We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
raging homosexual omfg :'D En Lionpaw? Die was ook ace toch?
Ja lion is zo'n goed voorbeeld van ik wil het en ik kan het niet :c Er is nog niks gebeurd maar ik maak plannen... Achter de schermen... Nee misschien lúkt het in de RPG wel maar mijn persoonlijke gevoel is dan van geef het een partner
@Nath: Ja : ((((( Wasp x Inner was the best thing that happened to Wasp ever, ik mis hun wel in de RPG man
Oh.. plannen B) Nu maak je me nieuwsgierig hahaha. Weet je hoe jaloers Wolf gaat worden als hij er met n poes/kater vandoor gaat :'D
Misschien ... zijn de plannen ... wel met wolf
oh boi
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Oewh voor mijn charries: Acefray is pan/bi Warhound/Hati is pan/bi Baneflower/Ragya is straight Sköll is ace Surtr is gay Satsui is... idk yet... ik denk ace of gay?
Op zich redelijk divers? Ik heb moeite met straight characters blijkbaar xD
I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but I suspect it’ll have to be
Vixenleap
Member
»Quinty« 15 Actief The cunning of the fox is as murderous as the violence of the wolf
Even op de bandwagon springen hoor... omdat t eigenlijk wel handig is hier eens over na te denken c': Routpaw - bi... curious? :'D maar volgens Starckan ace ofcourse Jinx - straight (meestal) Jackdaw - zou pretty much alles doen... bi dus Astershred - weet ik honestly niet zo, heeft alleen maar dr oog op Briar :') Wolfpaw - haha gay Mistpaw' - straight..? Rookie - honestly geen idee