Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 17:15 Maak jij? B) Dan kan Satsui even aan komen zwerven en 10 minuten naar z'n pa staren voor hij realiseert dat het zijn pa is (a')
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 17:18 HAHAHA omg. Is goed, maak ik even mn posts met Chilly af (want daarna!! ben ik volgens mij bijgepost?? wow) en dan maak ik t topic voor Satsui <3
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Marlie 247 Actief “Cared about one person and it fucked me up lmao”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 18:08
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje) 148 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 20:03 Deze boy moet weer terug actief lol
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior {Previous Leader}
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 20:59 Iedere keer als ik op Lítill wil posten post ik for some reason op Chillybreath x'D Mind why lmao
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 21:00 Als iedereen even naar mijn nieuwe TS wil kijken ben ik heel tevreden <3 I need to beat those negative train of thoughts xDD
Yanthe 58 Actief
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 22:08 Routpaw schreef: Sigh nu vind ik het bijna jammer dat ik geen shadowclan kittens meer heb :c dit is een mood
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Yanthe 58 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 22:12 Je kan altijd.. een weeskitten aanmaken (A)
Come sing the song of storms tonight
Soon 46 Actief 'I wasn't supposed to have favorites, but you were mine'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 22:34
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 22:45 Ik heb nog nooit een kit bespeeld
Yanthe 58 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 22:46 Kits zijn echt m'n favo rang.
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips CAT'S PROFILE Age :
✘ 41 moons strong Gender :
She-cat ♀ Rank :
✘ Deputy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 22:47 ,Stormkit schreef: Je kan altijd.. een weeskitten aanmaken (A) Ik kan Lynx al amper actief houden :'(
Ergste is dat ik wel al n heel idee voor n shad kitten heb liggen maar die wil ik ooit in een nestje gooien afshsg
@Luca ; you should try it!! Kittens zijn zoveel fun hehehe
Gods of slaughter's
favorite daughter
Slap Count: 08
Kill Count: 02
Yanthe 58 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 23:08 Er is een ShC nestje ;-)
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 23:10 @kip Jaa maar eerst maar eens Nightpools leven op leven. Misschien als er een heel leuk nestje komt
12 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 23:12 Aslan schreef: @kip Jaa maar eerst maar eens Nightpools leven op leven. Misschien als er een heel leuk nestje komt lmao aslan x lexa XD omg no
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic