| [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) | |
|
|
Daniëlle 223 Actief Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?
| |
| Onderwerp: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) wo 10 jul 2019 - 12:06 | |
| Summer dreams ripped at the seams Ik ga volgende week voor 3 weken weg zonder te weten of ik wifi kan bemachtigen ik zou dit niet moeten doenDus... Ik dacht, het is zomervakantie voor mij, en dus heb ik meer tijd om te posten. Ik zeg het wel even wanneer het er te veel worden. Het werd weer eens tijd dat ik een topicsearch startte, dus ik presenteer u: Mijn zomervakantie topicsearch! wauw hoe dramatisch en zeker niet teleurstellendMudpuddleRecently-dead former RiverClanner. Ze is gestorven tijdens haar bevalling. Topics dus alleen in StarClan, behalve als je op haar dood reageert; *klik*. MoraineLittle sad elder. Ze is half-doof en daardoor elder geworden, wat ze nog steeds niet helemaal geaccepteerd heeft (kan eventueel ook bij het Moraine project aanvragen; dat zijn wat meer specifieke en doelgerichte topics). LiliseLoner who just found her adopted mom again. Maar dat ging nog niet zo goed. Ze vertrouwd niet snel katten, maar is wel heel behulpzaam. MarshfireSuicidal RiverClanner. Heeft per ongeluk in de Windstille Oorlog een kat gedood en heeft het zichzelf nog niet vergeven. StonekitAlmost an apprentice. Deze RiverClan kitten is erg verlegen en teruggetrokken; het kan moeilijk zijn om contact met haar te zoeken. Mourningchant"I didn't choose to do this, my brother forced me." Ze is een beetje vreemd, en kan soms nors zijn. Haar broer weigert met haar te praten totdat ze wat vrienden heeft gemaakt. WatercolourWarrior on the outside, kitten on the inside. Deze ShadowClanner is nog erg kinderachtig en heeft veel heimwee naar haar kittentijd. ButterflykitWay to hyper; be prepared. Dit is één van Mudpuddle's kittens, en is nogal vermoeiend. Hoewel ze op dit moment nog niet zoveel kan. Brand los!
Laatst aangepast door Moraine • op do 11 jul 2019 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tim 274 Actief I'm searchin' for somethin' I can't find
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) do 11 jul 2019 - 9:21 | |
| Ik heb Misschien voor je:
-Shellheart, een RiverClan kater. heb hem een tijdje terug in een impulsieve bui aangemaakt, maar is toen in StarClan terechtgekomen, hij was overreden. Misschien iets voor een topic met Mudpuddle in StarClan?
-Whitewolf, een ShadowClan kater.
-Dandelionclaw, nòg een RiverClan kater. (Maar wel levend gelukkig)
Kies jij maar!
- |
|
| |
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I want to be forever young (32 moons)Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) vr 12 jul 2019 - 13:26 | |
| Mud x Shell en Butterfly x Dandelion?
Zal ik Mud x Shell aanmaken, dat jij dan Butterfly X Dandelion aanmaakt? |
|
| |
Raven/Dine 24 Actief Anderson, don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street.
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) vr 12 jul 2019 - 17:39 | |
| |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) za 13 jul 2019 - 8:55 | |
| Iedereen (buiten Mud en Moraine) x Cedarpaw? |
|
| |
Daniëlle 58 Actief No scorching sun or freezing cold
Will stop me on my journey
If you will promise me your heart
And love me for eternity
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) za 13 jul 2019 - 9:31 | |
| Is goed! Zal ik dan Cedar x Marsh, Cedar x Stone en Cedar x Butterfly aanmaken, dat jij de anderen aanmaakt?
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) za 13 jul 2019 - 11:42 | |
| Moraine x Day! Ik zit op veldwerk, dus ik post niet heel snel, maar ik vind dat die twee een topic nodig hebben, haha. Komt Lilise nog steeds in de bergen of zit ze nu meer bij de clangebieden? Als ze in de bergen is kan Lilise x Day ook nog :3 |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) za 13 jul 2019 - 13:36 | |
| - Mudpuddle schreef:
- Mud x Shell en Butterfly x Dandelion?
Zal ik Mud x Shell aanmaken, dat jij dan Butterfly X Dandelion aanmaakt? Is goed. Ik zal er ergens vanavond aan beginnen normaal gezien. |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) zo 14 jul 2019 - 10:19 | |
| |
|
| |
Tim 38 Actief 'Always stay who you are!'
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) zo 14 jul 2019 - 20:03 | |
| |
|
| |
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I want to be forever young (32 moons)Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) ma 15 jul 2019 - 9:43 | |
| @Raven/Dine Ik had je post niet gezien, sorry. Maar het lijkt me heel leuk! Wie maakt? @Flo Zeker weten! Wie maakt? |
|
| |
Floriske 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) di 16 jul 2019 - 23:03 | |
| Zou jij kunnen maken? :3 Het kan een paar dagen duren voor ik weer posttijd heb |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) di 30 jul 2019 - 1:29 | |
| |
|
| |
Daniëlle 223 Actief Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) di 30 jul 2019 - 11:28 | |
| Klinkt goed! Wil jij maken? |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) di 30 jul 2019 - 11:49 | |
| |
|
| |
Eline 129 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) wo 31 jul 2019 - 18:22 | |
| |
|
| |
Daniëlle 58 Actief No scorching sun or freezing cold
Will stop me on my journey
If you will promise me your heart
And love me for eternity
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) di 6 aug 2019 - 13:20 | |
| |
|
| |
Eline 129 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) di 6 aug 2019 - 20:23 | |
| |
|
| |
Eline 129 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) vr 9 aug 2019 - 12:04 | |
| Ik kan hem nu in principe ook maken omdat ik terug ben van vakantie. Zal ik dat dan doen? |
|
| |
Daniëlle 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) vr 9 aug 2019 - 15:39 | |
| - Tinykit' schreef:
- Ik kan hem nu in principe ook maken omdat ik terug ben van vakantie. Zal ik dat dan doen?
Is goed! |
|
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Summer Nights (Tell Me More, Tell Me More) | |
| |
|
| |
|