Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 18:19 Acefray schreef: Ik reageer zo Hannah <3 Ace heeft een nieuwe os B) weg met de lelijke oude pixelart omfgggg <3 pretty
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 19:09 Al tien minuten bezig, mijn vingers krampen zo erg :’) Ben duidelijk gemaakt om te typen, niet schrijven
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior {Previous Leader}
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 19:24 Thanks <3 Heb het gekregen in een art trade en het was eens tijd om het te gebruiken B)
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 19:38 Ik wil ook art in m'n onderschrift B)
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me." CAT'S PROFILE Age :
» 60 moons Gender :
She-cat ♀ Rank :
Queen - Senior Warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 19:39 Mistgaze schreef: Ik wil ook art in m'n onderschrift B) Mag ik effe zeggen dat ik Mist’s ava echt grappig vindt
Het lijkt echt alsof de kat zo een brede lach forceert idk
Rotten and broken . to the core.
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are CAT'S PROFILE Age :
Forever young, I want to be forever young (32 moons) Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 19:44 Mhmm. Mischien is het tijd voor een nieuw setje voor Mud...
Be proud of all the scars , they make you who you are
Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogpaw | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:02 Mudpuddle schreef: Mhmm. Mischien is het tijd voor een nieuw setje voor Mud... But Mud is goed zoals ze is :c
@Mistgaze ,
Mist super happy en Fire like; oké x)
Ava & Sig by El4a
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:06 ik ga kijken of photoshop m vandaag niet crasht want ik wil lola een nieuw setje geven XD
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me CAT'S PROFILE Age :
⚜ 67 moons † Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior Warrior
Bunny 415 Actief "Small steps every day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:21 deze moet ook nog es n nieuw setje <3 plaatjes zoeken is moeilijk though pfft xD
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:24 En hij crasht weer wat is dit, ik heb gewoon de officiële versie pfff
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:24 Lola schreef: En hij crasht weer wat is dit, ik heb gewoon de officiële versie pfff De nieuwste ook?
Genoeg RAM?
Ava & Sig by El4a
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:25 Stallionheart schreef: Lola schreef: En hij crasht weer wat is dit, ik heb gewoon de officiële versie pfff De nieuwste ook? Genoeg RAM? Dunno hij loopt gewoon hele tijd vast voor ik iets kan opslaan, het kan gerust dat dat aan de hand is en ja gewoon de 2018 versie
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:26 Lola schreef: Stallionheart schreef: Lola schreef: En hij crasht weer wat is dit, ik heb gewoon de officiële versie pfff De nieuwste ook? Genoeg RAM? Dunno hij loopt gewoon hele tijd vast voor ik iets kan opslaan, het kan gerust dat dat aan de hand is en ja gewoon de 2018 versie Ik denk niet dat het aan Photoshop ligt dan, denk eerder de pc :c
Helaas.
Ava & Sig by El4a
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me CAT'S PROFILE Age :
⚜ 67 moons † Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior Warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:27 Lola schreef: Stallionheart schreef: Lola schreef: En hij crasht weer wat is dit, ik heb gewoon de officiële versie pfff De nieuwste ook? Genoeg RAM? Dunno hij loopt gewoon hele tijd vast voor ik iets kan opslaan, het kan gerust dat dat aan de hand is en ja gewoon de 2018 versie dit probleem heb ik ook als ik een gif wil opslaan
dan loopt hij vast als ik hem wilt opslaan :/
The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn That's the way it is ______ That's the way it is
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:28 Stallionheart schreef: Lola schreef: Stallionheart schreef: Lola schreef: En hij crasht weer wat is dit, ik heb gewoon de officiële versie pfff De nieuwste ook? Genoeg RAM? Dunno hij loopt gewoon hele tijd vast voor ik iets kan opslaan, het kan gerust dat dat aan de hand is en ja gewoon de 2018 versie Ik denk niet dat het aan Photoshop ligt dan, denk eerder de pc :c Helaas. Maar hiervoor werkte hij gewoon op mijn laptop en ik heb niets anders gedaan dan normaal, dat is waarom ik het raar vind
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:30 Lola schreef: Stallionheart schreef: Lola schreef: Stallionheart schreef: Lola schreef: En hij crasht weer wat is dit, ik heb gewoon de officiële versie pfff De nieuwste ook? Genoeg RAM? Dunno hij loopt gewoon hele tijd vast voor ik iets kan opslaan, het kan gerust dat dat aan de hand is en ja gewoon de 2018 versie Ik denk niet dat het aan Photoshop ligt dan, denk eerder de pc :c Helaas. Maar hiervoor werkte hij gewoon op mijn laptop en ik heb niets anders gedaan dan normaal, dat is waarom ik het raar vind Heeft je pc nog recent een update gedaan of iets? Het zou dat kunnen zijn.
Anders een vraag posten bij Adobe zelf, die kunnen je heel goed helpen :-D
Ava & Sig by El4a
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 20:31 Stallionheart schreef: Lola schreef: Stallionheart schreef: Lola schreef: Stallionheart schreef: Lola schreef: En hij crasht weer wat is dit, ik heb gewoon de officiële versie pfff De nieuwste ook? Genoeg RAM? Dunno hij loopt gewoon hele tijd vast voor ik iets kan opslaan, het kan gerust dat dat aan de hand is en ja gewoon de 2018 versie Ik denk niet dat het aan Photoshop ligt dan, denk eerder de pc :c Helaas. Maar hiervoor werkte hij gewoon op mijn laptop en ik heb niets anders gedaan dan normaal, dat is waarom ik het raar vind Heeft je pc nog recent een update gedaan of iets? Het zou dat kunnen zijn. Anders een vraag posten bij Adobe zelf, die kunnen je heel goed helpen :-D Ja die nieuwe windows update maar mij lijkt dat het daar gewoon op zou moeten werken, het is ook nu als ik bijv de select tool gebruik laat hij de lijnen niet zien
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic