We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Stars at your feet di 24 dec 2019 - 23:34
you're a weapon and weapons
don't weep
Hij had zijn ogen gesloten en hij hoopte maar dat als hij ze opende dat ze daar nog was. Dat ze echt hier tegen hem aan zat en dat hij het niet maar aan het dromen was. Stagstorm sloeg zijn staart om haar heen en kneep zijn ogen wat harder dicht in de hoop dat dat hem ervan zou weerhouden om ze weer te openen en dat de rode kattin er niet meer was. ”I’ve missed you too,” fluisterde ze zachtjes terug en Stagstorm gaf haar een snelle lik achter haar oor. ”I swear if you ever leave me again I will hunt you down and kick your ass.” Mopperde de jongere kater naar haar en snoof even, maar al snel lag zijn kop weer bovenop die van haar. Nee. Als hij haar nog eens tien moons niet zou zien wist hij niet zeker of hij haar ooit nog zou zien. Allebei hun levens waren niet gevuld met zonneschijn en rozenblaadjes dus was het vroeger altijd maar weer de vraag of de ander er de volgende keer weer zou zijn.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Stars at your feet wo 25 dec 2019 - 0:03
Haar glimlach verdween van haar gelaat en een lichte frons kwam er voor in de plaats. Langzaam haalde ze haar hoofd van zijn schouders af, en draaide haar hoofd zo dat ze hem goed kon aankijken. Dit keer lukte het haar wel om hem doordringend aan te kijken. Zijn gele ogen, die zo wel waren als de zon. Even keek ze hem zo aan totdat ze slikte en eindelijk begon te spreken. 'I never truly left you Stagstorm.' haar stem was was zacht, en toch bijna toch op het punt van breken. Emoties vulde haar lichaam, gevoelens die ze niet kon plaatsen en niet wist wat ze er mee aanmoest. 'How could I...' de water die haar ogen opvulde probeerde ze weg te knipperen maar een paar druppels wisten haar wimpers te ontsnapten en rolde langs haar wangen. 'I love you.' en op dat moment brak de dam en alles leek er uit te komen. Snel draaide ze van hem weg, hij kon haar niet zo zien. Niemand mocht haar zo zien, ze was zwak. Ze moest gaan, ze had al teveel gezegd. Maar de energie om weg te rennen had ze niet, ze was gebroken. [/justify]
Kazan
Member
dodo -again- 384 Actief hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.
Onderwerp: Re: Stars at your feet wo 25 dec 2019 - 21:25
don't weep
De kattin haalde haar hoofd van zijn schouders af en ze keek hem doordringend aan in zijn goud gekleurde ogen. ”I never truely left you Stagstorm” haar stem was zacht en even moest hij eraan wennen. Het was te lang geleden dat hij haar stem gehoord had, laat staan dat deze zo zacht en bijna breekbaar had geklonken. ”How could I...” Tranen rolde over de member haar wangen en Stagstorm fronste even. Waarom moest ze huilen? ”I love you.” Oh. De windclanner voelde zijn hart samenknijpen en een trillerige zucht gleed over zijn lippen terwijl Brat zich van hem wegdraaide. De kater duwde zachtjes met zijn poot tegen haar schouder om haar aandacht te krijgen terwijl hij sprak. "Brat, I think- I think I love you too but I don't think it's in the way you want me to? I don't think I can love someone like that and I don't want anyone to feel that way about me when I know I'll just end up hurting them."
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Stars at your feet wo 25 dec 2019 - 21:38
Ze probeerde haarzelf te herpakken, deze stroom van emoties te stoppen. En dat lukte, langzaam maar zeker. Ze voelde zijn poot tegen haar schouder en zijn stem ringde in haar oren. Maar hij begreep het verkeerd, haar verklaring was een van liefde geweest maar niet op die manier. Het was zijn schuld niet fat hij het wel zo interpreteerde, erg duidelijk was ze namelijk niet geweest. Maar dat was moeilijk voor haar, om duidelijk haar gevoelens aan te geven. Brat schudde met haar hoofd en haalde diep adem. 'You misunderstand.' wist ze nog net uit te brengen door haar snelle ademhaling. Even nam ze de tijd die ze nodig had om veder te spreken en haar punt duidelijker te maken. 'I love you yes, but I'm not in love with you.' ze legde express veel nadruk op het laatste stuk van haar zin. 'Stagstorm, I love you like a brother. Nothing more.'
Kazan
Member
dodo -again- 384 Actief hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.
Onderwerp: Re: Stars at your feet wo 25 dec 2019 - 21:57
don't weep
De robuuste kater had zijn oren naar achteren gedraaid nadat ze hem verteld had dat ze van hem hield. Zijn hart was samengetrokken en het was alsof er iemand zacht op aan het kauwen was. Het was een vreemd gevoel die je lichaam kreeg wanneer je stress had of angstig was. Het wad een gevoel geweest waar hij nooit van gehouden had, zeker niet als hij voor zijn gevoel zo dicht bij het verliezen van zijn beste vriendin kwam. ”You misunderstand” bracht ze uit en Stag zetten langzaam een pas in haar richting. ”I love you yes, but I’m not in love with you” legde ze uit en even voelde hij de puntjes van zijn oren wat warmer worden. Zacht duwde hij zijn neus tegen haar schouder terwijl ze hem vertelde dat ze van hem hield als een broer. ”You’re my best friend, Brat” mompelde de windclan warrior zacht, in de hoop dat ze hem weer aan wilde kijken.
Onderwerp: Re: Stars at your feet wo 25 dec 2019 - 22:25
Romantiek liefde was niet voor haar weg gelegd. Ze had kittens met vele verschillende katers, in de hoop dat de kleine wezens hun als een lijm bij elkaar konden houden. Maar het werkte niet zo, en elke keer was ze teleurgesteld achter gebleven. Dus nee ze wilde geen partner meer, geen kittens meer. Enkel relaties die ze wel in stand kon houden. Brat trok aan haar oren toen de bruine kater vertelde dat zij zijn beste vriendin was. Even was er een verdrietige gloed over haar ogen te zien, voor een paar seconde maar. Tot haar waterige glimlach weer tevoorschijn kwam, ze slikte. Maar knikte toen terwijl ze haar oog weer op zijn vacht liet rustten. 'I know that, silly.'
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet wo 25 dec 2019 - 22:33
don't weep
Vrienden. Hij had het altijd lastig gevonden iemand zijn vriend te noemen, laat staan zijn beste vriendin. Dit kwam voornamelijk doordat hij niet goed wist hoe de ander er tegenover zou staan. Of deze hem ook als vriend zou zien of eerder als een soort bondgenoot of een kennis. En toch had hij de ander zijn beste vriendin genoemd zonder enige twijfel. Dat was wie ze was. Ze was misschien wel een bloodclanner en er kleefde bloed aan haar poten, maar zo moest zijn zien te overleven. Voor hem was ze Brat. Zijn beste vriendin en zijn rots in de branding. De verdrietige gloed in haar ogen was hem echter ontschoten doordat zijn focus op de tranen lag. De traantjes die uit haar ogen ontsnapt waren en haar vacht nat gemaakt hadden. ”I know that, silly” reageerde ze met haar blik op zijn vacht en Stagstorm plofte weer op zijn billen. ”Good.” Bromde hij zacht en likte een traan bij haar wang weg die daar nog lag. Haar zien huilen was iets wat hem van slag maakte en hij wilde niet de reden zijn waarom de tranen over haar wangen biggelde, hoewel ze ook prachtig was terwijl ze huilde.
Onderwerp: Re: Stars at your feet wo 25 dec 2019 - 22:54
Ze had helemaal niet door dat er nog tranen op haar wang te zien waren totdat hij er een weg likte. Snel haalde ze de andere weg met haar poot. En snoof luidruchtig terwijl ze met haar vacht schudde, helaas ging haar krul er wel uit. Ze drukte even haar poot tegen zijn borstkas aan en grinnikte zachtjes. 'Ik wil je voor iets uitnodigen.' miauwde ze licht zelfvertrouwen. 'Over een paar dagen houden de mensen een groot feest, ik weet niet hoe ze het doen maar elk jaar rond de zelfde tijd.'Ze stopte even en schoot hem een blik over haar schouder. Waarna ze met een sierlijk sprongetje boven op de kei sprong. 'Lichtte ze de donkere hemel op, met allemaal verschillende lichtjes.' het was moeilijk te beschrijven. Het was een ding dat je echt moest zien, echt moest meemaken. Ja de lichtjes maakte wel veel geluid, maar daar wendde je al snel aan en het was het waard, oh wat was het waard. 'Kom met me die lichtjes bekijken Stagstorm.'
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet wo 25 dec 2019 - 23:24
don't weep
Met iets wat bijna op een grijns leek keek hij haar aan nadat hij haar traan weggelikt had en zij hem met een poot tegen zijn borstkas aan duwde. ”Ik wilde je voor iets uitnodigen” miauwde ze en Stagstorm hield zijn kop een beetje scheef. Benieuwd naar wat het zou kunnen zijn. ”Over een paar dagen houden de mensen een groot feest, ik weet niet hoe ze het doen maar elk jaar rond de zelfde tijd.” Legde ze hem uit en keek hem over haar schouder aan voordat ze met een sierlijke sprong op een kei sprong. Stagstorm kneep zijn wenkbrauwen weer even samen. Bij de twolegs waren nu al overal lichtjes in de bomen, was dat wat ze bedoelde? ”Lichtte ze de donkere hemel op, met allemaal verschillende lichtjes.” Vuurwerk had hij vanaf een grote afstand al wel gezien, maar nog nooit vanaf de twoleg place waar alles afgestoken zou worden. Waar de meeste herrie en rook te vinden was. ”Kom met me die lichtjes bekijken Stagstorm.” Het enige wat hij kon doen was knikken. Natuurlijk zou hij met haar mee gaan. Ze hadden elkaar te weinig gezien om nu nee te zeggen tegen haar.
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 12:42
Sommige beschreven de lichtjes ook wel als bliksemschoten. En dat paste misschien wel bij de grote lichtjes, waren er ook veel waarbij die beschrijving niet passte. Bliksem kwam niet in die prachtige kleuren en vormen, bliksem kwam uit de lucht en was gericht op de aarde. Niet andersom. Brat keek elk jaar naar de hele parade, de stad wist elk jaar wel een goede show op te zetten immers. Ze wilde dat heel graag delen met Stagstorm, een beetje van haar wereld aan hem laten zien. 'Dan kunnen we knallend het nieuwe jaar in.' miauwde ze een stuk meer opgewekt dan eerst terwijl ze hem nu een volwaardige glimlach schonk.
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 19:18
don't weep
Zijn blik had zijn weg weer gevonden naar de reflectie van de lucht in het water. De hemel gaf hem zowel rust als een hoop onrust in zijn lichaam. Het feit dat er katten op hem neerkeken gaven hem een dubbel gevoel in zijn buik. Waren ze wel blij met zijn vriendschap? Hadden ze Brat weer op zijn pad gegooid als ze dat niet waren? Ook was er het feit dat er niet te zien was waar de lucht eindigde en de sterrenhemel begon. Was er meer dan ze nu dachten? Stagstorm schudde met zijn kop en focuste zijn aandacht weer op de rode kattin. ”Dan kunnen we knallend het nieuwe jaar in” miauwde ze en ze schonk hem een glimlach. ”Zeker.” Hij beantwoorde haar glimlach niet, maar er kwam een twinkeling in zijn ogen die liet zien dat zijn ziel glimlachte en misschien was dat wel meer waard dan het optrekken van zijn mondhoeken.
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 20:45
Ze moest wel wennen aan zijn nieuwe gedrag, zo kort af en stil. Echt niet hoe ze hem kende. De rode kattin haalde diep adem en ging lang uit op de kei liggen. De steen was koud maar dankzij haar dikke vacht voelde ze daar maar weinig van. 'Als ik een clancat geweest was, wat zou dan mijn naam zijn denk je?' het was op zich niet ver gezocht, haar twee zuster waren immers in Thunderclan opgebracht. Enkel had die witte duivel, of te wel haar moeder. Haar die kans niet gegund, en haar mee genomen naar de Elite. Oh hoe zou haar leven er uit zien als ze dat niet gedaan had, was ze dan net als Zira toch uiteindelijk in de Elite beland of was ze dan nu een volwaardige Thunderclanner geweest?
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 21:02
don't weep
Toen ze hem vroeg wat haar warrior naam geweest zou zijn als ze een clankat was moest hij even nadenken. ”Dat is een goeie,” miauwde hij en sprong op de kei bij haar, maar bleef op een voslengte staan en liet zijn blik over de stenen onder zijn poten glijden. ”Littlered” zei hij na een tijdje met een licht geamuseerde toon, maar deze was al snel weer verdwenen als sneeuw voor de zon. ”Nee, ik zou het niet weten.”
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 21:38
De poes lachte om zijn suggestie, het klonk schattig dat zeker maar het paste niet echt bij haar. Ze was namelijk ver van 'little'. Brat tikte met haar staat kalm tegen de harde ondergrond aan. Ze wilde commentaar geven op het feit dat hij ( in haar ogen ) zo ver van haar weg zat. Maar besloot dat toch niet te doen. 'Nou nou, ik dacht dat je wel iets leuks voor me kon verzinnen Stag.' de kattin grinnikte zachtjes terwijl ze hem plaagde. 'Of heb ik het verkeerd in geschat toen ik dacht dat je wel een 'big brain ' zou hebben?' ging ze zonder schaamte veder, haar emotionele uitbarst leek helemaal weggevaagd en haar humeur was duidelijk verbeterd.
sorrynotsorry:
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 21:46
don't weep
Zacht tikte hij met zijn poot tegen het onkruid wat tussen de spleten in de grote keien onder hun groeide en ondertussen vertelde hij haar wat haar warrior naam zou zijn. Hij zat ver bij haar vandaan, maar de plantjes onder zijn poten hadden zijn aandacht getrokken. De intense blik in haar oog was soms nog wat teveel voor hem nu hij gewend was niemand recht in de ogen aan te kijken. ”Nou nou, ik dacht dat je wel iets leuks voor me kon verzinnen stag.” Grinnikte de ander zachtjes en de kater trok met een oortje. ”Zou ik een andere naam hebben als bloodclanner?” Vroeg hij haar na een korte stilte. ”Of heb ik het verkeerd in geschat toen ik dacht dat je wel een 'dig brian' zou hebben?” Verbaasd keek hij haar aan en hield zijn kop een beetje scheef. ”Een dig brian?” Vroeg hij met een frons.
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 22:16
Eigenlijk was ze mentaal gezien nog helemaal niet zo goed als ze zelf dacht, haar gedrag wisselde erg snel. Van neutraal naar verdrietig van verdrietig naar vrolijk, zeer omslachtig. Al was het niet zo als vroeg, dat ze echt om de have klap ( en zonder goede reden ) van gedrag verwisselde. ''Net als het weer" had haar mentor altijd gezegd.
De kater grinnikte zachtjes om haar woorden wat de kattin enkel blijer maakte, ergens was ze bang dat deze nieuwe karakter dat hij had aangenomen niet tegen haar geplaag kon. Maar gelukkig bleek dat niet zo te zijn. Na een korte stilte vroeg hij was zijn Elite naam zou zijn waarop expres een 'diep in gedachtes' blik trok. 'Waarschijnlijk iets cools, zoals; Zayden of Maverick.' sprak ze met een glinster in haar ogen. 'Maar ik vind Fluffy ook wel bij je passen hoor.' grapte ze terwijl ze naam hem knikte. Toen de kater opeens een deel uit haar eerder gesproken zin vragend herhaald moest ze even nadenken wat hij bedoelde, maar toen begreep ze dat hij haar vast verkeerd had gehoord. 'Lieverd het is big brain niet dig brian, maar ik snap wel dat dat misschien een beetje te moeilijk voor je is.'
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 22:32
don't weep
De kater had een paar passen in haar richting gezet en plofte naast haar neer met een gaap. Ondertussen had hij haar gevraagd wat zijn elite naam zou zijn en stiekem was hij wel een beetje nieuwsgierig. ”Waarschijnlijk iets cools, zoals; Zayden of Maverick, maar ik vind Fluffy ook wel bij je passen hoor.” De eerste twee namen waar ze mee kwam vond hij nog wel goed klinken, maar bij de laatste haalde hij zijn neus op. ”Fluffy?” Bromde de kater en gaf haar een zachte tik tegen haar oor. ”Lieverd het is big brain niet dig brian, maar ik snap wel dat dat misschien een beetje te moeilijk voor je is.” Stag rolde met zijn ogen en ging naast haar liggen terwijl hij op de binnenkant van zijn wang beet. ”Ik luister gewoon nooit naar wat je zegt want er komt nooit wat interessants uit dat smoeltje van je”
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 23:00
Haar glimlach veranderde langzaam in een grijns,een duivelse die wel vaker op haar gelaat te vinden was. De kater ging ondertussen naar haar liggen nadat hij haar een tik tegen haar oor gaf voor haar 'fluffy suggestie.' Hij kaatste terug dat zij interessants te zeggen had waarop de poes snoof en haar hoofd wat ijdel omhoog hield. 'Dat is niet zo aardig.' reageerde ze terug. Haar stem klonk wat serieus maar haar grijns verzachtte haar bedoeling. 'Maar goed als jij het zegt, misschien is het dan beter dat jij het gesprek leidt.' de poes ondersteunde haar hoofd met haar poot terwijl ze de kater geïnteresseerd aankeek. Benieuwd naar wat hij zou zeggen.
Kazan
Member
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 23:10
don't weep
Hij vertelde haar dat ze nooit iets interessants te zeggen had waarop ze haar hoofd ijdel omhoog hield en Stagstorm nogmaals met zijn ogen rolde. Soms deed ze haar naam eer aan. Ze vertelde hem daarna dat dat niet zo aardig van hem was en dat hij anders het gesprek moest gaan leiden. ”Ik moet denk ik maar eens op huis aan,” bromde hij met een lage, serieuze toon terwijl hij opstond. Hij draaide zijn lichaam weg van haar en maakte zijn weg om van de steen af te springen, maar echt weg zou hij niet gaan. Ze moest alleen denken dat hij dat zou doen en met zijn personality chance was dat niet al te moeilijk om te geloven.
Onderwerp: Re: Stars at your feet do 26 dec 2019 - 23:17
Nee hij kon niet weggaan, niet nu. Met een snelle beweging stond de kattin op, ze voelde haar haren overeind gaan. Lichtte paniek overspoelde haar, alsof ze iets ging verliezen wat veel haar betekende. 'Hey hey, don't go we were having a really good time!' schreeuwde ze hem nog na, ze probeerde de wanhoop in haar stem te maskeren maar nu ze haar eigen woorden terug hoorde realiseerde ze zich dat ze op dat op zich gefaald had.