|
| |
Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 11 jul 2018 - 15:35 | |
| Hailstorm wist niet hoe snel ze naar de andere kater toe moest lopen. Dat hij duizelig was, kon ze aan hem aflezen. Toch luchtte zijn reactie haar wat op. "Alsjeblieft zeg, onkruid vergaat niet," bromde hij haar toe, waarna hij zijn ogen dichtkneep. Duidelijk ging het niet goed met hem, ze was geen Medicine Cat, iets dat de andere kater wel was geweest dus hopelijk kon hij nog voldoende nadenken, om haar te vertellen wat hij nodig had. "Heb te weinig gegeten, trekt wel weer weg," Vervolgde hij waarop Hailstorm de duif voor zijn poten legde. "Eet," Mauwde ze op een duistere toon. Ze zou geen, nee accepteren. "Anders sleep ik je naar Acefray toe," Vervolgde ze met een gespannen stem. Ze benijdde het hem niet, dat hij een Medicine Cat was geweest. "Je bent wel knap voor onkruid, trouwens," mompelde ze binnenmonds. In de hoop zichzelf wat van haar groeiende zorgen af te leidden.
|
| | | Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 11 jul 2018 - 15:52 | |
| Smokebreath kreeg mee hoe de duif voor zijn poten werd gelegd en schoof deze met zijn poot weer weg. Zijn kop wendde hij met een brom af. "Een warrior eet niet voordat zijn clan gegeten heeft," gromde hij tussen zijn tanden door terwijl de duizeligheid weer wat wegtrok. Hij zat weer stabieler op zijn poten en hief zichzelf weer omhoog. Hij was er nog niet helemaal, zijn horizon was nog niet helemaal recht, maar het ging alweer een stuk beter. "Het is alweer weggetrokken, dus ook geen noodzaak om Acefray lastig te vallen." Zijn toon was koppig, verschrikkelijk koppig. Ze zou hem aan zijn staart de medicine cat den in moeten trekken. Een nieuwe golf van duizeligheid overspoelde hem echter, waardoor hij haar volgende opmerking miste.
|
| | | Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 11 jul 2018 - 16:16 | |
| De kater wendde zijn kop met een brom af. "Een warrior eet niet voordat zijn clan gegeten heeft," gromde hij tussen zijn tanden door. "Daaronder vallen zieke en zwakke katten, en op dit moment ben jij daar een van. Starclan sta mij bij," Mauwde de kattin rustig en kalm. Als het moest zou ze hem aan zijn nekvel meeslepen, hij mocht zwaar zijn maar ze was koppig. Smokebreath deed een poging weer op te staan, hij leek de ergste duizeling van zich af te werken. "Het is alweer weggetrokken, dus ook geen noodzaak om Acefray lastig te vallen." Verklaarde de kater koppig, al leek hij weer duizelig te worden. "Ik heb nog niet gegeten al heb ik al drie prooien voor de Clan gevangen. Eet, ik vang vandaag desnoods ook meer voor jou," Mauwde ze met tranen van ongemak in haar ogen waarna ze haar kop in de vacht van de kater drukte om haar emoties te verbergen.
|
| | | Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 11 jul 2018 - 16:26 | |
| Smokebreath snoof hardop toen de kattin hem ziek en zwak noemde. Hij was alles behalve wat hem betrof, behalve dat hij op het moment lichtelijk honger had. Op dit moment was hij sowieso meer misselijk dan hongerig, totaal over zijn honger heen geraakt ondertussen dankzij het uitstellen. Hailstorm leek het ook veel erger te vinden dan hijzelf. Hij schrok lichtjes op toen de kop van Hailstorm in zijn vacht gedrukt werd. "Gaat het wel?" besloot hij wat ongemakkelijk te vragen. Misschien een beetje ironisch gezien de situatie. Zij leek zich op het moment beroerder te voelen dan dat hij zich voelde.
|
| | | Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 11 jul 2018 - 16:38 | |
| Ironisch gezien verklaarde zijzelf dat de ander zwak was om dan vervolgens haar kop in zijn vacht te moeten verbergen omdat zijn duizelingen haar bang maakten. De kater had hardop bij haar woorden gesnoven, hij was het vast niet met haar eens, maar wat als er nu iets met hem gebeurde. Dan bleef ze alleen acter in een Clan met vele Warriors die vele malen jonger waren dan haar en als gevolg als kippen zonder koppen rondliepen. Om nog maar te zwijgen over Tallshadow af en toe. "Gaat het wel?" Vroeg de kater een tikkeltje ongemakkelijk waardoor ze haar kop nog dieper ziijn vacht in drukte en schudde. "Als jij straks neervalt ben ik een van de oudere Warriors in een Clan die zich soms nog erger dan een kippenhok gedraagd. Dat trek ik niet," Mompelde ze half lachend, half huilend. "Daarbij, Smoke alsjeblieft eet wat. Ik krijg je nooit in mijn eentje in het kamp," Mauwde ze eerlijk. Ze mocht sterk zijn maar hij was ook een aardige pluisenbol.
|
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 11 jul 2018 - 16:54 | |
| Hailstorm leek meer in paniek te zijn door de huidige gang van zaken dan hijzelf. Smokebreath knipperde wat verbaasd met zijn ogen toen ze begon over kippen zonder koppen en dat ze het dan niet zo redden als eentje in het kamp. Hij had niet verwacht dat hij zo belangrijk zou zijn voor haar. Misschien kon hij daar dan wel iets tegemoet komen. "Oké, oké ik eet al wat," bromde hij, waarna hij zich over de duif heen boog en een hap nam. "Nu tevreden?" Hij deed nu wel heel mopperig, maar stiekem deed het hem wel deugd dat ze bezorgd over hem was.
|
| | | Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 11 jul 2018 - 17:01 | |
| De kater mocht een getraind Medicine Cat zijn en als zo'n kat veel meegemaakt hebben en kennis van zaken verkregen hebben; maar dat was niet het geval voor Hailstorm. De licht gestreepte kattin was enkel Warrior geweest haar hele leven. "Oké, oké ik eeg al wat," Mauwde de kater waardoor ze dankbaar een oortje wiebelde. Hij mocht brommen wat hij wou, zolang hij maar wat at. De kater boog zich over de duif heen en nam een hap. "Nu tevreden?" Mopperde de kater waardoor de kattin knikte en een neus tegen zijn schouder aan drukte, zachter dit keer. "Beloof me het op te eten, zodat we verder kunnen jagen," Mauwde ze zachtjes, ze wou niet nog iemand verliezen. Ook al was de kater af en toe net een irritante kitten.
|
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] do 12 jul 2018 - 13:47 | |
| Allemachtig, bij alle sterren in Starclan. Hij moest de hele duif op eten? Nukkig richtte de kater zijn geelgekleurde blik op het gevogelte wat naast hem lag toen de kattin haar neusje nog een keer in zijn pels drukte. "De hele duif?" vroeg hij dan maar op een wat ongelovige toon, zijn blik weer op Hailstorm richtend. Daar konden nog een queen en minstens twee jonge kittens van eten in Starclan's naam. De kater zijn staart zwiepte zachtjes heen en weer terwijl hij weer naar Hailstorm keek. Het was ergens wel lief dat ze zo bezorgd was, maar zoveel zorgen had hij echt niet nodig..
|
| | | Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] do 12 jul 2018 - 18:18 | |
| Als de kater met zijn ogen had kunnen rollen; had hij dat vast gedaan. Nukkig richtte hij zijn gele blik op de iets jongere Senior Warrior die onschuldig haar neus in zijn vacht drukte. Dankbaar met het feit dat hij luisterde, immers was ze als de dood dat ze een kat zo zwaar als hem mee moest slepen. Ze was echt niet bang haar poten vuil te maken, maar dat ging wel erg ver. "De hele duif?" Klonk er ongelovig, waardoor ze enkel een wenkbrauw iets hief en geamuseerd met haar snorharen trok. Zijn staart zwiepte heen en weer terwijl ze met een matig glimlachje haar kop schudde. "Zoveel heb je vast niet nodig, toch? Ik ben geen Medicine Cat; je weet het vast beter zelf. Misschien een kwart?" Mauwde ze droogjes maar toch bezorgd, waarna ze naast hem neer plofte. Dat klonk al beter toch? Wie had er ooit gedacht dat ze een zorgzame kat was...
|
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] ma 16 jul 2018 - 11:30 | |
| Smokebreath keek met duidelijke afgunst naar het stuk prooi wat voor zijn poten lag. Als je alleen zijn blik zag had je net zo goed kunnen denken dat Hailstorm een prooi had neergelegd die vol lag met maden. Stond ze er nou echt op dat hij dat hele ding op ging eten? Daar konden zoveel katten van eten. In ieder geval gaf Hailstorm toe dat een kwart ook genoeg was en dat hij zelf wel zou weten hoeveel genoeg was, gezien z'n geschiedenis. Met een wrange glimlach keek de kater naar Hailstorm. Hij was hier degene die hier half flauw gevallen was door zijn honger. Toch fijn dat ze hem enigszins vertrouwde desondanks. "Kwart, nou goed dan," bromde de kater, waarna hij weer een hap nam en met duidelijke tegenzin wegkauwde. Nog een paar happen en hij had een kwart.
|
| | | Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 25 jul 2018 - 18:59 | |
| De afgunst op het gezicht van Smokebreath was misschien wel een tikkeltje amusant. Iets dat ervoor zorgde dat de gestreepte kattin, met haar snorharen trok en hem quasi zorgelijk en wellicht streng aan keek. Niemand zou hopelijk te weten komem dat ze werkelijk een zachtaardige kattin was met een sterk hart en scherpe nagels. Ze had een imago op te houden. Toch kon ze het niet laten enige zorgen te voelen voor de grote kater. Zorgen die diep in haar ogen weerspeigelden. Ook al hield ze haar blik zo neutraal mogelijk. Ieder ander zou gedacht hebben dat ze hem met zijn kop in een prooi vol maden had gedrukt; hetgeen niet het geval was. Hij gedroeg zich gewoon als een kitten; wat best schattig was. Ze had niet verwacht dat hij zo nukkig kon zijn. Hailstorm vertrouwde dat hij zelf wel wist hoe hij voor zichzelf kon en moest zorgen. Ook al deed hij dat niet. "Kwart, nou goed dan," Bromde de kater nadat hij haar een wrange glimlach had gegeven. Hailstorm knikte enkel waarna ze geduldig wachtte tot hij nog een hap nam. Haar oortjes bewogen kort en alert heen en weer. Oude brompot zou toch echt voor zichzelf moeten zorgen. Anders zou ze hem aan zijn oor naar Acefray toe brengen. Misschien dat die hem vol kon proppen met wat Medicine Cats dan ook deden. Misschien wijsheid? Nee de ander was zeker niet dom. "Ik mag er nu misschien vriendelijk uitzien. Maar als je tijdens het jagen nog eens bijna omvalt dan sleur ik je aan je oor mee naar Acefray. Dan mag hij uitzoeken wat hij met je doet." Mauwde ze half dreigend half lachend van de spanning.
|
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 25 jul 2018 - 21:04 | |
| Smokebreath snoof hard toen hij nog een spoor van een lach op Hailstorm's kop zag. De kattin vond het nog amusant ook. De kater liet nog een keer een mopperige brom los terwijl hij nog een reepje vlees van de duif af scheurde. Langzaam kauwde hij het weg, als een grote mopperige kitten duidelijk protest duidelijk makend aan Hailstorm. "Ik mag er nu misschien vriendelijk uitzien. Maar als je tijdens het jagen nog eens bijna omvalt dan sleur ik je aan je oor mee naar Acefray. Dan mag hij uitzoeken wat hij met je doet." En nu begon Hailstorm nog wat te lachen ook. Smokebreath trok lichtjes met zijn oor en ging plat op de grond liggen, de duif een schuif gevend in de richting van Hailstorm. "Kom maar op dan, ik ben toch te zwaar om te tillen." Hij ging als een zak zand op de grond liggen. Een grijns speelde nu op zijn lippen. Nu kon hij haar terug treiteren.
|
| | | Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 25 jul 2018 - 21:20 | |
| De grijze grote kitten; kater snoof hard toen hij doorhad dat de iets jongere Senior Warrior geamusseerd was. Een spoor van een halve glimlach zat dan ook op haar gezicht en haar snorharen trilden lichtjes. Hoewel ze haar best deed zo serieus mogelijk te blijven; iets dat duidelijk mislukte. Een kat kon het proberen... Na nog een mopperige brom; immers was de oude kater net een kleine treuzelende kit; trok de kater nog een reepje vlees van de duif en kauwde daar als een grote mopperende kitten op. Alsof het een grote straf werd; hoezo respect naar Starclan doen. Geen eens een bedankje voor het goede prooi? Quasi serieus dreigde ze de kater dan ook aan zijn oor mee te slepen naar Acefray. Iets wat niet heel indrukwekkend was, Starclan wist dat de vetzak gewoon te zwaar was voor haar. Zo vet was hij overigend niet; hij was gewoon te groot. Half lachend probeerde ze gegrinnik in te houden. Starclan, katers waren rare wezens. Smokebreath trok lichtjes met zijn oor waardoor ze stil viel en de kater met een serieuze blik aan probeerde te kijken. Hij ging plat op de grond liggen en even maakte ze zich zorgen om zijn gestel; echter schoof de kater de duif naar haar toe met een redelijk krachtige beweging waardoor ze zichtbaar ontspande. "Kom maar op dan, ik ben toch te zwaar om te tillen," Mauwde de kater wellicht een tikkeltje speels; waarna hij als een zware zak aardappels op de grond ging liggen. Een grijns speelde om zijn lippen waardoor de Senior Warrior zonder ook maar een woord te zeggen zacht in zijn oor beet en met haar staart zwiepte. "Ik wist niet dat katers echt zoals kits waren," Mauwde ze terwijl ze zijn oor kort los liet. "Maar zoals je wenst, Smokebreath," Mauwde ze droog waarna ze kort met haar staart zwiepte en zijn nekvel beet pakte en zachtjes sjorde. Starclan, misschien was hij toch te dik.
|
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 25 jul 2018 - 21:47 | |
| Als ze het hard wilde spelen, kon hij dat ook doen. De kater was uitgestrekt en praktisch lamlendig op de grond gaan liggen. Misschien voelde hij izch ook wel enigszins lamlendig. Nu hij een paar happen duif had gegeten was zijn maag pas echt weer op gang gekomen, met alle knorren en klachten van dien. Nu pas begon hij zich ook echt daadwerkelijk flauw te voelen onder de honger die hij zichzelf had aangedaan, behalve dat zijn lichaam er vroegtijdig een einde aan had gebreid. Dus nu lag hij daar, languit gestrekt op de aarde, wat op zich nog wel vrij verkoelend was onder zijn dikke pels. Met een lichte twinkeling in zijn ogen keek hij omhoog naar Hailstorm. Het was een tijd geleden geweest dat hij zich speels gedroeg. Ergens voelde het ook gewoon verkeer om dat te doen bij jonge warriors die zelf nog praktisch kittens waren en verder waren die gewoon ook te druk naar Smoke's idee, zoals bijvoorbeeld Silverwolf. Hij schrok lichtjes op toen hij een beetje in zijn oor kreeg en moest de verleiding weerstaan om niet terug te happen. Nee hij moset dood spelen. "Je bent zo jong als je je voelt," bromde de kater op een wat vrolijker toon toen Hailstorm hem overeind probeerde te krijgen. "Ik denk dat we het idee van naar Acefray dragen wel kunnen afschrijven nu," miauwde hij, waarna hij overeind kwam en Hailstorm een goed gehumeurd duwtje gaf. "Maar leuk geprobeerd."
|
| | | Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 25 jul 2018 - 22:00 | |
| Hailstorm had nooit in kunnen denken dat een stuk pluis als dit zo zwaar kon zijn. Ala de kater kleiner was geweest; zoals een kit of misschien een Apprentice had ze hem nog wel mee gesleept. Dit was echter gewoon te zwaar voor een Warrior; in goede gezondheid of niet; dat maakte geen verschil. Het deed haar goed om te merken dat de grijze brombeer wat opknapte. Aan een zieke Senior Warrior had de Clan niets; zeker niet nu de meeste Warriors ook nog een aantal Moons jonger waren. Met een lichte twinkeling in zijn gele ogen keek de kater haar dan ook aan waardoor ze zonder ook maar een woord er aan vuil te maken de kater in zijn oor beet. "Je bent zo jong als je je voelt," Mauwde de kater vrolijk waardoor de kattin zowaar grinnikte. Dat betekende dus dat katers zich altijd; permanent kittens voelde. Al hoewel ze moest eerlijk toegeven dat ze het stiekem ook nog wel leuk vond. "Ik denk dat we het idee van naar Acefray dragen wel kunnen afschrijven nu," Mauwde hij waarna hij overeind kwam en een plagerig zetje gaf tegen de iets kleinere kattin; met bijna evenveel pluis in haar vacht. "Maar leuk geprobeerd," Vervolgde de kater waarop de kattin hem een speels tikje op zijn neus gaf."Als het moet haal ik enkele Warriors erbij om je mee te krijgen, onderschat nooit de wraak van een kattin," Klonk er met een lichte humor in haar stem. Hoewel ze vriendelijk klonk; was het duidelijk dat ze hem met haar ogen kort onderzocht om er zeker van te zijn dat de kater niet wankelde.
|
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 25 jul 2018 - 22:06 | |
| Smokebreath schudde zijn lange pels een keer kort uit om zichzelf weer een beetje representabel eruit te laten zien. Het lukte nog niet echt. De kater bromde wat ontstemd toen hij zag dat, ondanks dat hij een regen van stof en kleine takjes had veroorzaakt, er nog steeds genoeg aan zijn pels kleefde. Dat kwam later in het kamp dan maar, daar had hij nu geen trek in om iets aan te doen. Hij wierp even een scheve blik op de duif, toen weer naar Hailstorm, om weer te eindigen bij de duif. Zou ze het zien als een overwinning als hij nu daadwerkelijk nog een hap nam van de duif? "Als het moet haal ik enkele Warriors erbij om je mee te krijgen, onderschat nooit de wraak van een kattin," miauwde Hailstorm, waarop Smokebreath eventjes kort lachte. "Dat doe ik zeker niet, kattinnen, vuile, maar prachtige wezens," kaatste hij rustig terug met een glimlachje. "Maar als je jongere warriors erbij haalt moet je weer luisteren naar hun gezwets. Ik denk dat je me liever laat creperen." Hij nam uiteindelijk toch maar een hapje van de duif, nog een kleintje.
|
| | | Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 25 jul 2018 - 22:28 | |
| Smokebreath schudde zijn bevuilde pels eens een keer goed uit. Niet dat het erg veel hielp, overal hingen nog takjes in zijn lange vacht geknoopt. Dat was het nadeel van al dat pluis. Een vage glimlach stond dan ook nog op de snoet van de iets kleinere kattin. Een regen van stof en kleine takjes viel echter ook naast hem op de grond en even kuchtte de kattin. Was dat echt nodig geweest? Haar vacht was nog relatief net en ze wou niet als een modderpoel het kamp binnen komen. De kater wierp een scheve blik op de duif; waarschijnlijk voelde hij de honger nu wel knagen. Bedenkelijk verschoof zijn blik weer naar de knappe kattin om vervolgens weer naar de duif te verschuiven. Hailstorm negeerde dit wijselijk. Terwijl ze met een lichte humor de kater erop attenderen nooit een kattin te onderschatten. Wraak van katinnen was vaak zoet; mierzoet. De kater lachte kort. "Dat doe ik zeker niet, katinnen, vuile, maar prachtige wezens," Kaatste de kater terug met een glimlachje waardoor de kattin zacht en schamper lachte. "Je kiest er zelf voor om met ze om te gaan," Klonk er droogjes; immers had hij ook altijd 'nee' kunnen zeggen. "Maar bedankt voor het compliment," Grijnsde ze plagerig. "Maar als je jongere warriors erbij haalt moet je weer luisteren naar hun gezwets. Ik denk dat je mij liever laat creperen." Vervolgde de kater waardoor de kattin bedenkelijk opkeek. "Liever een dag gezwets dan de rest van mijn leven," Bromde ze op een heldere en grappende toon. Ze overleefde het gezwets wel voor een dagje of wat maar helemaal zonder andere Senior Warriors. Daar moest ze niet aan denken.
|
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] wo 25 jul 2018 - 22:36 | |
| Smokebreath lachte schamper bij het horen van de woorden van de kattin, dat hij zelf koos om met poezen om te gaan. Op de één of andere manier gebeurde dat wel vaker. Littlestream, Shrewstar, Innerstar, stuk voor stuk poezen die stuk voor stuk belangrijk voor hem waren geweest. "Misschien maak ik die keuze wel bewust," reageerde hij dan ook met een rustige glimlach, waarna hij zich kort uitrekte om zijn spieren weer wat warm te krijgen. Waarschijnlijk bleven ze niet de hele dag hier staan. De zon gleed op een langzaam tempo door de lucht, observeerde hij, maar er was nog wel tijd. "Ik kan ook wel zwetsen als een jongere warrior hoor," bood hij haar aan met een grijnsje, "Wat vind je van dit, en dat? En het is mooi weer vandaag toch? Wat vind jij de fijnste jaagplekken? Is het niet fijn om weer terug te zijn in Shadowclan gebied? Oh, wat ik vanochtend toch gegeten heb.." De kater viel even stil, "Oh nee wacht, ik had niks gegeten." En vervolgens nam hij in rust, vrede en stilte weer een hap van de duif. Hij vond zijn impressie zelf best goed. Hij kreeg genoeg gezwets naar zijn kop immers. Was net alsof ze het erom deden.
|
| | | Butter 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] za 28 jul 2018 - 23:05 | |
| De grijzige kater lachte schamper bij haar woorden waardoor de kattkn uiteindelijk ook grinnikte. Het deed haar goed hem wat vrolijkee te zien; niet de brombeer die hij zo vaak leek te zijn. "Misschien maak ik die keuze wel bewust," Reageerde hij dan ook met een rustige glimlach; Hailstorm keek hem een tikkeltje vragend aan. Welke kater ging nu bewust zoveel mogelijk met katinnen toe; er waren genoeg krengen. Al hoewel waarschijnlijk viel ze voor de gemiddelde kat ook onder dat kopje. Terwijl de kater zich in het zonnetje uitrekte, sloeg de iets jongere Senior Warrior haar kop op naar de hemel. Langzaam verstreek de tijd zonder dat ze er echt erg in had. Ze zouden vast niet de hele dag hier staan ook al was het wel mooi rustig op deze manier. "Ik kan ook wel zwetsen als een jongere Warrior hoor." Bood hij haar aan met een ondeugend grijnsje waardoor de kattin hem een zachte por in zijn flank gaf en snoof. Nou ja zeg, moest dat nu. Echter kon ze het niet laten geïnteresseerd te kijken. Welllicht had hij wel ander gezwets aangehoord dan zijzelf dat deed. "Wat vind je van dit, en dat? En het is mooi weer vandaag toch? Wat vindt je de fijnste jaagplekken? Is het niet fijn weer terug te zijn in Shadowclan gebied? Oh, wat ik vanochtend gegeten heb.." Begon de kater waardoor de kattin met haar staart zwiepte. Zover ze wist had hij nog niet gegeten maar voordat ze daarop in kon gaan sprak de kater al weer verder. "Oh nee wacht, ik had nog niks gegeten." Mauwde de kater terwijl hij in de rust weer een hap van de duif nam. Hailstorm sloot genietend van de zon haar ogen waarna ze sprak. "Of hoeveel Apprentices heb je getrained. Wat kan je over de vroegere Leaders vertellen. Moet wel zeggen dat zelfs kittens nog minder erg zijn. Al laten ze mij wel erg oud voelen. " Mompelde de kattin waarna ze in gedachten verzonken haar poot hief en er een lik overheen gaf. "Vroeger wou ik kittens; maar ik heb nooit een kater gehad waarmee ik het wou. Ik weet niet of je de relatie van mijn ouders nog herinnerd?" Mauwde ze zacht en eerlijk. Beide katten hadden een leven gehad waarin de liefde er nog niet was geweest. Ondanks hun leeftijd.
|
| |
| Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] zo 5 aug 2018 - 0:32 | |
| Smokebreath vouwde zijn rookkleurige poten rustig omder zijn borstkas en ging wat comfortabeler liggen. Nu ze hier toch in gesprek waren... Hij hield met zijn heldere gele blik die van Hailstorm vast en krulde zijn rookkleurige staart om zijn lichaam heen. Ze hadden hem op dit vlak geen passender prefix kunnen geven. Samen met zijn rasperige stem paste het perfect. Hailstorm's naam paste ook goed, met haar hagelkleurige vacht. De kleuren mengden prachtig op de poes en hij moest zeggen dat haar ogen daardoor mooi afstaken. Het gesprek ging echter naar een wat serieuzer onderwerp. "Ik heb wel wat meegekregen ja," bromde de kater, "ik kan me voorstellen dat dat je wel wat gedaan heeft." Hij trok eventjes lichtjes met zijn oor. "Ik heb een kattin gehad met wie ik wel die stap wilde maken, maar toen riep Starclan me voor een ander lot. Ze heeft me dit nooit vergeven." Ondertussen vond hij het niet meer zo'n gemis, maar destijds was het niet zijn beste jaar.
|
| | | | Onderwerp: Re: Truce? [Smokebreath] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |