rpg - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Icy
Member
rpg - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 23:42

"Ik had al zoiets door'', hoorde ze Lionheart zeggen. Ze likte hem over zijn kop. "Ik heb je een tijdje geobserveerd samen met Freddy. je gedraagt je ook een beetje als een moederkat. Misschien ziet Freddy dat niet maar ik wel. Niet alleen omdat ik je al zo goed ken maar ook omdat ik een medicijnkat ben. Ik weet dat gewoon ook al heb ik die krachten niet en het is niet erg. Ik wil je al te graag helpen om hem op te lijden tot een krijger. Wat heb je eigelijk met zijn halsband gedaan?", vroeg Lionheart toen. Ze kon het zich nauwelijks herinneren. 'Ik... Ik weet het niet meer', zei ze. 'Ik denk kapotgebeten', zei ze nadenkend. 'Als hij mij als moeder ziet, wil ik jou graag als zijn vader', zei ze, en ze likte Lionheart. Ze legde haar oren plat, en keek toen naar Lionheart. Haar oren sprongen weer omhoog, en ze gaf hem een lik. Haar flank glansde in de zon. 'Ik weet zeker dat jij een goede vader zou kunnen zijn', zei ze, terwijl ze haar groen/grijze ogen naar de hemel richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 0:02

"Ik... Ik weet het niet meer. Ik denk kapotgebeten. Zei ze. Als hij mij als moeder ziet, wil ik jou graag als zijn vader. Lionheart keek eerst geschokt naar haar. " Freddy als mijn zoon!" Dacht hij maar dan verzachte zijn blik en Icy hem. Hij zou Freddy alles kunnen leren wat hij maar kon bedenken en een machtigen krijger van hem maken. "Ja, ik zal zijn vader zijn." Zei hij tenslotte." Ik weet zeker dat jij een goede vader zou kunnen zijn." Zei ze en keek naar de hemel." Natuurlijk zal ik een goede vader zijn, ik ga van hem dan de beste krijger maken die de wereld noch nooit gezien heeft, iedereen zal voor hem buigen maar jij doet zijn vecht training. Ik ben beter in jagen en medicijnen kennis. jij bent beter in vechten en ik moet toe geven dat ik al een keer verslagen en gevlucht ben. Lionheart likte over haar kop."en jij zal een heel goede moeder zijn alleen moet hij je nog bezien als een moeder. Nu ziet hij je nog als mentor. Dus, hoe krijg je hem zover of wat als hij je afwijst als moeder."
Icy
Member
rpg - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 9:56

"Ja, ik zal zijn vader zijn'', zei Lionheart ten slotte. Ze knikte blij. 'Daar ben ik blij mee', zei ze, en ze gaf hem een kopje. ''Natuurlijk zal ik een goede vader zijn, ik ga van hem dan de beste krijger maken die de wereld noch nooit gezien heeft, iedereen zal voor hem buigen maar jij doet zijn vecht training. Ik ben beter in jagen en medicijnen kennis. jij bent beter in vechten en ik moet toe geven dat ik al een keer verslagen en gevlucht ben'', zei Lionheart. Icy moest wat lachen om zijn moed. Toen gingen haar oren een beetje beschaamd plat in de nek. 'Ik ben zo iemand die het niet echt opgeeft', lachte ze een beetje gebrekkig. "en jij zal een heel goede moeder zijn alleen moet hij je nog bezien als een moeder. Nu ziet hij je nog als mentor. Dus, hoe krijg je hem zover of wat als hij je afwijst als moeder'', vroeg Lionheart toen. 'We gaan het hem samen vertellen', zei ze.

(ik wist echt niet meer van die halsband, hihi, en zodra Freddy gepost heeft vertellen we het hem wel ^_^)
Shadowrose
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 10:18

Shadowpaw rende en voelde de heerlijke wind door haar vacht heengaan. Ze zag voor zich een witte poes rennen. Dit was een goede oefening voor geuren te herkennen. Ze snoof. RivierClan. Haar vacht tintelde bij het gevoel van de wind. Ze had nog enkele andere katten gezien van haar Clan. Winterstorm, Steelfang,... Shadowpaw rende verder. Waar was Winterstorm nu? Er zaten ook twee Rogue's. Ze besloot ze te negeren. Het leek wel of iedereen hier in vrede kwam. Oh nee, toen net niet. Toen vocht een Rogue bijna met een WindClankitten. Nightkit, dacht Shadowpaw. Ze zag dat een vrouwelijke Rogue even een blik op haar wierp. Ze ontblootte haar tanden, en liet haar nagels zien, ter teken dat de poes het niet moest wagen om Shadowpaw aan te vallen. Shadowpaw trok haar nagels weer in, en keek toen een andere kant op. Waar waren Winterstorm en Steelfang nu dan?
Cinder
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 11:25

(oke dankjewel Smile )

Cinderkit rende naar haar moeder (um wie is dat eigenlijk? Kan de moeder ook gewoon 'onbekend' blijven?) en vroeg waarom ze haar nodig had. Haar moeder zei dat ze niet om haar gevraagd had, gaf haar een lik over haar kop en ging weer verder waar ze mee bezig was. Cinderkit liep een beetje teleurgesteld weg. Ze hoopte dat haar moeder de één of andere bijzondere taak voor haar had, want ze verveelde zich nogal. Maar Redkit had het vast en zeker mis gehad. Ze liep weer naar de open plek in het kamp om naar Redkit te zoeken, en zag hem rondjes rennen en heen en weer springen. Verwonderd keek ze zo nog even. Hij zag er behoorlijk moe uit, maar het zag er wel leuk uit. Dus rende ze entoushiast naar hem toe en begon naast hem te rennen en te springen, zo goed als haar kleine kitten-beentjes dat konden.
"Hoi Redkit, mag ik meedoen? Waarom doe je dit eigenlijk? Was jij je ook aan het vervelen?" zei ze tijdens het rennen, zoals gewoonlijk en stortvloed van vragen uit stotend. Haar grote blauwe ogen keken hem nieuwsgierig aan.
Lionheart
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 12:29

"Oke we doen het samen maar straks nu ga ik nog even jagen. Ik ga dood van de honger."Zei Lionheart en verlate Icy. Renent naar een of andere kant en stopte toen hij ver genoeg was om weer prooi te vinden want hij ook weer niet al te stil geweest. sluipent tusen de bomen rook hij prooi. sluipend in de richting van het dier zag hij dat het een muis. Eenmaal in bereik stopte bij en maakte zich klaar voor de sprong. Als hij klaar was sprong hij recht naar de muis en lande boven op de muis. Snel maakte hij de muis af en begon hem direct op te eten. De muis smaakte heerlink omdat hij zo'n honger had. Als de muis op was wandelde hij verder door tot hij een vreemde geur rook. Windclan! Hij sloop dichter tot hij twee kittens zag. Toen hij de twee zag stond hij dierekt op en wandelde naar ze. "Wel wel, dit word nog interessant." Zei Lionheart terwijl hij naar de kittens keek.
Shadowrose
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 13:05

Shadowpaw zag haar kans schoon toen ze de mannelijke Rogue weg zag gaan. Ze kon wel wat oefening gebruiken. Ze sprong blazend op de vrouwelijke Rogue, en zette boos haar klauw in de flank van de Rogue. Ze hoorde hoe de Rogue terugblies, en ze werd met kracht achteruit gegooid. Ze ging in de aanvalslinie staan. Haar eerste gevecht. 'Kom dan', daagde ze de iets grotere poes uit. Ze zag er wel sterk uit. Maar Shadowpaw was echt niet bang. 'Jij bent ook bij de RivierClan ingebroken om kruiden te halen hè?', vroeg Shadowpaw. 'Zo'n nieuws wordt snel verspreid door de oudsten', zei Shadowpaw. Ze sprong naar Icy toe, en begon haar flank te bewerken met haar scherpe klauwen.
Icy
Member
rpg - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 13:10

"Oke we doen het samen maar straks nu ga ik nog even jagen. Ik ga dood van de honger'', zei Lionheart. Icy begon haar vacht te wassen, toen ze opeens opeens geblaas hoorde en een klauw in haar flank voelde. Ze blies boos terug naar de Clankat. Aan de geur te regelen was het weer een DonderClankat. Daar had ze vroeger genoeg problemen mee gehad. Ze wierp de Clankat van zich af. 'Kom dan', hoorde ze de Clankat uitdagend zeggen. 'Jij bent ook bij de RivierClan ingebroken om kruiden te halen hè?', vroeg de Clankat opeens. Icy keek ongelovig. 'Hoe weet jij dat?', vroeg ze. 'Zo'n nieuws wordt snel verspreid door de oudsten', antwoordde de cyperse poes erop. Opeens sprong de poes naar Icy. Ze voelde de scherpe klauwen van deze DonderClankat in haar flank. Ze beet de Clankat in haar keel.
Shadowrose
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 13:14

Shadowpaw voelde opeens de scherpe tanden in haar keel. Ze rukte haar keel net optijd ervan los. Ze keek vijandig naar de Rogue. Toen werd haar blik zachter. 'Sorry', zei ze. 'Ik wou gewoon is een gevecht hebben', zei ze verontschuldigend. Ze zag dat Icy's blik ook iets zachter werd. Ze gaf Icy een lik. 'Ik ga. Ik moet naar mijn mentor', zei ze. Ze rende weg. Ze zag onderweg de mannelijke Rogue nog. Had ze het nu verbeeld, of keek de Rogue haar vijandig aan? Nou ja, het maakte ook niet meer uit. Ze rende gauw naar Winterstorm toe. Of waar ze toch dacht dat Winterstorm was. Ze was eigenlijk een beetje de weg kwijt door het gevecht. De vrouwelijke Rogue was heel sterk.
Icy
Member
rpg - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 13:26

Opeens zag ze de achteruit gegooide DonderClankats blik verzachten. 'Sorry', zei ze toen. 'Waarvoor?', siste Icy kwaad. 'Ik wou gewoon is een gevecht hebben', zei de DonderClanpoes verontschuldigend. Icy's blik verzachte ook. Icy kreeg een lik. 'Ik ga. Ik moet naar mijn mentor', zei de DonderClanpoes. Icy knikte, en de DonderClanpoes rende weg. Icy legde zich zuchtend neer. Ze dacht aan de tijd toen ze Lionheart voor het eerst leerde kennen. Toen was ze nog bang geweest voor hem. Als ze toen net had doorgebeten door de keel van de DonderClanpoes heen, dan had ze het waarschijnlijk niet gehaald. Maar de poes had zich mooi losgerukt. Als ze Icy nu nog had besprongen, dan had Icy geen kans meer gehad. Ze waren allebei van een afschuwelijke dood aan elkaar ontsnapt. Ze besloot er niks over te zeggen tegen Lionheart. Als Lionheart het kamp binnenging op zoek naar de boosdoener van haar, zou hij sterven. De poes had ook een andere geur. Poesiepoesgeur. Dus eigenlijk was Icy niet zo zeker of de Clankatten een goede bescherming boden aan deze poes. Maar de Clan moest wel. Ze waren allemaal loyaal aan de Clan. Maar als Icy haar tegenkwam, zou Icy niet zo zachtaardig zijn. Dan zou ze vechten tot de dood met deze Clanpoes. Misschien moest ze de poes maar is bespieden als ze op patrouille mocht. Maar patrouilles waren met vier Clankatten. Maar ze kon de poes makkelijk weglokken met een muis of zo. Ja, Icy zou wraak nemen.
Lionheart
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 13:43

Lionheart keek naar de kittens en hoorde geblaas en gesis achter hem. Icy word aangevallen! hij rende zo snel als hij maar kon naar haar. toen hij daar kwam zag hij een glimp van een poes die weg glipte. Hij keek de poes nijdig aan en rende naar Icy toe. Ze lag op de grond neer."Waarom valt iedereen je toch aan als ik weg ben en zeg nu niet dat je niet gevochten hebt want je haar steekt alle kanten op." Zei hij tegen haar en likte al haar haren weer mooi glad. "Ik heb haar zien wegglippen, ze heeft je bijna niks aangedaan zie ik of ben toch ergens gewond?" Vroeg hij terwijl hij rond keek naar haar belager of ze terug zou komen met versterking. Zou ze terug komen?
Icy
Member
rpg - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 13:48

"Waarom valt iedereen je toch aan als ik weg ben en zeg nu niet dat je niet gevochten hebt want je haar steekt alle kanten op'', zei een bezorgde aangekomen Lionheart. 'Het valt wel mee. Het was een apprentice van de Clan die een gevecht zocht, ik kan het wel begrijpen. Toen ik zes manen was zocht ik ook gevechten op', zei Icy lachend. "Ik heb haar zien wegglippen, ze heeft je bijna niks aangedaan zie ik of ben toch ergens gewond?", vroeg hij bezorgd. Icy voelde nergens pijn. 'Nee hoor', zei Icy. Ze likte hem liefdevol over zijn flank. 'Wees nou maar niet zo bezorgd. Ze komt heus niet terug', zei Icy lachend. Ze likte hem nogmaals, en ging met haar kopje op zijn buik liggen, en drukte zich dicht tegen hem aan.
Cinder
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 14:09

Cinderkit zag een onbekende kater. Ze besloot hem te volgen; Hier wilde ze het fijne van weten.
"Zo terug!" mauwde ze tegen Redkit, toen de kater wegliep. Ze probeerde in sluiphouding te gaan, wat ze afgeken had van een apprentice in het kamp. Maar ze was pas 3 weken oud; ze had er natuurlijk nog geen les in gehad. Ze ging op een twijg staan en ritselde toen ze door een struik sloop. Toen zag ze de kater, samen met een andere poes. Straks zijn het vijandige krijgers! dacht ze bij zichzelf. Haar blauwe ogen werden groot en rond en ze trok opgewonden met haar oren. Dit zou een goede oefening zijn voor als ze later een echte krijgskat werd! dacht ze opgewonden. Met een 'strijdlustig' gepiep sprong ze de struiken uit, struikelde over een grote tak, vloog de verkeerde kant op en belandde hard net naast de kater en de poes. Vlug krabbelde ze weer overeind.
Lionheart
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 14:24

"Wees nou maar niet zo bezorgd. Ze komt heus niet terug.""Ja en je weer aleen laten en weer aangevalen worden.mooi niet." Zei Lionheart en opeens springt een kleine kitten uit de bosjes en struikelt over een tak en beland naast hem."He jij bent één van die kittens die ik testrak had gezien."Zei hij terwijl de kitten strijdlustig piepend klaar staat om aan te vallen."je gaad me toch niet zeggen dat je met ons probeert te vechten." Zei Lionheart rustig terwijl hij naar Icy keek."Hij jij zin in een schijngevecht met hem Icy? Ik heb geen zin om hem echt te verwonden? het is nog maar een kitten."Zei hij tegen Icy wachtend op een antwoord.
Cinder
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 14:32

(Cinderkit is een meisje/poes dus geen hem Wink )

Cinderkit keek naar de grote kater en poes.
."He jij bent één van die kittens die ik testraks had gezien." zei hij terwijl hij naar haar keek. Daarna vervolgde hij; "je gaat me toch niet zeggen dat je met ons probeert te vechten." waarna hij tegen de poes, die kennelijk Icy heette, begon te praten. Hoe durfde hij haar te negeren! Was hij dan niet geschrokken van haar?
"Jij komt zeker mijn clan aanvallen!" piepte ze en sprong zomaar bovenop zijn schouders. Ze zette haar kleine tandjes in zijn schouder en kreeg alleen een pluk haar te pakken.
Icy
Member
rpg - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 14:34

"Ja en je weer aleen laten en weer aangevalen worden.mooi niet'', zei Lionheart. Icy rolde met haar ogen. 'Ik ben heus wel sterk genoeg hoor', zei ze. Opeens kwam er een kitten, die een strijdkreet uitpiepte en toen op de grond viel. 'Jeetje!', riep ze uit. 'Gaat het wel?', zei Icy. Ze sprong onmiddelijk naar de kitten, raapte haar op, en likte over haar vacht. 'Gelukkig, je hebt niks', zei Icy zorgelijk. "He jij bent één van die kittens die ik testrak had gezien'', zei Lionheart. Ze likte de kitten over haar flank. "Hij jij zin in een schijngevecht met hem Icy? Ik heb geen zin om hem echt te verwonden? het is nog maar een kitten'', vroeg Lionheart haar. 'Nee. Tenzij ze het echt graag wilt. Luister, kitten, ga terug naar je vriendjes, wij doen niemand iets', zei Icy geruststellend. Ze gaf de kittens likjes over haar kopje. Toen sprong het kleintje op Lionheart, en zette haar kleine tandjes in zijn schouder. 'Jij komt zeker mijn Clan aanvallen!', piepte ze. Ze pakte de kitten voorzichtig in haar nekvel van Lionheart. 'Natuurlijk niet', zei ze met zachte stem. 'Wij doen jou niks, of jou Clan', zei ze. 'Ik ben niks van plan', zei ze.
Cinder
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 14:43

Cinderkit keek wantrouwig naar de twee katten. Die Icy, die vond ze wel aardig, en ze had ook bewondering voor haar; ze likte haar en ze deed haar een beetje aan de moederkatten van haar clan denken. Toen zei Icy op antwoord van de kater;
'Nee. Tenzij ze het echt graag wilt. Luister, kitten, ga terug naar je vriendjes, wij doen niemand iets' waarna ze haar van de kater af tilde. Cinderkit spartelde wild met haar pootjes in de lucht tot ze de grond weer raakte. Icy vervolgde: 'Natuurlijk niet, Wij doen jou niks, of jou Clan. Ik ben niks van plan' Cinderkit keek met grote ogen vol bewondering naar Icy. En toen naar Lionheart.
"Maar hij misschien wel!" mauwde ze en keek behoorlijk vijandig naar hem. Ze vertrouwde hem helemaal niet. Maar ze zag nu ook wel dat ze geen partij voor hem was, dus ging ze achter Icy staan en keek om haar poten heen naar Lionheart.

Lionheart
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 14:49

Lionheart voelde een paar haren uitgetrokken werden. "Grauw, dat doet pijn hoor kleintje!" Zei terwijl Icy haar van hem af haalde" Jij komt zeker mijn Clan aanvallen."Zei de kitten waarop Icy antwoordde. "Natuurlijk niet. Wij doen jou niks, of jou Clan. Ik ben niks van plan."Natuurlijk wel Icy, als wij dood willen. Wij kunnen echt niet tegen zoveel katten hoor kleintje,en dan nog wat winnen daaraan. Maar als je nog een haar van mij uitrek val ik je misschien wel aan." Zij Lionheart met een zachte stem en eindigde zijn laatste zin met een strenge stem en lekte op de plek waar de kitten een paar haren had uitgetrokken." Ga nu maar naar je clan voor dat ze een patrouille om je te zoeken. ow! dat had ik niet mogen zeggen."Zei hij en keek naar de kitten die achter Icy verscholen stond."Je weet toch dat Icy aan mijn kant staat of niet soms en trouwens, ik val geen kittens aan." zei hij"maar jij misschien wel." zei de kitten tegen hem. Hij zuchtte."Ik snap er niks van. Waarom ben jij toch zo bang van mij?"
Icy
Member
rpg - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 14:55

"Maar hij misschien wel!", zei de kitten vijandig tegenover Lionheart. 'Nee. Hij is mijn partner. Hij doet jou echt niks, vertrouw hem', zei ze zachtjes tegen de kitten. Ze likte de kitten nog een keer. 'Ga maar naar je vriendjes', zei ze zachtjes. Ze duwde de kitten voorzichtig met haar neus naar de kant vanwaar de kitten gekomen was. Ze gaf haar nog een lik over haar rug. 'Het ga je goed', zei ze, en ze wees met haar staart de juiste kant voor de kleine kitten aan. Ze draaide zich om naar Lionheart, en zette haar kop tegen zijn hals. Ze wreef haar kopje steeds dichter in zijn vacht, en ze hoorde de rustige ademhaling van hem. Ze snorde. Toen wierp ze een blik op de kitten, en liep voorzichtig naar haar toe om haar niet af te schrikken. 'Wil je dat ik even met je meeloop?', vroeg Icy toen. Lionheart had nog een kleine woordenwisseling met het kleintje. 'Wil je dat ik met je meeloop, zodat je veilig bij je vriendjes bent?', vroeg Icy nogmaals, met een waarschuwende blik op Lionheart, die zoveel wou zeggen als: schrik haar nu niet af! Toen werd haar blik veel zachter.
Cinder
Member
rpg - Pagina 3 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 15:00

Cinderkit luisterde terwijl beide katten tegen haar praatten.
"Natuurlijk wel Icy, als wij dood willen. Wij kunnen echt niet tegen zoveel katten hoor kleintje,en dan nog wat winnen daaraan. Maar als je nog een haar van mij uitrek val ik je misschien wel aan." de kater eindigde op een strenge toon en Cinderkit nam toch maar een iets onderdaniger positie aan.
"Ga nu maar naar je clan voor dat ze een patrouille om je te zoeken. ow! dat had ik niet mogen zeggen. Je weet toch dat Icy aan mijn kant staat of niet soms en trouwens, ik val geen kittens aan." Cinderkit keek van de ene grote kat naar de andere. Als die kater aan Icy's kant stond, dan vertrouwde ze hem ook wel. Ze keek naar Icy met vragende ogen, alsof ze wilde dat Icy het bevestigde. En ja;
'Nee. Hij is mijn partner. Hij doet jou echt niks, vertrouw hem' Icy gaf haar nog een lik, en een zacht duwtje, terwijl ze haar vertelde om naar haar vriendjes terug te gaan. Toen vroeg ze of ze mee moest lopen. Cinderkit keek om zich heen. Welke kant op naar het kamp ook al weer? Ze begon naar een willekeurige plek te lopen.
"zie je? Ik weet waar mijn kamp is, hoor!" blufte ze. ze wilde natuurlijk geen zwakte tonen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: rpg   rpg - Pagina 3 Icon_minitime

rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: