[Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Seamist] I'm clutching at straws

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Settledstar
Catministrator
[Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [Seamist] I'm clutching at straws   [Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 Icon_minitimema 27 apr 2020 - 19:22

[Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 Ddk25ee-829d5c3f-7637-4035-b364-846b897dedbe.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzI4YTliZDVlLTY1Y2QtNGVjYi05ZTA5LTdiODZhZDk2MWQxYlwvZGRrMjVlZS04MjlkNWMzZi03NjM3LTQwMzUtYjM2NC04NDZiODk3ZGVkYmUuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Settleddust besloot toch maar de laatste happen van de vogel naar binnen te werken. Seamist leek even afgeleid, waarna de poes vroeg of hij nog veel familie thuis had. Hm, niet veel, maar dat maakte ze niet minder belangrijk voor hem. ‘Mijn zusjes,’ antwoordde hij. Dat was inclusief Pepperpaw natuurlijk, die praktisch nu onderdeel van de familie was. Welke vreemde, gebroken, bij elkaar gesprokkeld groepje katten dat ook maar was. Hij keek het kamp rond. StarClan, hoeveel familie van hem zou hier wel niet rondlopen waar hij geen idee van had. ‘Maar ik denk dat mijn meeste familie hier rondloopt,’ sprak hij onverschillig. Het was makkelijker van zijn lippen af gerold als hij dacht. Hij wist niet waarom hij dit zomaar opbiechte aan haar. Ze miauwde vervolgens wie haar tegen zou houden. Hij kreeg een ondeugende twinkeling in zijn ogen. ‘Ik,’ miauwde hij een tikkeltje uitdagend. ‘En mijn onweerstaanbare charme.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Seamist] I'm clutching at straws   [Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 apr 2020 - 14:16

Seamist glimlachte zachtjes naar Settleddust toen deze begon te vertellen over zijn familie. "Als ze ook maar half zo taai zijn zoals jij bent, dan komt het wel goed met ze," suste de kattin. Ondanks dat Settleddust af en toe makkelijk op te stoken was, was hij geen watje. Bij zijn volgende opmerking kreeg ze een beetje een vreemde twinkeling in haar ogen, bijna treurig. Ze wist de expressie echter binnen een paar hartslagen van haar gezicht te vegen. Het was allemaal zoveel makkelijker geweest om gezellig te dollen als hij met Littlefish was meegekomen.. Maar dat was hij niet. "Mijn vader was ook halfclan," miauwde ze, een beetje matter of fact, "dus dat maakt mij kwart clan. Maar goed. Zo heeft iedereen wel vreemd bloed in hun aderen denk ik." Ze lachte kort bij zijn onweerstaanbare charmes en schudde haar hoofd, waarna ze haar blik eventjes over het kamp liet gaan. "Nou meneer onweerstaanbare charmes.. Ik moet denk ik maar weer eens gaan jagen om jullie dikke buiken te vullen.." Ze hief zichzelf tot haar voetjes, voordat Crystallshell of Pantherstar in haar nek zouden zitten. "Maar ik zou graag horen hoe het met je gaat na je avonturen.." Haar stem verlaagde zich tot een fluistering, haar ogen enigszins hoopvol. "Vierboom, wanneer de maan donker is?"
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [Seamist] I'm clutching at straws   [Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 apr 2020 - 23:46

Half zo taai? Settleddust dacht aan instabiele Pepper en aan panische Soft. StarClan, zijn zorgen waren helemaal terecht. Maar hij knikte toch. Hij moest optimistisch blijven en een warm glimlachje ging op zijn snoet staan. Seamist leek niet van haar stuk toen hij over zijn RiverClan familie vertelde. Nee, ze was zelf ook deels gemixt bloed. Hij knikte. Hij begreep het. ‘Blijkbaar zijn we niet een zeldzaam soort,’ miauwde hij plagend. Settleddust had er eerst erg mee geworsteld, zeker toen Littlefish hen verliet. Maar nu was hij erover. Het was niet zijn schuld, en hij voelde zich volledig ShadowClan. Vervolgens meldde ze lachend dat ze weer moest gaan. Hij grinnikte toen ze overeind kwam. Maar hij vond het ook jammer. Hij zou graag haar beter leren kennen, maar hij mocht zich ook niet laten meeslepen. Hij wilde iets lolligs terugzeggen, maar Seamist was hem voor. Haar fluisteringen deden zijn vacht tintelen en zijn ogen schitteren. Hij knikte. ‘Oké, ik zal je alles vertellen over m'n heldenverhalen, áls ik nog leef’ snorde hij zachtjes, grappend. Maar vervolgens veranderde zijn blik naar een intense glinstering. ‘Vierboom, donkere maan, begrepen,’ fluisterde hij toen terug met betekenisvolle ogen.
Seamist
Member
[Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Seamist] I'm clutching at straws   [Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 apr 2020 - 15:53

Een zachte glimlach ging over Seamist haar lippen toen Settleddust opmerkte dat ze niet zo'n zeldzaam soort waren. Zachtjes schudde ze haar kop. "Nee, alles lijkt dan toch een beetje complexer dan dat het voorgelegd is.." miauwde ze met een zachte glimlach. Ze had het nooit erg van haar vader gevonden dat hij halfclan was. Het enige wat ze erg had gevonden, was dat hij er vandoor gegaan was. Maar dat alles stopte haar niet om Settleddust te vragen voor een ontmoeting. "Blijf leven, anders vergeef ik het je nooit," miauwde ze zachtjes, met pretlichtjes in haar ogen, "tot dan, Settleddust." En met die woorden draaide ze zich om en liep ze weg, haar lange staart bijna nog een keertje in zijn gezicht zwiepend.
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [Seamist] I'm clutching at straws   [Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 apr 2020 - 19:26

[Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 Ddk25ee-829d5c3f-7637-4035-b364-846b897dedbe.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzI4YTliZDVlLTY1Y2QtNGVjYi05ZTA5LTdiODZhZDk2MWQxYlwvZGRrMjVlZS04MjlkNWMzZi03NjM3LTQwMzUtYjM2NC04NDZiODk3ZGVkYmUuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Settleddust knikte langzaam bij Seamist haar opmerking. Tsja, eerst had hij altijd gezegd dat hij nooit kon voorstellen wat zijn ouders hadden gedaan. Zomaar de code breken, de levens van onschuldige kittens verpesten. Hij had zichzelf gezworen nooit in die pootstappen de volgen. En toch maakte hij een afspraak om met Seamist af te spreken, na het gevecht. Waar hij zou overleven. Want anders zou hij haar niet meer zien. Hij grijnsde scheef en knikte. ‘Ik beloof het,’ sprak hij als slechts een fluistering. En toen keerde ze om en kreeg hij haar gevederde staart in zijn snuit. Settleddust beet op zijn lip toen hij haar nakeek, waarna hij zich veer op de grond neerlegde. Tot dan, Seamist.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Seamist] I'm clutching at straws   [Seamist] I'm clutching at straws - Pagina 2 Icon_minitime

[Seamist] I'm clutching at straws
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: