|
| Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| | | | Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Mad love ma 23 dec 2019 - 1:10 | |
|
Het was een bende in de clan, nadat opeens twee toch wel redelijk belangrijke katten de benen hadden genomen. Belangrijk niet alleen voor haar omdat het heel toevallig ook nog eens haar mama en mentor waren maar ook omdat het een wel gerespecteerde warrior/queen en leader waren! Wolfpaw ging er aan stuk en zocht verwoed naar houvast, alleen was dat niet echt te vinden wanneer je de leerling en dochter van de twee boosdoeners was. Hoe Acorndust zo kalm kon blijven, snapte ze niet, maar ze wenste dat zij dat ook kon. "Heb je al iets van hem gehoord?" Ze hield haar stem kalm en straight to the point, maar aan de donkere wallen onder haar ogen was te zien dat het haar aan het opeten was van binnen.
Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
| | | Cynthia 3768 Actief
| | | | Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| Onderwerp: Re: Mad love ma 6 jan 2020 - 0:16 | |
|
"Ik heb nog niks gehoord," het was duidelijk dat ze haar ademhaling onder de controle probeerde te houden, haar kaken strak op elkaar geklemd. Ze voelde zich alsof ze aan een afgrond stond, haar hele wereld op z'n kop, toen een plan in haar op kwam borrelen. "Het lijkt haast wel alsof hij gewoon verdwenen is." even bleef ze doodstil. "Dat kan niet," vertelde ze iets dat Acorndust natuurlijk ook al lang wist. De massieve apprentice draaide plots haal gehele kop naar hem om, het laatste restje maanlicht weerspiegelt in haar vastberaden ogen. "Acorndust, laat me naar Bloodclan gaan," haar stem was resoluut en ze keek hem strak aan, al leek er haast iets smekend in haar amberen ogen te liggen. "Ik zal mijn moeder wijsmaken dat ik me bij hun aansluit, ik zal alles uithoren en het meteen aan jou door vertellen, al wordt het mijn dood," de poes haalde opnieuw diep adem en verplaatste nu haar gehele lichaam voor de deputy. "Laat me bewijzen dat ik meer dan haar dochter ben, dan zijn apprentice. Ik kan je alle plannen voor de Bloodclan doorvertellen, ik zal niemand ooit meer teleurstellen, dat beloof ik," de poes beet op haar lip totdat ze de ijzeren smaak van bloed proefde. "Laat me gaan, ik kan het,"
| Onderwerp: Re: Mad love ma 6 jan 2020 - 21:43 | |
| Dat had hij zelf ook wel bedacht dat Tallstar echt niet zomaar zou verdwijnen, maar alle logische plekken hadden ze gehad. Dus de kater wilde waarschijnlijk echt niet gevonden worden, wat zeker niet hielp. Door er vandoor te gaan had hij tenslotte het leiderschap niet officieel overgedragen, wat hem in een lastig parket bracht. De blik die echter volgde van de apprentice gaf duidelijk aan dat ze iets van hem wilde. Hij wist niet of hij had verwacht wat ze van hem vroeg, het klonk roekeloos in zijn oren. Natuurlijk was er een band tussen de twee geweest en was dit een optie om te gebruiken. Toch kon hij dit aanbod moeilijk aannemen. Hij kon niet van Wolfpaw verlangen dat ze haarzelf zo zou opgeven voor de clan, dat kon hij gewoon niet. Al helemaal niet toen ze begon over dat ze niemand meer teleur wilde stellen. "Dat kan ik je niet laten doen." De woorden waren er al uit voor hij er echt erg in had. Hij probeerde zijn blik serieus te houden, maar wist dat er iets van emotie in te zien moest zijn. "Je bent veel meer dan haar dochter en zijn apprentice. Je hoeft je niet te bewijzen." Het was een gevaarlijk voorstel dat ze gaf, iets wat hij niet wilde riskeren. Ze zou een goede warrior voor de clan zijn, daar was hij zeker van. "Ik zou niemand van de clan er naartoe sturen om dat te doen, het is te gevaarlijk." Hopelijk was hij hiermee duidelijk genoeg. Hij hoopte ook dat ze er niet zomaar zelf opuit zou gaan. If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
- Spoiler:
|
| | | Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| Onderwerp: Re: Mad love zo 12 jan 2020 - 19:43 | |
|
"Dat kan ik je niet laten doen." een gefrustreerde grom verliet haar bek en ze sloeg haar nagels in de grond. Niet eens echt kwaad op hem, want ergens wist ze van te voren al dat dit zijn antwoord zou zijn, maar bovenalles verschrikkelijk gefrustreerd door de onmacht die ze voelde. Ze wilde iets doen. Iets goed, gewoon iets. Dit stil zitten en hopen en gek worden van je eigen gedachtes vond ze maar helemaal niets. "Je bent veel meer dan haar dochter en zijn apprentice. Je hoeft je niet te bewijzen." ze keek weg, de haren op haar ruggengraat kwamen lichtelijk omhoog. Zijn woorden staken, omdat ze het moeilijk vond te geloven dat ze niet nep waren. Haar kaken klemde ze nog dichter op elkaar, totdat ze er koppijn van kreeg. "Ik zou niemand van de clan er naartoe sturen om dat te doen, het is te gevaarlijk." ze sloeg met haar staart. "Het kan me geen moer schelen hoe gevaarlijk het is!" blafte ze, al was het niet eens echt woede die op hem gericht was. "Met stil zitten en wachten gaan we niets oplossen. Ik wil gewoon.. Ik moet gewoon-" ze brieste gefrustreerd omdat ze eigenlijk niet wist wat ze wilde en voelde zich weeral alsof ze in tranen uit kon barsten.
| Onderwerp: Re: Mad love do 23 jan 2020 - 22:50 | |
|
"Ik weet dat we niks gaan oplossen op deze manier, maar we kunnen hier niet roekeloos mee omgaan." ze knarste zo hard met haar tanden dat ze dacht dat ze zouden breken. Vroeger zou ze hem hebben uitgescholden en gezegd dat het bullshit was, maar helaas was ze inmiddels oud genoeg om door te hebben dat hij gelijk had. Ze wist dondersgoed dat het impulsief was, maar zo deed ze nu eenmaal dingen. Soms moest je een risico nemen, soms moest je dingen opofferen voor succes. Sinclaw had daar geen moeite mee gehad. "Je wilt toch ook niet dat we iets onvoorbereid gaan doen?" ze keek hem gepijnigd en onrustig aan. "Nee, maar zij hebben wel alle tijd om zich voor te bereiden, om al onze zwaktes te bespreken," ze slikte een brok in haar keel weg, omdat ze het bovenalles over haar moeder had. Als Sinclaw zou komen en Shadowclan levens zou eisen, zou ze niet weten wat ze moest doen. Het voelde ergens als haar schuld, alsof ze niet goed genoeg was geweest. Anderzijds, dat was ze nooit geweest. Vanaf het moment dat ze die Windclanner niet had kunnen doden al niet. Maar nu was ze wél klaar, ze kon heus wel moorden, maar geen onschuldige katten. Niet zoals zij dat kon. "-Ik bedoel, misschien moeten we het risico nemen, iets gewaagd doen dat ze niet verwachten. Ik ben bereid dat risico te nemen, Acorndust, voor Shadowclan," hij zei dat ze zich niet hoefde te bewijzen, maar dat moest ze wel. Misschien nog wel meer voor zichzelf dan voor de clan.
| Onderwerp: Re: Mad love wo 5 feb 2020 - 15:42 | |
|
Acorndust had een punt. Natuurlijk had hij een punt, Sinclaw zou alles al verteld hebben aan die vuile bloed ratten. Wolfpaw snoof en begon onrustig heen en weer te ijsberen, duidelijk dat haar kop ergens anders zat terwijl haar oren in haar nek lagen. Nooit had ze nou echt bepaald een goede band gehad met hun Deputy - nu soort van leader-, maar op dit punt stonden ze aan één kant en dat was die tegenover Sinclaw. "Zoals ik al zei kan ik je dat niet laten doen. Ik heb je hier harder nodig." ze knarste haar tanden nog harder op elkaar, wetend dat het hierbij zou blijven. Acorndust zou niet toegeven, misschien moest ze dan maar het heft zelf in poten nemen. "Ik heb katten nodig die ik kan vertrouwen." de poes kwam tot stilstand, omdat dat haar op de juiste plek stak. Zoveel vuile blikken kreeg ze toegeworpen van zoveel verschillende katten, maar hij vertrouwde haar. Toch knaagde er iets aan haar, als een rat aan een rottende wond. Ze had getwijfeld. Daar, toen Sinclaw haar had gevraagd om mee te gaan. Ze had getwijfeld en erger nog, ze had het bijna gedaan. Wolfpaw had geen twijfels dat Bloodclan slecht was, maar haar hele leven had om haar moeder heen gedraaid en ergens, stiekem, deed het dat nog steeds. Diep van binnen was ze bang dat ze alsnog niet te vertrouwen was, of ze nogmaals nee zou kunnen zeggen in het gezicht van haar mama wanneer het erop aan zou komen. En dat was ook de reden dat ze niet aan Acorndust had gevraagd om haar een warrior te maken, zoals Tallstar haar had verteld voordat hij vertrok. Ze zou zich nog een keer moeten bewijzen, tegenover alles en iedereen, dan pas zou ze die titel willen. En als ze dat niet kon, zou ze sterven. Wolfpaw zuchtte en sloeg gefrustreerd met haar poot op de grond. "Prima, ik blijf," grauwde ze en sloeg met haar staart. "...Maar laat me op z'n minst helpen met de patrouilles en trainingen, ik word gestoord van het stilzitten - en ik ken haar beter dan iedere ander,"
| Onderwerp: Re: Mad love ma 10 feb 2020 - 17:03 | |
|
Ze knarste hard met haar tanden toen hij begon over het warriorschap. Het irriteerde haar dat Acorndust precies onder woorden bracht waar ze mee zat, alsof de deputy haar kop in kon kijken. Toch begreep ze zijn punt, enkel stond ze nu voor het dilemma. "Ik kan je alleen moeilijk zonder officiële mentor laten, al is het maar in naam alleen." De robuuste apprentice trok met haar oren en vermeed oogcontact. Ze vertikte het om weer aan een nieuwe mentor vast te zitten, die haar zou zeggen wat te doen en behandelen als een kind. Immers had ze alle trainingen al minstens drie keer gehad, kon ze prima een kraai uit de lucht plukken en zou ze een oudere warrior zelf nog een gemene hoek kunnen geven. Alleen nu, voor het eerst in haar leven, had ze niet het idee dat de rest van de clan vond dat ze het niet verdiende - nu vond ze dat zelf meer dan wie dan ook. "Ik kan je tot die tijd als mijn apprentice nemen." Hnnf. Wolf was even stil op dat aanbod. Erg aantrekkelijk klonk het niet, immers waren ze nou niet bepaald de beste maatjes en had ze ook nog eens een persoonlijk vendetta tegen zijn zoon. Anderzijds, van alle katten leek hij het beste haar situatie te snappen. Dus knikte ze langzaam, zonder erg veel enthousiasme. "Tallstar zei dat jij me warrior moest maken toen hij wegging," bromde ze zachtjes. "Al die tijd wilde ik niets liever, en nu is het allemaal naar de klote," ze stootte een kort sarcastisch en lichtelijk gepijnigd lachje uit. "Daar ga ik 'm nog eens voor op z'n kop rammen. Maar ik ga het laten zien, Acorndust, aan iedereen, dat ik het waard ben," nu pas keek ze hem weer aan, een blik brandend van vastberadenheid in haar ogen. Alle twijfel zou ze uit moeten bannen, hoe dan ook.
| | | | | Onderwerp: Re: Mad love | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |