We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
alright ik ga nu wiskunde doen tot 17:00 dan ga ik naar pianoles, heb ik daarna avondeten en daarna ga ik posten B) en anders post ik morgen wel, wiskunde is belangrijker (A')
Allemaal Kunst.:
Butter
Ema
Ema
Kip
Bo1
Beertje
Bunny
Waz
Robin
Mindpaw
Member
Dodo 52 Actief Your own mind is the darkest place of all
Man, oude accounts up to date maken blijkt best een kriem o:
Also, how's life??
✗✗✗✗
✗ It was a wicked and wild wind ✗ ✗ Blew down the doors to let me in ✗
✗ Shattered windows and the sound of drums, people couldn't believe what I'd become ✗ ✗ Revolutionaries wait, for my head on a silver plate ✗ ✗ Just a puppet on a lonely string, oh who would ever want to be king? ✗
✗✗✗✗
Coyotespirit
Member
Oké ik ga gewoon half wiskunde maken half posten (A) want dat werkt ...
Sinds ie bestaat xD Dus echt superlang???
✗✗✗✗
✗ Shattered windows and the sound of drums, people couldn't believe what I'd become ✗ ✗ Revolutionaries wait, for my head on a silver plate ✗ ✗ Just a puppet on a lonely string, oh who would ever want to be king? ✗
✗✗✗✗
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Dankzij cute uncomfi Shark wil ik mijn bloodclan boy naar boven halen ;-;
That's them
Maar dan moet Cold ff nieuw jasje *loopt naar setjesshops* Na al die jaren nog steeds geen skills, ik gok dat dit een record is
✗✗✗✗
✗✗✗✗
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Dankzij cute uncomfi Shark wil ik mijn bloodclan boy naar boven halen ;-;
That's them
Maar dan moet Cold ff nieuw jasje *loopt naar setjesshops* Na al die jaren nog steeds geen skills, ik gok dat dit een record is
Die zijn inderdaad echt al lang kittenxD, ik weet niet eens meer wanneer ze geboren zijnxD
Oke ik heb het opgezocht, 14 december 2014 zijn ze geboren dus al een dikke drie jaar... Ik ben gewoon niet zo snel met spul blijkt maar weer
✗✗✗✗
En blijft lastig Cynth xD Ik heb Cold maar op 4 maanden gezet, want naja, life?
✗✗✗✗