijd op z'n minst neutraal/vriendelijk blijven tegenover andere katten. Ook staat hij er altijd voor open om naar anderen te luisteren als ze hun hart bij hem willen luchten. Vechten zal zijn sterkste kant zijn en Ferretpaw zal niet snel voor iets terugdeinzen (al is hij diep diep van binnen toch wel een beetje bang). Maar hij heeft niet veel strijdlust: hij lost conflict liever met woorden op. Ook blijft hij op de uitkijk voor warriors waar hij tegenop kan kijken. Hij is zeer naïef en zelfs als Warrior blijft dat toch wel redelijk zitten. Hij is op het moment zeer onder de indruk van Stagpaw.
Quietcreek:-RiverClan -Just chilling, maybe looking for romance -Max 2 topics - -Op zoek naar/ personality:
Op zoek naar: Ik ben opzoek naar een aantal gehechte vrienden voor Quiet waar hij kattenkwaad mee kan gaan uithalen. Wellicht iets van romance mocht dat interessant zijn. Ik denk dat Quiet Bi zou kunnen zijn maar dan wel erg secretive. So who knows ~ Ik sta open voor allerlei plotjes >3
Persoonlijkheid: Quietcreek is listig, sluw, slim, avontuurlijk, ietwat vol van zich zelf & hij heeft een grote prestatie drang. Quiet komt over als een sociaal energiek en eervolle kat maar ondertussen heeft hij veel eigen motieven die niet altijd overeen zullen komen met hoe hij zich opstelt. Hij verveeld zich erg snel en bekent gekke plannen die dan vaak helemaal mis gaan. Het is deel van de fun om zich daar dan ook weer uit te redden. Hij was tot voorkort Queen omdat hij als young warrior blind is geraakt aan een oog en vandaar een tijd lang niet meer geschikt was voor het warriorschap. Maar sinds kort heeft hij zich zelf op nieuw kunnen bewijzen. En over die titel is hij erg protective.
En tot slot twee nieuwe accounts: Duskpaw:-ThunderClan -open for anything -Max 2 topics atm - -Persoonlijkheid:
Duskpaw is een extreem energieke, onbezorgde en avontuurlijke kater. Hij is positief en zorgzaam maar staat stevig in zijn schoenen en deinst er niet voor terug om een brutaal antwoord te geven waar hij dat nodig acht. Vechten is niet zijn grootste hobby maar hij kan het behoorlijk goed en zal altijd klaarstaan voor zijn Clan wanneer nodig. Duskpaw is extreem sfeergevoelig en kan de emoties van anderen goed aanvoelen. Dit zorgt er deels voor dat hij zich met name op positieve dingen wilt richten en andere wilt helpen. Gezien de negatieve emoties van anderen zijn stemming net zo veel kunnen beïnvloeden als de positieve. Hij is een beetje een allemansvriend en probeert iedereen aan zijn goede kant te houden. Ondanks zijn speelse karakter kan Dusk nogal charmig overkomen.
Raximé:-Rogue -open for anything -Max 4 topics atm - -Persoonlijkheid:
Raximé is een grofgebouwde volwassen kater. Voor lange tijd was hij een kittypet in een zeer onprettig huishouden. Totdat hij uiteindelijk besloot dat hij nog liever zou proberen te overleven als zwerfkat dan nog langer bij zijn baasjes te blijven. Na een jaar te hebben overleefd kent hij de ins en outs van het rogue leven (22 moons old atm). Ik heb hem nog niet volledig uitgewerkt maar ik heb al wel een aantal traids voor hem: Sarcastic - Grumpy - Tough love - Smokey - Flirtatious - Witty - Distrusting - Stubborn. Ik plan hem in de RPG verder uit te werken dus topics zijn erg gewild c:
Dat was het voorlopig wel. Ik hou deze TS waarschijnlijk langer actief en zal het aantal gezochten topics + waar ik precies naar opzoek ben up to date houden in follow ups ^^ Alvast bedankt voor het doorlezen! & voel je vrij om suggesties voor topics en plots te geven.
|
|
| |
Bo3 1548 Actief Everything is sacrificable for the greater good.
| CAT'S PROFILEAge: 90 moons || 5 livesGender: She-cat ♀Rank: Leader |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] do 11 jun 2020 - 10:37 | |
| Misschien nog een topicje Crystal x Quiet? Zij kunnen wel een interessante band hebben denk ik. Verder heb ik: Olivebranch voor Dusk Sedgepaw voor Tar Amberhunt voor Ferret Flower voor Raximé
Kijk maar wat je leuk lijkt, het maken van de topics kunnen we verdelen c:
|
|
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] do 11 jun 2020 - 11:09 | |
| Tarkit x Bluekit? Quietcreek x Shrimppaw? |
|
| |
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] zo 14 jun 2020 - 13:53 | |
| @Crystalshell oehh is goed. Zal ik die openen? Zal ik openen met Dusk en Ferret? c: @Shadefeather is goed c: zal ik openen met Quietcreek? Misschien dat ze een 'piratenschip' kunnen maken uit een stuk drijvend hout? |
|
| |
Camilla 949 Actief Shrimp is the fruit of the sea
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] zo 14 jun 2020 - 14:01 | |
| Oeh, ja leuk! Ik zal die voor Tar zsm aanmaken dan ^^ |
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] zo 14 jun 2020 - 14:05 | |
| Darkmind en Tarkit. Maak jij het topic? |
|
| |
Miss F 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] zo 14 jun 2020 - 14:14 | |
| Ik heb Swankit in WC en Timberpaw in RC, dus kies maar:3 |
|
| |
Dorian 108 Actief Avatar and signature made by: Kip
Mini avatar made by: Jamie
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] ma 15 jun 2020 - 12:56 | |
| |
|
| |
Rei ♡ 372 Actief -- voice --
| CAT'S PROFILEAge: Twenty-one moons ⚡Gender: She-cat ♀Rank: Warrior ⚡ |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] ma 15 jun 2020 - 12:58 | |
| Misschien een topic Bleak x Zahida?
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] ma 15 jun 2020 - 13:07 | |
| @Dimkit: is goed, zou jij die willen openen? ^^ |
|
| |
dodo 614 Actief and even Dionysus would marvel at her insanity
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] ma 15 jun 2020 - 13:31 | |
| Bleak x Kazan misschien? Dat kan leuk worden xD |
|
| |
Miss F 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] ma 15 jun 2020 - 22:26 | |
| |
|
| |
Bunny 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] di 16 jun 2020 - 21:39 | |
| |
|
| |
fox 141 Actief Living in a ghost town
Feeling like a class clown
Running with the magpies
Walking like a crow
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] di 16 jun 2020 - 22:33 | |
| |
|
| |
Eline 883 Actief B*tch don't kill my vibe
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] za 27 jun 2020 - 22:08 | |
| Hermit x Quiet?
Quiet heeft hem als kitten nog een tour door de warrior den gegeven, dus Hermit vind hem wel top |
|
| |
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] zo 28 jun 2020 - 17:02 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] zo 28 jun 2020 - 17:51 | |
| |
|
| |
Eline 883 Actief B*tch don't kill my vibe
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] zo 28 jun 2020 - 18:02 | |
| Ik wil wel joinen! Je hoeft niet op mij te wachten hoor. Ik kom er wel een keer ingesprongen |
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] zo 28 jun 2020 - 20:07 | |
| is goed stuur de link maar door. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] di 14 jul 2020 - 21:25 | |
| heyho ik ben er weer! Mijn excuses voor mijn afwezigheid D: Ik zal deze week gaan bijposten. Ik ben alleen tot aan het weekend wel traag ivm werk overdag. Mijn excuses voor het lange wachten ;0;
zijn er topics waarbij ik met spoed moet reageren (ivm plots ect?) laat het me dan even weten ^^
alvast bedankt!
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The big Oops [TS] | |
| |
|
| |
|