Camilla 894 Actief and so the adventure begins
| |
| Onderwerp: Re: Reflecting stars di 27 aug 2019 - 17:33 | |
|
'Ik denk dat we het daar niet over eens gaan zijn,' miauwde de jongere Apprentice. Silver keek haar even aan en zuchtte. 'Denk het ook niet, nee,' gaf ze toe. Ze konden wel doorgaan met hierover discussiëren, maar de sfeer zou er niet veel beter op worden. Misschien was het wel beter om het onderwerp gewoon te laten gaan. 'Elke clan heeft zo zijn leef gebied waar zij zich op aangepast hebben. Natuurlijk word geen enkele kat het daarover eens,' grinnikte opeens iemand achter hen. Silverpaw draaide zich met een ruk om, om daar Leafface te zien, een ThunderClan Warrior. Ze liet een opgeluchtte zucht gaan en glimlachte naar hem ter begroeting. 'Mag ik weten wat de jonge dames hier eigenlijk doen? Ik rook jullie geur en werd nieuwsgierig.' Silver gaf Mintpaw even een korte blik, om daarna weer naar Leafface te draaien. 'Uh, we zijn gewoon aan het wachten tot het donker wordt. We willen graag de Silverpelt zien terwijl het reflecteert om het meer. Ze zeggen dat dat heel mooi is,' legde Silverpaw uit.
|
|
Cynthia 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Reflecting stars zo 3 nov 2019 - 20:59 | |
| Silverpaw leek het met haar eens te zijn dat ze het niet eens gingen worden hierover en het dus maar beter was om het zo te laten. Ze was hier tenslotte voor iets gekomen en ze had niet zo veel zin om de sfeer voor die tijd al verpest te laten worden. Plots hoorde ze nog een andere stem en ze keek met een ruk om. Ze had niet door gehad dat er iemand anders bij kwam en ze merkte op dat de geur van deze ook weer Thunderclan was. Silverpaw gaf antwoord op de vraag en zelf knikte ze instemmend mee. Ze liet haar blik kort naar de lucht gaan, wat haar liet zien dat het niet lang meer zou duren voor het zover was. "Dat zal niet lang meer duren." Voegde ze er dan ook aan toe. |
|