[Trainings] Let me see.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [Trainings] Let me see.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormlight
Member

CAT'S PROFILE
Age: 20
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormlight
BerichtOnderwerp: [Trainings] Let me see.   [Trainings] Let me see. Icon_minitimeza 6 jun 2020 - 20:05

Gelukkig ging het weer beter met Storm, maar toch droeg hij nog een dikke korst op de linkerkant van zijn kop. Het was een geluk dat Shrimppaw hem achterna was gekomen, anders had Storm hier nu niet staan wachten op zijn nieuwe leerling. Sagepaw zou zo dadelijk wel uit de leerlingen den komen kruipen. Hij was nog jong, maar dat zou niet zo erg zijn. Stormlight zat daar netjes. Hij wist dat het jagen 1 punt was, maar je wist maar nooit wanneer de Bloodclan hun territorium binnen zou komen vallen, dus wilde de bengaal zijn leerling even testen op welke vechttechnieken zij al kende!
Zijn blik gleed door het kamp en zag de bedrijvigheid van het kamp al zo vroeg in de ochtend, maar dat was hij zo gewent. Toen een kleine beweging hem opviel draaide Storm zijn blik om en zag de goud gevlekte kater Sagepaw op hem af komen trippelen. Dus stond de warrior alvast op en glimlachte vriendelijk aan zijn leerling. 'Zullen we maar.' miauwde Storm en draaide zich om om het kamp te verlaten.

@Sagepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
[Trainings] Let me see. Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Trainings] Let me see.   [Trainings] Let me see. Icon_minitimeza 6 jun 2020 - 22:31


De grond van de Apprentices Den baadde in het bleke licht van de zonsopgang. Het was Sagepaws gewoonte om vroeg uit de veren te zijn: ze verkoos de schoonheid van dageraad en de verfrissende koele lucht. Ook op deze dag was ze er vroeg bij. Dat moest wel, Stormlight stond haar vast op te wachten. Zodra ze haar lichaam had uitgestrekt, stapte ze naar buiten in de kille ochtendlucht. Haar gloednieuwe mentor zat op een paar vossenlengtes het kamp rond te turen. Toen hij haar opmerkte, mauwde hij met een glimlach: 'Zullen we maar.' Sagepaws grijsgestreepte vacht prikte van verwachting. "Absoluut." Snorde ze tevreden en met opgeheven staart liep ze achter de gevlekte kater aan. Stormligt zou vast een andere manier van trainen hebben dan Hollywood maar dat ging niet in de weg staan. Ze putte enthousiasme uit het feit dat ze haar trainingen met een nieuwe start ging verder zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Trainings] Let me see.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: