| Don't shoot the messenger[Plot] | |
|
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Don't shoot the messenger[Plot] vr 7 jun 2019 - 19:30 | |
|
Hey allemaal!
Dit is meer een beetje een brainstorm topic dan een compleet uitgeschreven plot maar ik wilde het er graag even over hebben om te kijken of we ergens op uit kunnen komen.
Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al wel weten ben ik van plan om Bleaktail van ShadowClan naar de Bloodclan te laten gaan. Echter zou ik dit verloop graag willen verwikkelen in een wat groter plot. Hij is nu begonnen met kleine taakjes te doen om het vertrouwen van Brat te kunnen winnen, dit houd onder andere in dat hij informatie van ShadowClan doorspeelt naar de BlodClan. Echter zou ik graag willen dat hij meer taken gaat uitvoeren voor verschillende andere Bloodclanners zodat hij kleine vriendschappen opbouwt en steeds meer vertrouwen weet te winnen. Ook heeft Bleaktail een grote wens om niet alleen de Shadowclan te verlaten maar deze ook op een of andere manier in de rug te steken.
Dus vandaar dat ik opzoek ben naar: - Verschillende Bloodclan katten waarvoor Bleaktail kleine klusjes kan doen om steeds meer vertrouwen te winnen/ vriendschappen op te bouwen. -Misschien een of twee katten in SH die hem beginnen te verdenken? - Wellicht een groter plot tussen SH en BC waar hij op mee zou kunnen liften/ aan bij zou kunnen dragen? Alle ideeën zijn van harte welkom!
Groetzels,
Dorian.
|
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] vr 7 jun 2019 - 19:40 | |
| |
|
| |
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] vr 7 jun 2019 - 21:07 | |
| Is goed! Zullen we een topic doen met die twee? >3 |
|
| |
☾ Rei 118 Actief "YOU THINK I CAN'T PUT POSTERS UP ON MY OWN?! ....It's upside down, isn't it?"
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] vr 7 jun 2019 - 23:48 | |
| Oh leuk idee zo! Ik heb Zahida voor je <3 Die is wel een beetje 'achterbaks' dus ik weet niet goed hoe ze in RPG zal reageren op Bleaktail, maar misschien leuk om is te kijken hoe ze klikken? C: |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] za 8 jun 2019 - 12:36 | |
| |
|
| |
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] za 8 jun 2019 - 20:38 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] za 8 jun 2019 - 20:59 | |
| |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] za 8 jun 2019 - 21:33 | |
| Settled kan hem misschien verdenken? Hij wordt bijna warrior, lijkt me wel leuk! c: |
|
| |
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] za 8 jun 2019 - 22:11 | |
| @ Settlepaw: Dat komt goed uit! c: Misschien dat in het begin men Settle niet zo heel serieus neemt omdat hij nog een Apprentice is? Hij kan zich dan in ieder geval goed bewijzen voor de clan door Bleak van te voren al een beetje door te krijgen >3 |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] za 8 jun 2019 - 22:13 | |
| Ja zoiets dacht ik ook al aan indd! Dat hij nog te jong is en dan twijfelt hij aan zichzelf etc. Kan wel interessant worden c: |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] zo 9 jun 2019 - 9:57 | |
| Fawnstep kan hem ook wel verdenken? B) |
|
| |
Dorian 46 Actief ♕Setje made by Kip
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] ma 10 jun 2019 - 17:09 | |
| @Fawnstep: Is goed! c: misschien dat Fawn en Settle daar een topic over kunnen hebben? ^^ @Milkykit,: Zal ik openen voor Bleak en Zahida ? |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] ma 10 jun 2019 - 18:21 | |
| Ik heb Lethal altijd beschikbaar B) ook een overstapper van clan naar bc |
|
| |
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] ma 10 jun 2019 - 19:03 | |
| @Lethal oeh, sounds fun! Tips van oma Lethal :') Zou jij willen openen? ^^ |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] ma 10 jun 2019 - 19:33 | |
| |
|
| |
R E I 303 Actief you should see me in a
c r o w n
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] ma 10 jun 2019 - 19:51 | |
| - Ferretpaw.. schreef:
- @Fawnstep: Is goed! c: misschien dat Fawn en Settle daar een topic over kunnen hebben? ^^
@Milkykit,: Zal ik openen voor Bleak en Zahida ?
Ja graag! c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] di 11 jun 2019 - 9:17 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] di 11 jun 2019 - 14:25 | |
| |
|
| |
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] ma 1 jul 2019 - 21:16 | |
|
Hey all, mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd om overal op te reageren. Er bleven steeds dingen voor mijn post tijd vallen. Maar nu is het gelukkig dan toch echt gelukt.
Ik zal hier een lijstje droppen met de topics met Bleaktail in dit plot. Als jullie topics hebben waarin Bleaktail verdacht word is het handig om daar hier ook de linkjes van te droppen.
Verder leek het mij nog wel leuk als er behalve Bleaktail er nog meer Schadowclan katten zijn die over zouden willen naar de Bloodclan zodat ze samen sterk kunnen staan. Mochten er mensen zijn die hun schadowclanner daarvoor willen opgeven dan zijn die meer dan welkom c:
Topics met Bleak:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot] | |
| |
|
| |
|