Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Misunderstood di 23 jul 2019 - 15:01 | |
|
Slatefur haar staart zwiepte geagiteerd heen en weer terwijl een nieuwe golf van misselijkheid en duizeligheid haar overspoelde. Zachtjes drukte ze haar brede hoofdje eventjes tegen haar poten. Gatverdamme. Ze haatte het om zich zo naar te voelen. En het was allemaal de schuld van die geflipte ex Shadowclanner die zich Nevermind noemde. Ze haalde huiverig adem en probeerde weer een stabiel punt te vinden, wat nog niet meeviel als je niks meer zag. Maar toen verscheen er nog een andere kat ten tonele, nog een rogue. Slatefur voelde puur ijs door haar aderen lopen en haar ademhaling werd wat gejaagder. Hoeveel rogues waren hier? Ze legde haar oren plat in haar nek en kroop wat verder weg in het mos. “Breng me nu terug,” gromde ze mopperig, haar kleine oren plat in haar nek vouwend. De nieuwe rogue keurde ze niet eens een begroeting waardig.
|
|
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| Onderwerp: Re: Misunderstood vr 26 jul 2019 - 18:08 | |
| Vulture kon het niet laten om zijn ogen iet wat te vernauwen bij Never zijn verklaring en hem een sceptische blik toe te werpen. "Ik ben het met haar eens. Breng haar nu terug, daar komen problemen van." Hij legde zijn oren in zijn nek en keek in de richting van de grijze poes. Ze zag er totaal niet op haar gemak uit. Ze mocht van geluk spreken dat Lítill ergens naartoe opgekrast was. Als ze geluk hadden bleef die een avondje weg en wist niemand er vanaf dat ze hier was. Het laatste wat hij wilde was een possey van boze ShadowClanners die haar kwamen ophalen. Allemachtig, wat haalde Never zich nu weer in zijn hoofd? Vulture kroop volledig door het gat heen en begaf zich naar de trap naar zolder. "Weet je wat ik wil het ook niet eens weten." Bromde hij wat chagrijnig voor hij tussen twee hooibalen in sprong en zich daar in nestelde. Hij had zin om weer naar buiten te lopen en Nevermind zelf maar te laten dealen met deze hachelijke situatie. |
|