|
|
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 15:53 | |
| Ace be like: "I'm not a StarClan believer but a Dark Forest believer"
Alle appies schrikken zich dood xD
@M, Shattered x Stallion is gepost c: |
|
| |
Sans 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 15:54 | |
| - *Wolfpaw schreef:
- I wa sjust kdding :'D Al zou Chickn het wel kunnen hehe
@Jamie; dat is gewoon Ace zn tactiek om altijd med cat te blijven B) als hij geen apprentice heeft, stoot niemand hem ook ervanaf, ondanks al zn harige babies. Slim Slim ace exposed |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 15:54 | |
| Hij heeft er nog maar 2 gehad <3 want heel lang wilde hij er gewoon geen xD Smoke heeft er 4 versleten though
Ja toch, daarom ook de reden waarom hij katten kiest die hem helemaal niet mogen (a') Dus wanneer word wolfpaw med cat? B)
HAHAHA Stiekem. Fun fact hij geloofde eerst niet in starclan... en toen stond hij in starclan tijdens zijn ceremonie en had een 'oh shit' momentje XD |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 15:55 | |
| We gingen toch gewoon deputy en medicine cat positie delen Jamie?xD |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 15:56 | |
| - Acefray schreef:
- Hij heeft er nog maar 2 gehad <3 want heel lang wilde hij er gewoon geen xD Smoke heeft er 4 versleten though
Ja toch, daarom ook de reden waarom hij katten kiest die hem helemaal niet mogen (a') Dus wanneer word wolfpaw med cat? B)
HAHAHA Stiekem. Fun fact hij geloofde eerst niet in starclan... en toen stond hij in starclan tijdens zijn ceremonie en had een 'oh shit' momentje XD HAHAHA :'D Wolf als med cat app lijkt me een heel, heel erg slecht plan. Die vergiftigd iedereen die haar ook maar een beetje verkeerd aankijken :') Better watch out Wasp |
|
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 15:57 | |
| Moet nog bijposten met Chick maar ik ga nu bij mijn nichtje slapen dus morgen maar :’) |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 15:59 | |
| I vote Chicken for med Cat app van ShadowClan <3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 15:59 | |
| Als je een topic wilt met Acorn gaat hij het letterlijk vragen. Watch out. In mijn hoofd is Acorn zo veel ouder als Ace maar ze schelen 3 moons, ze hebben samen in de nursery gelegen omg
"Nee Wolfpaw, je moet katten beter maken, niet zieker" "Als ze dood zijn kunnen ze niet ziek worden" |
|
| |
Sans 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:00 | |
| - Stallionheart schreef:
- I vote Chicken for med Cat app van ShadowClan <3
+1 |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:00 | |
| "Dode katten klagen niet"
geef wolf please nooit die macht omg |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:02 | |
| - *Wolfpaw schreef:
- "Dode katten klagen niet"
geef wolf please nooit die macht omg Slate houdt haar wel in toom. Of Smoke, als hij niet op z'n kits aan het letten is. Posts moeten even wachten. Ik heb een mail gehad van mijn begeleider dat ze m'n scriptie donderdagochtend wil hebben. :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:04 | |
| Als Chicken med cat wordt is het wel een goed argument voor ace "Kijk, ik kan nieuwe med cats maken, dat is toch alleen maar goed? Let me have babies."
Good luck babs! ff bikkelen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:05 | |
| - Acefray schreef:
- Als Chicken med cat wordt is het wel een goed argument voor ace "Kijk, ik kan nieuwe med cats maken, dat is toch alleen maar goed? Let me have babies."
Good luck babs! ff bikkelen xD Dan komt ie er wel snel achter wat er tussen Lurking en Ace is gebeurd als ie ooit StarClan aan de praat krijgt Tenzij hij niet meer leeft kijkt naar Sin |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:08 | |
| Ace verhuist dan en begint zijn eigen clan B| No way dat hij daarmee gaat dealen. En ja Sin is al Ace zijn kinders aan het bedreigen ;-; Zijn pluisjes, hij wilt nog geen nieuwe maken |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:10 | |
| - Acefray schreef:
- Als je een topic wilt met Acorn gaat hij het letterlijk vragen. Watch out.
In mijn hoofd is Acorn zo veel ouder als Ace maar ze schelen 3 moons, ze hebben samen in de nursery gelegen omg
"Nee Wolfpaw, je moet katten beter maken, niet zieker" "Als ze dood zijn kunnen ze niet ziek worden" Ik hou Acorn 9 moons ouder dan Tall, en die is momenteel nog 42 moons, maar hij zou denk ik al iets ouder moeten zijnxD En een topic kan altijd, we moeten sowieso nog een squad oprichten nu Tall leider isxD |
|
| |
Dodo 52 Actief Your own mind is the darkest place of all
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:11 | |
| - Acefray schreef:
- Ace verhuist dan en begint zijn eigen clan B| No way dat hij daarmee gaat dealen. En ja Sin is al Ace zijn kinders aan het bedreigen ;-; Zijn pluisjes, hij wilt nog geen nieuwe maken
over pluisjes gesproken, hoe zit t met sheep? XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:11 | |
| - Acefray schreef:
- Ace verhuist dan en begint zijn eigen clan B| No way dat hij daarmee gaat dealen. En ja Sin is al Ace zijn kinders aan het bedreigen ;-; Zijn pluisjes, hij wilt nog geen nieuwe maken
Ja hij heeft nu een boze stiefmoeder cisihcs |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:14 | |
| Ace en tall schelen eigenlijk maar 1 moon, dus die zou 49 moeten zijn... maar emma heeft problems met characters agen terwijl ik Ace oud wil xD Yeshhh ik wil dan een topic, gaat Ace dramatisch doen en vragen of Acorn zijn med cat wilt worden, aangezien zijn naam al med-cattig is. Wie maakt?
Voor Sheep moet ik nog kiezen ;-; Ik heb wel besloten dat ik heb weg ga geven want ik heb bevestiging gehad dat Sin nog wel eens een nestje wilt <3 Dus dan gooi ik mn Cottonmouth daarin, met de andere slangen-naam kindjes.
Laat hem Sin eens "Stiefmoeder" noemen in het topic pls <3
|
|
| |
M 107 Actief “Nothing can stop me!”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:16 | |
| Ik heb z’n mooie plaatje gevonden maar ik kan er maar geen bijpassende naam erbij vinden :’(( |
|
| |
Dodo 52 Actief Your own mind is the darkest place of all
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2018 - 16:18 | |
| - Clotkit schreef:
- Ik heb z’n mooie plaatje gevonden maar ik kan er maar geen bijpassende naam erbij vinden :’((
showww |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|