Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] zo 12 aug 2018 - 21:49 | |
| De kater nam een wat prettigere houding aan. Een comfortabele houding om een ontspannen gesprek te kunnen voeren. Het ding was; Hailstorm was geen goede gesprekspartner en hoewel ze zich verbazend goed redde met Smokebreath was toch duidelijk te zien dat ze geen sociale kattin was van oorsprong. Ze lachtte wel maar stopte al snel met lachen alsof ze ervan schrok; ze was wel vriendelijk maar ergens wantrouwend. Katers waren nooit echt closw met haar geweest en ze wist ook dat aan het begin van de dag Smokebreath behoorlijk geërgerd was geweest doordat ze zo humeurig was. Al kon hijzelf ook wel wat... Desalniettemin, ze deed haar best zich te gedragen en ergens beviel het wel. Zolang ze maar niet onder de Young Warriors was. Die katten waren gewoon nog te onbewust over het belang van het leven. Triviale dingen bezig. "Ik heb wel wat meegekregen ja," Bromde de kater. "Ik kan me voorstellen dat dat je wel wat gedaan heeft." De Senior Warrior knikte enkel kalm. Haar ogen stonden zoals altijd fel en alert maar in het diepste van haar blik zag ze er rustig uit. De kater at en as het betekende dat ze zich voorbeeldig moest gedragen deed ze dat. Hij trok even met zijn oor terwijl hij de volgende woorden uitsprak. "Ik heb een kattin gehad met wie ik wel die stap wilde maken, maar toen riep Starclan mij voor een ander lot. Ze heeft me dit nooit vergeven." Mauwde de rookkleurige kater waarop ze enkel haar oor even bewoog. "Het paste bij je, Starclan koos je voor een reden. Ik zou het niet kunnen ik houdt van de Clan maar ben toch meer een lone wolf denk ik." Murmelde ze waarna ze haar kop schudde en zuchtte. Nee; ze kon katten niet toelaten als ze de kans moest nemen dat ze haar zouden verlaten. Ook al wou ze niets liever dan een gelukkig gezin. Ze was geen kattin voor een familie. Ze kon het de anderen niet aandoen. Wat bracht een familie behalve drama. De kattin sloot haar ogen en stond weer op. Hoezeer ze blij was een kat te hebben die het begreep wou ze niet te close worden.
|
|