Worlds apart - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Worlds apart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Waterfall
StarClan
Worlds apart - Pagina 2 Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
ryan !
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine cat
Waterfall
BerichtOnderwerp: Re: Worlds apart   Worlds apart - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jan 2019 - 13:38

Hij was stil toen hij toekeek hoe de kattin een bundel blaadjes van een spleet zo voor zijn neus uitrolde. "Zie je deze bladeren? Die zijn van een frambozenstruik. Deze geef je aan een moederpoes als ze kittens krijgt, dat stopt het bloeden en zorgt ervoor dat ze minder buikpijn heeft." Hij knikte. Oh, kittens krijgen zorgde voor bloed? Zijn oren gingen voor kort naar achteren. Hoe kon dat nou? Hem werd altijd verteld dat kittens gebracht werden uit StarClan. Deed dat pijn? Hij hoopte maar dat zijn mama's dat niet hadden meegemaakt. Langzaam bracht hij zijn neus dichter bij de bladeren van de frambozenstruik. Het rook niet vies. Hij wou nog wat erbij zeggen, maar de kattin was alweer bezig met het uitrollen van een bundeltje gele blaadjes. "Dit zijn gedroogde goudsbloemen, dit helpt bij infecties en bij ontstoken wonden. De bloemen moet je in je mond kauwen tot een pulp en dat smeer je dan uit over de wond." Legde ze uit. Hij keek naar de bladeren en probeerde het te onthouden. Dit was niet eens zo moeilijk. Het zal waarschijnlijk wel moeilijk zijn om te raden welke blaadjes wat doen. Maar hij snapte het wel waarom de kattin dit leuk vond. "Kan dat ook zieke katten helen?" Vroeg hij eventueel terwijl hij terug in Mistgaze's oog keek. Als het zo was dan wist hij ook al hoe hij zijn mama's en zusjes kon helen. Hij mocht toegeven dat dat hem wel een trots gevoel gaf. Hij moest hier vaker komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Worlds apart - Pagina 2 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Worlds apart   Worlds apart - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 feb 2019 - 15:45

LET ME FACE MY FEARS
Waterkit luisterde goed, Mistgaze was onder de indruk van de kleine kitten. Hij was met zijn hoofd er bij en bekeek alles van dichtbij, hij was nieuwsgierig genoeg. "Kan dat ook zieke katten helen?" Mistgaze knikte. "Niet altijd. Als een wond open is kan hij een infectie krijgen, dan wordt de wond ook ziek zeg maar. Als je dan het papje van de goudsbloem er op smeert dan komt het vaak goed, maar als er te lang gewacht wordt of het niet op tijd wordt verteld aan mij dan kan het zijn dat de ziekte van de wond naar binnen gaat bij de kat en dan gaan ze vaak dood." het was hard, maar de waarheid. "Dat zie ik alleen niet vaak hoor, meestal zijn Rousebell en ik op tijd." hoewel ze laatst nog de Windclan leider bijna verloren was aan zo'n infectie. Haar ogen gingen ven naar de ingang van de grot en toen zag ze dat het licht minder werd. "Zeg Waterkit, moet jij niet naar bed toe? Ik denk dat Swallowflight jou wel mist zo onderhand." ze was zelf helemala de tijd vergeten.
gemaakt door kiki
Waterfall
StarClan
Worlds apart - Pagina 2 Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
ryan !
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine cat
Waterfall
BerichtOnderwerp: Re: Worlds apart   Worlds apart - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 feb 2019 - 17:48

De kattin knikte als volgt als antwoord op zijn vraag. "Niet altijd. Als een wond open is kan hij een infectie krijgen, dan wordt de wond ook ziek zeg maar. Als je dan het papje van de goudsbloem er op smeert dan komt het vaak goed, maar als er te lang gewacht wordt of het niet op tijd wordt verteld aan mij dan kan het zijn dat de ziekte van de wond naar binnen gaat bij de kat en dan gaan ze vaak dood." Legde ze uit. Zijn ogen werden groot. Zo snel al? "Dat zie ik alleen niet vaak hoor, meestal zijn Rousebell en ik op tijd." Voegde ze eraan toe, om hem gerust te stellen. Het werkte wel op zo'n manier. Het was duidelijk dat hij geen fan was van de dood. Maar wie dan wel? Hij deed een stap naar voren om haar nog wat te vragen tot de kattin toch er wat bij zei. "Zeg Waterkit, moet jij niet naar bed toe? Ik denk dat Swallowflight jou wel mist zo onderhand." Miauwde ze. Hij keek achterom naar buiten, waar het al wat donker werd. Tijd ging snel voorbij als je lol had. Voor even trok hij zijn oren naar achteren in teleurstelling. "Ik denk het ook," zei hij terug terwijl hij zijn blik op de hare richtte. "Maar de volgende keer kom ik weer hier! Dan mag je me nog meer uitleggen." Voegde hij zelf ook toe met een enthousiaste blik. Hij leerde al zoveel hier! Wacht maar tot mama Heron en Swallow erover hoorden.

we're
young blood
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Worlds apart   Worlds apart - Pagina 2 Icon_minitime

Worlds apart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: