We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Midnight meeting wo 29 aug 2018 - 23:20
Zijn verontschuldiging voor zijn apprentice vond geen grond bij de queen, die een andere reden tot zeuren vond - zijn mening over Windclan was nog steeds goed dus, Ocean en Crow waren echt uitzonderingen wat een bejaardenclan was dit. Ocean reageerde hierop naar Tall waarop die even voorzichtig glimlachte maar ondertussen Wolfpaw dodend aankeek. Hij voelde gewoon de disapproving blik van Smokebreath in zijn rug en de triomfantelijke gedachten die de ander nu moest hebben. De kater onderdrukte de neiging Smoke even aan te kijken en zijn tong uit te steken - al paste het wel in de kinderachtige sfeer - en sloeg in plaats daarvan bijna zijn poot voor zijn gezicht toen Wolfpaw zich probeerde te redden. Zijn blik naar haar sprak boekdelen. 'Good safe. Not.'
Dat leken de andere katten ook te denken en steeds meer stemmen gingen op om Tall hier wel te laten maar de rest er uit te zetten. Even keek Tall verbaasd om zich heen, hoe dom dachten ze precies dat hij was? Ocean was het met hem eens op dit punt en werkte zelfs een van haar warriors tegen de grond recht voor Tall, die meteen awkward rondkeek alsof hij hier niet bij was en even voorzichtig glimlachte naar een andere kat. Mooi weertje right? Om eerlijk te zijn was hij heel blij dat hij geen Windclanner was right now.
Bij de reactie van de tegen de grond gewerkte kat wiebelde hij zeer ongemakkelijk met zijn oren, dat was een ongepaste reactie zelfs voor een Windclanner en hij kon het niet laten even fronsend naar de op de grond liggende kater te kijken. Voordat iemand er wat van kon zeggen had zijn zus echter besloten dat het niet de kater, maar de leider was die fout zat en nu was de frons compleet. Het deed hem ergens goed dat het hier net zo chaotisch was als in Shadowclan, maar dat hij Ocean zo in de problemen zou brengen met wat medicine cats meenemen had hij niet gedacht. Net zoals hij niet had gedacht dat de meest volwassen medicine cat het in zijn hoofd haalde zich met deze interne burgeroorlog te bemoeien. Ehm. Dude? Stop met VS spelen please? Ongelovig keek Tall hem aan, mondde geluidloos iets in de trant van 'serieus? Jij?!' en keek toen weer naar het schouwspel voor zich en schraapte ongemakkelijk zijn keel. "Hoewel ik het met mijn metgezel eens ben, is het niet onze plaats om hier onze mening over te delen," Mauwde hij, dat laatste duidelijk naar zijn party sprekende. "Wolfpaw, laat dat konijn liggen en pak een muis of niks," Vervolgde hij hard, en keek toen naar Oceanstar en de poes die voor haar stond. "Het spijt mij dat onze aanwezigheid voor zoveel verdeeldheid zorgt, dat was niet de bedoeling, dit was een ontmoeting in vrede die onze beide clans verder kan helpen," Hij keek even naar het drietal, met de ene kater nog steeds op de grond. Het was een vreemd schouwspel maar volledig up to Oceean. Hij stond op en schudde zich even uit. Dit was nog vermoeiender dan levens halen. Vragend keek hij naar de Windclan leider, als ze liever had dat hij ging zou hij dat doen, anders zou hij nu ook iets kleins voor zichzelf pakken en hier niet verder over praten.
#Awesome:
Wolfblood
Deputy
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
Onderwerp: Re: Midnight meeting do 30 aug 2018 - 1:47
Ha, kennelijk had Windclan niet veel nodig om een hele revolutie te beginnen. Wolfpaw keek geamuseerd maar toch met lichte minachting toe hoe er hele accusaties over en weer werden gegooid. Ook naar haar."Vergeet niet dat je te gast bent in Windclan. Hoewel er prooi in overvloed is hadden we niet op deze grote groep gerekend. In het vervolg misschien handig hier aan te denken." ze wilde net weer haar mond open trekken, toen een vijandige Windclan kater dat al deed. Het werd al helemaal leuk toen de leader een warrior vloerde voor de neus van haar volledige clan, waarna deze ook nog eens een vrij getinte opmerking durfde te maken. Tsk, wat een rotzooi was dit toch! Shadowclan zou nooit dergelijke zwaktes tonen, al helemaal niet wanneer er vreemdelingen in de buurt waren. Dan alsnog, ze zag Tallstar er ook niet voor aan dat hij dit soort dingen ooit toe zou staan, right? Smokebreath stond haar allicht niet bij bij de hele konijn kwestie, maar hij deelde op z'n minst wel haar mening. "Wat een rotzooi," mompelde ze binnensmonds, eerder tegen zichzelf dan wie dan ook, maar nog wel net hoorbaar voor ieder oor dat luisteren wilde. Afkeurend schudde ze haar kop lichtelijk. Haar mentor deed nog een poging om alles een beetje recht te trekken. Bla bla dit, bla bla dat. "Wolfpaw, laat dat konijn liggen en pak een muis of niks," bla bl-... Wat? Wolfpaw keek met een ruk op, haar staart zwaaide van links naar rechts. Nijdig keek ze naar haar leader. Eerder had hij haar haar gang laten gaan, maar nu de oh zo grote Oceanstar er iets van zei, moest ze het konijn terug leggen? Hmpf. "Oh, nu wel?" Nijdig stond ze op. "Prima," snoof ze, waarna ze het konijn oppakte en terug op de prooistapel mieterde. Kort maakte ze oogcontact met de kersverse leader, voordat ze zonder nog iets van de prooistapel te pakken terug liep naar haar eerdere plek. Honger knaagde aan haar, maar ze was veels te koppig aan die zwakte toe te geven. Windclan was toch een zwakke clan die niet eens één geheel kon vormen, eten van dit soort vieze wind-wormen had ze toch niet nodig.
Gods of slaughter's
favorite daughter
Slap Count: 08
Kill Count: 02
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Midnight meeting do 30 aug 2018 - 11:22
Oceanstar schaamde zich dood voor haar Clan; ze had verwacht dat de Warriors de Warrior Code wel zouden kennen. Niet dus; waarom was ze überhaupt Leader geworden. Dit was om wanhopig om te worden en gevaarlijk. Windclan liet een zwakte zien die onacceptabel was. Een zwakte die zijzelf op moest lossen; samen met Bronzemask. Haar hele houding sprak felheid uit, en boekdelen. Zeker toen de zus van Dinspots besloot dat zijzelf de fout in was gegaan en niet haar broer. Want die was nu eenmaal dom. Haar blauwe ogen stonden met ijzige kalmte; en woede op haar Warrior gericht. Terwijl ze sprak. "Ik tolereer het niet dat je mijn broer zomaar op de grond pint. Als jij hem echt kent weet je dat hij zegt voordat hij denkt en dat hij te oud is om dat af te leren. Een leider kent zijn katten en daarbij. Waarom wordt Amberstorm en Margaychirp niet zomaar tegen de grond gekwakt... zij hebben evenveel jouw woord in twijfel getrokken," Blies Mothrain nadat de kattin Margaychirp had aangesproken. Maak de situatie maar erger Mothrain; zonder een woord te zeggen sloeg ze haar nagels uit en haalde ze uit over de neus van Mothrain haar haren rezen omhoog en haar kop hief ze. Wie niet naar de Warrior Code wou luisteren zou het voelen. Het was een grote fout van Mothrain om zo richtbij te komen staan en op dit moment dit te doen. Toen Dinspots besloot ook nog eens een ongepaste opmerking te maken werd het rood voor haar ogen. Ze kende haar katten; dat was waarom ze haar Warriors niet vertrouwde. Oceanstar wist dat ze verantwoordelijk was voor haar Clan en alles wat haar Clan deed bij haar verhaald werd. "Nou nou Oceanstar, als je me zo graag wilde bespringen konden we dat toch beter even in de bosjes doen. Ik wist niet dat jij van de kinky sks was, though," Mauwde de kater met een grijnsje. Woest keek de Leader hem aan; dit was hoe hij Windclan neer wou zetten! Haar oren legde ze diep in haar nek en haar nagels en tanden blonken. Enkel de volgende woorden van Smokebreath stopte haar mogelijke aanval. "Ik had in al mijn verwachtingen niet aan zien komen dat de warriors van Windclan zichzelf zo voor schut zouden zetten en hun privé clanproblemen zo te kijk zouden geven aan Shadowclan bezoekers. Ik zie dat jullie respect naar jullie Clan Leader en dus ook Clan hoog in de vaandel hebben staan." Klonk er doodkalm. Oceanstar's houding was nog steeds soepel en in elkaar gedoken; klaar om haar Warriors op hun plek te zetten. "Aangezien mijn Warriors mij duidelijk graag in actie zien om te weten of ik wel kan vechtten." Mauwde ze kalm terwijl ze Dinspots en Mothrain aan keek. "Zal ik wellicht even een show geven. Dinspots en Mothrain kom naar voren toe. Ik zal jullie de Warrior Code met name respect leren." Klonk er terwijl ze haar lip optrok. Dit was geen Oceanstar hoe ze normaal was; dit was een woeste, onbezonnen Leader. Een die haar Clan nu helemaal klaar was. Ze had zichzelf vaak genoeg bewezen. Kende haar katten door en door en blijkbaar hadden ze een harde poot nodig. "Blijkbaar hebben jullie een goede berisping nodig en het is mij een eer die aan jullie te geven. Wees blij dat ik jullie niet verban. Want ik schaam me dood voor mijn achterlijke Warriors." Mauwde ze kil. Waarna ze haar aandacht kort op Tallstar richtte. Oceanstar was teleurgesteld in haar Clan en haar hele houding liet dat zien. Ze was nog in rouw en ze had gehoopt dat de katten die ze altijd als familie had behandeld haar de kans zouden geven rustig alles te verwerken. Blijkbaar zat dat er niet in en was het aan haar nu haar schouders te rechtten en haar Clan op zijn plek te zetten zoals een goede Leader betaamde. "Hoewel ik het met mijn metgezel eens ben, is het niet onze plaats om hier onze mening over te delen," Sprak de overduidelijk verwarde Shadowclan Leader. Oceanstar knikte hem met een respectvolle blik in haar fonkelende ogen toe. "Wolfpaw, laat dat konijn liggen en pak een muis of niets," Mauwde de kater naar zijn Apprentice. Hierna keek de kater naar haar en Mothrain. Een die niet eens een blik waardig van de Leader kreeg. Ze was eindelijk op haar breekpunt gekomen. Had ze niet de dood van haar moeder en de zorgen van de levens erbij gehad was ze wellicht wat rustiger geweest. Echter was het duidelijk dat ze haar Clan respect moest leren. Ze respecteerde haar Warriors nu niet. Behalve haar Deputy en enkele die hun gedrag nog op orde hielden. "Het spijt mij dat onze aanwezigheid voor zoveel verdeeldheid zorgt, dat was niet te bedoeling, dit was een ontmoeting in vrede die onze beide Clans verder kan helpen," Oceanstar knikte met een klein glimlachje bij de woorden terwijl ze vanuit haar ooghoeken Wolfpaw zonder prooi weg zag lopen. "Het spijt mij van mijn hazenvreters Clan. Mijn Warriors moeten nog een paar lessen in de Warrior Code volgen en blijkbaar is dit het moment waarop ik ze dat zal leren." Mauwde ze met enige vermoeidheid in haar stem maar ook warmte. Hierna draaide ze zich weer naar haar twee Warriors toe. "Dinspots; je hebt een kans jezelf als trouwe Warrior te bewijzen onder mijn mentorschap. Vanaf dit moment heet je Dinpaw en zal je in de Elders Den slapen. Hun kunnen je vast wat manieren bijbrengen." Mauwde ze haar stem kortaf en kalm voordat haar blik naar zijn zus schoot. "Mothrain ook jij zal Apprentice worden. Stallionheart zal je de dingen leren die je nog moet leren. Ook jij slaapt in de Elders Den." Vervolgde ze haar stem rustig zonder de kattin verder een blik waardig te gunnen. "Ook zullen jullie niet mee gaan naar de Gathering totdat jullie gedrag verbeterd is. Laat dit een waarschuwing voor alle Warriors zijn. De Warrior Code is onze wet en wie dat niet volgt krijgt met mij of mijn klauwen te maken. Het ligt er aan hoe bont je het maakt," Met die laatste woorden zwiepte ze haar staart en wierp ze een blik op de kleine wonde die ze bij Mothrain had aangericht.
Daarna stapte ze rustig op Tallstar af en wenkte xe hem mee naar de Tallrock. Haar bewegingen waren rustig en soepel voordat ze op de grote steen sprong en haar houding rechtte. Trots, ze was trots van zichzelf niet op haar Clan momenteel maar wel van zichzelf. "Alle katten, dan nu de reden waarom ik Tallstar wil spreken." Mauwde ze met luide stem. "Bloodclan, die mormels zullen proberen terug te slaan. Het is niet de vraag of ze ons aan zullen vallen; enkel wanneer." Mauwde ze met een serieuze stem. "Mijn vraag aan Tallstar is of hij bereid is om samen Bloodclan aan te pakken." Mauwde ze. Immers wist ze dat Windclan alleen dit niet kon.
Tag: Iedereen
Laatst aangepast door Oceanstar op do 30 aug 2018 - 12:26; in totaal 1 keer bewerkt
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Midnight meeting do 30 aug 2018 - 12:24
De kater moest zijn best doen niet te lachen toen Wolfpaw besloot dan maar niks te maken en schudde even ongelovig met zijn hoofd. Duidelijk dat hij haar zometeen wat moest brengen, die tenen van haar waren echt een kilometer lang man. Zouden ze nog wel aan werken. Nu had hij eerst iets anders om mee te dealen, en zijn blik ging weer naar Ocean die de situatie redelijk onder controle leek te hebben. Tall keek even naar de twee katten die apprentice werden en besloot deze keer maar niet te glimlachen. Iets zei hem dat dat verkeerd kon vallen.
Nu werd hij meegewenkt en keek hij even achter zich naar zijn party om vervolgens achter de poes aan te lopen. Nu hij van zijn plekje af was voelde het toch een stuk minder veilig hier. Toen ze echter begon over de reden hem te willen spreken keek ook hij geïnteresserd op, waarom eigenlijk? Oh right, bloodclan ja. Wat hij echter niet had verwacht was een plenaire vraag en alle ogen op hem. De kater onderdrukte de neiging te zwaaien en wiebelde in plaats daarvan even met zijn oren. "We zullen de specificaties hiervan samen bespreken," Besloot hij diplomatiek, dus ergens wel hulp toezeggende maar nog niet hoe ver, "maar ook Shadowclan kan niet ontkennen dat er iets moet gebeuren," Zo, dat was wel goed toch? Zijn blik stond rustig, maar stiekem hoopte hij enorm dat dit niet nog een ruzie zou ontketenen.
#Awesome:
Hazelgrouse
Member
Julia 308 Actief What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't
Onderwerp: Re: Midnight meeting do 30 aug 2018 - 12:34
Zachtjes kroop ze achter Mintkit aan. Eerst had haar moeder het nest al verlaten en nu Mintkit. Nieuwsgierig als ze was, was ze met veel moeite ook het nest uit geklommen. Dat was nog steeds niet makkelijk, maar het ging steeds beter. Ze werd elke dag wat sterker en bewoog ze soepeler. Naast haar pleegzus stopte ze. De blik in haar nu nog kittenblauwe ogen keek het kamp rond. Wat was er toch allemaal aan de poot? Was mama boos? Was de kattin waarvan haar uitgelegd was dat ze de leader was ook boos. Al wist ze nog niet precies wat dat dan betekende. Iedereen boos… Ze keek naar de katten die een vreemde geur hadden. “Gek geur.” Piepte ze tegen Mintkit. Geen idee hebbende dat ze daarmee misschien de aandacht van hun moeder wel op hun vestigde, wat Mintkit probeerde te voorkomen. Ze schoof wat dichter naar Mint toe waardoor haar vacht langs die van haar wreef, omdat ze het stiekem wel heel erg spannend vond.
Onderwerp: Re: Midnight meeting do 30 aug 2018 - 13:02
Ergens deed het hem goed toen hij merkte dat iedereen geshockeerd was van zijn opmerking. Zie, hem kreeg je niet zomaar klein. De woedende blik in Ocean's ogen maakte het voor hem alleen maar beter. Toen zijn zus voor hem opkwam en hierdoor een klap ontving, siste hij echter hard. Dit was zijn familie die ze nu aanviel. Din wist van zichzelf ontzettend goed dat hij vervelend en problematisch was, maar zijn zus had hier niks mee te maken. Woedend keek hij omhoog naar hun zogenaamde leider, waarbij zijn oren resoluut in zijn nek gleden toen hij doorhad dat ze hem nu aan wilde gaan vallen. Kort ontblootte hij zijn tanden - hij had nooit eerder teruggedeinsd van een gevecht, zelfs al was hij er niet goed in - maar de woorden van een ShadowClanner stopte Oceanstar en dus liet ook hij zijn agressieve houding wat varen. Hij wist dat hij op dun ijs liep en moest oppassen. Maar dat ze zijn zus aangevallen had, zou hij nooit vergeten. Toen de leidster hem en Mothrain naar voren riepen, blijkbaar om een vecht demonstratie te geven, stond hij gespannen op. Zijn lange staart zwiepte woest heen en weer. Het was duidelijk dat de kater zijn woede niet inhouden kon. Echter betekende haar woorden iets anders en met een grauw reageerde hij op haar laatste worden. "Makkelijk voor je, Oceanstar. Iedereen die het niet met je eens is opnieuw apprentice maken. Je bent niets anders dan Whitelion was." siste hij haar toe, waarna hij zich resoluut omdraaide en zijn weg naar de elders den maakte. De discussie over BloodClan maakte hem niks meer uit. Misschien kon hij nog beter met zijn vader gaan leven daar, dan hier blijven onder een dictatuur. Echter sprak hij deze woorden niet hardop uit.
look at my wife:
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Onderwerp: Re: Midnight meeting do 30 aug 2018 - 16:24
De nieuwe ShadowClan leider bedankte hem voor de prooi maar het geven van deze prooi viel bij Amberstorm niet in goede aarde. Ze maakte een hoop stampij over het feit dat hij zo'n grote prooi had weggegeven en hij moest zijn best doen haar niet gelijk een snauw te geven. Ze was notabene niet eens meegeweest op de reis naar de Moonstoon dus kon ze mooi even haar bek houden in zijn ogen. "Amberstorm zolang ze een konijn delen is er geen probleem. Tallstar wellicht moet je je Apprentice de Warrior Code nog leren. Een groot prooi zoals deze zijn voor de zwakkere. Dus tenzij ze een Elder is?" hoorde hij Oceanstar miauwen en ergens voelde de kater zichzelf erg tevreden met deze bijval. Dat de Apprentice een konijn had gepakt zinde hem ook niet helemaal maar hij zou hierover blijven zwijgen. Vanaf zijn stille plek leken meer katten door te krijgen dat ze bezoek hadden en waaierden de katten een beetje uit over het veld en keken ze naar de andere Clan. Smokebreath leek precies hetzelfde als hij te doen, analyseren. De smoke kater bleef stil en keek naar wat er allemaal gebeurde. De woorden van Oceanstar naar de Apprentice vielen niet zo goed zag hij en hij voelde aan zijn snorharen dat er iets op het punt van gebeuren stond. Het voelde aan alsof er elektrische vonken door het Camp vlogen en hij verschoof zijn poten een beetje ongemakkelijk. Dinspots trok ook zijn bek open over het feit dat alleen Tallstar welkom was Amberstorm beaamde dat zij er ook zo over dacht. "StarClan sta ons bij" dacht de kater en hij knipperde met zijn groene ogen. Margaychirp kwam zich er nu ook mee bemoeien en hij zag dat de woede zich langzaam aan het opbouwen was in Oceanstar totdat er iets knapte in de grijze poes. "Ik schaam me dood voor jullie, stelletje kittens! Als jullie weigeren mij als Leader te respecteren kunnen jullie vertrekken. Ik jaag jullie met plezier de grens over," miauwde ze ijzig kalm. O, nee. Niet nog een keer. Hij zuchtte en wilde zich eigenlijk uit de poten maken maar Oceanstar sprak verder. "Als Leader draag ik de verantwoordelijkheid over mijn keuzes en deze Clan. Tot nu toe heb ik dit Moons goed gedaan. Jullie hebben geen reden om te twijfelen. Over het algemeen hebben jullie zelfs inbreng en neem ik de tijd naar jullie te luisteren. Mijn beslissing staat vast. Shadowclan is momenteel welkom. Er zijn dingen die we moeten bespreken. Zoals Bloodclan. Denken jullie werkelijk dat ze niet zullen proberen ons aan te vallen. De enige manier waarop we hen kunnen verslaan; is door met alle Clans samen te werken. Ik ben bereid dat te doen om zo de toekomst van onze Clan te verzekeren." miauwde de poes fel en de kater gaf haar een knikje ten teken dat hij het daar mee eens was. Hij wist niet zeker of ze het gezien had maar hij was het met haar op dit punt zeker eens. Dat de halve Clan hier zijn twijfels bij had snapte hij ergens ook wel maar het was niet meer zoals vroeger. "Ik denk niet dat iemand is vergeten dat we Bloodclan boos hebben gemaakt met onze terugkeer alsmede het feit dat ze ooit Thunderclan hebben overgenomen. Wie zegt dat het niet Windclan of Shadowclan of Riverclan is de volgende keer?" vervolgde ze en ze zette een stap dichter naar Dinspots toe. Amberstorm kreeg een lik over haar oor en Oceanstar zei nog een aantal dingen over beleefd zijn en hij liet een onhoorbare zucht over zijn lippen rollen. Wat was er in StarClan's naam aan de hand dat alle katten zich zo opstandig gedroegen. "Ze komen niet in de buurt van jou of de kittens, pak wat te eten. Morgen zal ik oppassen op de kits zodat je kan jagen. Neem wel een Warrior mee, zoals Bronzemask of Stallionheart." hoorde hij haar zeggen en de kater keek naar de Leader. "Ik zal ervoor zorgen dat we met minstens twee konijnen terugkomen" miauwde de kater vastberaden waarna hij op een staartlengte van Oceanstar ging zitten. Er trok een kleine tinteling over hem heen dat hij in een zucht was genoemd met Bronzemask. "De reis wordt ondernomen zonder eten voor tenminste de Leader, er is geen tijd om te jagen. En er zijn voldoende dreigingen. Daarbij is het goed om als Leaders onder elkaar te spreken. Te weten wat er speelt. Amberstorm wees gerust; jij en de kittens zijn niet in gevaar. Vergeet niet dat Tallstar ooit mijn leven heeft gered. Het zou zonde zijn van zijn moeite als hij mij nou zou doden niet waar?" legde de grijze poes uit en hij staarde kalm naar Amberstorm. Oceanstar gaf Margaychirp nog een sneer dat als hij niet oppaste terug Apprentice werd en hij trok even met zijn oor. Eerst Wolfhunt en nu Margaychirp? In een oogwenk had Oceanstar Dinspots opeens op de grond gepind of misschien was het al eerder gebeurd, de kater was er niet zeker van maar Dinspots lag op zijn rug en kreeg bijval van Mothrain. "Ik tolereer het niet dat je mijn broer zomaar op de grond pint. Als jij hem echt kent weet je dat hij zegt voor hij denkt en dat hij te oud is om dat af te leren. Een leider kent zijn katten en daarbij. Waarom wordt Amberstorm en Margaychirp niet zomaar tegen de grond gekwakt... zij hebben evenveel jouw woord in twijfel getrokken," en hij keek haar even naar de rood witte poes. Wat probeerde ze te bereiken hiermee? Hij bleef kalm zitten waar hij zat. In de chaos schraapte de smoke kater van ShadowClan zijn keel om het gebekvecht te doorbreken. "Ik had in al mijn verwachtingen niet aan zien komen dat de warriors van Windclan zichzelf zo voor schut zouden zetten en hun prive clan problemen zo te kijk zouden geven aan Shadowclan bezoekers. Ik zie dat jullie respect naar jullie clan leader en dus ook clan hoog in de vaandel hebben staan." miauwde de kater doodkalm en de gevlekte kater wist dat de smoke kater gelijk had. Als ze nog iets van image over wilde houden moest dit nu stoppen. En juist op dat moment greep Oceanstar in. "Aangezien mijn Warriors mij duidelijk graag in actie zien om te weten of ik wel kan vechten." miauwde ze kalm met haar blik op de katten die haar hadden aangevallen ten overstaan van de ShadowClan delegatie. "Zal ik wellicht even een show geven. Dinspots en Mothrain kom naar voren toe. Ik zal jullie de Warrior Code met name respect leren." miauwde ze met een grom. De kater bleef nog altijd op zijn plek zitten en hij zag dat het menens was. "Blijkbaar hebben jullie een goede berisping nodig en het is mij een eer die aan jullie te geven. Wees blij dat ik jullie niet verban. Want ik schaam me dood voor mijn achterlijke Warriors." beet ze de twee katten toe. De kater keek even naar Tallstar die toeschouwer was van dit alles en hij keek beschaamd toe. "Het spijt mij van mijn hazenvreters Clan. Mijn Warriors moeten nog een paar lessen in de Warrior Code volgen en blijkbaar is dit het moment waarop ik ze dat zal leren." miauwde ze naar de ShadowClan leader en hij voelde zich toch beledigd. Jezelf vernederen tenoverstaan van de andere Clans was een ding maar die pestnaam gebruiken van de andere Clans was nog eens iets heel anders. Dinspots en Mothrain kregen geen preek of iets anders maar werden nu beide terug Apprentice gemaakt. Wat verbaasd keek hij naar zijn Leader. Wat er momenteel allemaal gaande was was letterlijke chaos. Nu alle drama achter de rug leek te zijn maakte Oceanstar haar intenties duidelijk. Ze probeerde bondgenoten te vinden in ShadowClan om BloodClan te gaan verslaan en hopelijk deze keer voor goed. Tallstar leek het eens te zijn met dit vraagstuk en de rust leek wedergekeerd totdat Dinpaw zijn bek weer open trok. "Makkelijk voor je, Oceanstar. Iedereen die het niet met je eens is opnieuw apprentice maken. Je bent niets anders dan Whitelion was." blies de kater en hij liep weg. Nu gromde de gevlekte kater en moest hij zijn bek opentrekken. "Dinpaw, waar haal je het gore léf vandaan je Léader zo toe te spreken? Zelfs een Kitten heeft meer verstand" zei hij met een grom. Hij zou zijn leader nooit zo afvallen zoals Dinpaw net gedaan had.
"Mothrain ook jij zal Apprentice worden. Stallionheart zal je de dingen leren die je nog moet leren. Ook jij slaapt in de Elders Den." hoorde hij zijn leader miauwen en de kater knikte. "Ik zal mijn best doen Mothpaw de normen en waarden van de Warrior Code te leren Oceanstar" miauwde hij waarna hij zijn kop even boog. Daarna keek hij naar de nieuwe of eerder veel te oude Apprentice. "Mothpaw, morgenochtend is het eerste wat op jouw programma staat de Den van de Elders schoonmaken. Als Oceanstar het goed vind mag je dat samen doen met Dinpaw. Na de Elders Den mag je de Nursery doen" miauwde hij kalm met een stem die absoluut geen tegenspraak duldde.
Tag: Dinpaw | Oceanstar | Mothpaw
The heart of a Stallion
Ava & Sig by El4a
Indra
Member
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Midnight meeting do 30 aug 2018 - 18:07
De hele situatie escaleerde toen Oceanstar de kater letterlijk aanviel. Amberstorm legde haar oortjes in haar nek en keek met grote groene ogen naar de chaos om haar heen. Ze kon moeilijk volgen wat er gebeurde. Beledigingen werden van links naar rechts rondgezwierd en de leider daagde de twee ongehoorzame warriors uit tot een gevecht. De slanke kattin moest toegeven dat ze licht bang was voor de anders zo zachtaardige poes. Ze wist niet dat er zo'n agressieve kant in hun leider zat; maar ze moest ook zeggen dat ze het wel begreep. Starclan, in haar plaats had ze waarschijnlijk al een paar katten een kopje kleiner gemaakt. Toen viel haar blik op twee kittens die nét iets te ver de nursery uit kwamen. Ze vernauwde haar ogen geïrriteerd en stapte met vastberaden pas op het tweetal af, recht door het schouwspel heen. Ze mochten niet zo dicht bij de shadowclanners komen - ze vertrouwde hen nog steeds niet. het waren indringers en die zou ze liefst in nog geen vijfhonderd vossenlengte radius van hen hebben. De jonge queen pakte Hazelkit snel op en duwde Mintkit met haar voorpootje terug naar voren zonder er verder nog een woord over te zeggen. Ze moest hen hier weg hebben voor de Shadowclanners de kits zouden zien - en daarbij, ze wou liever ook niet dat ze de hele chaos zagen. Ze waren te jong voor zo'n dingen en dan zou het haar weer heel wat moeite kosten om het helemaal uit te leggen.
Onderwerp: Re: Midnight meeting vr 31 aug 2018 - 16:30
Hij had zo lekker liggen te slapen. Rustig in de Nursery waar alles stil en veilig was. Tot de hel buiten losbrak. Een grote groep katten die tegen elkaar praten, hun stemmen verhieven en met momenten gewoonweg schreeuwde. Natuurlijk zou hij hier niet doorheen slapen. Een geeuw verliet zijn bekje en zijn ogen keken even in het rond. Er miste hier ook wat katten. Dan maar op onderzoek uit. De jonge bengal wandelde rustig de Nursery uit om de groep katten te zien staan. Die hadden dus door hun gepraat hem wakker gemaakt. "Alle katten, dan nu de reden waarom ik Tallstar wil spreken." Oceanstar was op de grote steen gesprongen. Ook jonge Servalkit richtte zijn blik op de grote kattin. "Bloodclan, die mormels zullen proberen terug te slaan. Het is niet de vraag of ze ons aan zullen vallen; enkel wanneer. Mijn vraag aan Tallstar is of hij bereid is om samen Bloodclan aan te pakken." Okay, hij had dus echt geen flauw idee waarover dat allemaal ging. "We zullen de specificaties hiervan samen bespreken," sprak een kater die hij niet kende, "maar ook Shadowclan kan niet ontkennen dat er iets moet gebeuren," vulde de bruine tabby aan. Nu vielen de twee andere katten hem ook op. De geur van een vierde kat die hij niet kende er ook. Servalkit wandelde dood leuk richting de vreemde katten. "Wie zijn jullie?" vroeg de kitten zo brutaal als hij kon zijn.
Onderwerp: Re: Midnight meeting zo 2 sep 2018 - 2:33
margaychirp
Margays oren schoven naar achteren. Ze kreeg tranen in haar ogen en boog haar kopje voor haar leader. Oeps? Het was niet de bedoeling om zo te zijn. Ze wou helemaal niet opstandig zijn tegen haar leider en de hele situatie leek te ontploffen. Hoogrood onder haar vacht van schaamte draaide ze zich om en liep ze uit het camp. Ze was niet klaar om de held uit te hangen of de rebel. Ze was hier niet klaar voor.
mothrain Mothrain voelde een felle pijn toen haar leider uithaalde. Een rood waas waaide voor haar ogen en ze klapte al haar nagels uit. Haar korte bleke haren rezen omhoog en haar oren schoven gevaarlijk diep in haar nek. Ze ontblootte haar tanden. Een Shadowclanner bracht haar echter weer tot rede. Het zou inderdaad zelfmoord zijn om haar nu aan te vallen. Daarom keek ze boos weg en draaide ze zich half weg. Dinspots en zij werden spijtig genoeg snel terug geroepen. "Dinspots; je hebt een kans jezelf als trouwe Warrior te bewijzen onder mijn mentorschap. Vanaf dit moment heet je Dinpaw en zal je in de Elders Den slapen. Hun kunnen je vast wat manieren bijbrengen." Oh wauw... ging ze dat letterlijk bij elke kat doen nu? Bravo. Koppig keek de poes op toen ze haar naam hoorde. "Mothrain ook jij zal Apprentice worden. Stallionheart zal je de dingen leren die je nog moet leren. Ook jij slaapt in de Elders Den." Er kwam een felle reactie van haar broer. Ze had niets anders verwacht. Iets brandde in haar ogen. Ze had iets verloren vandaag. Dat was vertrouwen, naar haar leider toe. Hetgeen wat zij ook nooit had gegeven aan de half-Bloodclanners. Starclanverdomme zij konden niet kiezen wie hun ouders waren! Oude frustraties veranderden naar haat. Mothpaw stak haar kop hoog in de lucht en draaide zich abrupt om. Ze gunde Oceanbreeze helemaal niets meer. Haar 'mentor' moest het natuurlijk weer verpesten. Op een beetje een dode, verveelde manier keek ze hem aan. Mothpaw knipperde charmant met haar ogen, maar ontblootte wel haar tanden. "Maar natuurlijk oh grote mentor." Met die woorden draaide ze zich om, om haar broer te vergezellen in de eldersden.
--> Bullhaze is not amused
note: margay & moth zijn het topic uit (love that fire ocean!)
Lionrose
Member
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
Onderwerp: Re: Midnight meeting zo 2 sep 2018 - 18:11
L I O N P A W
Only in art will the lion lie down with the lamb and the rose grow without a thorn
Het was een rustige dag geweest voor de jonge apprentice; ze was er in haar eentje op uit gegaan in de hoop prooi mee terug te kunnen nemen. Wonder boven wonder, had ze een redelijk grote haas te pakken weten te krijgen. Trots was de kattin begonnen aan haar weg terug naar het kamp, maar onderweg bekroop een slecht gevoel haar. Rook ze nou Shadowclan? Wat moesten zij hier? Lion versnelde haar pas onbewust, bang dat er iets aan de hand was. Ze mocht dan wel zijn opgegroeid in de bergen waar de clans samen hadden geleefd, de roodwitte kattin had het niet zo op de andere clans. Van haar mochten ze zo ver mogelijk buiten het Windclan gebied blijven als mogelijk was. Heck, ze zou er niet eens een traan over laten, zouden de andere clans opeens verdwijnen uit het hele bos. De kattin naderde het kamp en kon duidelijk de geur van enkele shadowclan katten ruiken. Lichtelijk gehaast kwam de kattin door de ingang, haar nagels uitgeslagen bijna alsof ze bereid was om te vechten. Maar.. het leek niet alsof er een gevecht gaande was. Verbazing gleed door haar blik, toen ze haar nagels weer introk en haar oren naar voren bewoog. "Wat doen zíj hier?" Sprak ze, haar blik kort op de kater gericht die ze herkende als hun 'leader', waarna ze deze vervolgens op haar moeder richtte. Haar haren stonden nog steeds overeind en met een achterdochtige blik staarde ze naar de shadowclan katten. Not sure wat ze moest denken over deze hele situatie.
115
Her walk is like a shot of whisky. Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Onderwerp: Re: Midnight meeting ma 3 sep 2018 - 16:26
Ze merkte op dat een van Amberstorm's kittens haar gevolgd was toen het poesje begon te praten. Mintkit liet snel haar blik gaan naar waar Amberstorm was en hoopte dat de poes het niet gehoord had, want ze wilde nog niet terug. Ze wilde weten wie die katten waren. Hazelkit kwam dichter naar haar toe, waarschijnlijk omdat de andere kitten het toch wel spannend vond, wat ze wel kon begrijpen. Voor ze echter verder kon kijken, merkte ze Amberstorm op die naar hun toe was gekomen en Hazelkit oppakte voor ze haar met haar poot de nursery in terug probeerde te duwen. Maar ze wilde helemaal niet terug. "Maar," Kwam er dan ook uit, terwijl ze haar blik naar het kamp richtte. "Wie zijn... het?" Besloot ze te vragen, want dat wilde ze sowieso weten.
Tag: Amberstorm & Hazelkit
Hazelgrouse
Member
Julia 308 Actief What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't
Onderwerp: Re: Midnight meeting ma 3 sep 2018 - 21:04
Het duurde niet lang of Amberstorm kwam al iets wat geïrriteerd hun kant op. Ze dook wat ineen omdat ze merkte dat haar moeder niet zo blij was. Ze werd meteen opgepakt toen Amberstorm dichtbij genoeg was. Hé maar dat was niet eerlijk! Ze wilde bij de gekke geur katten kijken. Ze wilde zien wat er gebeurde, dat mocht toch wel? Ze begon wat te spartelen in de bek van haar moeder, maar ze wist dat dat toch niet ging helpen. Haar mama was nu eenmaal een stuk sterker dan haar. Dus hield ze er maar weer mee op en zuchtte zachtjes. Ze keek even naar Mintkit die vroeg wie het waren. Ja, dat wilde zij ook wel weten.
Tag: Amberstorm & Mintkit
Indra
Member
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Midnight meeting di 4 sep 2018 - 12:25
Amberstorm kon niet echt antwoorden met Hazelkit in haar bekje maar zuchtte enkel wat geïrriteerd bij Mintkit's vraag. Het poesje was zo nieuwsgierig en het irriteerde haar mateloos. Waarom kon ze niet gewoon braaf zijn? Nu had ze zelf haar eigen brave dochter aangemoedigd om gevaarlijke dingen te doen, haar leven te wagen als het ware. Ze was een slechte invloed en ze zou dat niet zomaar voorbij laten gaan. Mintkit moest opgevoed worden en Hazelkit moest duidelijk gemaakt worden dat ze niet moest doen wat Mintkit deed. Ze duwde nog iets harder tegen de iets oudere kitten en probeerde met haar lichaam hun zicht af te schermen van de shadowclanners en er omgekeerd ook voor te zorgen dat de shadowclanners hen niet zagen terwijl ze hen terug in de nursery duwde.
-topic uit (waarschijnlijk?) Tag: Hazelkit & Mintkit
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Midnight meeting di 4 sep 2018 - 19:34
Waarschijnlijk wisten de Clangenoten die snel hun mond dichtklapten al dat ze haar beter niet verder konden irriteren. Echter leken enkele deze boodschap niet door te hebben. Enkele die dan ook te maken kregen met een agressieve Leader, hoewel ze normaal gesproken veel geduld had, was Oceanstar de laatste Moon mentaal uitgeput geraakt. Ze had simpelweg geen energie om haar Clan met zachte hand op te voedden. Als ze het niet wouden horen, dan voelden ze het toch. Margaychirp leek haar boodschap door te hebben en zich uit de poten te maken. Ze zou later wellicht een andere Warrior achter haar aan sturen om er zeker van te zijn dat ze emotioneel in orde was. Maar eerst was de zaak van Dinspots en Mothrain aan de poot. Stallionheart leek het eens te zijn met haar woorden, waardoor ze iets ontspande. Ze zag hem vanuit haar ooghoeken knikken, toen ze het over Bloodclan had, al leken de andere katten dit punt nog te negeren. Hoewel Margaychirp zich omdraaide en het kamp verliet, sprak ze Amberstorm aan zodat de Queen wellicht wat zou kalmeren. Dit keer sprak de gevlekte kater dan ook. "Ik zal ervoor zorgen dat we met minstens twee konijnen terugkomen" Beloofde de kater erop doelend dat de twee konijnen die de Shadowclanners hadden gepakt wel weer terug op de prooihoop kwamen voor de zwakkere in haar Clan. Hierna kwam hij wat dichterbij zitten, waardoor de Leader de Warrior een korte en dankbare blik gunde. Hij was werkelijk waar een van de weinige die niet een halve opstand creëerden terwijl een andere Clan op bezoek was. Was er dan toch nog hoop voor Windclan? Net zoals elke andere kat wist iedereen dat het menens was, waardoor het dan ook geen verrassing was dat ze de Halfclanners een straf gaf. Een die ze niet zo snel zouden vergeten. Dinpaw besloot echter dat hij geen respect hoefde te hebben. Zelfs nadat de kattin duidelijk had gemaakt dat ze zich schaamde voor haar achterlijke Warriors. Net voor het moment dat ze naar de Tall Rock liep hoorde ze de woorden van haar nieuwe Apprentice. "Makkelijk voor je, Oceanstar. Iedereen die het niet met je eens is opnieuw apprentice maken. Je bent niets anders dan Whitelion was." Klonk er met een grauw waardoor de haren van de Leader omhoog rezen. Toch zei ze niets, hij zou vanzelf wel merken dat zijn acties hem zouden branden, wie met vuur speelde zou op de blaren komen te zitten. Ze hoorde Stallionheart nu zijn stem verheffen. "Dinpaw, waar haal je het gore léf vandaan je Léader zo toe te spreken? Zelfs een Kitten heeft meer verstand" Klonk er met een grom, waardoor de Leader zichzelf dwong door te lopen. Ze besloot het over te laten aan de kater die nu een hogere rang droeg dan de Apprentice. Ook al was de Apprentice twintig Moons. Zonder blikken of blozen benoemde ze ook Mothrain tot Apprentice waarna ze Stallionheart de kans gaf de ander in het gareel te krijgen. "Ik zal mijn best doen Mothpaw de normen en waarden van de Warrior Code te leren Oceanstar" Mauwde de kater goedkeurend waardoor een kleine glimlach op de snoet van de Leader verscheen. Het deed haar goed om te weten dat zijzelf niet de enigste was die zich beledigd had gevoeld door het beeld dat de twee pas benoemde Apprentices hadden gegeven over Windclan. "Mothpaw, morgenochtend is het eerste wat op jouw programma staat de Den van de Elders schoonmaken. Als Oceanstar het goed vind mag je dat samen doen met Dinpaw. Na de Elders Den mag je de Nursery doen" Verklaarde de kater nadat hij zijn kop weer had opgeheven. Oceanstar keek hem met een rustigere blik aan al was de woede er nog wel in te zien. Het was duidelijk dat ze zich inhield. "Wat mij betreft mag Dinpaw helpen, het zou hem vast goed doen te leren wat een Clan zijn betekend," Mauwde ze rustig, haar stem koel. Op dat moment leek ook Mothpaw zich niet te willen gedragen naar haar nieuwe mentor al liet ze dat aan Stallionheart over, wetende dat de kater de iets jongere kattin wel goed aan zou spreken op haar gedrag. "Maar natuurlijk oh grote mentor." Mauwde ze met ontblootte tanden waarna ze haar broer achterna liep naar de Elders Den.
Met de rust weer terug gekeerd wenkte de kattin de Shadowclan Leader met zich mee. Op het moment dat ze op de Tall Rock was gesprongen viel een van de kittens haar op die zich brutaal had opgezet. Hoewel ze zijn woorden niet kon horen van de afstand waarop zij zat en druk bezig was met het vragen voor Shadowclan's hulp tegen de mormels die Bloodclan heette, seinde ze naar Stallionheart dat hij de kitten de Nursery in moest nemen. Haar blauwe ogen waren op de kleine kit gericht terwijl ze haar best deed haar concentratie vooral op Tallstar te houden, zodat het niet leek alsof ze hem negeerde. Iets dat ze ook niet deed. "We zullen de specificaties hiervan samen bespreken," Klonk er diplomatiek. Al leek de kater er niet op tegen om Windclan bij te staan. "Maar ook Shadowclan kan niet ontkennen dat er iets moet gebeuren," Vervolgde de pas door Starclan benoemde Leader waardoor ze langzaam knikte. Net op dat moment kwam Lionpaw, haar dochter binnen die duidelijk niet zat te wachtten op de Shadowclanners. "Wat doen zíj hier?" Klonk er krachtig terwijl ze gespannen rond keek en haar blik op de Windclan Leader die tevens haar moeder was richtte. "Bespreken wat we met Bloodclan gaan doen," Mauwde de Windclanner krachtig naar haar dochter waarna ze gebaarde dat de jonge Apprentice ergens kon gaan zitten. Haar blauwe ogen wendde ze weer naar Tallstar toe. "Ik heb ook nog geen plan, het enigste waar ik niet om heen kan is dat niets doen geen optie is." Mauwde ze kalm. Waarna ze haar blik even op Smokebreath liet vallen, wellicht had de oude Shadowclanner nog wat te zeggen.
Tag: Tallstar, Dinpaw, Mothpaw, Stallionheart, Servalkit, Smokebreath en Lionpaw
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Midnight meeting zo 9 sep 2018 - 16:51
Het was wel duidelijk wat de windclan leidster dacht, toen ze uiteindelijk reageerde op zijn diplomatieke antwoord. Tall knikte enkel even om haar laatste opmerking - al deed Shadowclan technisch gezien ook niet niets maar dat was bijzaak voor nu - en keek toen naar de prooi die hij had willen pakken. Zouden ze inmiddels mogen eten? Zijn maag knorde aangezien hij sinds vanochtend vroeg nog niets gehad had, maar het leek hem ook een soort zelfmoord om nu een muis te pakken en te eten. In tweestrijd bleef hij dus nog even zitten, maar uiteindelijk won zijn maag.
Alsof het niets was stond Tall op, koos de kleinste muis van de stapel, liet het konijn wat hij had gekregen liggen voor de katten die er zoveel problemen mee hadden dat hij het had gekregen en liep terug naar de aangewezen plek om daar voorzichtig om zich heen te kijken voor hij zou gaan eten. Was het het idee dat hij en Ocean nu zouden gaan eten of mocht hij?
Tag: Ocean, Food
#Awesome:
Oceanstar
StarClan
Onderwerp: Re: Midnight meeting za 15 sep 2018 - 16:01
Nu de rust redelijk leek te zijn terug gekeerd kon Oceanstar eindelijk met de Shadowclan Leader spreken. Tallstar knikte enkel bij haar laatste opmerking waarna ze de andere Shadowclanners kort in zich op nam. Wellicht was het beter om de rest in haar den te bespreken. Ze hoorde zijn maag knorren en wou hem net aangeven dat hij wat mocht eten; wellicht moest eten toen ze de kater richting de prooihoop zag lopen en een klein prooi zag pakken. De kater zou het gevecht met de honger niet lang uit kunnen houden. Het was een politieke kwestie; zelfs zij kon de spanning in de lucht voelen. Terwijl ze haar laatste mededeling deed sprong ze van de Tallrock af. "Smokebreath, Tallstar en Bronzemask kunnen jullie mij volgen naar de den. Dan kunnen we overleggen," Mauwde ze kalm. Hopende dat Acefray een oog op de Shadowclan Apprentice kon houden die behoorlijk koppig leek te zijn. Ze zocht naar een prooi en pakte nog twee muisjes van de prooihoop. Een voor haarzelf en een voor Smokebreath waarna ze in de richting van de den onder de Tallrock stapte. Hoewel die niet in gebruik was normaliter; had ze besloten haar werkelijke den niet prijs te willen geven. Waardoor ze op het relatief nieuwe mosnest plaats nam en de andere drie katten aan keek. Nadat ze overlegt hadden konden ze wel met de rest van de Clan alles bespreken. Smokebreath mocht dan Shadowclan's Deputy niet zijn. Hij kon de andere Leader vast van goed advies voorzien.
Tag: Tallstar, Bronzemask, Smokebreath (Acefray en Wolfpaw)
Smokebreath
StarClan
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
Onderwerp: Re: Midnight meeting za 15 sep 2018 - 23:11
Smokebreath bleef met vernauwde ogen de situatie volgen. De katten waren dan wel gestraft door Oceanstar, maar hun woede bleef smeulen. Dit zou nog niet afgelopen zijn tussen de clanleider en haar warriors, dat kon Smokebreath op zijn klauwen natellen, maar wellicht was het genoeg om het vannacht te bekoelen en het een windclan probleem te maken, in plaats van hun eigen probleem. En om eerlijk te zijn, als het een probleem was van Windclan kon het hem vrij weinig schelen. De kater volgde Tallstar met vernauwde ogen toen deze naar de prooistapel liep. Hij was een clanleider, hou zou zich moeten kunnen beheersen. Maar hij zei er niks over. Als er nog meer strijd tussen Shadowclan zou plaatsvinden, zou dat politieke zelfmoord zijn.
Oceanstar wilde hem per se ook hebben bij een persoonlijk gesprek. Hij wierp even een korte blik op Tallshadow, zich avragend of de kater er wel zo van gecharmeerd zou zijn dat híj van alle katten aanwezig was bij zo'n gesprek en niet Acefray. De kater bromde echter wat instemmend en volgde Oceanstar's voorbeeld om naar de den te gaan, haar even dankbaar toeknikkend toen hij zag dat ze twee muisjes had gepakt. Hij nam aan dat één wel voor hem zou zijn. Rustig ging hij zitten, zijn staart over zijn poten vouwend. Het was niet zijn plek om als eerste te spreken.
OOC: Sorry dat Smoke al X posts zo weinig zegt haha.
Fun stuff:
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Midnight meeting zo 16 sep 2018 - 15:28
Hij kon de ogen van Smoke in zijn rug voelen prikken toen hij een muisje pakte en rolde even geamuseerd met zijn ogen. Als hij aangevallen zou worden om het feit dat hij een muist pakte had hij een memorabele eerste dag gehad. Windclan op stelten zetten, daardoor sterven, in Starclan uit moeten leggen aan Inner waarom hij nu alweer terug was. Bij nader inzien toch liever niet.
Wel kon hij het niet onderdrukken nog eens met zijn ogen te rollen toen Ocean Smoke er graag bij wilde hebben. Er een punt van maken deed Tall niet, in vergelijking tot Windclan had hij zijn clan nog best goed op orde en dat ging hij nu niet veranderen door moeilijk te doen over dat Ocean zijn tweede man koos. Bovendien, hij wist niet zeker of Ace van veel nut zou zijn. Dus besloot hij maar met een mentale schouderophaal en een blik naar zijn 'P.I.C.' die boekdelen sprak, om de den in te lopen achter Ocean en naast Smoke te gaan zitten. Ze waren zo goed als even groot maar Tall deed minder dramatisch met zijn vacht, terwijl die van Smoke de halve den in beslag leek te nemen. Showoff.