Rain - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Rain

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Littlestream
Member
Rain - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 feb 2019 - 20:45

Littlestream trok een raar gezicht toen hij meldde dat ze zeiden dat hij kittens moest krijgen. Nou, die leken zich daarboven ook goed te amuseren. Hierna zei hij dat het niet aan haar lag, waardoor ze eventjes een sarcastische lach liet horen. "Zo lijkt het wel... " antwoordde ze erop, waarna ze haar schouders ophaalde en zachtjes zuchtte. Tallstar vervolgde echter dat ze beiden jong waren geweest en een harde les hadden geleerd. Littlestream dacht eventjes na, waar ze zo goed in was geworden. Of zeg maar eerder zo slecht, aangezien haar overwerkende brein meestal met steeds moeilijkere scenario's te kampen kreeg naarmate ze langer over een antwoord nadacht. "Hadden ze geen andere manier om ons 'ons pad' duidelijk te doen maken?" zuchtte ze, eventjes op haar lip bijtende waarna ze hem weer aankeek met haar groene ogen. "Dan heb jij toch aan het langere eind getrokken, Clanleader." grapte ze vervolgens, doelende op het feit dat hij leider was en zij... tja, rogue.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Rain - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2019 - 15:08

Hij vond het niet makkelijk, als hij eerlijk was. Zien hoe Little hier voor hem stond en de hele geschiedenis weer voor zijn ogen te zien, hoe ze ooit vrolijk waren met z'n allen en ook hij wat minder messed up. Misschien dat, als die Tall leider was geworden, het leven een heel stuk zonniger was geweest. Maar zo was het niet gelopen en dus had het weinig zin om daar achteraan te jagen. In plaats daarvan lachte hij even kort toen Little vond dat hij het betere strootje had. Dat viel nog vies tegen. "Wil je wisselen?" Grapte hij, zonder de gebruikelijke vrolijke ondertoon. "Leider zijn is vast heel leuk, maar niet als je mij bent," Het lag ook niet aan zijn clan om eerlijk te zijn, het lag echt aan hem, tenminste, was zijn overtuiging.
Littlestream
Member
Rain - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimema 18 feb 2019 - 10:44

Tall leek toch iet of wat vrolijkheid terug te krijgen door haar opmerking. Echter klonken zijn woorden minder positief. Littlestream zuchtte even en schudde haar kopje, zachtjes glimlachend. "Je bent altijd al te streng geweest voor jezelf," miauwde ze, al wist ze dat deze woorden ook voor haar gelden. "Iedere kat maakt fouten, het feit dat jij nu leider bent zorgt er gewoon voor dat de jouwe vaker in het daglicht gebracht zullen worden. Dat wilt niet zeggen dat je een slechte Clanleider bent. Gewoon eentje die zijn best doet, want als je niets doet kan je ook niets fout doen, right?" probeerde ze hem wat op te vrolijken. Al was het ergens ook grappig, zij die hem probeerde op te vrolijken terwijl ze zelf vocht met haar demonen die haar steeds terug naar het verleden brachten. Maar zijn geluk was altijd al haar eerste prioriteit in het leven geweest. Dat was ook de reden geweest waarom ze de Clan had verlaten. Maar achteraf gekeken had ze dat misschien beter niet gedaan...
Tallshadow
Member
Rain - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 maa 2019 - 11:06

Hij schoot acuut in de lach toen de poes hem op probeerde te vrolijken en schudde dan ook lachend zijn hoofd. Het wilde niet zeggen dat hij het met Little eens was, maar het was wel heel fijn om met een oude vriend wat frustraties los te laten. Bovendien was hij nog steeds onder de indruk van haar onvoorwaardelijke steun. "Het spijt me echt weet je," Mauwde hij dan ook na een stilte, haar aankijkend met een gepijnigde blik. Ze waren het deel van hun leven voorbij dat hij haar zo weer terug de clan in te nemen, maar dat betekende niet dat hij er niet wat pijn bij voelde. "Ik meen het trouwens wel, je ziet er goed uit," Geen idee of hij dat al gezegd had, maar hij meende het wel. Like he said.
Littlestream
Member
Rain - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimema 11 maa 2019 - 9:56

Haar kleine glimlach verdween toen de kater haar zei dat het hem echt speet. Diens gepijnigde blik zorgde er dan ook voor dat ze haar eigen blik van hem afwendde, niet goed zijn in de directe confrontatie van haar gevoelens. Natuurlijk wou ze de Clan terug in. Ze wist niet wat er allemaal gaande was tussen de Clans dezer tijden, of wat er zich allemaal in Shadowclan afspeelde... Maar wat ze wel wist was dat als ze de manen kon terugdraaien, ze nu nog in Shadowclan gezeten had. En wie weet wat had het leven dan nog voor haar in petto gehad. "Ik ben nooit goed geweest in mijn eigen keuzes te maken.." miauwde ze nadien, ietwat schaapachtig terwijl ze haar schouders ophaalde. Haar blik verraadde echter haar ware emoties, spijt. Spijt dat ze de Clan had verlaten, hem had achtergelaten. "Ik had bijen in mijn hoofd steken. Ik dacht dat als ik eventjes alleen was, het zou beteren.. Ik wou gewoon in het gebied wat rondzwerven en dan terugkomen, maar na een tijd durfde ik niet meer. Ik was bang voor wat de rest van mij zou denken. Dat ze mij vies zouden aankijken omdat ik dan een soort van 'vakantie' zou genomen hebben... Maar ik had dat beter toch gedaan... dan zat ik nu nog in de Clan.." gaf ze eerlijk toe, haar kopje naar beneden gericht en haar oortjes hangende. "Ik blijf maar terugkeren naar de grenzen... Ik weet gewoon niet wat ik moet met mijn leven. Alles lijkt nutteloos... Voor wie jaag ik? Voor wie overleef ik? Er is geen Clan meer die me zal missen als ik weg ben." mompelde ze nadien. Ze keek pas terug op toen hij zei dat ze er goed uit zag. Als katten konden blozen, dan deed ze dat nu. Een dankbare glimlach werd zijn kant opgeworpen. "Dankje... voelde ik me ook maar zo." miauwde ze zachtjes, haar groene blik in de zijne priemende.
Tallshadow
Member
Rain - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimema 18 maa 2019 - 12:24

De kater keek weg toen Little weer begon te spreken, naar de grond, naar de lucht, en naar de bomen naast haar. Zijn blik stond strak, meer om het feit dat hij zich niet slecht wilde voelen, wist hoe het zat en het niet kon terugdraaien. Hij voelde zich zo verschrikkelijk machteloos. Wat had je aan leiderschap als je dit soort dingen niet eens kon oplossen voor je vrienden. Een zucht ontsnapte hem en na een tijd vond zijn blik eindelijk weer die van de grijze poes, de treurnis erin te lezen. "We vinden een reden," Mauwde hij zacht, als een belofte. Dat was wel het minste wat hij kon doen. "In ieder geval zal ik je hier niet wegjagen, maar zorg ervoor dat je bepaalde warriors ontloopt want die herinneren zich je minder goed, of zijn te strict," En dan kon Tall nog zo zijn best doen, maar er was maar zoveel wat Shadowclan van hem kon hebben. "Er vinden veranderingen plaats Little," Mauwde hij, zacht, alsof het nog een teer onderwerp was. "En wie weet komen die ons ten goede," Wie wist. Hij niet in ieder geval.
Littlestream
Member
Rain - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimema 18 maa 2019 - 21:20

Soms vroeg ze zich af van wie ze deze emotionele toestand gekregen had. Innerstar was altijd al een harde geweest. En haar vader, Flamepath, was ook niet bepaald een zacht eitje. Beiden waren beruchte Shadowclanners geweest, en dan was zij er... de breekbare, emotioneel onstabiele voormalige medicijn kat die maar tot een halve warrior benoemd was geweest. Littlestream wou een zucht uitslaken maar wist deze te onderdrukken toen de bruine kater sprak. Haar vaalgroene ogen keken hem strak maar tegelijk ook met een zachte blik aan. Hij meende dat ze een reden zouden vinden. Hij meldde ook dat ze moest oppassen met wie ze tegenkwam op het territorium. Eventjes sloeg ze met haar staart, haar gelaatsuitdrukking een beledigende staat aannemende. "Dit is de eerste keer dat ik terug poot zet op Shadowclan gebied... ik mag het hier dan wel missen maar ik houd me nog altijd aan de regels." protesteerde ze, haar groene blik eventjes die felheid van vroeger weerkaatsende. Maar toen hij miauwde dat er veranderingen plaatsvonden, wierp ze haar blik richting de grond. Veranderingen die zij niet kon meemaken.. Hoe graag ze ook wou.. Toen hij echter ook zei dat die hen misschien ten goede kwamen, wist ze even niet goed wie hij bedoelde. Ons als in zijn Clan, of ons als in hun tweeën? Weer waardige stof om over na te denken. "Ik zou eventueel mijn oren open kunnen houden en als ik iets opvang van Bloodclan of veranderingen bij de twolegs dit komen melden?" probeerde ze, een reden zoekende om hem vaker te zien. Haar blik stond verwachtingsvol, bijna wanhopig. De grijze kattin wist dat ze hem geen risico's mocht doen oplopen om betrapt te worden zonder goede reden. Dan zouden ze tenminste een 'dekmantel' hebben. Ze wist het niet goed... ze wou gewoon dat alles was zoals vroeger.
Tallshadow
Member
Rain - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 maa 2019 - 16:26

Hij moest lachen toen ze beledigd keek, zo kende hij de poes weer. Trots als altijd, een ware dochter van haar moeder. Hoe moeilijk die twee het ook gehad hadden. Bij zijn opmerking over veranderingen leek ze even in de war gebracht te zijn, maar hij nam niet de moeite uit te weiden, ze zou erachter komen. Net zoals hij erachter zou komen, en Shadowclan. Het zat meer in de lucht, de geur van verandering, en hoewel het zijn nekharen overeind zette, kon hij ook niet wachten tot het er was. In dat opzicht was haar voorstel slim, een verkenner op de plekken waar hij niet kon komen. "Dat is.." Begon 'ie langzaam, zijn hoofd schuin en een glimlach op zijn gezicht, voor hij de poes weer aankeek. "Best wel slim!" Niet alleen kon het hem informatie geven, het gaf hen beiden reden elkaar eens in de zoveel tijd te spreken. "Dan ben je onze ogen en oren buiten het gebied, en in ruil," Hij keek haar even onderzoekend aan of ze dat erg of niet erg zou vinden, maar hij bedoelde het goed omdat ze zo trots was. "kan je hier eens in de zoveel tijd jagen?" Het was een voorstel, een waar hij op een 'ja' hoopte, al moest hij het Acorn waarschijnlijk wel mededelen. "Tenzij je dat liever niet hebt?" Soms was 'ie best besluiteloos.
Littlestream
Member
Rain - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 mei 2019 - 10:56

Tall leek in te stemmen op haar idee, wat haar zowel bijna opgelucht deed zuchten als zenuwachtig met haar staart deed tikken. Dit betekende dat ze hem vaker zou zien, en dus ook alles wat hij meemaakte te weten zou komen. Ze had geen zeggen over hem, hij kon doen en laten wat hij wou. Relaties starten, kittens krijgen.. en zij zou simpelweg een bijstander zijn in dit hele gebeuren. Zij zou de praatpaal worden, iemand waar veel tegen gezegd werd maar eigenlijk geen geldige mening had. Wou ze dat wel? Little wist nu al dat het haar hart -voor de zoveelste keer- zou breken. Maar hem zien was verslavend, de grijze poes wist dat ze dit aanbod niet kon afslaan. Ook al zou het haar pijnigen. Hem zien, alles wat ze ooit gehad wou hebben, maar niet bij hem kunnen zijn. Alsof er na een lange hongersnood een smakelijke muis voor je neus werd gelegd, maar je er niet aankon. Het was zo'n machteloze situatie. Ze keek met haar groene blik op toen hij iets vroeg. Eventjes twijfelde ze, wilde ze dit wel? Twijfel stond dan ook in haar blik te lezen terwijl ze op haar lip beet.

(Gsm post beware mistakes!)
Tallshadow
Member
Rain - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 mei 2019 - 18:22

Op zijn woorden kwam geen reactie anders dan een twijfelachtige blik, en hij kon het niet laten haar frustratie te snappen. Het was ook vreemd, hoe het leven een wending nam en dan plotseling in niets op dat van vroeger leek. "Ik weet het ook niet Little," Mauwde hij zacht. "Niemand had ons verteld dat het grote leven zo ontzettend moeilijk kon zijn," En zo oneerlijk, en zwaar, en vervelend. Waarom kon het niet zo zijn dat je kon doen wat je leuk vond en iedereen je dan nog steeds accepteerde? En waarom kon je de tijd niet terugdraaien en de kat die je leuk vond weer opnieuw leuk vinden? Tall snapte er niets van, en wilde er misschien ook niets van begrijpen. Het leven was een messy business.
Littlestream
Member
Rain - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 mei 2019 - 18:34

Littlestream keek met haar vaalgroene ogen naar Tall. Een kleine grijns verscheen op haar gelaat. Eentje die meer naar de droevige kant neigde. "20 manen geleden zou ik echt gezegd hebben dat je aan het zagen bent." miauwde ze, toch een ietwat grappende ondertoon in haar stem hebbende. "Mijn leven is op.. dat van jou nog niet. Ik geef eerlijk toe, als ik de kans kreeg de Clan terug in te mogen dan zou ik die meteen grijpen... Mijn familie ben ik kwijt, mijn vrienden... Jou. En dat allemaal door een impulsieve fout die ik gemaakt heb... Maar jij.. Jij hebt nog een heel leven voor je, een Clan om te leiden. Er is geen opleiding die je kunt volgen om Leader te worden, geen standaardnormen.. Ik ben er dus zeker van dat je een goede taak verricht. Er zijn nu eenmaal altijd wel veel katten geweest die jaloers op jou waren." miauwde ze, haar tong ietwat uitstekende. Ze doelde hier duidelijk op het feit dat hij vroeger veel succes had bij de poezen en de andere katers hier niet zozeer mee konden lachen. "Je was Mr. Popular toenertijd." Haar poging om hem terug op te beuren was in behandeling. Ze hoopte maar dat het werkte. Dat was namelijk het enige waar ze heel haar leven voor gestreden had: andere katten gelukkig zien. Meestal ten koste van haar eigen geluk.
Tallshadow
Member
Rain - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jun 2019 - 18:07

De kater sloeg zijn ogen neer toen de poes over vroeger begon. Hij wilde in het nu leven, juist omdat het vroeger pijn deed. Hij wist ook hoe het geweest was, en het allemaal de goede kant uit was gegaan voor hen allemaal. Tall zuchtte even, zijn ogen nog steeds neer, toen hij ze opsloeg waren ze nat. Toen ze over zijn populariteit begon moest hij echter lachen, een twinkeling ook komend in de ogen. "Ha, dan moet je het nu zien," Grinnikte hij, al stierf de lach toen op zijn tong. "Ik kan je niet terughalen Little," Mauwde hij zacht, zijn stem vol pijn. "Je kent de regels," de regels die hij sinds het begin der tijden gehaat en veracht had. "Ik kan.." Niks, hij kon niks, wat voor leider was hij dan? "Met Acorn praten?" Ugh, wat een softie was hij. Verschrikkelijk. Maar goed dat ze hem kwijt was.
Littlestream
Member
Rain - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 15:00

De grijze kattin wist dat wat ze vroeg van de kater, onmogelijk was. Maar tja, wat kon ze zeggen? Ze hield van het onmogelijke? Zoals ze hadden gezegd dat ze nooit warrior had kunnen worden maar dit toch geworden was. Ze was nu eenmaal een kattin die graag dingen deed die de verwachtingen van anderen te boven ging. Haar vaalgroene ogen keken de bruine kater terug aan toen deze zijn mond opende. Natuurlijk viel er teleurstelling in haar blik te lezen toen ze diens woorden interpreteerde en uiteindelijk ook begreep. Littlestream liet haar kop ietwat zakken maar keek weer naar boven toen hij vervolgde. Hoop sprankelde op in haar borstkas, gevolgd door schuld. "Zolang jij er geen problemen mee krijgt." miauwde ze, haar staart strak rond haar lichaam krullende. Dat was het laatste wat ze wou. Als dit het geval was, dan zou ze wel voor de rest van haar leven van Shadowclan wegblijven. Ook al wist ze dat dit haar mentaal zou kapot maken.
Tallshadow
Member
Rain - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimema 17 jun 2019 - 22:23

Ze leek het een goed plan te vinden, wat dan in ieder geval een van hen maakte die dat dacht, maar aan de andere kant was hij haar op zijn minst dit verschuldigd. Het was niet alsof de poes er wat aan kon doen dat het allemaal stuk liep na de dode kittens. Na.. Alles. Het was net zo goed Tall's schuld. Hij had het laten lopen, er niets meer aan gedaan. Als hij volwassener was geweest hadden ze zich hierdoorheen kunnen knokken maar dat viel vies tegen. "Ach joh, een probleem extra kan er wel bij," Grinnikte hij in antwoord, het was niet alsof hij daar wat van zou merken. Plus, "je bent nooit echt een probleem, dat weet je," Mauwde hij vervolgens met een knipoog, want old habits die hard en Tall was een eindeloze flirt. Ook nu nog.
Littlestream
Member
Rain - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 jun 2019 - 21:58

De grijze kattin keek hem aan met haar lichte groene ogen. Ze had hem altijd al op een bepaalde manier aangekeken... en tot de dag van vandaag, deed ze dat nog steeds. Een zachte zucht gleed over haar lippen toen hij zei dat er nog wel een probleem bij kon. Ze glimlachte schamper. "Wat ze ook over je zeggen, je bent ergens nog altijd dezelfde, Tall." miauwde ze, haar stem stilletjes, alsof ze bang was dat er luisterende oren in de bosjes verscholen zaten. "Vroeger brak je ook de regels... wetende dat je ermee in de problemen kwam. Maar dat kon er altijd wel bij. Nu breek je misschien niet de regels, maar je praat net zoals toen." legde ze uit. Ze wist niet of ze hem hiermee tegen de haren instreek of juist niet, maar ze was altijd al een kattin geweest die soms sprak vooraleer ze nadacht. Zeker bij hem. Of dan dacht ze juist teveel na en kwamen de woorden er té geforceerd uit. En dan was ze nog niet in staat zich deftig te uiten. Haar groene blik hield de zijne vast. Ook na zijn... 'compliment'. De grijze kattin zwiepte even met haar staart door de lucht en tikte vervolgens met het puntje ervan tegen de grond. Hoezeer ze dit ook haatte.. Ze moest afscheid nemen. Tall was leader nu. Ze konden hem vast niet te lang missen. Daarom dat ze dus voor een tel haar blik van hem afwendde. "Ik zal maar gaan dan... ze zullen je vast missen intussen." miauwde ze, ongemakkelijk met haar poten over de grond schuifelende. Ze haatte dit.
Tallshadow
Member
Rain - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jul 2019 - 17:33

Hij moest lachen om haar opmerking. Het was heerlijk er een kat bij te hebben die in alle eerlijkheid hem kon vergelijken met vroeger. Bijna niemand had hem beter gekend dan Little, met wie hij de wereld aankon, en bijna niemand kon hem dan ook beter melden of hij normaler was dan toen. Niet dus. En dat beviel hem wel. "Mooi zo," Grinnikte hij dan ook met uitgestoken tong, maar begon met zijn voeten te schuifelen toen hij doorkreeg dat de poes zich klaarmaakte om afscheid te nemen. Hier had 'ie weinig zin in, al moest het gebeuren. Zodra Little het dan ook uitsprak - ze was altijd de sterkste geweest - keek hij even weg, maar keek acuut weer terug met een veel te vrolijke grijns op z'n gezicht. "Ik heb een plan!" Riep hij uit, meer naar zichzelf dan naar haar. Want hey, hij had nog een begeleider nodig, en no offense, maar Little had tijd zat.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Rain   Rain - Pagina 2 Icon_minitime

Rain
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: