We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 23:22
you're a weapon and weapons
don't weep
Wat begon als een grap voelde voor hem alleen maar als een extra stomp in zijn gezicht. Hij was veel veranderd en meestal deden zijn gevoelens hem niks, maar die dag waren ze vanaf het moment dat hij Brat gezien had op hol geslagen en hij kon ze niet in bedwang houden. ”Hey hey, don’t go we were having a really good time!” Ondertussen was hij bijna van de steen af gesprongen en had hij zijn oren wat naar achteren gedraaid om naar haar te luisteren. Hij stond even aan de grond genageld toen de wanhoop in haar stem duidelijk te horen was en Stagstorm draaide zich langzaam om voordat hij op haar af rende en haar tackelde. ”Denk je nou echt dat ik nu al wegga?”
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 23:33
Ze dacht echt dat hij wegging, haar achter liet. En ook al wist ze dat ze hem wel moest laten gaan, vroeg of laat. Kon ze het nog niet, ze hadden elkaar zo lang niet gezien en zo lang waren ze nog niet herenigd. Toen hij langzaam omdraaide hield ze haar adem in, wachtend op iets. En toen hij naar haar toe rende en haar tegen de grond tackelde kon ze het niet helpen om het als een aanval in te schatten. De kattin keep haar ogen dicht en versnelde haar ademhaling. Echter toen ze geen nagels of tanden in haar vlees voelde wist ze dat het goed zat. En ze relaxte zich. Ze schudde haar hoofd op zijn woorden en zuchtte. 'Ik weet het niet,' verklaarde ze zachtjes.
Kazan
Member
dodo -again- 384 Actief hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 23:37
don't weep
De kattin onder hem had haar ogen dicht geknepen en even dacht hij dat ze misschien naar hem zou uithalen, maar toen hij dat niet deed voelde hij een soort zucht van opluchting zijn lichaam verlaten. Zachtjes likte hij haar wang terwijl ze haar ogen opende en vertelde hem dat ze niet goed wist waarom ze dacht dat hij weg zou gaan. ”Ik heb je net terug, ik blijf hier de hele nacht als dat moet” miauwde hij met een kleine, blije twinkeling in zijn ogen.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 23:51
Hij likte haar wang en de kattin voelde zich gelijk een stuk beter. Een golf van rust kwam over haar heen.Hij liet haar weten dat als het moest hij hier de hele nacht zou bleven. De twinkeling in zijn ogen ontging haar niet en ze glimlachte. 'Dat zou ik fijn vinden.' mompelde ze zachtjes terwijl ze haar poot weer tegen zijn borstkas aandrukte. Een speels giecheltje verliet haar bek terwijl ze begon te knikken. 'Om je deze nacht helemaal voor mij zelf te hebben.'
Kazan
Member
dodo -again- 384 Actief hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.
Onderwerp: Re: Stars at your feet vr 27 dec 2019 - 11:39
don't weep
Toen hij haar eenmaal vertelde dat hij hier desnoods de hele nacht zou blijven bij haar glimlachte ze. ”Dat zou ik fijn vinden” mompelde Brat zachtjes en duwde met een poot tegen zijn borstkas aan. Een speels gegiechel verliet haar bekje en Stag keek haar even verbaasd aan nadat ze eraan toe voegde dat ze hem de hele avond voor zichzelf zou hebben. ”Dat klinkt veelbelovend.” Bromde de kater terwijl hij van haar af klom en naast haar ging liggen.
Onderwerp: Re: Stars at your feet vr 27 dec 2019 - 12:56
De kater bromde dat haar woorden veel belovend klonken en ging vervolgens naast haar liggen. Brat grinnikte zachtjes en wiebelde met haar oren. Ze draaide haar lichaam zo dat ze weer op haar buik lag en gleed met haar blik over het gebied heen. Enkel de wind en het geritsel dat het meenam was te horen. Veder was het doodstil, geen mensen die luidruchtig met hun monsters over de wegen heen scheurde. Geen blaffende honden, enkel rust. 'Ik heb de prefix, 'Rose' altijd heel mooi gevonden.' sprak ze zachtjes. 'Ik zou dan ook graag een clanse naam willen hebben met dat erin.'
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet vr 27 dec 2019 - 17:10
don't weep
De gestreepte kater was languit op zijn buik gaan liggen en had zijn kop op zijn poten geplaatst terwijl zijn goud gekleurde ogen ogen over het gebied gleden. Er stond nauwelijks wind en dat wat hij door de wind hoorde was het geritsel van de bladeren die nog in de boom hingen, wat er niet veel meer waren. De koudere temperaturen hadden de bladeren van de bomen doen vallen en de bomen waren nu kaal. Klaar om al hun energie in het nieuwe jaar aan het aanmaken van nieuwe bladeren te stoppen. ”Ik heb de prefix Rose altijd erg mooi gevonden” sprak Brat zacht en Stagstorm hief zijn kop. ”Rose?” Vroeg hij en al snel vertelde de kattin naast hem meer. ”Ik zou dan ook graag een clanse naam willen hebben met dat erin” vertelde ze daarna en de tabby knikte. Het was een mooie suffix, maar ook als prefix had het soms mooie namen kunnen opleveren. ”Het past we bij je, zacht maar toch ook sterk, net als de bloembladeren en de doorns op een roos”
Onderwerp: Re: Stars at your feet vr 27 dec 2019 - 17:47
Rosethorn? Rosescent? Brat vond ze allebei wel leuk klinken, in ieder geval beter dan de naam die zij nu droeg. Het was een van de eerste vernedering dat haar moeder had gegeven, ze had altijd geprobeerd om haar naam toch met trots te dragen. Maar ze zou liegen als ze niet heel graag een andere naam zou kunnen verkrijgen, alles was; in haar ogen beter dan brat.'Daarom juist.' stemde ze in met de uitleg die de kater gaf. Daarbij stonden roze symbool voor vele dingen, al paste 'passie' en 'verlangen' het beste bij haar. 'Ik vind de naam Kazan ook wel bij je passen,' ging ze veder terwijl ze haar oog wat vernauwde.
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet vr 27 dec 2019 - 22:20
don't weep
De stenen onder zijn lichaam waren koud en de wind die door de bomen waaide was fris, maar door zijn dikke vacht merkte hij hier vrijwel niks van. Zijn dikke en pluizige staart bewoog langzaam van links naar rechts terwijl hij luisterde naar Brat en knikte af en toe. Vroeger had hij de oren van haar kop gekletst, maar nu niet meer. Nu wad hij rustig, kalm, bijna zijn eigen tegenpool. Ze vertelde hem dat ze de naam Kazan bij hem vond passen en Stagstorm opende zijn bek om weer wat te zeggen. ”Wie weet, als ik toch ooit de clan uit moet verander ik mijn naam naar Kazan.”
Onderwerp: Re: Stars at your feet za 28 dec 2019 - 1:21
Haar gedachtes gingen een duistere kant op, ergens wilde ze dat hij zijn clan uit geschopt zou worden. Dan kon ze hem tenminste meer zien, ook al zou hij besluiten de Elite toch niet in te stappen. Was het makkelijker voor haar om hem dan als Rogue of misschien wel als Kittypet te bezoeken, dan als Windclan warrior. 'Klinkt wel wat beter dan 'Fluffy' niet?' grinnikte ze zachtjes, de namen die Elite katten droegen waren meestal recht door zee en gaven je gelijk al een indruk hoe de persoonlijkheid van de kat in kwestie was. En Kazan, klonk groot en sterk net zoals Stagstorm was. 'Al zou je altijd Fluffy blijven in mijn ogen. Ongeacht de naam die je draagt'
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet zo 29 dec 2019 - 18:58
don't weep
Als hij de clan uit zou stappen, wat zou hij dan doen? Hij wist dat het leven in de elite niet voor hem weggelegd was, ze waren daar, na wat hij van Brat haar verhalen gehoord had eerder een groep waar het ieder voor zich was. Dat was iets waar hij geen behoefde aan had. De kracht die een clan met zich mee kon brengen als iedereen dezelfde kant op ging was bijna iets magisch. Misschien was dat ook wel zo in de elite, maar daar waren ze zeker ook niet vies van het bloed. "Klinkt wel beter dan 'Fluffy' niet?" De kattin grinnikte zachtjes en Stagstorm rolde nogmaals met zijn ogen voordat zijn blik op haar halsband viel. "Je hebt er meer" miauwde hij en gebaarde met zijn kop naar de hondentanden die om haar hals hingen als een soort trofee. "Al zou je altijd Fluffy blijven in mijn ogen. Ongeacht de naam die je draagt" Hij schudde met zijn kop. Fluffy was een naam voor een kittypet, niet voor hem.
Onderwerp: Re: Stars at your feet zo 29 dec 2019 - 19:49
Oh ging hij het onderwerp veranderen naar haar hondentanden? Want daar kon ze wel uren over praten. Het was echt een trofee voor haar, het gaf kwaliteiten weer, zodat dat iedereen maar met een blik kon zien waar ze van gemaakt was. Brat maakte haarzelf niet zoveel druk over de afschuwelijke dingen die ze heeft gedaan om haar tanden te kunnen verkrijgen. In haar ogen was een tijd makkelijk een leven waard. Dit was misschien het grootste verschil dat vergeleken met Stagstorm had; de gereedheid om iemand te doden. 'Ja goed he?' sprak ze zo trots als een pauw terwijl ze met haar poot over haar halsband gleed. De halsband die ooit van een niks vermoedende kittypet was, voordat zij hem beroofd had. Van zijn halsband maar ook van zijn leven, als de dief die ze eigenlijk was.
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet zo 29 dec 2019 - 20:19
don't weep
Hij had haar hondentanden altijd al fascinerend gevonden. Hoe iemand de tanden van een ander wezen vol trots kon dragen na wat ze gedaan hadden. Zijn oren wiebelde even en zijn staart bewoog langzaam heen en weer, zijn blik op haar halsband gericht. Ze had hem wel eens verteld dat hij van een kittypet was geweest en had hem dat dan ook vol trots verteld doen ze hem net had, maar een halsband met zulke haken eraan leek hem niet echt lekker zitten. "Ja goed he?" sprak ze, trots als een pauw. Haar poot gleed over de halsband en Stagstorm bracht zijn gezicht dichter naar de halsband om ze wat beter te bekijken. "Waarvoor zijn ze?" Vroeg hij voordat hij als een soort pannenkoek op zijn zij rolde en wachtte op een antwoord van haar.
Onderwerp: Re: Stars at your feet zo 29 dec 2019 - 20:58
De kattin voelde haar haren wat rijzen om zijn eigenlijk simpele vraag, maar het was een automatische reactie. Eentje die vast elke Elite kat wel had als er iets over Bloodclan en hun cultuur gevraagd werd. Er werd namelijk veel nadruk op informatie gelegd, en ook al zou de kater niet veel met gegevens doen. Voelde het toch aan haar kant verkeerd om zomaar weg te geven. Brat vernauwde haar oog daarom wat ook naar de kater gericht die ondertussen zo plat als een platvis op zijn zij lag. Ergens deed het haar pijn dat ze zo moeilijk deed over dit feit, ze waren immers vrienden. Maar ze kon het niet helpen, het was in haar hoofd gestampt van jongs af aan. 'Nooit Elite informatie weggeven, de mysterie die om ons heen hangt maakt ons sterk.' de woorden van haar mentor echode in haar hoofd. En Brat in een poging om de stem de mond te snoeren schudde met haar hoofd. 'Kom naar de Elite als je hun belang wilt weten.' sprak ze half sissend, het was grappig hoe ze van trots over haar tanden naar defensief ging. Maar ze laten zien en aanschouwen door anderen, en vertellen waar ze eigenlijk voor diende waren twee verschillende dingen; in haar ogen dan.
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet zo 29 dec 2019 - 21:05
don't weep
Toen hij naar de hondentanden vroeg en waarvoor ze waren draaide haar gedrag weer compleet om. Ze had haar oog samengeknepen naar hem en hij was weer op zijn buik gerold terwijl hij haar bestudeerde. Het was grappig hoe ze van vrolijk naar verdrietig naar trots naar defensief ging binnen een paar minuten, maar ook verschrikkelijk frustrerend voor de kater. ”Kom naar de Elite als je hun belang wilt weten.” Sprak de kattin half sissend en Stagstorm gromde laag naar haar. ”Doe normaal Brat.” Siste hij terug en er kwam een boze twinkeling in zijn ogen waardoor ze van de kleur van goud en honing naar de kleur van een vuur gingen. ”Als je je kop niet uit je reet haalt met die moodswings van je ben ik weg en mag je in je eentje het nieuwe jaar in.” Zijn staart werd pluiziger dan hij al was en zijn oren draaide wat in de richting van zijn nek.
Onderwerp: Re: Stars at your feet zo 29 dec 2019 - 21:26
Ze kon het niet helpen, dit was gewoon hoe ze was. Dit was haar persoonlijkheid, en het deel van haar zelf wat ze het meeste haatte. Aangezien het de rede was waarom alles in haar leven kapot gegaan was. Paniek nam haar lichaam over, zo diep hakte zijn dreigementen bij haar erin. En in een paniek situatie zoals deze waren er alleen maar twee opties om uit te kiezen; fight or flight. En ik denk dat je wel weet welke ze koos. 'Ik en mijn mood swings?' spuugde ze kwaad, alsof ze een draak was vuur spuugde. 'Volgens mij ben je vergeten dat jij de persoon ben die even tachtig graden is gedraaid!' Als haar linker oog geen kras over het heen had keken beide ogen zo vel als een slang die in de aanval was. 'En dan verdom je nog mij te vertellen waarom, dat is toch niet wat vrienden doen hm? Elkaar voor liegen.' ging ze vlug veder. 'Maar jij bent geen vriend of wel? Nee ik weet wat jij aan het doen bent, je gebruikt mij. In de hoop dat je informatie over Bloodclan kan krijgen niet?'
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet zo 29 dec 2019 - 21:39
don't weep
Misschien was hun vriendschap niet voor hun bedoeld. Misschien moesten ze tegenover elkaar staan in plaats van zij aan zij en maakte starclan dit hun keer op keer weer duidelijk. Stagstorm klemde zijn kaken op elkaar toen ze hem herhaalde over haar mood swings en stond op, zijn nagels krassend over de stenen terwijl hij dit deed. ”Volgens mij ben je vergeten dat jij de persoon ben die even tachtig graden is gedraaid!” Een zacht gebrom rees weer op in zijn keel terwijl zijn staart in frustratie van links naar rechts sloeg. ”People change, Brat.” Op dat moment wist hij niet zeker of hij het woord als haar naam gebruikte of als wat het woord eigenlijk betekende. ”En dan verdom je nog mij te vertellen waarom, dat is toch niet wat vrienden doen hm? Elkaar voor liegen. Maar jij bent geen vriend of wel? Nee ik weet wat jij aan het doen bent, je gebruikt mij. In de hoop dat je informatie over Bloodclan kan krijgen niet?” Nu ook zijn vacht overeind kwam te staan werd hij nog groter en breder dan hij al was en siste zacht toen ze vertelde dat hij haar alleen maar zou gebruiken voor informatie over bloodclan. ”Verdomme Brat!” Snauwde de windclan warrior naar de ander. ”Je loopt alleen maar te zeuren over hoe ik veranderd ben, soms gebeuren er dingen waardoor je veranderd! En denk de dat nou serieus? Als iemand me vroeger vroeg wie mijn beste vriend of vriendin was moest ik mezelf tegen houden om jou naam niet te zeggen.” Van de normaal gesproken kalme Stagstorm was niks meer over op dat moment. Zijn kalmte had plaatst gemaakt voor alle frustratie die de afgelopen moons in zijn lichaam aan het borrelen was en hij wist dat hij er sooner or later dingen uit zou floepen die hij niet zou menen. ”Moorden is voor jullie misschien de normaalste zak van de wereld, maar het bloed van mijn eigen vader kleeft aan mijn poten verdomme!” Zijn ademhaling versnelde en zijn flanken gingen woest op en neer. Het wad de eerste keer dat hij dat aan iemand verteld had en als het hardop werd uitgesproken voelde hij zich nog meer een monster dan hij al deed. “Ik wilde geen informatie van Bloodclan, Brat. Ik zocht gewoon voor een vriendin.” Vertelde hij daarna kalm alsof alle woede als sneeuw voor de zon verdwenen was, maar misschien maakte dat hem alleen nog maar enger.
Onderwerp: Re: Stars at your feet zo 29 dec 2019 - 22:04
Normaal gesproken had ze de ander al lang in de haren gevlogen, en haar klauwen veder voor haar laten spreken. Maar dat deed ze niet, iets hield haar tegen. Ook al raasde de kater door, hij leek in zijn woede niet meer op de kater waar ze met wending van het lot vrienden mee was geworden. De kat die haar hart veroverd had door zijn zoetheid. Waarmee hij een andere kant uit haar haalde, een kant die ze dacht niet hebben. Maar ze had die wel; het was enkel begraven onder een hoop onheil en ellende. Maar hij wist het op te graven. Van die lieve jonge was nu niks meer over, het enige wat ze zag was een beer. Die zijn woede de vrije loop liet gaan. Alles was wazig en het voelde alsof ze in een droom was waar ze van wakker werd. Ook al wist ze donders goed dat dit geen droom was. Maar de werkelijkheid, maar soms had ze nog wel moeite met die lijn trekken. Zijn woorden kwamen maar half bij haar binnen, niet omdat ze niet naar hem wilde luisteren maar omdat ze gewoon zo verdomd moe was. Moe van alles, dit gesprek haar leven de toekomst en verleden. Brat schudde met haar hoofd en kwam langzaam tot rust, haar woede uitbarsting leek verdwenen te zijn. Weer voelde haar lichaam zwaar aan, het liefst wilde ze nu haar ogen dicht doen en weg dromen. Maar dat kon niet. 'I’m crazy tired, Stagstorm.' sprak ze zachtjes terwijl ze zijn ogen probeerde te ontwijken. ' I think I have been for a long time.'
Laatst aangepast door Brat op zo 29 dec 2019 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet zo 29 dec 2019 - 22:11
don't weep
Beledigd kwam wel in de buurt bij hoe hij zich op dat moment voelde. Hij had zijn woede en frustratie over haar heen laten razen, ja, maar hij had wat van haar terug verwacht. Woede, verdriet, gelach, hij wist het niet. Het feit dat ze niks terug zei behalve dat ze moe was liet het borrelen bij hem niet stoppen, bij lange na niet, maar voor nu moest hij misschien weer zien te kalmeren. Als dat hem lukte. Met een boze lik over zijn borst kneep hij zijn ogen samen terwijl hij haar aankeek. ”Then take a freaking nap.” Bromde hij terug voordat hij naar de krassen keek die hij op de stenen onder hem had achtergelaten. Dit was een kant van zichzelf die hij nog niet kende en hij vond het eng. De adrenaline die door zijn lichaam jaagde en zijn hart die in zijn keel klopte. Het bloed wat door zijn oren suisde kalmeerde langzaam en hiermee kalmeerde hij ook weer wat.
Onderwerp: Re: Stars at your feet zo 29 dec 2019 - 22:26
Ze draaide met haar oor, een dutje. Dat was op zich geen slecht idee, maar het zou niet helpen. Ze was moe ja, maar niet fysiek moe maar mentaal. En het maakte niet uit hoe veel je dan zou slapen, je zal je nog altijd versleten voelen. En toch kon ze nu pas de woorden die hij eerder sprak echt in haar opnemen, hij droeg meer leed met zich mee dan ze ooit had voor kunnen stellen. Brat krulde haar staart om de rest van haar lichaam heen en zuchtte. 'I never knew...' ze stopte haarzelf maar schonk de kater een blik vol medelijden. Ze stak haar poot naar hem uit maar halve wegen haalde ze hem weer binnen. Lichamelijk contact zou nog te vroeg zijn. 'Ik ben niet goed Stag, het is beter dat je ver van me weg blijft.' zo zacht miauwde ze die woorden dat ze bijna niet te horen waren. Bijna dan. 'Ik ben niet de vriendin die je verdient.' ging ze langzaam veder. Even liet ze een stilte vallen terwijl ze weer diep adem nam. 'Het spijt me.'