|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Going outside za 7 jan 2012 - 18:47 | |
| Mizu rook eens goed in de lucht. Ze rook andere katten. "Onthoud deze geur, want dit is de geur van de rivierclan." Dat was dus blijkbaar de geur van een van die Clans... De rivierClan, dat klonk alsof hier ergens in de buurt een rivier moest zijn. Ze liep achter Moonstream aan het hol in. Waarom zou ze eigenlijk zo'n doolhof maken, waren er dan anderen die hier kwamen om haar te vermoorden? Ze rook in alle gangen Moon's geur.. Dat was zeker om anderen te verwarren. Ze keek naar de muren, die er erg stevig en dicht uitzagen, maar toch was het er erg licht. Als dit een doolhof is, wat zal er dan in de verkeerde wegen liggen? Niks om zich druk over te maken hoopte ze. Ze kwamen aan in een hol, dat was best groot, en ook weer best licht. "Hier zul je voorlopig verblijven en als je wilt kun je hier ook verblijven Steelheart." Mizu knikte, en keek naar Steelheart. "Het hol aan de rechterkant is van mij, als je wilt kun je nog even vers mos gaan zoeken om er de komende maan op te kunnen slapen." Ze keek naar wat Moonstream's slaapplek was. Wilde katten sliepen dus op mos, ze was één keer in het bos geweest, en had toen heerlijk op mos gelegen, en was toen in slaap gevallen. "Dan ga ik dat maar doen, wat mos halen.." Zei ze. Ze draaide zich om en liep naar buiten. Toen ze buitenkwam, bedacht ze zich dat Moonstream eigenlijk niet zo erg klonk, alleen maar boos omdat ze per ongeluk haar muis had weggejaagd. Steelheart kwam volgens haar waarschijnlijk ook niet uit de Clans. Ze liep naar een stuk mos en pakte een grote bal in haar bek. Dat moest wel genoeg zijn.. Ze liep terug naar binnen, maar moest wel even nadenken welke gang ze moest nemen. Ze liep door een gang, en kwam weer bij Moonstream's hol uit. Gelukkig, ze was het bijna vergeten. Ze legde de bal mos neer, op een plek waar ze het fijn vond om te slapen. Ze keek naar Moonstream en zei met een glimlach; "En? Hoe doe ik het tot nu toe?" Lolly's zijn gigantisch lekker |
| | | 46
| |
| Onderwerp: Re: Going outside za 7 jan 2012 - 19:50 | |
| "Onthoud deze geur, want dit is de geur van de rivierclan." Woede glansde in zijn ogen toen hij in de richting die de kat aanwees keek en hij moest een diep gegrom bedwingen. De Rivierclan, ja. Die kende hij maar al te goed. Ooit was hij warrior en een trouwe clankat. Op een dag werd de deputy vermoord. Hij was onschuldig, maar kreeg de schuld. Sindsdien was het enige waar hij aan dacht wraak op de Rivierclan, en haatte hij alle clans. Vreemd genoeg scheen Moonstream niet uit een clan te komen, hoewel ze toch naar andere katten rook. Dat maakte hem nog nieuwsgieriger dan hij eerst was, dus liep hij mee haar hol in. "Hier zul je voorlopig verblijven en als je wilt kun je hier ook verblijven Steelheart." Die opmerking ontging hem niet en hij knikte vriendelijk. "Bedankt," antwoordde hij oprecht. Hij was al lang niet meer in gezelschap geweest sinds hij een rogue was en het leek hem best gezellig, ookal deed de kattin soms wat bot. Toen Mizu wat mos ging halen, liep hij haar meteen achterna om hetzelfde te doen en liep de eerste de beste gang door die hij tegenkwam op zijn weg. Hij stak wat mos in zijn muil en wist bijna moeiteloos de weg terug te vinden, op één val na, die hij nog net wist te ontwijken door eroverheen te springen. Mizu was ook al terug toen hij aankwam. "En? Hoe doe ik het tot nu toe?" vroeg ze, enigzinds uitdagend. Steelheart wist een glimlachje niet te bedwingen en keek haar geamuseerd aan. "Wat mij betreft goed, je was zelfs sneller terug hier," complimenteerde hij.
-fluut- I'ts when the reality doesn't look beautiful that we start dreaming. Lionpaw | Steelheart | Poisonrose |
| | | 17
| |
| Onderwerp: Re: Going outside zo 8 jan 2012 - 11:25 | |
| Mizu glimlachte weer vrolijk bij Steelheart's compliment. Toen hoorde ze haar maag rommelen. "Ik heb best wel honger.. Ik ga even jagen." Ze liep weer terug naar buiten, en rook in de lucht. Ze rook de geur van een muis... De keer dat ze in het bos was, had ze heerlijk gejaagd, maar dat was lang geleden, misschien woonde Moonstream hier toen nog niet eens. Ze liep richting de geur en zag een dun klein muisje op een nootje knagen. Ze zakte in de sluiphouding en sloop richting het muisje. Ze zag het muisje opkijken, en sprong snel op hem af. Het muisje schoot weg, maar was net te laat. Met een snelle beet, eindigde ze het korte leventje van het muisje. Ze liep terug naar de ingang van het hol met de muis in haar bek, en ging daar liggen. Ze zette haar tanden in het sappige vlees van het muisje. Het was heel lang geleden dat ze vlees van een prooi had geproefd, ze at altijd de brokjes van tweebenen. Maar dit was veel lekkerder. Ze was ook niet meer van plan snel terug te keren naar haar tweebeennest, misschien ging ze wel nooit meer terug... Lolly's zijn gigantisch lekker |
| | | 456
| |
| Onderwerp: Re: Going outside zo 8 jan 2012 - 21:21 | |
| Mizu liep naar buiten toen Moonstream verteld had dat ze hier voorlopig een maan zou verblijven en kwam nog voor Steelheart terug. Haar botheid jegens de kittypet was gezakt en Moon slenterde naat haar hol en ging liggen. Toen Steelheart en zij alleen nog over gebleven waren ontdekte Moonstream iets wat ze bij de grens van de rivierclan had gezien bij hem. 'Steelheart wat is jouw geschiedenis met de rivierclan?' vroeg moonstream op een rustige toon die ze eerder niet had gehad. Haar ogen twinkelde zachtjes bij het zien van de kater en ze mocht hem wel en misshien wel meer dan e toe wilde geven. Hij leek veel op de kater waar ze ooit haar liefde had verklaart, maar nu hij door gegeven had dat hij liever bij de clan verbleef was haar hart gebroken geweest en haar woede had de vrije poot gekregen. Maar bij het zien va Steelheart leek haar hart weer stukje bij beetje dicht te groeien? 'Je vroeg eerder of ik bij een clan heb gezeten. Dat is waar ik heb bij de rivierclan gezeten. Maar door toedoen van tweebeen jongen heb ik twee manen opgesloten gezeten in een tweebeennest. Uiteindelijk kon ik ontsnappen en ze verbande me op een rede die ze niet kunnen rechtvaarden!' vervolgde Moonstream en had niet door dat Mizu al weer door de tunnels van het doolhof slenterde terug naar hun hol. Moon kon het niet helpen dat ze iemand wilde vertellen wat er loos was, maar ze wahten en zag Mizu verdwijnen in haar hol. - Spoiler:
Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: Going outside zo 8 jan 2012 - 21:34 | |
| Oeps.. Sorry dubbelpost... En ook nog is in de verkeerde account.. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Thanks Mousechaser =D: Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart
Laatst aangepast door Brownkit op zo 8 jan 2012 - 21:38; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 17
| |
| | | | 46
| |
| Onderwerp: Re: Going outside ma 9 jan 2012 - 17:51 | |
| "Ik heb best wel honger.. Ik ga even jagen," sprak ze voor hij het helemaal door had en weg was ze, tussen de struiken doorgeglipt door één van de gangen van Moon's fameuze doolhof. Steelheart kneedde met zijn poten op zijn gemakje het mos plat en krulde zich op toen Moon hem aansprak. Het voordeel was dat ze ineens alweer heel wat vriendelijker was geworden, het nadeel was hetgene dat ze zei. "Steelheart, wat is jouw geschiedenis met de rivierclan?" Hij slikte misselijkmakend iets weg toen hij weer terugdacht aan clans. Stinkende, afgrijselijke clankatten die geloofden in één of andere Starclan. Gelukkig besefte hij nu dat Starclan idioot was en hij op het rechte pad was geraakt. Ditmaal ontsnapte Steelheart wel een korte grom, maar hij was ervan overtuigd dat de kattin dat waarschijnlijk niet persoonlijk zou nemen. Hij wist dat ze ook ogen vol haat hadden toen ze naar het gebied van de Riverclan keek en hij wist dat ze hem zou begrijpen, dus vertelde hij het haar gewoon. "Ik was ooit krijger van de Riverclan. Op een dag vonden we de deputy dood. Ik heb het niet gedaan!" verzekerde hij haar trillend van woede bij de herinnering. "Maar ze vertrouwden me niet en ik werd weggestuurd. Ik haat de Riverclan," zei hij tenslotte toen een koude rilling langs zijn ruggengraat liep. Gelukkig begon ze over haar geschiedenis, die voor hem natuurlijk wat prettiger was om aan te horen. Zijn oren waren gespitst en zijn poten lagen keurig onder zijn borst geplooit terwijl hij naar haar luisterde. Over dat ze eerst ook Riverclankrijger was, en dat was een gelukkig bij een ongelukkig toeval. Daarna werd ze door tweebenen gevangen genomen. "Wat erg voor je..." zei hij oprecht. Hij keek recht in haar groenige ogen. Ze hadden dus veel meer van elkaar gemeen dan hij eerst verwacht had. Allebei in de Riverclan gezeten, allebei rogues... En qua uiterlijk kon je er ook niet echt naast kijken. Hij voelde een soort van verbintenis met haar, iets wat hij nog niet eerder had gevoelt. Nadat hij eenling geworden was ging hij normaal gezien niet zo snel terug een vreemde kat vertrouwen. Toen schoot zijn kop de andere kant weer op toen Mizu terug binnen glipte, maar die sloeg nauwelijks nog acht op hen. Hij hoopte maar dat de twee katinnen een beetje meer overeen zouden komen. I'ts when the reality doesn't look beautiful that we start dreaming. Lionpaw | Steelheart | Poisonrose |
| | | 456
| |
| Onderwerp: Re: Going outside ma 9 jan 2012 - 23:05 | |
| Mizu at haar prooi op en viel al snel in slaap. Morgen zou Moon haar eens flink aan de tand voelen of ze echt wel geschikt was voor een leven buiten haar tweebeennest, vooral nu het bladkaal was en het beste was om prooi in te slaan voor de komende harde en zeer zeker koude dagen. Haar blik bleef even op het hol van de kittypet liggen, maar daarna verplaatste haar blik weer naar Steelheart. Zijn versie van zijn verleden klonk nog erger dan die van haar, ze waren beide onterecht verbannen uit de clan waar ze geboren waren geweest en Moonstream voelde zich verbonden met de kater. Zijn gespierde lichaam was groter dan die van haar, maar uiterlijk zei nog niets over de kracht die in hun ledenmate zouden zitten dat gold vooral voor Mizu, want die zag er zeker niet uit als een sterke poes, maar Moon hield haar vooroordeel voorlopig voor zich. 'Jouw verleden met Rivierclan is erger dan die van mij, maar ik haten het om in zo'n tweebeennest te wonen al was het maar voor 2 manen. Ze lieten me nooit met rust en wilde me steed maar met hun poten over mijn vacht strijken. Ik sloeg mijn klauwen ver en diep in die van hun en beet er vaak ook nog in als ik goed houvast had. Maar op een dag ontdekte ik dat een van de grote tweebeners zijn tas steeds in de ruimte zetten waar de doorgang het grootste was. Hoewel het vreselijk stonk kroop ik er toch in en toen ik de doorgang hoorde dicht vallen schoot ik uit de tas en luchten de struiken in. Zo ben ik weer vrij gekomen.' zei Moonstream en keek nogal trots over haar prestatie. Hoewel ze nog een schuld gevoel had jegens de windclan poes die daar nog in vast zat, maar die gedachten schudden ze snel uit haar kop en keek Steelheart weer aan met een vriendelijkere blik. Het was vreemd pas kenden ze hem, maar de band die ze voelde was zo echt alsof ze hem al manen kende? - Spoiler:
Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream |
| | | | Onderwerp: Re: Going outside | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |