You can call me Hamlet



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 You can call me Hamlet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yu
Member
You can call me Hamlet  Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: You can call me Hamlet    You can call me Hamlet  Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 16:01



+Wolfpaw

Ze begon haar oude zelf weer een beetje terug te zien. Minder fragiel, minder een schim, meer de poes met pit zoals ze zichzelf kende. Toch was Yu anders, al kon ze er niet precies een poot op leggen wat het verschil was. Maar verschil was er, o zeker. Sommige dagen was doordrenkt van haat, van wrok, ze moest iets doen. Stilzitten leek dan onmogelijk te zijn, dus ze botvierde haar frustraties op bomen, stenen en als ze echt in een slechte bui was, een muis. Sommige dagen voelde ze zich net als voorheen, dat alles spannend leek, overal waren nieuwe katten om mee te praten, om de draak me te steken. Die dagen waren vaak maar van korte duur. Ze realiseerde zich dat ze langzaam haar jeugd kwijt was, ze was geen tiener meer, en hier had ze moeite mee. De poes wou niet de verantwoordelijkheden van een member dragen, van een dochter van Claw. Het was haar te zwaar. En dingen in haar leven die haar een explosie van gevoelens gaven voorheen, leken nu absent te zijn. Ze doolde veel, ze zwierf veel, maar kwam elke avond terug. Elke dag kwam ze in het kamp, maakte contact. De kattin zou zichzelf niet zo laten weg slepen zoals voorheen, nu bleef ze gebonden.

Sommige dagen gingen beter dan anderen, maar vandaag was een wraak dag. Alles leek oneerlijk, waarom moest haar vader dood? Wie had dat besloten? Ze wist beter dan naïef te geloven in een kracht van bovenaf, niemand had besloten dat haar vader moest sterven. Het was gewoon gebeurt. Maar de frustratie bleef daar, de frustratie en het schuldgevoel dat loodzwaar op haar woog. Wat zou Claw zeggen als hij haar zo zou zien? Zou hij niet willen dat ze wraak nam? Actie ondernam? Iets deed? Claw is dood, schoot er bitter door haar kop, Die denkt niks meer. De bitterheid in haar was nieuw, en ze kwam er niet vanaf. De poes voelde water aan haar poten, en kek voor het eerst in tijden eens echt waar ze was: in dit territorium was ze een keer eerder geweest, maar dit meer had ze nog nooit gezien. Schemering viel over het land, het water donker diep. Gevaarlijk. Met een plotse schok zette Yu een stap naar achter, uit het water. Haar hoofd tolde, ze moest iets doen, het was alsof ze gek werd. Ze rook shadowclan geur, en haar ogen schoten schichtig om haar heen. Wie was daar? Waren ze in de buurt?




What's more wrong - that I too wish to be great
You can call me Hamlet  Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
You can call me Hamlet  Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 41 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: You can call me Hamlet    You can call me Hamlet  Icon_minitimewo 29 aug 2018 - 16:12

Ze moest weg, zo ver mogelijk van die verdomde clan met z'n verdomde katten. Allemaal leeghoofden, stuk voor stuk! Wolfpaw haar hart lag diep begraven bij Shadowclan, alleen verminderde dat niet de wrok die zijn op het moment koesterde. Skullpaw was een verader geweest, ze had het gezegd vanaf de dag dat zijn uitstapjes bekend waren geworden. Ze had het gezegd toen ze hem aanviel, toen ze hem een lesje zou leren. Wat kreeg ze ervoor terug? Een straf, eentje die Skullpaw was ontsnapt door naar zijn bloedhonden te stappen. Werd haar straf dan opgeheven omdat ze gelijk bleek te hebben? Oh nee, natuurlijk niet. Nee, ze had af moeten wachten totdat Waspsting met haar lege kop had besloten dat ze weer haar - paw achtervoegsel verdiende. Dit was niet de manier waarop haar clan geregeld zou moeten worden. De dag dat zij warrior zou worden kwam telkens dichterbij, samen met de dag dat ze de deputy rang op zich zou nemen. Er was geen twijfel over mogelijk, op een dag zou zij het achtervoegsel - star dragen. En wanneer die dag zou zijn aangebroken, zou ze een Shadowclan maken tot een clan waar ieder trots op was, een clan die anderen vreesden.

Verward keek ze op, niet begrijpend waar haar poten haar heen hadden gebracht. Er lag een groot meer voor haar neus, alleen het landschap eromheen was verwoest. Dit moesten de wastelands zijn, waar verhalen over rondgingen. Ooit hadden hier de Skyclanners geleefd, totdat rampen het gebied weer hadden opgeëist. Net zoals ze Shadowclan zouden opeisen, wanneer ze niet snel een betere clan werden en tot hun maximale potentie opleefden. Wolfpaw sloeg gefrustreerd met haar poot in het water, waardoor spetters verschillende kanten op gingen. Het was echter toen dat ze een vieze, metaalachtige geur rook. "Maak jezelf bekend, vuile hond!" riep ze kwaad, gefrustreerd door alles.


Gods of slaughter's
favorite daughter

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
You can call me Hamlet  Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: You can call me Hamlet    You can call me Hamlet  Icon_minitimevr 31 aug 2018 - 0:18



Elke schaduw in haar ooghoek leek haar te willen pakken, ze voelde zich omsingeld. Benauwd. Bekeken. Yu schudde haar kop. Kom, doe niet zo achterlijk. Ze was toch niet paranoia? Het geluid van opspattend water trok haar aandacht, en de poes hief haar kop. Plots, recht tegenover haar, zag ze de bron. Aan de andere oever van het uitgestrekte meer stond een kat. Een wiebelige weerspiegeling in het water van
een jonge poes. Ze leek alles behalve kalm. Nou, dan konden ze samen een club beginnen. "Maak jezelf bekend, vuile hond!" De gevlekte poes keek de ander nu recht aan, maar haar scherpe tong leek haar gestolen te zijn. Ondanks dat bleef ze kalm. Het duurde even om het meer om te rennen, en ze was ouder, dus bedreigd voelde ze zich niet. "Alsof ik zo'n idioot zou zijn," Haar woorden galmden over het water. "Mijn naam uitleveren aan een schaap die de wolf haalt." Ze keek strak naar de shadowclanner, zonder de moeite te nemen om zich te verstoppen. Er kwam niks goeds van, die clans. Het waren volgelingen, stuk voor stuk, bereid te sterven voor een extra kiezelsteen die ze in hun territorium konden leggen. Ze wist dondersgoed dat sinds het gevecht geen enkele clankat zou aarzelen om een bloodclanner aan te vliegen. Zelfs als dit de clan was van iemand waar ze ooit om gaf. Die kat was verdwenen, deze geur betekende niks voor haar. Als ze dat maar lang genoeg herhaalde, zou het vast wel waar worden, toch?



What's more wrong - that I too wish to be great
You can call me Hamlet  Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
You can call me Hamlet  Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 41 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: You can call me Hamlet    You can call me Hamlet  Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 12:38

Haar blik viel op een best wel mooie zwart-witte she-cat, maar like hell dat ze dat ooit toe zou geven. Alle duivels zagen er goed uit, besloot ze. Gespannen wachtte ze totdat de poes bhet meer om kwam rennen, zodat er nu een stuk minder afstand tussen hen was. Shit, ze was wel een stukje ouder ook, en waarschijnlijk met meer ervaring. Zwakte tonen zou ze echter niet, dus keek ze de ander recht aan. "Alsof ik zo'n idioot zou zijn," door het water van het meer weergalmden haar woorden.  "Mijn naam uitleveren aan een schaap die de wolf haalt." Wolfpaw liet een zacht, dreigend gegrom horen naar de andere poes, die alles behalve onder de indruk leek te zijn. "Vraag je maar eens af wie hier het schaap is en wie de wolf," spoiler; zij was de wolf. Niet alleen omdat het haar naam was maar ook omdat ze zichzelf graag wijs maakte dat ze die naam met een reden droeg. "Waar is Skullpaw?"

You can call me Hamlet  Wolf_hunch_by_tevros-daz3cxv


Gods of slaughter's
favorite daughter

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
You can call me Hamlet  Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: You can call me Hamlet    You can call me Hamlet  Icon_minitimewo 5 sep 2018 - 0:04



De apprentice gromde. "Vraag je maar eens af wie hier het schaap is en wie de wolf," Oeh, een dreigement. Spannend. Yu lachte humorloos, maar ze had dondersgoed door dat deze apprentice iets in petto had als ze aangevallen zou worden. De woede leek van haar af te golven. Wie was het schaap, wie was de wolf? Tja, dat lag er aan hoe je er naar keek. Hoe veel je van elkaar wist. Elk schaap dacht waarschijnlijk een wolf te zijn. "Arm schaap," plaagde de bloodclanner nog een beetje. Ze gunde zichzelf dat, maar ze zou uitlokken verkomen. Het laatste wat ze nodig hadden was een zwendel clankatjes die de elite binnen vielen. "Waar is Skullpaw?" Vroeg de ander opeens. Een oprecht verbaasde blik kwam in haar ogen. Skullpaw? Wie was dat in vredesnaam? Ze wist niet wat voor een straatvuil de elite werd in gesleept, maar ze had niks gehoord over een Skullpaw. "Kunnen jullie je eigen niet bij je houden?" En Yu dacht dat vooral Thunderclanners de verstekelingen waren. "Ik ken geen Skullpaw." Sprak ze kalm, maar eerlijk. Dit had niks met haar te maken, en zou haar niet deren. Nu ze zo recht tegenover een shadowclanner stond, werd ze herinnert aan hun posities. Vijanden. Ze was een moordenaar in hun ogen, een verachtelijke kat. Dacht... Dacht zij ook- "Waar is Foxfire?" Het floepte er uit, en ze kon zichzelf wel voor de kop slaan. Yep. Ze zou zichzelf wel verdrinken hier. Alle sterren, wat was ze dom! Intense spijt golfde door haar heen, maar ze probeerde een neutraal gezicht te houden. Ze was gek, een gewone bloodclan gek waar je niet naar hoefde te luisten. Don't mind me!




What's more wrong - that I too wish to be great
You can call me Hamlet  Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: You can call me Hamlet    You can call me Hamlet  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You can call me Hamlet
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Starlake-
Ga naar: