We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Heya, omdat ik wat nieuwe chars heb en wat extra tijd wil ik wat meer topics, ik heb hoogwaarschijnlijk nog wat onbeantwoorde topics liggen. Laat het ff weten en ik reageer zsm. Ik reageer altijd zo snel als ik kan, maar mood. Dus het kan soms even duren en dat sommige nieuwere topics eerder beantwoord worden. Heb geduld ik vergeet je (als het goed is) heus niet. (ik schrijf alles op :3) mijn chars staan open voor veel, maar evt over de warrior code things even een pbtje doen dan :3 VOORKEUR Dat JIJ maakt Al mijn overige chars, (Rosepaw*, Amberpaw*, Zephyr, whitefur*, Dion, Mapleleaf) gaan op inactief. Behalve de gene met een *, die gaan tijdelijk op pauze vanwege speciale dingetjes of ik heb nog geen zin/tijd om ze toevoegen XD
Windclan • warrior (moor runner) •Tom
Mottleshroud is een knappe oriental windclan tomcat, hij is een van mijn nieuwste aanwinsten dus topics zijn van harte welkom! Mottle is een zachtaardige een beetje aparte kat. Maar vriendelijk voor iedereen en ziet overal het beste in. In andere woorden een hele positieve kater dus. Maar ook is hij niet op zijn mondje gevallen. Hij is de zus van Daintywhiff.
Bloodclan • (young?) warrior • she-cat
Blueberry is een agressieve bloodclan kattin. Ze is behoorlijk… eh intens. Ze is zeker niet op haar mondje gevallen en o wee als je haar uitdaagt. Geen woorden maar daden. Huidig is ze tijdens het hondengevecht zwaargewond geraakt door een wond aan haar schouder. DIt kan tot onverwachte wendingen lijden (voorlopig enkel clanners!!!)
Shadowclan • warrior • Tom
Autumngaze is ook een van mijn nieuwe aanwinsten, het is een norse tom-cat. Hij is redelijk groot, zowel in hoogte als in breedte. Door zijn zwarte vachtkleur en fel afstekende geel/oranje/groenige ogen wordt hij door jonge katten vaak als eng beschouwd. Topics met kits zijn van harte welkom :3 (alle topics though)
Tunderclan • kit • she-cat
Ghostkit is het meest pluizige kittentje van de Tc, ze gaat vaak op "ontdekkingsreis" naar de elders etc. Ik wil haar ooit mijn main maken en heb dus een goal van 500 post voor apprentice, dus 100 post voor 2 moons :3 alle topics zijn dus van harte welkom!