A new start. [TS]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

A new start. [TS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Shark
Member
A new start. [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimezo 7 jul 2019 - 14:00

Hallo iedereen!

Na een periode van inactiviteit hoop ik weer terug actief te worden, dit startend vanaf de komende week. Ook ga ik in augustus een vakantieperiode tegemoet en dan wil ik graag wat topics hebben waar ik op kan reageren. Dus bij deze: wees welkom!

Tigerpaw || RC

Vrolijke en speelse tabby. Naarmate hij ouder wordt, zal hij meer en meer flirterig worden en zal ook blijken dat hij erg ambitieus aangelegd is.

Shark || Rogue

Voormalige BC-leader. Zit momenteel ontzettend met zichzelf in de knoop omdat hij verbannen is en geen contact meer heeft met zijn kinderen, maar behoudt ondanks dat wel zijn sarcastische, gereserveerde houding als hij nieuwe katten ontmoet.

Blizzardpaw || RC

Zit met depressieve, denigrerende gedachten tegenover haar Clanmates sinds de oorlog tussen WC en RC. Is tegenover haar Clanmates terughoudend, maar tegenover katten buiten haar Clan meer begrijpend en meer open.

Jayflame || TC

Zoon van Shark. Weet niet goed hoe hij zichzelf moet gedragen binnen zijn Clan omdat hij het gevoel heeft dat hij nergens op zijn plek is. Hierdoor kan hij terughoudend en zelfs bot overkomen op anderen, maar als je eenmaal voorbij zijn muren kijkt, weet je wel dat hij erg aardig is.

Agate || BC

Dochter van Shark. Is onvoorspelbaar aangelegd. Het ene moment kan ze zich gedragen als een enorme bitch, dan komt ze weer iets rustiger over. Is terughoudend naar katten die ze niet kent en sadistisch aangelegd als ze weet dat ze een hondentand kan verdienen door een specifieke opdracht te doen.

Crowfur || WC

Vader van Leopardpaw. Is over het algemeen wel een aardige en rustige kat. Vooral in chaotische situaties weet hij hoe hij moet reageren, maar kan wel eens heel fel reageren door zijn loyaliteit naar zijn Clan. Heeft een gruwelijke hekel aan RC'ers door iets wat in zijn verleden gebeurd is en heeft voor de rest een gereserveerde houding tegenover de meeste katten die niet in zijn Clan zitten.

Eaglekit || WC

Adoptiekind van Stallionheart. Speels katertje die over het algemeen wel goed vrienden kan maken, maar het hart op de tong heeft zitten. Ook wanneer hijzelf gepest wordt of iemand waar hij bevriend mee is, kan hij een assertieve houding hebben.

Breezespring || SC

Is een rustige, aardige kat die het met iedereen wel goed kan vinden, maar die haar mening ook niet onder stoelen of banken steekt. Ze heeft een liefde voor kittens en wil dan zelf ook graag een nestje hebben, iets wat ze duidelijk laat blijken in haar houding.

Viperpaw || SC

Sarcastisch en rebels, maar gaat voor zijn vrienden door het vuur als het zou moeten. Heeft een slecht gevoel voor humor en ziet in de meeste dingen wel de lol van in, maar kon ook onvoorspelbaar serieus worden als dit zou moeten.

Blackpaw || SC

Analyseert de situatie waarin hij zich bevindt grondig alvorens een reactie te geven. Probeert achter elke mening of achter elk gevoel wel een oorzaak te vinden en maakt je of ongemakkelijk of stelt je juist op je gemak. Voelt anderen goed aan waardoor hij zich beter kan schikken naar een bepaalde situatie.

Huntpaw || SC

Assertief en onvoorspelbaar. Kan van iets heel agressief worden, maar kan ook juist heel rustig reageren op iets waar men van zou verwachten dat hij boos wordt. Sarcastisch ingesteld wat naar pure botheid over kan gaan wanneer hij je niet moet, maar heeft over het algemeen wel een relaxte houding en staat open voor vriendschappen, ook buiten zijn Clan.

Butterpact || RC

Vader van Breakingkit, Bitterkit en Ravenkit. Heeft een tijdje in een depressie gezeten na de dood van zijn broer, maar ontdooit na de komst van zijn nieuwe nestje wel wat waardoor hij makkelijker aanspreekbaar is, openstaat voor vriendschappen binnen zijn Clan en empathisch ingesteld is. Stelt zich wel nog steeds arrogant op naar katten buiten zijn Clan en reageert zeer terughoudend en zelfs vijandig op WC.

Breakingkit || RC

Zoon van Butterpact. Nors ingesteld, maakt niet gemakkelijk vrienden en houdt de boot in het begin een beetje af. Wanneer je voorbij zijn muren kan kijken, ontdek je dat hij eigenlijk heel aardig is.

Coldstreak || TC

Oogt heel erg nors, maar valt eigenlijk wel mee. Is naar zijn Clanmates erg behulpzaam en staat altijd paraat voor ze, maar heeft het niet zo op katten van een andere Clan.

Cherrypaw || TC

Onzeker en onvoorspelbaar. Is angstig geworden door een traumatische gebeurtenis waardoor ze anderen niet meer snel vertrouwt. Wanneer ze je vertrouwt, kan ze een zeer goede vriendin zijn.

Loudkit || SC

Speels en ietwat onschuldig, maar begint wel al capabel te zijn om meningen te vormen over anderen.

Dragonpaw || SC

Complex karakter. Oogt heel nors en terughoudend en soms zelfs vijandig, maar heeft eigenlijk een muur opgetrokken om zijn emoties te verbergen omdat hij zo gekwetst wordt door het afwijzende gedrag van zijn moeder. Wanneer je voorbij zijn muren kunt kijken, zal je zien dat hij echt een goede vriend kan zijn.

Laatst aangepast door Shark op zo 7 jul 2019 - 19:43; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
A new start. [TS] 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimezo 7 jul 2019 - 14:09

Frostbite x Tigerpaw?
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimezo 7 jul 2019 - 19:41

Is prima! Ik zal maken! (:

Update: Er staan karakteromschrijvingen bij de karakters!
Dawnwhisper
Member
A new start. [TS] Dodiey10
Eline
319
Actief
Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnwhisper
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimedo 11 jul 2019 - 11:13

Dawn x Cherry?
Blueflower
Member
A new start. [TS] VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimedo 11 jul 2019 - 11:38

Blue x Butterpact?
Blue x Shark?
Lítill
Deceased
A new start. [TS] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimema 15 jul 2019 - 22:35

https://www.warriorcatsnl.com/t38622-enemy Deze had ik met mijn search gemaakt voor Falcon x Eagle!

En je had in mijn search ook nog Chilly x Butterpact aangevraagd, maar die zou jij dan aanmaken, dus als je die nog wilt ben je ook nog van harte welkom!
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimedi 16 jul 2019 - 22:10

Hé iedereen. Sorry dat ik niks heb laten weten, maar alle voorgestelde topics zijn voor mij in orde. Als excuses zal ik ze ook allemaal aanmaken!
Dawnwhisper
Member
A new start. [TS] Dodiey10
Eline
319
Actief
Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnwhisper
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 8:56

Dankje! Als je dat toch niet lukt, kan je me altijd een pb sturen. Ik kan het topic (Dawn x Cherry) ook altijd nog maken.
Blueberry
Member
A new start. [TS] DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 16:01

Ik heb er een aantal voor je :p

Tigerpaw x Rosekit.
Is bijna leerling. Een vrij ondeugend en een slim en sterk karakter. (wordt hopelijk binnen enkele dagen leerling :p) Misschien dat tiger haar een beetje weg wijs wilt maken?

Shark x Blue
Blueberry, Bloodclan. Misschien een meeting ofzo iets?
of:
Agate x Stitch. Stitch is nu nog zwerfkat en wordt hopelijk binnenkort bloodclanner. Misschien dat Agate hem daarmee kan helpen?

Agate x Blue
^^ een meeting? of samen jagen? zoiets.
Of:
Agate x Stitch. Stitch is nu nog zwerfkat en wordt hopelijk binnenkort bloodclanner. Misschien dat Agate hem daarmee kan helpen?
(edit: lol zie nu dat we al een topic hadden: https://www.warriorcatsnl.com/t38894-i-don-t-need-a-home)

Mag ook beide of course^

Crowfur x Whitefur
Moeder van 4 kittens. Is een kitten verloren. en adopteert een van Oceans jongen.

Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 17:07

Blueberry. schreef:

Tigerpaw x Rosekit.
Is bijna leerling. Een vrij ondeugend en een slim en sterk karakter. (wordt hopelijk binnen enkele dagen leerling :p) Misschien dat tiger haar een beetje weg wijs wilt maken?

Shark x Blue
of:
Agate  x Stitch. Stitch is nu nog zwerfkat en wordt hopelijk binnenkort bloodclanner. Misschien dat Agate hem daarmee kan helpen?

Agate x Blue
Of:
Agate  x Stitch. Stitch is nu nog zwerfkat en wordt hopelijk binnenkort bloodclanner. Misschien dat Agate hem daarmee kan helpen?
(edit: lol zie nu dat we al een topic hadden: https://www.warriorcatsnl.com/t38894-i-don-t-need-a-home)

Mag ook beide of course^

Crowfur x Whitefur
Moeder van 4 kittens. Is een kitten verloren. en adopteert een van Oceans jongen.

Is allemaal goed! Heb je ook een voorkeur voor wie wat maakt?
Blueberry
Member
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 18:03

Shark schreef:
Blueberry. schreef:

Tigerpaw x Rosekit.

Shark x Blue
of:

Agate x Blue
Of:

Mag ook beide of course^

Crowfur x Whitefur

Is allemaal goed! Heb je ook een voorkeur voor wie wat maakt?

Ik kan Rosekit wel maken, en agate x blue
agete x stitch bestaat al. Als jij dan shark x blue en White x crow maakt zal dat top zijn
Eaglekit.
Member
Freedje
56
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Eaglekit.
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 19:13

Is prima!
Blueberry
Member
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 22:15

Top. Als ze klaar zijn tag je me dan ff in discord? Smile
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 18:35

Ja is goed.
Bloodhound
Member
A new start. [TS] Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 18:49

Eaglekit x Shattered ? Immers is haar partner de pleegpapa dus bonding time zou leuk zijn c:
Willow x iemand naar jou keus
Blood x Breeze<3

En! Vergeet dit topicje met Shark niet<3
https://www.warriorcatsnl.com/t38595-i-kill-people-i-like
Crowfur
Member
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 18:59

Willow x Dragon??

De rest is allemaal goed en dat topic voor Shark is erin gezet! (:
Bloodhound
Member
A new start. [TS] Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 19:33

Sure! Ik maak Shattered en Eagle + Willow en Dragon, jij Blood x Breeze? (:
Crowfur
Member
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 19:41

Is goed hoor (:
Silvercrescent
Member
A new start. [TS] VJcjsnn
San
63
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silvercrescent
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 20:14

Crowfur x Silvercrescent? Ik zal hem dan wel maken ^^
.Darkpaw
Member
xxx
17
Actief
you labeled me. i'll label you. so i dubb thee UNFORGIVEN

CAT'S PROFILE
Rank:
.Darkpaw
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 20:19

cherrypaw x darkpaw? (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A new start. [TS]   A new start. [TS] Icon_minitime

A new start. [TS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: