| you're a wolf, boy get out of this town | |
|
Kiki 328 Actief Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us
| CAT'S PROFILEAge: I am eternal (died at 30 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: you're a wolf, boy get out of this town wo 23 okt 2019 - 21:01 | |
| Met zijn neus hoog in de lucht gestoken stond de jonge kater de geur van het gebied op te snuiven. Hij probeerde te achterhalen waar hij het beste prooi zou kunnen vinden. Wolfheart was snel, menig konijn ontkwam hem niet. Nu het nog ochtend was zou het nog even duren voordat de konijnen uit hun holen zouden kruipen om te gaan eten in het hoge gras. Dus hij zou nog even wachten voordat hij zou beginnen met de jacht. Een geluid achter hem trok zijn aandacht, maar toen hij omkeek zag hij dat het een clangenoot was. Een warme glimlach kwam op de kater zijn gezicht. "Ook gekomen voor de jacht? Of om gewoon van het uitzicht te genieten?" vroeg hij kalm in zijn diepe stem terwijl hij wenkte met zijn staart. Het zou leuk zijn om samen te jagen, beter dan alleen.
- Gesloten topic.
|
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town do 24 okt 2019 - 12:49 | |
| ''Dusk, till dawn.' Haar kristalblauwe ogen warmde op door de eerste ochtendstralen. Zachtjes kwam de kleine she-cat uit de nursury gestapt om te wennen aan het temperatuur's verschil: binnen in de den was het natuurlijk warm en rook het naar melk terwijl het buiten al frisjes begon te worden door de herfst. De geur van oude bladeren en heides vulde haar neusje toen ze het kamp verliet en dieper het windclan gebied in stapte. De zon kwam zachtjes omhoog gekropen waardoor de lucht zich vulde met warme rode, oranje en paarse kleuren. Genietend van het uitzicht trippelde de donzige she-cat veder. Ze wou net een plekje opzoeken om veder naar de zonsopgang te kijken toen de geur van een bekend iemand haar neusvleugels kietelde. Wolfheart draaide zijn kop en glimlachte warm naar haar. De queen neeg zachtjes haar kopje terug voor ze hem terug aankeek in de ogen. "Wolfheart," Sprak ze zacht en warmpjes. Hij was een van de gerespecteerde warriors in Windclan, ze vond nog altijd een beetje jammer dat haar partner niet gekozen had om Wolfheart als zijn deputy te maken. "Ook gekomen voor de jacht? Of om gewoon van het uitzicht te genieten?" Zijn diepe stem klonk in haar oortjes en zachtjes glimlachte ze. "Ik kwam van het uitzicht genieten, de zonsopgang is een van mij favoriete dingen om te zien." Shatteredice stapte naar de bruine tom toe (die een stuk groter was dan haar) toen hij haar wenkte. "Wil je me vergezellen?" Vroeg ze hem daarna toen ze zich comfortabeler maakte om te gaan zitten. Ze had geen bezwaar om haar tijd samen met Wolfheart te spenderen. |
|
| |
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town do 24 okt 2019 - 21:11 | |
| Shatteredice was degene die dezelfde plek als hem uitgekozen had. Ze kwam naar hem toegelopen terwijl ze uitlegde dat ze hier was om van het uitzicht te genieten terwijl de zon op kwam. Een glimlach kwam op zijn snuit en hij knikte rustig. "Dat was ik ook aan het doen, voordat ik zo meteen wat konijnen op ga jagen." vertelde hij kalm. Zijn dikke staart klopte naast hem en Shattered ging bij hem zitten. "Wil je me vergezellen?" zijn glimlach werd iets breder. Hij wist dat Shatteredice de partner was van Stallionheart, wie hij als vriend in WindClan rekenende. Hij wist ook dat het een en ander de rondte ging in WindClan de afgelopen dagen. Hij hield zich zelf niet zo bezig met de laatste roddels, maar dit was prominent aanwezig geweest. "Natuurlijk," zei hij toen, antwoordend op haar eerdere vraag. "Hoe is het met je? Hou je het vol nu je voor meerdere WindClanners het onderwerp van de dag bent?" vroeg hij toen, doelend op de roddel over Stallion die wat close werd met een oude jeugdvriendin. Hijzelf had hier geen oordeel over, hij zou gewoon toekijken en alles uit laten spelen. Hij was niet iemand om zich actief te mengen in dit soort zaken.
|
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town zo 24 nov 2019 - 20:49 | |
| Zijn kalmte kalmeerde haar en dat was wel iets wat ze kon gebruiken deze dagen. Er gingen te veel roddels langs haar oren heen die haar lieten stressen en haar uitputte. Moest ze al dat geklets geloven of niet.. Was ze zelf ook schuldig? Dat vrat aan haar als ratten. In haar ogen niet, ze deed oprecht niks verkeerd, maar toch leek Stallionstar er z'n big deal van te maken. Ze liet een klein zuchtje klinken maar hield voor de rest haar gezicht rustig. Wolfheart zat vast ook niet te wachten op een queen die over haar emoties wou zeuren. Toen ze de tom vroeg als hij haar wou vergezellen met zijn aanwezigheid kroop zijn charmante glimlach breder waardoor de she-cat eventjes positief verlegen moest giechelen. Ze rustte haar kristalblauwe blik op de opkomende zon die de lucht kleurde in de meest mooiste kleuren maar richtte haar ogen al weer gauw terug op Wolfheart toen de tom weer begon te spreken: "Hoe is het met je? Hou je het vol nu je voor meerdere WindClanners het onderwerp van de dag bent?" Natuurlijk kwam de vraag omhoog. Ze hield voorzichtig haar schouders op en week haar blik weer af van de gouden kijkers van Wolf. "Ik weet het eigenlijk niet helemaal," Sprak ze eerlijk. "Het voelt alsof Stallion dit allemaal doet omdat hij niet kan uitstaan dat ik de laatste tijd betere vrienden ben geworden met Daintywhiff," Het klonk als een lage streek maar misschien had haar partner toch wel een slechtere kant zoals elke kat die eigenlijk wel had. Niemand was perfect, zij niet en ook Stallion niet. Shatteredice liet haar oren hangen en keek weg. Ze schaamde zich eigenlijk wel nu heel Windclan kwijlde over haar liefdesleven. |
|
| |
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town zo 24 nov 2019 - 21:08 | |
| Shatteredice kwam naast hem zitten. Ze leek al iets kalmer dan ze net was. Het giechelen liet hem iets breder grijnzen. Voor even leek het alsof ze een kitten was. Hij keek voor zich uit, naar de lucht die langzaam van het donkerblauwe naar paars-goud kleurde terwijl ze zon omhoog kroop. Het was een van zijn favoriete dingen om te zien.
"Ik weet het eigenlijk niet helemaal," sprak Shattered toen. "Het voelt alsof Stallion dit allemaal doet omdat hij niet kan uitstaan dat ik de laatste tijd betere vrienden ben geworden met Daintywhiff," zijn gezicht trok even in een frons. "Daintywhiff? Stallion is bang dat een poes zijn plek in jouw hart gaat afpakken?" ergens moest hij er wel een beetje om lachen. "Ik denk dat die gevlekte reus zich te druk maakt om de kleine dingen en is rustig moet gaan kijken naar het grotere geheel." zei hij toen zachtjes. Hij besefte zich ook wel dat het moeilijk moest zijn voor Shatteredice om het onderwerp van de dag te zijn, dat iedereen je aankeek en over je praatte. Iedereen wist beter hoe jouw leven in elkaar stak. De bruine kater liet zachtjes zijn staart over haar rug glijden en drukte zich iets tegen de poes aan om haar iets zekerheid te geven. "Je hoeft je echt niet druk te maken Shattered. Ze lullen maar wat daar in het kamp." zei hij toen zacht tegen haar. "Als ze onzin over je praten moet je het me maar zeggen, dat mep ik ze om hun oren." een kleine grijns trok rond zijn gezicht terwijl hij haar kort aankeek. "Verder is wel alles goed? Buiten al dat andere?" vroeg hij toen aan haar.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town ma 25 nov 2019 - 12:03 | |
| Haar kleine gegiechel liet Wolfheart nog eens extra grijzen. Oh ze zou vast als een stom tiener meisje klinken bedacht ze zich maar ze kon het niet onderdrukken. Ze was vaak vrolijk en dat uitte ze graag. Ze had verlegen haar kop geschud en haar blik weer terug op de opkomende zon geworpen voor Wolfheart het ijs gebroken had met zijn vraag. Shatteredice had eerlijk antwoord gegeven waardoor de bruine tom een klein beetje moest lachen. De sproetige flame-point keek op en mengde haar blik in die van haar clangenoot toen hij begon te spreken. "Daintywhiff? Stallion is bang dat een poes zijn plek in jouw hart gaat afpakken?" Ze schudde haar kopje ongelooflijk en lachte zachtjes mee. "Ik denk dat hij dat echt denkt ja," Sprak ze met een stomme lach op haar lippen. Ze kon het zelf ook amper geloven dat haar partner zo iets kon denken. Zij die haar partner zomaar de rug toekeerde voor een ander? Voor Dainty? Kende Stallionstar haar überhaupt wel? "Ik denk dat die gevlekte reus zich te druk maakt om de kleine dingen en is rustig moet gaan kijken naar het grotere geheel." De queen knikte en sloot eventjes haar blauw kristallen ogen toen ze de warme staart van Wolfheart zachtjes over haar rug voelde glijden. Het voelde fijn.. vooral nu ze de laatste dagen totale afstand voelde vanaf haar partners kant. Toen de tom zich ook wat meer tegen haar aandrukte liet ze een zuchtje klinken. Ze wou gewoon vastgehouden worden en een goeie peptalk krijgen dat alles wel goed kwam. Shatteredice was iemand die veel liefde en zorg gaf aan andere maar dit eigenlijk zelf ook wel nodig had- vooral nu.. ''Je hoeft je echt niet druk te maken Shattered. Ze lullen maar wat daar in het kamp. Als ze onzin over je praten moet je het me maar zeggen, dat mep ik ze om hun oren." De she-cat opende haar ogen weer en keek naar de grijns die op de lippen lag van de warrior. Ze knipperde dankbaar. "Bedankt Wolfheart. Je woorden betekenen veel voor me," Sprak ze terwijl ze hem lonend een neusje tegen de wang gaf. "Naast alle ups en downs is alles prima, gaat ook alles goed met jou? Je bent maar druk met je taken, ik zie je weinig in het kamp." Jammer, zei ze stilletjes in haar gedachtes. |
|
| |
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town ma 25 nov 2019 - 19:46 | |
| Gelukkig kon hij wat betekenen voor zijn oude vriendin. "Bedankt Wolfheart. Je woorden betekenen veel voor me," vertelde ze hem. "Naast alle ups en downs is alles prima, gaat ook alles goed met jou? Je bent maar druk met je taken, ik zie je weinig in het kamp." zijn staart sloeg wat heen en weer. "Ik moet mezelf bezig houden. Zeker na de gevechten met RiverClan moeten we sterk blijven. De clan voedt zichzelf niet." zei hij toen tegen haar. Hij was nooit goed geweest in stil zitten. Vroeger uitte dat zich in rotzooi trappen en geheime schuilplekken bouwen met vrienden. Dat had hij met Shatteredice ook gedaan toen ze nog Shatteredpaw geweest was. De zon verwarmde zijn vacht terwijl hij terug dacht aan zijn jeugd. "Weet je nog dat we in bosjes geheime hutten bouwde? Deden alsof we clanleider en deputy waren en de hele wereld aan konden?" grijnsde hij toen naar de poes. Toen ze samen waren. Het was een jeugdliefde geweest die hij verzet had toen zij voor Stallion gegaan was. Het was goed geweest zo.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town ma 25 nov 2019 - 20:55 | |
| Na haar opmerking stond Wolfheart met zijn gebruikelijke opmerking al klaar. De clan moest sterk worden en hij voelde zich daar het meest verantwoordelijk voor. Net zoals vroeger. De she-cat trok met haar krullende snorharen en duwde haar voorpoot kort tegen zijn borstkas aan, zijn hartslag voelend op haar pootkussentje. Ze zuchtte. "Oh Wolfheart, je staat altijd klaar voor de clan, maar denk je soms ook wel eens aan jezelf? Je bent al sinds je 6e moon al zo druk. Neem eens de tijd voor je zelf. Windclan op de goede rails houden kun je niet in je eentje doen." Vertelde ze hem. Goed bedoelend natuurlijk. De queen trok zich weer terug en richtte haar blik op lucht die helder was geworden. De zon die eindelijk de horizon voorbij gekropen was verwarmde haar donzige gevlekte flame-point vacht. "Weet je nog dat we in bosjes geheime hutten bouwde? Deden alsof we clanleider en deputy waren en de hele wereld aan konden?" Een tikkeltje verrast keek de queen op bij de oude herinnering die de bruine warrior omhoog bracht. Ze glimlachte direct. "Natuurlijk! Als de dag van gister.." Snorde ze zachtjes waarna ze weer zachtjes begon te giechelen door een andere herinnering die door haar kop schoot. "Ik weet nog dat je een keer in een van mijn tunneltjes was gevallen die ik zonder te vertellen in onze hut had gegraven." Ze gniffelde nog kort na waarna de she-cat weer zacht zuchtte en haar kop tegen Wolf's lichaam leunde. Ze wou weer apprentice zijn.. waar ze niet zo veel zorgen had gehad. |
|
| |
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town ma 25 nov 2019 - 21:08 | |
| "Oh Wolfheart, je staat altijd klaar voor de clan, maar denk je soms ook wel eens aan jezelf? Je bent al sinds je 6e moon al zo druk. Neem eens de tijd voor je zelf. Windclan op de goede rails houden kun je niet in je eentje doen." dit waren woorden die binnenkwamen bij de kater. Hij staarde naar zijn poten. Hij maakte zich ook eigenlijk veel te druk. De laatste keer dat hij een dag niks had gedaan kon hij zich niet eens meer goed herinneren. "Ik-.. eh, misschien. Ik weet het niet. Ik vind gewoon, iedereen moet zijn steentje bijdragen en ik.." doe het al sinds ik apprentice ben non-stop, maakte hij de zin af in zijn hoofd. Sinds zijn ouders er niet meer waren was hij gewoon in één klap veel volwassener geworden.
Gelukkig herinnerde Shatteredice hun avonturen toen ze jong waren ook nog. "Ik weet nog dat je een keer in een van mijn tunneltjes was gevallen die ik zonder te vertellen in onze hut had gegraven." zijn diepe stem klonk terwijl hij hardop moest lachen. "Ja dat klopt ook! Ik ben nooit een held geweest met tunnels, zakte er altijd doorheen als de muurtjes iets te dun waren. Of ik paste er niet in met mijn dikke buik." zei hij toen tegen haar. "En die keer dat we een konijn aan het opjagen waren samen en we met onze hoofden tegen elkaar aanliepen! Ik heb nog nooit zo'n hoofdpijn gehad." vertelde hij toen met een glimlach op zijn snuit. Oh man de herinneringen die nu bovenkwamen drijven waren net zo mooi als de opgaande zon.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town di 26 nov 2019 - 13:07 | |
| Haar woorden waren waar en dat realiseerde Wolfheart zich maar al te goed. Shatteredice keek de knappe tom met een zacht blik aan toen hij begon te hakkelen. "Het is niet eerlijk als iemand anders maar een klein kiezeltje opleverend en jij rotsblokken op je rug moet dragen." Sprak ze gedempt terwijl ze hem een klein glimlachje gunde. "Beloof je me dat je deze week in ieder geval een dagje voor jezelf neemt. Alsjeblieft?'' Als ze hem niet pushte om het even rustig aan te doen dan wist ze maar al te goed dat de tom gewoon door zou stoven met zijn harde werk en op een dag uitgeput neer zou vallen. Er was er niet een die zo hard werkte zoals Wolf dat deed in Windclan, de tom verdiende op zijn minst een dagje rust. "Desnoods gaan we samen wat doen om te ontsnappen." Ze kneep haar oogjes zachtjes toe en snorde kort. "Ja dat klopt ook! Ik ben nooit een held geweest met tunnels, zakte er altijd doorheen als de muurtjes iets te dun waren. Of ik paste er niet in met mijn dikke buik." De rood sproetige queen gniffelde en gaf een zetje met haar poot tegen de schouder van de ander aan. "Dikke buik?'' Vroeg ze hem ongelooflijk terwijl Shatteredice met een onderzoekende blik Wolfheart bekeek. "Ben je soms niet goed?" Lachte ze. Ze zwiepte met haar staart. Gekke kerel was die soms ook. En die keer dat we een konijn aan het opjagen waren samen en we met onze hoofden tegen elkaar aanliepen! Ik heb nog nooit zo'n hoofdpijn gehad." Shatteredice voelde haar hoofd weer tollen net zoals toen ze hun koppen gestoten hadden. "Pff, nou dat was geen pretje hoor! Ik heb drie dagen in me mosnest gedraaid van de koppijn." Haar stem klonk humoristisch maar verzachtte na wat ze erbij voegde: "Gelukkig had ik toen een lief vriendje die om het uur kwam kijken als alles goed was.." Haar ogen keken op naar de zon en toen weer naar Wolf. Als haar vader niet in de weg gezeten had.. zouden ze dan nu partners geweest zijn? Of zou ze alsnog met Stallion geëindigd zijn? |
|
| |
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town di 26 nov 2019 - 16:54 | |
| Hij knikte toen ze zei dat hij echt een dagje voor zichzelf moest nemen. Hij zou het proberen. Al zou hij toch wel eindigen in iets doen voor WindClan, maar goed. Dat hoefde ze niet te weten. "Pff, nou dat was geen pretje hoor! Ik heb drie dagen in me mosnest gedraaid van de koppijn." Hij moest lachen toen ze dat vertelde. Hij had zelf ook barstende koppijn gehad na dat incident. En een dikke bult. Het lachen verging hem toen ze wat toevoegde. "Gelukkig had ik toen een lief vriendje die om het uur kwam kijken als alles goed was.." Hij dacht weer na. Ja, toen waren ze samen geweest. Na Shattered had hij nooit meer zoiets gehad met een andere poes. Haar vader had hen uit elkaar gedreven. Hem verboden om nog met haar om te gaan, hem bedreigd zodat hij uit haar buurt zou blijven. "Ja.. vroeger.." mompelde hij toen terwijl hij terug dacht aan de imposante kater die voor hem had staan schreeuwen en tieren dat hij niet goed genoeg was geweest voor zijn dochter. En hij geloofde het nog steeds. "Het is gewoon.. je vader.. en wij.. het werkte niet." zei hij toen. Het was anders nu haar vader niet meer in het spel was, maar toch voelde hij ergens nog de angst om ooit weer toe te geven aan de gevoelens die hij zo ver weggestopt had. "Daarbij heb je Stallion nu, jullie zijn hartstikke leuk samen! Ik weet zeker dat er mooie kittens aan zitten te komen op een dag." die woorden deden een beetje pijn om uit te spreken, maar toch.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town wo 27 nov 2019 - 16:25 | |
| De she-cat knikte zachtjes op de woorden van Wolfheart. Hij hakkelde een beetje, alsof het hem nog altijd pijn deed, en eerlijk? Bij haar stak het ook.. na al die tijd nog. De queen gaf de bruine warrior een warme glimlach om de sfeer op te peppen maar haar gezicht vertrok toen hij begon over Stallionstar en haar. Toen ook nog het woord kittens viel duwde Shatteredice haar oren in haar nek en slikte ze de brok in haar keel weg. "A-h, ja.. haha,, ik weet niet hoor..." De sproetige flame-point richtte haar blik op haar poten die gespannen over de grond heen begonnen te wrijven. "Ikke.. i-k zit ergens mee, Wolfheart.." Murmelde ze zachtjes, geen oogcontact durvend te maken. Ze liet even een stilte vallen. Ze had tijd nodig om de woorden die ze zolang gezwegen had over haar lippen te krijgen. "Ik.. ik kan niet zwanger worden." Gooide ze er toen uit terwijl direct haar ogen begonnen te tranen. De queen probeerde een snik tegen te houden maar dat faalde. Zachtjes begonnen de tranen over haar wangen te glijden. Het was haar droom geweest om ooit zwanger te zijn van haar geliefde, om haar eigen nestje te baren, om zelf de melk te geven aan haar kinderen in plaats van een andere queen.. Het stak als een speer in haar tedere hartje. Ze kon de kinderwens niet vervullen, ze was een mislukkeling, een vrouw die haar man geen kinderen kon gunnen. Het deed haar zoveel meer pijn dan ooit toegegeven. |
|
| |
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town wo 27 nov 2019 - 19:30 | |
| Ook Shattered leek te haperen. Het gesprek nam in een korte bocht een wending naar awkward. Denkend aan wat had kunnen zijn als haar vader ze niet uit elkaar gedreven had. Zou hij nu een vader geweest zijn? "Ikke.. i-k zit ergens mee, Wolfheart.." murmelde Shatteredice waardoor hij zich weer forceerde om op te letten op haar woorden. "Wat is er aan de hand?" vroeg hij, duidelijk bezorgd om haar toestand. "Ik.. ik kan niet zwanger worden." kwam er toen ineens uit. Er kwam een stilte die eeuwen leek te duren voordat Wolfheart de juiste woorden bij elkaar had geraapt. "Maar.. dat is toch niet erg? Of is Stallion er boos over?" vroeg hij toen. Het kon zijn dat hij daar boos over was, al was dat niet zijn plaats om te zijn. "Weet je zeker.. dat het aan jou ligt? Heb je ooit.. je weet wel, met andere katers gedaan of..?" de bruine kater dacht dat hun gesprek eerder awkward was, maar nu was het helemaal next-level gegaan.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town zo 1 dec 2019 - 14:41 | |
| Ze voelde de ongemakkelijkheid van Wolfheart over heen blazen als een windstoot maar toch moest ze haar ei kwijt. Haar kleine traantjes rolde vanuit haar ooghoekjes naar beneden toe en balanceerde op haar gekrulde snorharen. De bruine warrior vroeg als Stallionstar er boos om was waarop de she-cat haar schouders op hield. "Ik weet het niet.. we praten er eigenlijk niet over maar ik voel dat het hem dwars zit dat ik geen kinderen voor hem kan dragen." Ze duwde haar kopje de andere kant op zodat ze de blik van Wolf niet hoefde te zien. "Misschien dat die daarom optrekt met andere she-cat.." Zuchtte ze. Ze zou het hem niet kwalijk nemen.. Stallionstar wou zo graag kinderen dus wat had hij een partner die de wens niet vervullen kon? De last zou ze niet kunnen dragen. "Weet je zeker.. dat het aan jou ligt? Heb je ooit.. je weet wel, met andere katers gedaan of..?" De flame-point keek eventjes verrast op de vraag van de tom maar gaf haar oude vriend een eerlijk antwoord. "Ja.. nee, ik- naast jou dan is Stallion de enige.." Ze knipperde met haar waterige ogen, proberend om de ongemakkelijkheid te sussen door kalm te blijven naar Wolf- al trilde haar stem wel een beetje. |
|
| |
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town zo 1 dec 2019 - 14:55 | |
|
Hij merkte dat het gesprek een wending had genomen in een iets mindere richting. Maar hij wist ook hoe moeilijk het was voor Shattered om hier over te vertellen aan hem. Wolfheart probeerde zich zoveel mogelijk om de lichte she-cat heen te draaien zodat ze zich veilig voelde. Zijn staart ging zachtjes over haar rug om haar veilig te stellen. "Misschien moet je er dan toch is over gaan praten met hem. Het lijkt me niet goed dat je er zo mee blijft zitten. Ik wee hoe graag hij eigen kinderen wilt, maar ik weet ook hoe graag jij moeder wilt zijn. Dat roep je al sinds dat je jong bent." hij wist dat de lichte kattin een grote kinderwens had. Daarna gaf ze toe dat Stallion eigenlijk de enige was met wie ze het echt geprobeerd had. "Ik zeg niet dat je.. ja- eh. Ikweetniet, dat je het met iemand anders moet proberen maar.. als geen van beide ooit een andere partner heeft gehad dan is het ook niet zeker of de fout echt bij jou ligt." was het te snappen zo? De bruine kater wist zelf niet eens wat hij zei. "Wie weet kan Stallion het niet, maar misschien ligt het probleem wel heel ergens anders? Ik weet het zelf ook niet ik.. eh.. heb weinig ervaring." zei hij toen met een klein glimlachje. Als het mogelijk was dat katten konden blozen dan was zijn hoofd nu zo rood als een tomaat geweest. Want dit gesprek maakte nu wel een hele gekke turn.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town zo 1 dec 2019 - 15:12 | |
| Ze merkte dat Wolf het onderwerp moeilijk vond maar ondanks dat probeerde hij haar wel gerust te stellen. De warme veilige omhelzing die hij haar gaf maakte haar voelend alsof alles goed kwam. Dat hij haar beschermen zal tegen de boze wereld waar ze nu zo plots in bleek te leven. Wolfheart vertelde haar dat ze er over moest gaan praten maar het idee al maakte haar angstig. Ze durfde niet. Wat als ze het zou doen en er kwam uit dat Stallion toch liever een vrouw had die hem wel kinderen kon opleveren? Dan zou hij haar verlaten. Of misschien wel andersom. Ze durfde er amper al over na te denken. Ze hadden geadopteerde kinderen samen, een clan die naar hen opkeek omdat ze door dik en dun bij elkaar bleven, maar.. toch was er iets. Was ze flame-point mentaal onstabiel? Was ze niet verliefd meer? Of was Stallion haar zat? Wou hij graag een andere partner omdat zij dus niet voldoet aan alle eisen? Wie zou het weten.. enkel de toekomst zou het hen vertellen. De woorden van Wolfheart gingen een beetje langs haar heen want haar kop begon over uren te draaien met scenario's. "Wie weet kan Stallion het niet, maar misschien ligt het probleem wel heel ergens anders? Ik weet het zelf ook niet ik.. eh.. heb weinig ervaring." Ze trok haar kopje uit zijn borstvacht en keek op. Wat Wolf nou zei maakte haar meteen weer helder. Een kleine glimlach krulde op haar snuit en ze trok haar wenkbrauw ongelooflijk omhoog. ''Weinig ervaring?" Vroeg ze hem met een kleine lach. Ze schudde haar kopje langzaam. "Jij? Laat me niet lachen! De vrouwen kwijlen aan je poten, zelfs Stallionstar roept je naam s'nachts uit in zijn dromen." Ze gniffelde zachtjes na. Nee, Wolfheart zei dit enkel om haar speciaal te laten voelen en guess what, dat was ze echt niet hoor.. ze was gewoon een doodnormale she-catje. |
|
| |
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town zo 1 dec 2019 - 15:20 | |
| Shattered leek oprecht verbaast toen hij zei dat hij weinig ervaring had. Hij moest lachen, ondanks dat het waar was. "Jij? Laat me niet lachen! De vrouwen kwijlen aan je poten, zelfs Stallionstar roept je naam s'nachts uit in zijn dromen." Vrouwen zouden kwijlen aan zijn poten, toch leek hij het nooit echt te merken. De bruine kater keek naar Shatteredice. "Kwijlen aan mijn poten? Ik denk dat ik dan blind wordt of het niet zie.." mompelde hij toen. Hij moest wel lachen om dat Stallionstar zijn naam zou roepen. "Zo geweldig ben ik ook weer niet Shattered, je moet me niet zo op een spreekstal kistje zetten." hij moest een beetje grijnzen. "Ik meen het echt als ik zeg dat ik weinig ervaring heb hoor. Ik heb na jou geen nieuwe kattinnen in mijn leven gehad. Elke keer als ik dacht dat het serieus werd dan.. waren de gevoelens er niet voor die poezen. Ik wil ze niet allemaal voor een karretje spannen en bij me houden als ik niks voor hen voel. Dat is niet eerlijk."
|
|
| |
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town do 5 dec 2019 - 21:06 | |
| Wolfheart was erg eerlijk met haar. Ze voelde haar vacht kriebelen op haar lijf. Zij was tot nu toe de enige voor hem geweest die zo speciaal was. Ze voelde zich dus nu ook wel stiekem een beetje speciaal maar wist niet goed hoe te reageren; immers had ze een partner. Toch voelde ze alsof ze weer terug in de tijd was, dat ze weer jong en zorgeloos was samen met Wolfpaw. Ze zuchtte zachtjes maar glimlachte wel warm. Toen sprong er een vraag in haar kop op en hoewel ze het eigenlijk niet echt vragen kon stelde ze hem toch wel. Ze wou het gewoon weten.. "Je bent een goeie kater Wolf.." Begon ze. "Ik vraag me af hoe het leven nu geweest zou zijn als me vader niet er tussen gezeten had.." Ze keek naar hem met betoverende kristalblauwe ogen die de opkomende zon liet twinkelen. "Ik weet dat ik het niet hardop mag zeggen, maar wat als.." Ze knipperde met haar ogen. "Denk jij dat soms ook? Of ben ik de enige gekkie hier.." Ze trok haar gezicht weg van Wolf. |
|
| |
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town za 7 dec 2019 - 17:49 | |
| Hij bleef zitten in gedachten verzonken. Meerdere scenario's doolden door de bruine kater zijn hoofd heen. Hoe het was met Shatteredice, hoe het was zonder haar, hoe het zou zijn als niemand zich tussen hen gewurmd had destijds. "Je bent een goeie kater Wolf.." klonk er toen. "Ik ben blij dat een van ons dat vind." antwoordde hij terug met een scheef grijnsje. "Ik vraag me af hoe het leven nu geweest zou zijn als me vader niet er tussen gezeten had.." dus zij dacht er ook aan? Wolfheart was even stil terwijl Shattered zich hardop afvroeg of ze de enige was die zo dacht. Wolfheart zijn poten schuifelde wat. "Ik heb er ook wel eens aan gedacht, meer dan een keer als ik eerlijk ben..." zei hij toen terwijl hij zijn blik weer af liet dwalen naar die van Shattered. Hij ademde diep in, hij moest iets gaan doen. "Ik eh.. ik moet gaan jagen denk ik, voordat het erg licht is en de konijnen me nog makkelijker spotten." zei hij toen tegen haar. Hij wist niet of ze mee wou komen, hij hoopte ergens van wel maar ook van niet. Hij moest over dingen nadenken.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town ma 16 dec 2019 - 20:44 | |
| Shatteredice spitse haar oortjes kort toen hij zijn woorden uitsprak: hij dacht er ook wel is aan en wel vaker dan eenmalig. Ze krulde haar staart om haar lijf heen en sloot haar ogen. De wind die woei trok aan haar donzige pels en speelde met de krulletjes die in haar vacht zaten. Ze opende haar ogen weer toen Wolfheart weer begon te spreken: Hij moest gaan jagen. De she-cat knikte zachtjes en trok haar staart nog strakker om haar eigen lijf heen. "Ja, natuurlijk." Ze keek eventjes rond. Niet goed weten hoe ze nu doei moest zeggen na z'n gesprek van zonet. "Succes, mag Starclan je helpen tijdens de jacht." Sprak ze. Ze stond op en maakte aanstalten om terug te keren naar het kamp maar voor ze echt vertrok draaide ze zich nog snel om. "Uhm, ik zie je snel weer.. hopelijk." Ze raspte haar keel. "Toch?" Shatteredice ving de blik op van de tom. Ze wou hem een knuffel geven, een neusje.. or whatever. Maar ze durfde eigenlijk niet zo goed. Ze voelde zich een beetje ongemakkelijk, niet door hem hoor, maar door haar zelf door wat ze hem allemaal had verteld. |
|
| |
| Onderwerp: Re: you're a wolf, boy get out of this town | |
| |
|
| |
|