We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
is het niet gek om midden in een thread over te schakelen tho hahaha anders mag jij wel in je volgende, die van mij is nu al halverwege en nog in het NL
Keep your expectations low
and you will never be disappointed。
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
en toen switchte je mid post van taal HAHA why am i like diz
Feel you XD everytime
deze keer was het met opzet tho HAHAHA dus ik heb t gewoon laten staan
Love it xD ik heb dat soms terwijl ik aan 't schrijven ben aan m'n fanfic en dan staat er opeens een random Nederlands woord en dan ben ik van whut dat hoort er niet HAHAH
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Notuleren in het Engels is ook altijd leukxD, als ik een woord zo snel niet in het Engels weet zet ik het er in het Nederlands in om later het goede woord op te zoeken, maar het staat altijd zo raar.
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Dreamer
Member
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
ik heb één fanfic waar ik graag aan verder wil en twee originele verhalen waarvan ik allemaal het concept wel heb maar ik ben VRESELIJK in plot dingen ;n;
EDIT: mijn "beste" verhaal tot nu (of in ieder geval degene die voor mij het beste werkte) toe telt 7072 woorden en moet weer helemaal herschreven worden omdat het voor een soort collab project is en we in de tussentijd alles al weer verder uitgedacht hebben en het plot veranderd is en dergelijke
Ik denk dat mn vrienden het zat worden dat ik ze onderspam met al mn fangirl momenten en sadness over die fangirl momenten lmao XDDD That moment she knew she f-cked up.
@Marieke; anders een beta zoeken??? Die kunnen meteen spellingscheck doen en kunnen helpen met het plot c: