We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2018 - 14:33
Niniane schreef:
*Wolfpaw schreef:
Niniane schreef:
*Wolfpaw schreef:
Niniane schreef:
Ik vraag me af hoeveel katten deze tegen gaan komen en gaan denken van ‘Gvd Tornado’
Jinx
WhAHAHAH duidelijke @ Dit is gewoon Tornado, alleen de female versie
HAHAH Jinx is zo done met eerst Hurricane die overal kits vandaan haalt en dan nu ook nog Tornado die rondt gaat. Teveel Jinx bloed :'D
Tor wou geen kits maar hij moet gewoon stoppen met vallen voor she-cats Alleen dat van Minnie was geplant tho dus jeeej wanted kits, very rare in the family tree
Anyway, we kunnen een Niniane x Jinx in plaats van x Farai?
Haha yes is ook goed!
Gods of slaughter's
favorite daughter
Slap Count: 08
Kill Count: 02
Niniane
Member
H 29 Actief So what are you gonna do
When the world don't orbit around you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2018 - 15:20
yes make all Ace's children active >333
Flurry is so pretty though <333 such a big floof <333
Ik twijfel ook zo erg want dodo had een super leuke aanmelding voor Sheepkit maar ergens wil ik zijn naam veranderen naar Cottonkit/cottonmouth en hem het asshole karakter geven wat Leopardspirit eig zou moeten hebben.... dus ik kan of leopard actief maken, wachten tot Ace Sin overtuigt voor meer kinderen of Sheep zelf houden. De struggles ;-;
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Thanatos
Deceased
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2018 - 15:33
Ja maar de aanmelding was zo cute en dan zou ie actief zijn, wat veel leuker is dan een inactieve kitten ;-; En Ace gaat toch meer kinderen maken als hij zijn partner overtuigt krijgt... en dan wil ik een slangen thema in namen dus zou Cottenmouth beter passen. Ik heb ff struggles xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day