Bo3 1548 Actief Everything is sacrificable for the greater good.
| CAT'S PROFILEAge: 90 moons || 5 livesGender: She-cat ♀Rank: Leader |
| Onderwerp: Afterthought [Underwater] wo 13 mei 2020 - 13:51 | |
|
Ze had zich afzijdig gehouden van zijn familie. Crystalshell had zich een indringer gevoelt. Haar liefde voor Creamyfrost had pas vaste vorm gekregen na zijn dood, ze had nooit met hem over de toekomst kunnen praten. Ze was er bij toen om hem gerouwd werd, en toen hij begraven werd. Maar ze had het er niet met zijn familie over gehad, had niet geweten hoe ze op hen af moest stappen. En nu was het vele seizoenen later. De kittens die ze van hem had gekregen waren warriors en zijzelf was deputy. Ze dacht nog bijna dagelijks aan hem, en bedacht zich ook dat ze eindelijk de behoefte had om daar met anderen over te praten.
Crystalshell had Underwater gevraagd met haar mee te gaan. Het was de eerste keer dat ze één op één met hem was. De eerste keer dat ze met hem over meer dan alleen de alledaagse onderwerpen wilde praten. Toen ze uit de buurt van het kamp waren en Crystalshell er zeker van was dat niemand hen kon horen begon Crystalshell: "Ik wilde het hebben over je broer... Ik weet dat het laat is, dat ik niet zo lang had moeten wachtten voordat ik eindelijk mijn bek erover durfde te openen. Maar ik hoop dat je mijn wachten kan vergeven en over hem wilt praten?" Vroeg ze met een kwetsbaarheid in haar stem die ze maar zelden toonde.
|
|