We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: After a long night comes the morning za 25 apr 2020 - 20:05
Zachtjes was hij de nursery uitgetrippeld, proberend het kleine bundeldje chagrijn niet te wekken. Zeker niet nadat hij de kleine kitten al twee keer geplet had in de nacht, maar veel had de kater er niet aan kunnen doen. Hij was gewend naast grotere poezen te liggen, poezen die je niet kunt pletten in je slaap. Nou had hij geluk dat hij de kitten nog geen pijn had gedaan, en misschien was het slimmer voortaan niet meer bij haar te slapen maar in tijden als deze zou hij het kleintje zo weinig mogelijk alleen durven laten. Hij had gezien hoe gewetenloos deze katten waren, hoe ze kittens konden pesten zonder enige moeite of schuldgevoel te ervaren. Tuurlijk, hijzelf stond er om bekend kittens te plagen voor zover hij dat kon, maar pesten? Dat zou hij, voor zover hij wist, nooit doen. Met zachte stapjes wist hij dan toch de nursery te ontsnappen, en liet even zijn ogen wennen aan het iets te felle licht dat hem erbuiten te wachten stond. Het kamp was nog rustig en ergens stelde dat de kater gerust, het laatste waar hij nu zin in had was een confrontatie met 1 van deze parasieten, zoals hij hen al snel genoemd had.
Met snelle pasjes wist hij zich een veilig door het kamp te navigeren, een kamp dat hij ooit zijn thuis had genoemd. Nu leek hier niks meer van over, thuis is waar het hart is en hier was geen hart meer te vinden. Hij zou opzoek zijn gegaan naar onbijt voor hem en Bluekit, maar dit had even moeten wachten toen hij een jonge apprentice in zijn visier kreeg. De kater kon het gewoon niet laten om even een kort gesprek met de jonge kater te hebben om hem hopelijk even op te beuren, zover dat mogelijk was althans. Deze parasieten mochten zich dan wel een weg onder hun huid door hebben gevreten maar hun hart zouden ze nooit bereiken. "Goedemorgen little one" mauwde hij op een vriendelijke toon, een speelse glimlach op zijn vermoeide gezicht "Heb je een beetje kunnen slapen?" vroeg de warrior hem toen kalmpjes +Hoarsepaw
Hoarsevoice
Member
❆ Michelle ❆ 111 Actief The first sign is fear. The second is always fire. Your people are afraid, and now the fires burn.
Onderwerp: Re: After a long night comes the morning zo 26 apr 2020 - 19:58
Well, there he was a falcon among crows.
Woede kookte in zijn hart. Dit was haar schuld.. Dit verdomde monster dat ze een plangenoot hadden genoemd. Het beest dat zomaar ineens dood was, zonder dat hij zijn wraak had kunnen krijgen. Zonder dat hij iets had kunnen doen. Hij had nieteens zijn eigen clan kunnen beschermen van deze monsters. En nu zat hij hier, gaar te koken in zijn eigen woede. Starend naar de stinkende beesten.. Hij wist niet waarom. Maar dit was zijn schuld, het kon niet anders. Als hij niet dat verkeerde stuk prooi had gegeten. Als hij gewoon bij was geweest.. Misschien had hij dan iets kunnen betekenen voor zijn clan. Nu was hij niets anders dan een mislukkeling.. toch?
Zijn oren schoten in zijn nek bij het horen van een stem. Een stem die hem little one noemde. Met een ruk draaide de witte kater zijn nek om en staarde naar Bluejay die het durfde om hem zo aan te spreken. Langzaam trok hij zijn bovenlip op om een woedend geluid richting de kater te maken. Maar voor de grom over zijn lip rolde besefte hij zich wat hij aan het doen was. Dit was zijn clangenoot. Een echte clangenoot. Die moest hij koesteren.. voor er meer zometeen overstapte naar die vieze monsters. Echter bleven zijn oren nog altijd in zijn nek terwijl hij naar de kater keek. ”Wat denk je zelf.” Siste hij boos. ”Mijn nest is ingepikt door een bloedclan mormel ik moest buiten slapen. Denk je echt dat ik een oog dicht gedaan heb.” Woedend keek de kater weg. Boos op alles, maar vooral boos op zichzelf. Boos dat het zo ver had kunnen komen. Boos dat Tallstar.. tja.. Tallstar was? Maar vooral boos op Sinclaw en haar kinderen die hier rond huppelde, boos op alles en iedereen. Boos. Gewoon boos.
Bluejay
Member
Sannemander 615 Actief Always flying high and falling down
Onderwerp: Re: After a long night comes the morning ma 27 apr 2020 - 16:08
”Wat denk je zelf.” antwoorde de kater, duidelijk geirriteerd, de reden zal zo wel komen, gokte de warrior. ”Mijn nest is ingepikt door een bloedclan mormel ik moest buiten slapen. Denk je echt dat ik een oog dicht gedaan heb.” ah daar was het. Even kneep de kater zijn ogen samen, deze schoften stalen nesten nou? Hij zou liegen als hij zei dat het een verassing voor hem was. De kater zuchtte diep, hij zou de apprentice zo graag willen helpen zijn nest weer terug te pikken, maar hij wist dat dat niet de manier zou zijn, ze waren nou eenmaal niet sterk genoeg. "Hm" begon de kater peinzend, zijn blik over het kamp heen glijdend "Als je wilt" hij liet zijn blik op de apprentice rustte "Is er nog ruimte in de nursery, je kunt mijn nest wel hebben, als je bereid bent deze met mijn dochter te delen" stelde hij kalm voor "Niet idiaal, dat weet ik, maar beter dan buiten niet waar? Ik kan wel een nachtje buiten hebben hoor, ben daar meer dan sterk genoeg oor" en trotse grijns verscheen op zijn snoet, ja, sterk genoeg was hij zeker wel. Natuurlijk sliep hij liever binnen, maar hij wilde absoluut niet dat de jongste en oudste onder hen buiten sliepen, laat dat maar aan de grote sterke warriors als hem over hoor.
Hoarsevoice
Member
❆ Michelle ❆ 111 Actief The first sign is fear. The second is always fire. Your people are afraid, and now the fires burn.
Onderwerp: Re: After a long night comes the morning wo 29 apr 2020 - 20:17
Besloot deze kater nou.. dat hij maar in de nursery moest slapen? Was dat echt de oplossing waarvan hij dacht dat het goed was? Hij oh god absoluut niet. Woedend zwiepte een dikke witte staart heen en weer terwijl hij naar de kater keek. ”Ik neem aan dat de queens dat niet zo’n goed idee zullen vinden.” Siste hij laag. Hij trok zijn bovenlip op en keek de kater recht aan. ”Daarnaast slapen mijn siblings ook in de buitenlucht, die laat ik liever niet alleen slapen. Met die monsters.” Hij keek even weg en schudde zijn kop bewust. Nee. Hij bleef liever bij hen in de buurt. Stel dat ze wat overkwam terwijl hun moeder nog in de medicine cat den lag..
Bluejay
Member
Onderwerp: Re: After a long night comes the morning vr 1 mei 2020 - 18:41
”Ik neem aan dat de queens dat niet zo’n goed idee zullen vinden.” Siste de aprentice ”Daarnaast slapen mijn siblings ook in de buitenlucht, die laat ik liever niet alleen slapen. Met die monsters.” De kater schudde begrijpend zijn kop, misschien was het wel een stom idee geweest, maar hoe kon hij anders helpen? Niet? Misschien was er inderdaad niets wat hij kon doen, nog niet in iedergeval. "D-dat begrijp ik hoarsepaw, het was een stom idee, sorry ik probeerde weer is te snel een oplossing te vinden." begon hij kalmpjes, hij moest kalm blijven rond de jonge kater gokte hij, er was niks wat hij kon doen om de woede van de apprentice in te dimmen, maar hij kon er wel voor zorgen dat deze niet nog bozer werd. "Maar het zal tijdelijk zijn, ik weet het zeker, dit alles zal snel over zijn en dan krijgen julie je nest weer terug" weer knikte hij. De kater had goede hoop, voor zover dat mogelijk was, zolang ze nog ademde kon er nog van alles gebeuren...
Hoarsevoice
Member
Onderwerp: Re: After a long night comes the morning zo 3 mei 2020 - 20:42
Hij snapte de kater niet voor hem. Tuurlijk was het lief en aardig. Maar hij kon zijn siblings toch niet.. Misschien snapte Hoarse zichzelf ook niet helemaal. De witte kater schudde langzaam zijn kop en keek weer op naar de oudere warrior. Misschien moest hij niet zo kortaf zijn.. Shadowclan had elkaar nodig toch? ”Het is oke.” Mauwde hij, zijn staart laten hangen tussen zijn poten. Het was niet helemaal eerlijk om zichzelf zo af te reageren dat wist hij ook wel. Zijn moeder had hem wel manieren geleerd. ”Ik hoop het.. maar wanneer is dat.. Als Acorn.. echt dood is.” Hij slikte even en keek op naar de oudere kater, iets van steunende woorden zoeken. ”Heeft Starclan ons verlaten?”
Bluejay
Member
Onderwerp: Re: After a long night comes the morning ma 4 mei 2020 - 17:25
”Het is oke.” antwoorde de apprentice. Vermoeid glimlachte de warrior een beetje, blij dat de witte kat voor hem leek te kalmeren. ”Ik hoop het.. maar wanneer is dat.. Als Acorn.. echt dood is.” ging hij verder en even moest de warrior wegkijken, het zou hem niet verbazen als de kater daadwerkelijk er niet meer was..alhoewel daar geen concrete bewijzen voor waren, geen lichaam, geen dood. Zo was het en zo zou de kater de hoop proberen hoog te houden. ”Heeft Starclan ons verlaten?” vroeg hoarsepaw, verbaast en geschokt keek de kater op toen hij de woorden van de apprentice hoorde. Het was niet iets wat je zou verwachten van een apprentice te horen...niet iets wat je van apprentice wilde horen, en het deed hem pijn de jonge kat zo negatief te horen doen, zo bleek maar weer dat het niet alleen levens zijn die bloodclan van hun clan gestolen had als de schoften die ze waren. "wat??" begon de kater dan ook stomverbaasd, een kleine maar warme korte lach volgend "Nee joh, denk je nou echt dat Starclan kan stoppen met kijken naar knappe kerels als ons? Nee joh die houden hun oogjes op ons hoor" grapte hij, hopend de sfeer was lichter te maken, maar wist ook wel degelijk dat dit misschien niet de juiste manier was om de apprentice zijn vraag te behandelen dus glipte hij al gouw terug in zijn kalme houding "Nee hoarsepaw, ik weet zeker dat starclan er nog is" een zachte warme glimlach verscheen op zijn snoet, een vriendelijk en kalme glans over zijn blauwe ogen "Starclan heeft gewoon...een mysterieuze manier van werken little one" langzaam gleed zijn blik over de roze lucht die een nieuwe ochtend aankondigde, alsof hij nog altijd de sterren erachter kon zien "En soms moeten we ook gewoon is wat vertrouwen in ons zelf hebben, dat weet starclan" even knikte de kater voor hij zijn blik weer op de apprentice legde, een kleine grijns op zijn doffe gezicht "Wij zijn jonge sterke kerels niet waar, we leven nog, bloed stroomt door ons, Shadowclan bloed nog wel pfoooo, samen kunnen wij erwel doorheen komen tot starclan ons de weg weer aangeeft wanneer zij dit weer kan doen" weer knikte hij vol zelfvertrouwen "Ik bedoel, wees is trots op jezelf man, je kiest je siblings over een warm nest, dat vind ik niet alleen nobel ik vind dat zelfs inspirerend, echt waar je hebt mijn volle respect Hoarsepaw, sommige katten zouden iets van jou kunnen leren" en daarop knipoogde hij naar de jonge kat "Echt waar"
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: After a long night comes the morning