We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Bluestar: -mag ik je sanne noemen? :3 - Ik heb het nog niet gelezen, ik was er wel mee begonnen en het was mooi geschreven ook maar ik heb het niet verder gelezen omdat ik niet zo erg van harry potter verhalen en in die stijl houd. Ik hou meer van fantasie en suuuuuuuuuuuuuper veel humor :p
Wie van jullie heeft Devil's Daughter nog niet geleeezen? :p
Ik heb hem nog niet gelezen. Enkel door het feit dat ik het niet 'in geroosterd' krijg ._. + dat ik bang ben dat ik super in de war ga raken met stuffelz. Maar daar moet ik niet over zeuren (; Misschien dat ik in de herfst vakantie eens wat tijd vrij zal gaan maken c: Maar ik kan niet beloven o3o
goede Morgen :3 Man ik was in slaap gevallen tijdens post met angelo xD toen stond er in mn tekstvlak fggfffggghhgghhgggffdfjdhhedhh
xD en nu fail ik met posten en bennik moe, dus k ga weer slapn denk.. ik vind best wel een wonder da mn mob zonder leeg gaan de hele nacht het heeft overleefd..
sorry dubbelpost maar dit moet ik echt kwijt MOUSEFUUUUUUUUUUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i miss you !!!!!! ' JIJ BENT ONLINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!