Sad teens - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Sad teens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Beechresin
Member
Sad teens - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: Sad teens   Sad teens - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2019 - 17:36

Een echt antwoord kreeg ze niet van Bloodpaw op haar vraag en dat kwam omdat er een kat de den binnen was gekomen. Breezespring leek niet blij te zijn met haar vraag of wat er gaande was. Ze luisterde maar half naar de woorden van de poes, want eerlijk waar hadden anderen niet veel te zeggen over wat ze deed. Maar bij haar laatste woorden schoot ze toch overeind en zette een paar stappen naar de oudere poes toe. "Ik kwam hem gewoon gezelschap houden en hem warm houden. Wat is daar mis mee?" Sprak ze vrij fel tegen Breezespring. Het maakte haar niet uit dat de warrior degene was geweest die haar had geholpen Bloodpaw te vinden en terug te brengen. "En wat dan nog als het mijn vader was die binnen stapte? Het is niet alsof ik zou luisteren naar een woord dat hij zegt." Of naar wat een andere warrior zei. "Waarom lijkt het of iedereen tegen het feit is dat we vrienden zijn? Is dat echt zo erg dat een poes en een kater goede vrienden zijn?" Ze wist onbewust echt wel dat dat niet het geval was en dat het meer was, maar ze was er nog niet klaar voor om dat te accepteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezespring
Member
Sad teens - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezespring
BerichtOnderwerp: Re: Sad teens   Sad teens - Pagina 2 Icon_minitimema 13 mei 2019 - 13:51

De geschrokken en terughoudende reactie van beiden toonden aan dat ze weldegelijk iets heel intiem had onderbroken, iets wat misschien wel verder dan vriendschap kon gaan als de twee te veel tijd zouden spenderen met elkaar. Breezespring was niet blind: ook al hadden de andere twee het misschien nog niet zo ervaren, ze wist heus wel wat hieruit zou kunnen groeien. Het had in elk geval niet op een vriendschappelijk onderonsje geleken: daar was het te intiem voor. Ze keek naar Bloodpaw, maar zag dat ze daar niet veel reactie uit kon krijgen. Beechpaw daarentegen reageerde meteen; ze sprong overeind en kwam wat stappen dichter naar de warrior gelopen, iets waar Breezespring absoluut niet van onder de indruk was. Ze had het pittige karakter van Beechpaw al enkele keren eerder meegemaakt, maar dat was nog niet zo heftig geweest als nu. Ze wilde reageren op elk woord wat Beechpaw zei, maar het leek haar beter om de she-cat even uit te laten razen. Nadat de langharige tabby haar laatste opmerking leek te hebben gemaakt, opende Breezespring haar bek om terug te reageren. “Je vader is je deputy,” begon hij op een strenge manier. “Dat betekent dat hij, samen met Tallstar, de eerste prioriteit heeft om naar geluisterd te worden. Het zijn juist zijn orders die je op moet volgen, dochter of geen dochter.” Ze schudde haar kopje. “En natuurlijk mogen jullie gewoon vrienden zijn, maar ik ben niet blínd, Beechpaw. Dat zag er als meer uit dan gewoon een gezellig onderonsje tussen twee goede vrienden.” Zouden Beechpaw en Bloodpaw zich dat beseffen? Iets in de terughoudende, felle reactie van Beechpaw liet haar vermoeden van wel. Maar Bloodpaw leek juist heel verward te zijn, alsof hij het niet goed wist. En opeens viel het kwartje. Beechpaw was misschien al wel vrij zeker van haar gevoelens, maar Bloodpaw nog niet. “Ik wil jullie nergens in tegenhouden en ik wil dat jullie allebei gelukkig worden, maar ik hoop dat jullie wat dit dan ook is binnen de warrior code houden.” En nu kwam er een blik in haar ogen die ze zelf niet doorhad, een blik van verdriet. Ze dacht aan haar vader, die haar moeder in RiverClan achter had moeten laten nadat ze haar en haar siblings hadden gekregen. Haar siblings waren overleden door de strenge leafbare en haar moeder was later vermoord door een patrouille van BloodClanners. En hoewel Beechpaw en Bloodpaw zich in dezelfde Clan bevonden, zou de warrior code al even hard voor hun zijn als dit zou uitgroeien tot liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodhound
Member
Sad teens - Pagina 2 Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Age: ??!?!?
Gender: Tomcat ♂
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Re: Sad teens   Sad teens - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2019 - 13:32

De tom had zonet nog een speciale moment gehad met Beechpaw, samen hadden ze bij elkaar gelegen en hun koppen tegen elkaar gedrukt. Het had fijn gevoeld, warm, speciaal.. Het was veilig en hij wou dat het nooit zou stoppen maar nog geen seconde later werd hun privé moment verstoord door een warrior. Zijn blik stond geschrokken, vooral toen de zwarte she-cat hem streng toesprak. Kort had de medicine cat apprentice in de verdediging geschoten maar door het gevecht van vandaag had hij nog amper de put om zijn kop overeind te houden. De pijn werd hem weer te veel en zonder de steun van zijn vriendin naast hem kon hij zichzelf niet ondersteunen waardoor hij zijn brede kop weer neerlegde op de grond. Beechpaw was ondertussen fel terug ingesprongen tegen Breezespring die hem vandaag nog geholpen had. Hij had zijn leven te danken aan Oceanstar die tussen hem en de Bloodclanner gesprongen was, ook Beechpaw die koppig genoeg was om hem te zoeken toen ze het niet vertrouwde waarom hij maar niet terug kwam en natuurlijk Breezespring die mee was gekomen met zijn vriendin om hem te zoeken. Als zijn clangenoten en de Windclan leader hem niet geholpen hadden dan had hij nu vanuit de sterrenhemel neergekeken. Hij wou dan ook geen grote bek op zetten tegen de zwarte warrior maar hij was op het moment echt niet blij met haar aanwezigheid, net als Beechpaw die weer op haar beurt de wind van voren kreeg van Breeze. Toen de warrior over de code begon verscheen er kort een boze glans in zijn ogen. Dit was niet de eerste kat geweest die hem aansprak op de regels terwijl hij juist de code behandelde als heilig- zoals het hoorde. De tom gromde kort en drukte zijn oren in zijn nek. "Spreek me niet aan alsof ik de code zal breken. Iedereen weet dondersgoed hoe ik over de regels denk. Mij beschuldigen van het breken van de belangrijke eed die ik afgelegd heb is hetzelfde als denken dat Starclan een verkeerde keuze gemaakt heeft om mij te kiezen als de opvolger van Acefray." Probeerde de gewonde medicine cat apprentice te grauwen maar inplaats van intimiderend over te komen klonk zijn stem eerder uitgeput en pijnlijk. Bloodpaw snoof, geïrriteerd op de situatie en geïrriteerd dat hij niet eens zichzelf en zijn vriendin kon verdedigen. Even probeerde hij de blik op te vangen van Breezespring toen hij haar kant opkeek voor hij zijn aandacht weer op de mooie she-cat richtte die boos tegenover de warrior stond. De tom slikte kort. Hoewel hij niet helemaal wist wat hij voelde begon hij nu wel te twijfelen als dit inderdaad niet het ene was waar hij voor moest vrezen.. “Breeze.. kunnen we morgen hier veder over praten?” Probeerde de tom zacht, “Laat Beechpaw bij me blijven, voor vannacht.. ik wil niet alleen zijn.” Mauwde de medicine cat apprentice gebroken. Hij was nog steeds bang, bang dat de Bloodclanner ineens de med cat den in zou stappen en zijn leven zou beëindigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
Sad teens - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: Sad teens   Sad teens - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2019 - 19:56

Het maakte haar niet uit dat haar vader de deputy was en ze naar hem zou moeten luisteren. Ze wilde het liefst niks met hem te maken hebben en wat wist deze poes nou over de relatie tussen haar en haar vader? "Wat geeft je het recht om te zeggen dat ik naar mijn vader moet luisteren? Het is niet alsof je mijn moeder bent." Nee dat was ze zeker niet. Niet dat ze wel naar Northernfaith zou luisteren, maar ze mocht haar beter dan haar vader. Toch sinds de twee uit elkaar waren had ze ook meer afstand van haar moeder genomen. Bloodpaw sprak nu ook zijn ding en ze vond dat hij gelijk had. Het was niet alsof ze hier echt iets mee bedoelt hadden. Ze wilde hem gewoon gezelschap houden en kon zij het helpen dat daarbij vragen bij haar op waren komen borrelen? En een gevoel dat ze nog niet eerder had meegemaakt? Het was nieuw en had ze niet het recht om te ontdekken wat het was zonder dat iemand haar meteen af begon te kraken. "Er gebeurd nog niks, dus waar maak je je druk om? Is het zo erg dat we een nacht samen willen slapen, omdat Bloodpaw gewond is?" Ze had eerlijk geen zin om dit morgen weer te moeten bespreken met Breezespring, maar misschien was het beter, gezien het duidelijk was dat Bloodpaw zijn rust nodig had. "En Bloodpaw heeft zijn rust nodig, dus we kunnen dit of met zijn tweeën oplossen of morgen en je laat me bij Bloodpaw achter." Sprak ze, haar blik strak op Breezespring gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezespring
Member
Sad teens - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezespring
BerichtOnderwerp: Re: Sad teens   Sad teens - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 mei 2019 - 19:04

“Iedereen weet dat StarClan de juiste keuze heeft gemaakt door jou te benoemen als ShadowClan’s medicine cat, Bloodpaw,” sprak ze op een kalme manier. “Ik wil je alleen maar behoeden voor een potentiële fout dat dat zou kunnen verzieken.” Het leek er duidelijk op dat discussiëren met de tom geen zin had; de uitputting en de pijn zorgden ervoor dat hij nauwelijks kon reageren en het deed Breezespring meer pijn dan zou ze zou willen om hem daar zo te zien liggen. En even had ze spijt dat ze was binnen gekomen, maar aan de andere kant was het ook belangrijk dat de twee goed inhielden wat het voor Bloodpaw zou betekenen als hun vriendschap op meer uit zou draaien. Toen kwam Bloodpaw met het verzoek dat Beechpaw bij hem zou blijven vannacht. De zwarte she-cat stond aan de grond genageld terwijl ze zich probeerde te bedenken wat ze moest doen. Ze zag ook wel dat Bloodpaw het zwaar had, maar zou het juist niet zwaarder voor hem zijn als ze Beechpaw ging laten blijven? Bovendien had hij zijn rust hard nodig en Breezespring was er niet zeker van of dat wel zou lukken als Beechpaw de hele tijd om hem heen hing. Ze was ook de woorden die ze met elkaar hadden gedeeld nog niet vergeten. Als ze de twee bij elkaar liet liggen, wakkerde ze dan juist niet de passie tussen de twee katten aan? Gaf ze dan juist niet toestemming om het verder op te laten bloeien, al schreeuwde alles in haar om dat te voorkomen? Ze waren nog jong en ze wisten duidelijk niet dat hun acties gevolgen konden hebben, dat de Clan het niet zo zou zijn zoals zij dat zagen. Breezespring wilde niet dat haar Clan een verkeerd idee kreeg over Bloodpaw, maar ze wilde de twee ook niet uit elkaar halen terwijl Bloodpaw de steun juist zo erg nodig had. “Nee, maar ik ben een warrior en sta daarmee één rank hoger dan jou. Hoe je het ook wendt of keert, Beechpaw, maar dat zorgt er toch echt voor dat je naar me moet luisteren. Je vader staat twee ranks hoger dan jou en één hoger dan mij, wat logischerwijze tot het feit leidt dat je ook naar hem moet luisteren, of je dat nu wilt of niet.” Haar stem klonk koeltjes, ondanks de emotie die net nog in haar ogen te zien was geweest. “En daar zeg je het juist, Beechpaw,” gromde ze. “Er gebeurt nóg niks. Maar als jullie zo verder gaan, gebeurt er misschien wél iets.” Ze zuchtte diep. “Kunnen jullie niet inzien dat ik jullie probeer te beschermen? Het klinkt voor jullie allemaal heel onschuldig, maar de Clan zal er anders over denken.” Maar goed, het leek een nutteloze discussie te zijn. Dan resteerde haar nog één vraag: zou Beechpaw bij Bloodpaw mogen slapen? Ze had zo het idee dat als ze nu nee zou zeggen dat de apprentice haar niet alleen heel hard ging haten, maar dat ze uiteindelijk toch iets zou proberen om bij Bloodpaw te blijven. En als een Clanmate dat zag, dan kon het nog wel eens vervelend uitdraaien. En bovendien… wat maakte één nacht nu? Ze onderdrukte nogmaals een zucht. “Goed, Beechpaw,” zei ze met een knikje. “Je mag bij Bloodpaw blijven slapen, maar enkel voor vannacht. Morgen wil ik met jullie beiden een gesprek hebben en vanaf dan wordt er niet meer gekibbeld over wie waar slaapt vannacht. Is dat begrepen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Sad teens   Sad teens - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sad teens
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: