A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

A hunt with you.. Can life be better to me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Dreamheart
StarClan
A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 dec 2011 - 23:47

Crookedstar glimlachte en gaf Dreamheart een lik. "Ik zou me geen leven zonder jou kunnen voorstellen na deze manen vna liefde en geluk. Ik geef meer om je dan ik zou kunnen denken. jij dreamheart... als je mijn kittens zal dragen na wat er gebeurt is. Ik hoop dat....dat.. dat je tevreden zal zijn met wat wij vanaf vandaag de dag nogmeer delen op onze liefde na. Jij hebt mijn hart al mijn levens lang." zei Crookedstar en keek naar de lucht. "Starclan zelve zou me niet gelukkiger kunnen make op dit moment, dat door jou komt." zei Crookedstar en gaf haar eenkopje terwijl hij tegen haar aan lag. Dreamheart lachtte zacht en verborg haar kop in zijn vacht.. Zo dicht bij hem.. Voor altijd wou ze zo blijven liggen. Hij en zij.. Zelfs Starclan kon hun njet uit elkaar halen.. Dat was ommogelijk! "Deze dag.. was de mooiste in mijn gehele leven.. Jij je bent.. alles voor me.. een geweldige vriend.. een rots in de branding.. het lichtpunt in mijn leven.. de liefde van mijn leven en de vader van mijn mogenlijk toekomstige kits.." Fluisterde ze zachtjes en hief haar kop langzaam. Niets.. Zal mij ooit van deze positie.. hier zo dicht bij jou af weten te halen.. niets.. Hoe ver je dan ook bent Crookedstar.. Altijd zal je in mijn hart naast me staan.." Fluisterde ze zachtjes terwijl ze hem lievelijk aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 0:06

"Deze dag.. was de mooiste in mijn gehele leven.. Jij je bent.. alles voor me.. een geweldige vriend.. een rots in de branding.. het lichtpunt in mijn leven.. de liefde van mijn leven en de vader van mijn mogenlijk toekomstige kits.." Fluisterde ze zachtjes en hief haar kop langzaam. Niets.. Zal mij ooit van deze positie.. hier zo dicht bij jou af weten te halen.. niets.. Hoe ver je dan ook bent Crookedstar.. Altijd zal je in mijn hart naast me staan.." Fluisterde ze zachtjes terwijl ze hem lievelijk aankeek. Crookedstar glimlachte en legde zijn kopje tegen dat van haar. "Mijn hart.. is van jou en jij bent de enigste die ooit zo diep in mijn gevoel zat. ik hou van je en zal dat eeuwig doen, leider of niet.... levend of bij starclan. Mijn hart is van jou en ik hou van jou." zei Crookedstar zacht en sloot zijn ogen zacht. "Jij bent mijn alles," fluisterde hij nog even waarna hij een lik gaf en toen... bijna per ongeluk in slaap viel. De dag had hem gevraagd zijn liefde te ontvouwen en te laten zien. De nachten waren kort geweest en nu was hij moe. Bij Dreamheart voelde hij zich kal en gerustgesteld. Zolang het met haar goed ging, zou het ook met hem goed gaan.
Dreamheart
StarClan
A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 9:50

Crookedstar glimlachte en legde zijn kopje tegen dat van haar. "Mijn hart.. is van jou en jij bent de enigste die ooit zo diep in mijn gevoel zat. ik hou van je en zal dat eeuwig doen, leider of niet.... levend of bij starclan. Mijn hart is van jou en ik hou van jou." zei Crookedstar zacht en sloot zijn ogen zacht. "Jij bent mijn alles," fluisterde hij nog even waarna hij een lik gaf en toen... bijna per ongeluk in slaap viel. Zachtjes glimlachte Dreamheart en legde haar kopje tegen de zijne aan. Rustig sloot ze haar ogen. De rust en kalmte die om hen heen neer daalde was ongelofelijk. Haar leven leek veranderd door de woorden van Crookedstar.. Zachtjes tintelde ze van binnen maar glimlachtte alleen van buiten. "Zonder jou.." Fluisterde ze en drukte zichzelf nog iets meer tegen hem aan. "Zou niets zijn zoals ik het ken.. Zonder jou zou mijn leven.. vreselijk zijn.. jij bent mijn leven mijn ziel en mijn geest.. ik hunker naar bij je zijn.. elke minuut van de dag.. ik kan niet zonder je.." Fluisterde ze en drukte haar kop zachtjes tegen de zijne. "Voor altijd." Bevestigde ze met een klein lachje en zuchtte gelukkig.
Crookedstar
StarClan
460

CAT'S PROFILE
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 15:33

"Zonder jou.." Fluisterde ze en drukte zichzelf nog iets meer tegen hem aan. "Zou niets zijn zoals ik het ken.. Zonder jou zou mijn leven.. vreselijk zijn.. jij bent mijn leven mijn ziel en mijn geest.. ik hunker naar bij je zijn.. elke minuut van de dag.. ik kan niet zonder je.." Fluisterde ze en drukte haar kop zachtjes tegen de zijne. "Voor altijd." Bevestigde ze met een klein lachje en zuchtte gelukkig. Crookedstar opende zijn ogen en glimlachte naar Dreamheart, "Zonder jouz at ik nog steeds te stikken in de leaders den. Ik heb door jou weer echt leven geproefd in plaats van enkel verplichtingen, ik heb ontspannen zonder dingen in het water laten vallen." zei Crookedstar en gaf Dreamheart een teder kopje. "We kunnen hier nog even blijven.. of naar de clan teruggaan. Alleen als we weggaan moet een van ons eerst gaan. Het zou misschien niet goed vallen bij Lionclaw of iemand anders als wij tegelijk terug zouden komen. Vooral als jij zo dicht bij me bent, dan szou ik direct beginnen te stralen," zei Crookedstar liefdevol.
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 15:47

Crookedstar opende zijn ogen en glimlachte naar Dreamheart, "Zonder jouz at ik nog steeds te stikken in de leaders den. Ik heb door jou weer echt leven geproefd in plaats van enkel verplichtingen, ik heb ontspannen zonder dingen in het water laten vallen." zei Crookedstar en gaf Dreamheart een teder kopje. "We kunnen hier nog even blijven.. of naar de clan teruggaan. Alleen als we weggaan moet een van ons eerst gaan. Het zou misschien niet goed vallen bij Lionclaw of iemand anders als wij tegelijk terug zouden komen. Vooral als jij zo dicht bij me bent, dan szou ik direct beginnen te stralen," zei Crookedstar liefdevol. Dreamheart grinnekte even zacht terwijl ze het voor zich zag. Langzaam kwam ze omhoog en staarde in de richting van het kamp. Haar kittens.. De behoefte hen weer in haar poten te kunnen sluiten en ze te kunnen verzorgen knaagde aan haar. Van Crookedstar naar het kamp keek ze een paar keer besluiteloos heen en weer. Toen ging ze voor hem zitten en zuchtte zacht. "Vroeg of laat zouden ze toch wel merken hoe close wij zijn.." Sprak ze met een zuchtje en likte over haar buik als teken. Als ze zouden zien dat ze zwanger was zouden alle katten het alleen maar kunnen gokken dat ze kittens verwachte van Crookedstar. "Bovendien weet de halve wereld het misschien al.. roddels verspreiden zich snel." Dreamheart grijnsde even zacht waarna ze zichzelf langzaam begon schoon te likken. Wachtend op hem op wat voor besluit hij zou nemen.. "Bovendien gingen we samen jagen.. beetje vreemd als we los van elkaar terug komen." Murmelde ze glimlachend onder de halen van haar tong door en sloot zachtjes haar ogen.
Crookedstar
StarClan
460

CAT'S PROFILE
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 15:53

"Vroeg of laat zouden ze toch wel merken hoe close wij zijn.." Sprak ze met een zuchtje en likte over haar buik als teken. Als ze zouden zien dat ze zwanger was zouden alle katten het alleen maar kunnen gokken dat ze kittens verwachte van Crookedstar. "Bovendien weet de halve wereld het misschien al.. roddels verspreiden zich snel." Dreamheart grijnsde even zacht waarna ze zichzelf langzaam begon schoon te likken. Wachtend op hem op wat voor besluit hij zou nemen.. "Bovendien gingen we samen jagen.. beetje vreemd als we los van elkaar terug komen." Murmelde ze glimlachend onder de halen van haar tong door en sloot zachtjes haar ogen. Crookedstar gaf haar een lik over haar kop en glimlachte naar Dreamheart, "Je hebt gelijk, maar alsnog.. wil je nog even hier blijven of terug naar het kamp?" Vroeg Crookedstar en keek Dreamheart aan, zijn ogen zeiden al genoeg van wat hij vond en voelde. Hij hief zijn hoofd en keek naar de sterren, "Starclan... als ze ons gunstig gezind zijn.. word je queen nogmaals. Als ze ons gunstig gezind zijn, komt alles goed. ZIjn ze dat niet dan zorg ik ervoor dat alles toch goedkomt aangezien jij mijn drijfveer bent." zei Crookedstar glimlachend.
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 17:12

Crookedstar gaf haar een lik over haar kop en glimlachte naar Dreamheart, "Je hebt gelijk, maar alsnog.. wil je nog even hier blijven of terug naar het kamp?" Vroeg Crookedstar en keek Dreamheart aan, zijn ogen zeiden al genoeg van wat hij vond en voelde. Hij hief zijn hoofd en keek naar de sterren, "Starclan... als ze ons gunstig gezind zijn.. word je queen nogmaals. Als ze ons gunstig gezind zijn, komt alles goed. ZIjn ze dat niet dan zorg ik ervoor dat alles toch goedkomt aangezien jij mijn drijfveer bent." zei Crookedstar glimlachend. Dreamheart hief ook haar kop naar de Zilverpels. De sterren straalde al licht in de donkere schemering op hen neer.. Haar ouders.. Haar overleden kitten.. Ze waren daar boven.. Haar ouders zouden voor het jonkie zorgen.. hij zou niet bang en alleen zijn.. Haar kleintje.. stiekem had ze een naam bedacht voor het kleintje. Deathkit.. Langzaam knipperde ze met haar oogjes. Hoe zou het met dat kleintje gaan? Een rilling liep over haar rug toen ze weer dacht aan het kleine hulpeloze lijkje. Dreamheart sloeg haar ogwn neer en liet haar schouders zakken. "Mijn kittens wachten vast en Snowcrystal is ongetwijveld gek aan het worden van die katertjes.." Verzuchtte ze zacht. "Plus Magickit maakt zich vast doodongerust sinds haar moeder vorige keer ook zo lang weg was en zij.." Dreamheart stopte in het midden van haar zin en slikte even. "Ik hou van je.. zo veel en ik zou hier zo graag langer willen blijven maar.. we hebben bijde onze taken in het kamp." Dreamheart glimlachte even zwak en kwam weer omhoog. Ze liep half voorbij Crookedstar en liet haar staart even op zijn rug rusten terwijl ze zich omdraaide. "We willen toch geen argewaan wekken voor we het zelf zeker weten." Fluisterde ze glimlachend en gaapte even.
Crookedstar
StarClan
460

CAT'S PROFILE
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 19:20

"Mijn kittens wachten vast en Snowcrystal is ongetwijveld gek aan het worden van die katertjes.." Verzuchtte ze zacht. "Plus Magickit maakt zich vast doodongerust sinds haar moeder vorige keer ook zo lang weg was en zij.." Dreamheart stopte in het midden van haar zin en slikte even. "Ik hou van je.. zo veel en ik zou hier zo graag langer willen blijven maar.. we hebben bijde onze taken in het kamp." Dreamheart glimlachte even zwak en kwam weer omhoog. Ze liep half voorbij Crookedstar en liet haar staart even op zijn rug rusten terwijl ze zich omdraaide. "We willen toch geen argewaan wekken voor we het zelf zeker weten." Fluisterde ze glimlachend en gaapte even. Crookedstar knikte en stond op, "ga maar alvast, ik kom zo terug... ik neem onze prooi wel mee." zei Crookedstar kalm terwijl hij zich even uitrekte en toen rondkeek. Hij probeerde zich snel te herrinneren waar alles lag en of dat wel alles was.

-flutpost-
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 19:30

Crookedstar knikte en stond op, "ga maar alvast, ik kom zo terug... ik neem onze prooi wel mee." zei Crookedstar kalm terwijl hij zich even uitrekte en toen rondkeek. Dreamheart knikte ze liep nog even naar Crookedstar toe en gaf hem zachtjes een likje over zijn wang. "Tot zo mijn lief." Fluisterde ze glimlachend in zijn oor en draaide zich om. Eerst nam ze een paar grote sprongachtige stappen maar vervolgens ging ze verder op een rustig drafje richting het kamp. Langzaam doemde het voor haar ogen op naar mate ze dichterbij kwam en Dreamheart begon te lachen. Als een kitten maakte ze nog een klein vreugdesprongetje van puur geluk voor ze zich het kamp in wurmde waar ze bijna tegen iemand aanbotste. Zodra ze zag wie het was schoot ze een klein stukje achteruit om de kat beter aan te kijken. "Euh hallo." Fluisterde ze en sloeg haar oren plat bij het zien van de warrior.

-Wie wil mag r bij xD
srry was beetje inspiloos
please dont kill me Angelo-
Flameclaw
Member
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 22:13

Met een krachtige slag viste een grijswitte kater een vis uit de rivier. Met een snelle beet doodde hij het en legde het even opzij. Hij keek even tevreden neer op de drie vissen die daar lagen. Het had hem veel tijd gekost maar hij was er trots op. Hij kon weer terugkeren naar kamp, met prooi voor zijn Clan. Snel stond hij op en greep de vissen goed beet. Met een zacht gesnor dat uit zijn keel oprees trippelde hij terug naar het kamp. Hij was blij een goede warrior te zijn en ook blij met zijn vrienden en familie. Met krachtige passen liep hij het kamp binnen en legde zijn vis neer op de prooistapel. Hij bleef even staan en keek naar de lucht. Er was nog genoeg tijd om nog wat te gaan jagen. Hij zuchtte even en keek om zich heen. Waar was zijn broer eigenlijk, ze zouden deze dag samen gaan jagen, maar hij was niet komen opdagen. Hij legde even zijn oren naar achteren, Honestheart ging gewoon te ver. Hij moest nu echt eens de dood van Lightheart achter zich zetten. Hij zuchtte en zwiepte even met zijn staart. Wat deed het er nog toe? Met zijn oren nog steeds plat op zijn kop trippelde hij naar de kampingang en sloot zijn ogen even. Hij zag niet echt wie hem tegemoet kwam en schrok toen er een kat hem ineens zowat omver liep. Hij blies evn onbewust en staarde recht in de ogen van Dreamheart. "Euh hallo." Fluisterde ze en sloeg haar oren plat bij het zien van de warrior. ''Wat?'' zijn stem klonk geirriteerd en hij zwaaide weer met zijn staart. ''Mag ik er langs, ik heb dingen te doen.'' Hij keek Dreamheart strak aan. Ze was dus vrij genoeg om vrolijk buiten het kamp te huppelen maar niet vrij genoeg om wat prooi mee te nemen? Hij snoof. ''Er zijn namelijk katten in het kamp die wel wat doen voor de Clan.'' Voor zover hij wist was zij alleen maar vrolijk niks aan het doen met Crookedstar.

-dit doet pijn, Flame doet anders nooit gemeen
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 8:02

''Wat?'' zijn stem klonk geirriteerd en hij zwaaide weer met zijn staart. ''Mag ik er langs, ik heb dingen te doen.'' Flameclaw keek Dreamheart strak aan. Hij snoof. ''Er zijn namelijk katten in het kamp die wel wat doen voor de Clan.'' Siste hij bijna. Dreamhearts oren schoten nog verder omlaag terwijl ze bijna in elkaar dook. Ze was eerst gewoon geschrokken van de kater omdat ze alleen maar aan Crookedstar had gedacht. Ze mocht Flameclaw eigenlijk, maar die botheid kon ze niet omheen. Diep in haar klonk een klein stemmetje. Mousechaser.. Ze durfde te wedden dat de grijze tabby poes in de warriorden haar zwart liep te maken.. met alle gwvolgen vandien. "I..ik heb ook dingen te doen hoor." Stamelde ze maar kwam daarna lichtelijk overeind om de kater strak aan te kijken. Ze had geen fouten gemaakt. Ze had gejaagd en was Queen, zij deed meer voor de clan als Flameclaw, zij voedde de toekomst van Riverclan op. "En ik heb gejaagd als je het wil weten." Snauwde Dreamheart in zijn gezicht. Waarom was ze niet gewoon bij Crookedstar gebleven? Dan had ze dit nu niet gehad. "Crookedstar neemt ook mijn prooi mee zodat ik terug kan naar mijn kits.." Zei Dreamheart terwijl ze haar kop licht afwende ook al stond ze nog voor zijn weg. Ze was ook niet van plan om weg te gaan voor hij zou bekennen dat ze gelijk had.
Flameclaw
Member
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 23:22

Dreamhearts oren schoten nog verder omlaag terwijl ze bijna in elkaar dook. Flameclaw trok zich er even niks van aan. alsof hij het nog niet druk genoeg had. "I..ik heb ook dingen te doen hoor." Stamelde ze maar kwam daarna lichtelijk overeind om de kater strak aan te kijken. Flameclaw ontmoette onbewogen haar blik en snoof even. zij had dingen te doen, nou dan moest ze maar niet in zijn vel kruipen. "En ik heb gejaagd als je het wil weten." Snauwde Dreamheart in zijn gezicht. "Crookedstar neemt ook mijn prooi mee zodat ik terug kan naar mijn kits.." Zei Dreamheart terwijl ze haar kop licht afwende ook al stond ze nog voor zijn weg. Flameclaw kon het niet laten om even te lachen. Voor een van de weinige keren klonk er spot in zijn stem. ''dus jij denkt dat je veel doet alleen omdat je wat jaagt?'' Hij snoof kwaad. als ze niet aan de kant zou gaan zou hij de weg gewoon forceren. ''Geloof me, wil je een maan ruilen? Ik moet twee apprentices trainen, jagen voor mijn Clan, meegaan op patrouille en owjah ook nog voor mijn broer zorgen die zichzelf nauwelijks overeind houdt.'' Hij keek Dreamheart strak aan. Ze mocht dan wel kittens hebben, hij trainde twee apprentices en dat was zwaarder dan menig warrior aankon. Hij kon zijn tijd nauwelijks meer verdelen en vrije tijd had hij niet meer. Hij kon nauwelijks meer tijd doorbrengen met Thunderstorm. ''en als je me nu kunt excuseren, ik moet verder gaan voor mijn Clan.'' Sprak hij bot en zette een stap naar voren. Als hij zichzelf door de ingang moest dwingen maakte ze geen schijn van kans tegen hem. Hij was ten slotte niet meer de kleinste.
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 23:36

Flameclaw kon het niet laten om even te lachen. Voor een van de weinige keren klonk er spot in zijn stem. ''dus jij denkt dat je veel doet alleen omdat je wat jaagt?'' Hij snoof kwaad. als ze niet aan de kant zou gaan zou hij de weg gewoon forceren. ''Geloof me, wil je een maan ruilen? Ik moet twee apprentices trainen, jagen voor mijn Clan, meegaan op patrouille en owjah ook nog voor mijn broer zorgen die zichzelf nauwelijks overeind houdt.'' Hij keek Dreamheart strak aan. ''en als je me nu kunt excuseren, ik moet verder gaan voor mijn Clan.'' Sprak hij bot en zette een stap naar voren. Dreamheart gromde laag, dat was net te ver voor haar. "O ja natuurlijk, jij hebt het zwaar he!" Gromde ze bot. "Probeer jij maar 1 dag, 1 MIEZERIGE DAG! Op mijn poten te staan. Als jij denkt dat je het zo moeilijk hebt wil ik je wel eens zien als mij!" Schreeuwde ze bijna uit. Ze zat aan haar limiet, haar geheim voor Snowcrystal kon ze gewoon niet langer inhouden. "Hoe denk je dat ik mij voel he! Elke dag moet ik liegen tegen mijn partner voor mijn gestoorde zusje die niet eens de belangen van haar clan snapt! Daarnaast moet ik 8 kittens opvoeden in mijn eentje en elke dag naar de wonden van Lionclaw staren en er niets tegen kunnen doen! Elke dag mowt ik Leopardfur missen door mijn schuld en constand hoor ik de kittens van Sunshine vragen om hun moeder die ik niet uit de dood kan laten herreizen. Ik moet Beetlewiskers ogen aanzien als hij naar Skykit kijkt en dan moet ik ook nog mijn eigen dochter's woedde ondergaan die elke dag groeit, Haar haat jegens mij en ik kan er niets aan doen! Hoe denk je dat ik mij verdomme elke dag voel stomme motorisch gestoorde kater!" Schreeuwde ze uit terwijl tranen opwelde. Waarom was haar leven niet zoals ze ooit had gedacht dat het zou gaan? Werkelijk haar enigste lichtpuntje in het duister was Crookedstar..

[Crooked to the rescue voor ze elkaar in de haren vliegen?]
Flameclaw
Member
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 23:51

Dreamheart gromde laag, dat was net te ver voor haar. "O ja natuurlijk, jij hebt het zwaar he!" Gromde ze bot. "Probeer jij maar 1 dag, 1 MIEZERIGE DAG! Op mijn poten te staan. Als jij denkt dat je het zo moeilijk hebt wil ik je wel eens zien als mij!" Schreeuwde ze bijna uit. "Hoe denk je dat ik mij voel he! Elke dag moet ik liegen tegen mijn partner voor mijn gestoorde zusje die niet eens de belangen van haar clan snapt! Daarnaast moet ik 8 kittens opvoeden in mijn eentje en elke dag naar de wonden van Lionclaw staren en er niets tegen kunnen doen! Elke dag mowt ik Leopardfur missen door mijn schuld en constand hoor ik de kittens van Sunshine vragen om hun moeder die ik niet uit de dood kan laten herreizen. Ik moet Beetlewiskers ogen aanzien als hij naar Skykit kijkt en dan moet ik ook nog mijn eigen dochter's woedde ondergaan die elke dag groeit, Haar haat jegens mij en ik kan er niets aan doen! Hoe denk je dat ik mij verdomme elke dag voel stomme motorisch gestoorde kater!" Schreeuwde ze uit terwijl tranen opwelde. Hij schrok wel iets van haar woorden maar ze had hem nu echt te ver gedreven. Hij zette zijn vacht op en blies owdend. ''Jij hebt daarvoor keuzes kunnen maken, je had die kittens ook door een andere queen kunnen laten opnemen. Ik heb geen enkele keus gehad hierin. Heb ik ervoor kunnen kiezen dat Lightheart stierf, heb ik ervoor gekozen om twee apprentices te moeten trainen. Heb ik ervoor gekozen om mezelf te verwaarlozen alleen om een verloren liefde zoals mijn broer?'' Zijn stem klonk zwaar sissend en hij was echt kwaad. Hij kon zichzelf niet meer tegenhouden en sloeg zijn klauwen uit.''en wees blij dat jij tijd door kan brengen met je partner, ik heb die tijd niet meer, ik moet altijd maar alles doen. Je moet nu niet denken dat jij het slecht heb. Want dat is dan je eiegn verdomde schuld. Dat komt door de keuzes die jij hebt gemaakt. Ik heb nergens voor gekozen, als ik dat toch eens kon doen!'' Nu bereikte zijn stem ook een behoorlijk volume en hij zwaaide hevig met zijn staart. Zijn volledige pels was opgezet en hij blies kwaad. Hij wist niet meer wat hij deed, hij was normaal nooit agressief maar nu ging iedereen hem te ver. ''Dus waag het niet te klagen terwijl jij voor alles hebt gekozen en ik gewoon geen keus heb.'' Hij spuugde de woorden nu gewoon uit en zwiepte kwaad met zijn staart. Hij probeerde al zijn controle te behouden door met zijn klauwen in de grond te kneden. Maar toch lukte het hem niet meer en hij begon zijn gespierde poot op te heffen. Zijn ogen waren net brandende vlammen. En nu kon je precies zien waar hij zijn naam Flameclaw vandaan had.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A hunt with you.. Can life be better to me?   A hunt with you.. Can life be better to me? - Pagina 2 Icon_minitime

A hunt with you.. Can life be better to me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: