We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Omdat het like voelt als helemaal opnieuw leren posten xd
^ mijn post met Demon word echt drama huil
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Iemand een Engels topicje met Cormorant? C: En ga zo alles proberen bij te posten iep. Wilde't gisteren doen maar toen was San Diego comic con en dat deed auwie
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
honestly ik post al enkele jaren in het engels en ik ben t zo gewend dat ik een paar dagen geleden met blackbear bij hellhound liep te posten en ineens halfway through schakelde ik over naar engels en toen had ik t pas op t einde door en moest ik alles translaten mijn leven is echt wild
anyway als iemand engelse threads wil, let me know B)
Keep your expectations low
and you will never be disappointed。
Chillybreath
Member
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
honestly ik post al enkele jaren in het engels en ik ben t zo gewend dat ik een paar dagen geleden met blackbear bij hellhound liep te posten en ineens halfway through schakelde ik over naar engels en toen had ik t pas op t einde door en moest ik alles translaten mijn leven is echt wild
Accurate AHAHA. En ik omg.
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Accurate AHAHA. En ik omg.
ik heb je een DM gegooid op Chilly B)
Keep your expectations low
and you will never be disappointed。
Thanatos
Deceased
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start