We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Het was een verschrikkelijk dilemma voor Olivebranch: Aan de ene kant wilde hij streng en boos zijn, maar aan de andere kant was Ardentpaw een vriend.. Een vriend waarbij hij wist dat hij het niet erg op prijs zou stellen als Olive dat deed, zelfs als het voor zijn eigen bestwil was. De apprentice bevestigde dat het inderdaad moeilijker dan dat was, en dat hij er in ieder geval hiér niet over verder wilde praten. De zwarte kater knikte begrijpend en besloot ook niet te vragen om ergens anders heen te verplaatsen om meer uit hem te krijgen. Hij had zo het gevoel dat het niet veel zou opleveren. "Natuurlijk, we houden erover op..." Miauwde hij, opeens zijn moeheid weer merkend. "Je hebt trouwens gelijk, ik moet echt iemand zien voor dat slapen" Miauwde hij weer op gewone toon.
Ardentheart
Member
Elfje 881 Actief Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.
Gelukkig werd de hint ontvangen en hield Olivebranch er over op. Ardentpaw had zeker geen zin in een opvolgend gesprek hierover, maar het zat er waarschijnlijk niet in om die te ontwijken. Misschien had hij gewoon helemaal niets moeten vertellen en dan zouden al deze problemen nooit zijn opgedoken. Hij begon toch zeker wel een beetje spijt te krijgen van dit gesprek. "Dat zei ik toch," vertelde hij zijn warrior vriend. "Die moeheid is niet iets wat je wilt hebben en het helpt je zeker niet. Dus jij gaat mooi straks naar de medicine cat den hiervoor," ging Ardentpaw verder, blij dat het ondewerp van hem even gauw naar de gezondheid van zijn vriend was getild.
Alleen Silverpaw moest het nog zeggen, hield hij zichzelf voor. Dan zou hij zich laten onderzoeken. Natuurlijk was er geen enkele goede reden om te wachten, Silverpaw was ook geen medicine cat, zij wist er niet meer van dan de anderen die hem al verteld hadden dat hij moest gaan. De enige echte reden dat Olivebranch wachtte was dat hij niet wilde toegeven dat er echt iets mis was. "Ja, ik ga morgen als het dan niet over is" Miauwde hij om Ardentpaw gerust te stellen. Olivebranch was ook wel van plan om de volgende dag te gaan, maar uiteraard was er nog steeds een redelijke kans dat hij als nog zou flaken.
Ardentheart
Member
Elfje 881 Actief Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.
But I know what's in my heart. And I'm not afraid of anything, or anyone
... words
Olivebranch
Olivebranch leek even afwezig voor hij vermelde dat hij dan morgen naar de Medicine Cat zou stappen als het nog niet over was. Echter kon Ardentpaw merken dat er enige twijfel achter zijn antwoord gaf, of in iedergeval geen volle waarheid. Hoe goed Olivebranch hem kon lezen kon hij Olivebranch ook lezen. Ik kom het nachecken hoor, dus je zal beter ook maar echt gaan. Anders stap ik zelf die den binnen om te vermelden dat er iets mis is met je." vertelde hij de kater streng. Ja, hij was nog steeds niet zeker hoe het nu precies zat met hun vriendschap na het gesprek van net, maar hij wist wel zeker dat ze nog vrienden waren en de gezondheid van zijn vrienden was niet iets wat hij licht opvatten.
Hij moest wel gaan, Ardentpaw maakte het meer dan duidelijk dat Olivebranch anders een groot probleem met hem zou hebben. En op zich was hij ook wel blij dat de ander zich zo om hem bekommerde, hij gaf duidelijk iets om hem. "Ja, Ardentpaw" Miauwde hij en hij glimlachte een beetje. "En ik zal jou ook in de gaten houden, maak je daar maar geen zorgen om" vervolgde hij op ene iets serieuzere toon. Als hij zich beter voelde zou hij proberen uit te vinden wat er nou precies aan de hand was.
Ardentheart
Member
But I know what's in my heart. And I'm not afraid of anything, or anyone
... words
Olivebranch
Okay, dat was dus geregeld. Olivebranch zou naar de Medicine Cat gaan en anders zou hij het voor hem doen. Hij zou er in ieder geval niet aan gaan ontkomen. Dat was een probleem minder, nu nog zijn eigen probleem. Eentje waar de zwarte kater beloofde hem voor in de gaten te houden. Hij slikte even. Dat was eigenlijk niet zo handig, met hoe hij overtuigd was dat hij alles uit zijn hoofd moest zetten. Ardentpaw wist dat hij dat niet zo gemakkelijk kon, daarbij wilde hij al helemaal zijn vriendschap met de kattin in kwestie niet opgeven. Hij moest met haar gaan praten, dat wist hij nu zeker. Maar hou zou hij dat kunnen, als Olivebranch hem in de gaten zou gaan houden? "Maar ik ga jouw advies op proberen te volgen." Geen leugen. Hij ging het alleen op zijn eigen manier doen. Misschien zou dit de warrior overhalen hem gewoon te laten met zijn eigen problemen.