Er vroeg op uit - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Er vroeg op uit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Lionheart
Member
Er vroeg op uit - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Er vroeg op uit   Er vroeg op uit - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 15:26

Lionheard had echt geen zin meer om te vechten en als hij had gewonen zonder dood te gaan doet zijn honger dat wel. Hij sterft van de honger dus gaat hij nog stiekem rond en graaft nog rap zijn buit uit en rent naar zijn schuilplaats hij mag dan wal gevlucht zijn maar hij heeft wel zijn prooi en dat was het enige dat telt voor hem en zo hard gewond is hij nu ook weer niet. Hij eet rustig zijn prooi op en wast zich volledig schoon maar zijn wondes pikte nog fel dus ging hij nog papaverzaadjes zoeken. misschien is hij niet de beste vechter maar zijn kennis over medicijnen blingte hij wel altijd uit. Hij weet nog van vorige keer waar hij die was gaan halen dus wandelde hij daar naar toe in hoop dat hij deze keer niet gestoord zou worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Er vroeg op uit   Er vroeg op uit - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 15:33

Winterstorm zag dat Lionheart nog snel zijn prooi opgroef, maar ze had geen zin om hem te stoppen. Hij had het nu toch al verzameld en was alweer weg. Ze had geen zin om achter hem aan te gaan. Hij zou toch wel naar zijn eigen schuilplaats gaan. Ze zuchtte en keerde zich tot Wolfpaw. "Ik ga terug naar het kamp om mijn wonden te laten verzorgen. Ik weet niet wat jij doet, maar probeer niet bij hem in de buurt te komen." Zei ze. Ze was moe van het gevecht, maar dat interesseerde haar niet. Ze moest nu eerst naar het kamp. Ze knikte nog even naar Wolfpaw en ging daarna de struiken in op weg naar het kamp. Haar wonden begonnen te steken. Daardoor rende ze nog harder naar het kamp. Eindelijk in het kamp aangekomen ging ze rechtstreeks naar de medicine cat den. Doveheart zou er vast wel zijn.

(Ik maak een nieuw topic aan in de medicine cat den)
Wolfclaw
Member
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Wolfclaw
BerichtOnderwerp: Re: Er vroeg op uit   Er vroeg op uit - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 15:39

Wolfpaw had zich op afstand gehouden bij het vechten, ze wist dat ze geen bijdrage kon leveren en Winterstorm alleen maar in de weg zou lopen. Ze had haar oren plat in haar nek gelegd en vanaf een afstandje toe gekeken. Ze had haar oren iets overeind gezet toen Winterstorm de overhand kreeg, dat zou die rogue leren! 'Ik heb hier genoeg van ik ben het zat! Ik ben hier weg maar als je me volgt ben ik verplicht je te dooden dus doe het niet! En je hebt geluk dat jij er was want anders had je die kleine nooit levend meer gezien!' Miauwde de rogue. Wolfpaw zette haar nekharen overeind en legde haar oren plat, dat was een regelrechte doodsbedreiging, maar Winterstorm had hem een lesje geleerd! De rogue verdween tot haar grote opluchting, ze trok had bovenlip nog eventjes op toen ze zag dat de rogue zijn gevangen eten aan het opgraven was, maar Winterstorm deed niks meer dus dat deed zij ook niet meer. Ze draaide zich om toen ze Winterstorm hoorde zuchten. 'Ik ga terug naar het kamp om mijn wonden te laten verzorgen. Ik weet niet wat jij doet, maar probeer niet bij hem in de buurt te komen.' Miauwde Winterstorm. Wolfpaw knikte zachtjes en boog haar kop, 'Ja Winterstorm..' Toen ze opkeek was Winterstorm al weer verdwenen. Nog 1 keer keek ze om naar waar de rogue was verdwenen maar daarna volgde ze langzaam de geur van Winterstorm en verdween ze in de struiken.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Er vroeg op uit   Er vroeg op uit - Pagina 3 Icon_minitime

Er vroeg op uit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: