|
|
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 16:18 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 16:26 | |
| - Suntail schreef:
Autumnstripe of RiverClanPelt: Brown tabby and white Eyes: Blue-grey I am a bristly furred tom with innocent-looking eyes and rounded ears. I am deathly afraid of water and will never enter any water, but I am loyal to the Warrior Code to the very end. Growing up my mother was neglectful and depressed, and I was left to my own devices in the Clan nursery. Then my mother died of a poppy overdose. Kijk naar het onderstreepte gedeelte |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 16:27 | |
| AAAAAHHRGGG! Ik word gek van mn ma nu is het misschien, nou echt ik ga anders gewoon
en nu weer werken... |
|
| |
169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 16:28 | |
| Nog 2 uur les & dan vakantie :'D |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 16:36 | |
| Nog even en in ram deze PC de hel in T_T |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 16:42 | |
| hoezo? Bestaat er uberhaupt wel een PC-hel? |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 16:43 | |
| Ja, die bestaat. Omdat ik 80 keer op iets moet klikken wil hij het doen. Ah ik zie het al, er moeten updates komen -.- Die ga ik dan maar even installeren, maar sowieso is een Vista PC de verrotste van allemaal. |
|
| |
79
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 16:48 | |
| Heb mijn spreekbeurt verprutst XD ik vertelde en heel de klas zat te geeuwen o3o |
|
| |
Cesanne 71
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 17:05 | |
| Ik bedenk een warrior naam voor mijn buren hun kat, Timon. Hij lijkt erg op fireheart btw xD |
|
| |
79
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 17:06 | |
| - Cloudpaw* schreef:
- Heb mijn spreekbeurt verprutst
XD ik vertelde en heel de klas zat te geeuwen o3o ik word hier nogal chagie van >< |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 17:10 | |
| Ga zo naar paardrijden.
Toedels~ :3 |
|
| |
Badeendje Natasja (: 85
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 17:12 | |
| Ik moet echt wat accountjes kwijt jooohooo Als iemand geinterresseerd is in Leafpool of Otis, mail me dan EDIT: Ik heb vandaag een leuk idee gekregen voor een nieuwe warrior cats rpg dinges ofzo. Een rpg site in de toekomst van warrior cats. Dat sinds - Niet lezen als boek 5 nog niet las:
de dood van bluestar, en ze daarvoor de rug naar starclan had gekeerd
er een grote ruzie kwam en alle katten over de starclan begonnen te twijfelen en dat dat aan vierboom werd doorgegeven en dat dan inwerkte op de kits, en daardoor er een revolutie onstond naar de nabestaanden en dat de leiders allemaal de starclan afzwoeren en naar een ander gebied wouden trekken om daar in één clan te gaan leven. Maar nu denk ik van Rpg site of verhaal? Want velen van jullie zullen wss zeggen dat er dus al een rpg site voor katten is (nl. warrior cats zelf). Maar nouja, wie dat dit graag in werkelijkheid zou willen stellen en wie zich op die site als die er komt zou aanmelden, mail dan even ofzo. xD /spamspamspam :C/ |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 18:03 | |
| Hoi! Ik ga een nieuwe site starten. genaams big cats. het is een schrijf site alleen ookal heet het big cats het gaat niet iover katten zo als wc. het gaat over leeuwen tijgers cheetas. en nog veel meer. maar gveen katten want dat zo heel erg tepen zijn. wat vinden julie ervan? Hor het graag!!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 18:05 | |
| Hmm, is er dan een beetje een verhaallijn in of niet? want zonder verhaal erin verwerkt is het niet zo leuk volgens mij. Btw, nog één tipje: Een beetje aan je typen werken dan als je een site start, zorg dat je heel levendig kan typen want dat geeft veel meer karakter aan je site! 8D |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 18:07 | |
| Damn, de laatste dagen doet echt alles me bijna aan een persoon en Assassins Creed[spel] denken
Met Latijn zien we Castel Sant'Angelo, ofwel de Engelburcht, thuis bij een vriendin licht er een Assassins boek op tafel, op het examen Latijn vadaag moest ik een stuk over Castel Sant'Angelo schrijven, en dan bij frans leren we juist tussen alle tekst ook nog het woord Assassin =moordenaar
ITS SCARES ME O.O |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 18:12 | |
| Hoe bedfoel je verhallijn? Ik ga in iedegeval wel zo'n site maken als warrior cats. dus dat je verhalen kan typen. Snap je? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 18:18 | |
| Ja, maar bij warrior cats heb je één grote verhaallijn. En dat is dus van die 4 clans enzo Als je dat er niet in stopt dan is het niet zo leuk om te rpgen, snap je? xD Dus als je bv gewoon zegt: tgaat over tijgers. dan is dat gewoon raar xD Dus zeker een verhaallijn in steken (maar dat leek me nogal logisch xD) |
|
| |
169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 18:28 | |
| Wolf Story gaat ook alleen over wolven. Wat je er doet mag je geheel zelf weten :/ Dat hoeft nog niet per se saai te zijn.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 18:39 | |
| @Bones: Niet zo meteen aangevallen doen (Sorry, zo kwam je wat over xD). Dat wist ik dus niet, heb me nooit verdiept in WS, mijn fout :3 |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 okt 2011 - 19:04 | |
| Het lijkt me nogal lastig dat de tijgers, cheetah en al die grote katten in een GEHEEL ander leefgebied leven? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|