|
|
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 14:16 | |
| Jongenssss ik heb officieel vakantieee yesyesyesss Ooh oke eens zien voor mijn charries Swallow - bi Coyote - straight denk ik ??? Jim - idk hahaha Fire - gaaaay Snowy - idk really Maple - straight Dew - straight Muta - idk - Allemaal Kunst.:
|
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 14:20 | |
| aaah nice Nynke!!
Mijn charries: Chilly - straight oeps Jay - Bi, geen echte voorkeur Long - idk yet Falcon - Bi, lichte voorkeur naar katers Heather - prob bi, voorkeur toch wel meer katers She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
Dodo 27 Actief Monsters don't get happy endings.
But when your lips brushed against his, didn't you almost believe they could?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 14:32 | |
| Morning: bisexual as Mousedung Skull: bi Mindpaw: loves everyone Lexa: gay Melinoe: idk yet |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 15:15 | |
| Van mijn "actieve" accounts (die op mijn profiel staan) weet ik niet wat hun seksualiteiten zijn, enkel Swansong, hij is bi (want hij is gebaseerd op een ander OC van me en die is ook bi)
Ik ben niet eens 100% zeker van mijn eigen seksualiteit... Voor nu ben ik demiseksueel, I guess? |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 15:30 | |
| - Crowfur schreef:
- Daar hoef ik niet lang over na te denken, al mijn accs zijn straight. Behalve Thistle misschien, die flirt met zowat iedereen hahaha
Thistle en Possum powerkoppel c: Yu is bi, Possum gay en Rabbit is nog niks ^^ What's more wrong - that I too wish to be greatOr my mother wished she'd had a son? |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 15:59 | |
| Hellooww Ik moet nog de kittens uitkiezen tsjonge jksksk |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:03 | |
| Ja hehe en heb misschien ook wat beter nieuws voor y’all
Anyway nu we het toch over seksualiteiten hebben; Chicken - gay Owl - bi, meer richting poezen Tornado - straight Shallow - straight Flame - demi Water - straight Briarlight - bi, meer richting poezen
En dat was het dan denk ik wew |
|
| |
Freedje 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:08 | |
| - Shallow schreef:
- Ja hehe en heb misschien ook wat beter nieuws voor y’all
Anyway nu we het toch over seksualiteiten hebben; Chicken - gay Owl - bi, meer richting poezen Tornado - straight Shallow - straight Flame - demi Water - straight Briarlight - bi, meer richting poezen
En dat was het dan denk ik wew Daar gaat mijn ship met Russetpaw hallo :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:10 | |
| - Runa schreef:
- Shallow schreef:
En dat was het dan denk ik wew Daar gaat mijn ship met Russetpaw hallo :c Ah ja sorry maar die is echt gay als de malle whahaha |
|
| |
Freedje 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:12 | |
| Tskkk. Oh well.
OMG ARME TALLSHADOW *wijst naar leadershipceremony* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:22 | |
| There it is whooo
Bovendien op het tijdstip 4:20, nice |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Freedje 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:25 | |
| Shark's favoriet is nu al Jaws haha
#Hannah: Mag Shark bij de geboorte zijn? Zeg maar het topic binnenkomen vlak voor ze gaat bevallen om haar te steunen? (:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:28 | |
| - Bronzemask schreef:
- Shallow schreef:
En dat was het dan denk ik wew Ik ken alleen straight, bi en gay :') ... wat is demi? Demi is dat je pas iets voelt voor iemand zodra je diegene ook op emotioneel niveau kent. Als je gay, straight, bi bent zal je natuurlijk bekend staan met ‘liefde op het eerste gezicht’ want je valt dan ook op hoe diegene eruitziet. Flame is dus erg specifiek met dat soort dingen en zal dan dus pas erg laat opmerken dat hij dan ook zulke gevoelens voor iemand heeft whoop - @Freedje, Shark zal zeker bij de geboorte MOETEN zijn hehe- maar voor de geboorte wordt lastig want ik en Kip hadden een plannetje daarvoor. Ik zeg wel als Shark etc. binnen mogen vallen c: |
|
| |
Freedje 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:31 | |
| - Shallow schreef:
- Bronzemask schreef:
- Shallow schreef:
En dat was het dan denk ik wew Ik ken alleen straight, bi en gay :') ... wat is demi? Demi is dat je pas iets voelt voor iemand zodra je diegene ook op emotioneel niveau kent. Als je gay, straight, bi bent zal je natuurlijk bekend staan met ‘liefde op het eerste gezicht’ want je valt dan ook op hoe diegene eruitziet. Flame is dus erg specifiek met dat soort dingen en zal dan dus pas erg laat opmerken dat hij dan ook zulke gevoelens voor iemand heeft whoop
- @Freedje, Shark zal zeker bij de geboorte MOETEN zijn hehe- maar voor de geboorte wordt lastig want ik en Kip hadden een plannetje daarvoor. Ik zeg wel als Shark etc. binnen mogen vallen c: Oké is goed, want Shark wil z'n dochter natuurlijk wel steunen<3 |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:31 | |
| Ik denk dat al mijn accounts wel demi zijn :') And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:32 | |
| - Shallow schreef:
- Bronzemask schreef:
- Shallow schreef:
En dat was het dan denk ik wew Ik ken alleen straight, bi en gay :') ... wat is demi? Demi is dat je pas iets voelt voor iemand zodra je diegene ook op emotioneel niveau kent. Als je gay, straight, bi bent zal je natuurlijk bekend staan met ‘liefde op het eerste gezicht’ want je valt dan ook op hoe diegene eruitziet. Flame is dus erg specifiek met dat soort dingen en zal dan dus pas erg laat opmerken dat hij dan ook zulke gevoelens voor iemand heeft whoop
- @Freedje, Shark zal zeker bij de geboorte MOETEN zijn hehe- maar voor de geboorte wordt lastig want ik en Kip hadden een plannetje daarvoor. Ik zeg wel als Shark etc. binnen mogen vallen c: Aaah dankjewel voor het uitleggen. Ik ben nog steeds zo straight als maar kan. Ik word heel snel verliefd met alle gevolgen van dien :'3 - :::
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jul 2018 - 16:33 | |
| - Runa schreef:
- Shallow schreef:
- Bronzemask schreef:
- Shallow schreef:
- @Freedje, Shark zal zeker bij de geboorte MOETEN zijn hehe- maar voor de geboorte wordt lastig want ik en Kip hadden een plannetje daarvoor. Ik zeg wel als Shark etc. binnen mogen vallen c: Oké is goed, want Shark wil z'n dochter natuurlijk wel steunen<3 Yess en check je discord wbw |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|