Butter 468 Actief "Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."
| |
| Onderwerp: Re: The taste of Mud [Ganzenopdracht - Open] ma 30 dec 2019 - 21:56 | |
| | | | | | | Honorkit was ook niet de dapperste, echter was ze wel een kattin die zich niet snel door angst overrompeld zou laten worden. Een goede Warrior moest immers soms moeilijke keuzes maken voor het beste van de Clan, dat was wat haar papa ook aan haar mee gaf. Hij had het soms druk maar hield echt van haar en de andere kittens. Silvercloud, haar mama was ook een kattin die er altijd voor haar was. 'Precies,' Mauwde Shrimpkit met een knikje. Maar nu moet je wel naar je nest hoor..' Verklaarde haar vriendin waardoor de kitten met lichte tegenzin knikte en de ander een likje over diens oor gaf. 'Jij bent misschien niet mijn zus zoals Crabkit die van jouw is maar ik zie je wel als zusje." Murmelde de kitten zacht waarna ze haar blauwe onschuldige ogen af wende en in de richting van haar nest stapte. |
|
|
Camilla 949 Actief Shrimp is the fruit of the sea
| |
| Onderwerp: Re: The taste of Mud [Ganzenopdracht - Open] do 2 jan 2020 - 16:13 | |
|
Shrimpkit zag dat Honorkit er niet veel zin in had om haar nest in te gaan, wat ze ook wel een beetje kon begrijpen. Zeker dat nieuws over Ravenkit en Crabkit. Shrimp kon het maar moeilijk geloven. Hoe konden ze zomaar weg zijn? Dat kon toch niet? 'Jij bent misschien niet mijn zus zoals Crabkit die van jouw is maar ik zie je wel als zusje,' murmelde Honorkit zacht voordat ze richting haar nest ging. De crèmekleurige kitten keek haar aan en glimlachte. 'Ik zie jou ook als een zusje, Honorkit,' miauwde ze en ze zorgde ervoor dat ze zeker wist dat Honorkit veilig in haar nest verdween. Daarna draaide ze zich om. Ze ging op zoek naar haar papa, die zou wel weten waar Ravenkit en Crabkit waren.
- topic uit :3
|
|