Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Oceanbreeze} Lavender Scents do 12 jul 2018 - 13:41 | |
| Tinderlight's staart zwiepte heen en weer teriwjl ze naar Oceanbreeze keek. Elke kat maakt fouten ja, iets wat heel gevaarlijk was als je woord wet was of niet dan. "Everstar praatte als het goed is ook met haar warriors," miauwde Tinderlight, haar stem lichtjes trillend, "Maakte weinig verschil voor haar oordeel of niet?" Haar poten en staart trilden mee. De kattin keek Oceanbreeze met een kille blik aan terwijl de tranen in haar ogen stonden. "Weglopen misschien niet, maar zolang ik jou niet voor de voeten loop, kun je me ook niet onterecht verbannen," miauwde de kattin licht verstikt. Ze wist niet eens goed wat ze moest. Wilde ze nog wel in Windclan wonen? Onder deze dictatuur?
|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: {Oceanbreeze} Lavender Scents vr 13 jul 2018 - 9:47 | |
| Tindelight's staart zwiepte nijdig heen en weer. Waardoor de jonge Leader haar kalm aan keek; ze had het voordeel dat ze niet zo snel aangebrand was. "Everstar praatte ala het goed is ook met haar Warriors," mauwde de ander waardoor ze knikte. Haar stem trilde, waardoor de kattin moeite moest doen niet naar haar toe te stappen en haar te troosten. "Maakte weinig verschil voor haar oordeel of niet?" De poten en staart trilden mee, de kille blik en tranen van de ander deden Oceanbreeze's hart steken. Ze had niks voor de dochters van Lionroar kunmen betekenen. "Weglopen misschien niet, maar zolang ik jou niet voor de voeten loop, kun je me ook niet onterecht verbannen," Mauwde de kattin licht verstikt. "Zodra ik benoemd was als Leader heb ik persoonlijk met Lionroar gesproken en verklaard dat hij welkom is in Windclan als hij dat ondanks alles nog zou willen. Hij is trouw aan Shadowclan. Wat logisch is, na alles wat er gebeurd is. Ik kan je enkel beloven dat ik je niet tegen je vader zal laten vechtten en dat ik en Tallshadow zullen kijken of jullie nog veilig contact kunnen houden," Mauwde ze zacht waarna ze zich omdraaide en de val op pakte en rustig in de richting van het kamp liep.
|
|
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Oceanbreeze} Lavender Scents ma 16 jul 2018 - 11:29 | |
| "Zodra ik benoemd was als Leader heb ik persoonlijk met Lionroar gesproken en verklaard dat hij welkom is in Windclan als hij dat ondanks alles nog zou willen. Hij is trouw aan Shadowclan. Wat logisch is, na alles wat er gebeurd is. Ik kan je enkel beloven dat ik je niet tegen je vader zal laten vechtten en dat ik en Tallshadow zullen kijken of jullie nog veilig contact kunnen houden," miauwde Oceanbreeze. Tinderlight keek wantrouwig de clanleader na, haar oren platgelegd. Haar hart bonsde in haar keel. Waarom gaf de clanleader zoveel beloften en waarom kon Tinderlight niet anders dan geloven dat ze loos waren? De kattin drukte haar oren nog wat dieper in haar nekvacht en kraste over de grond in frustratie met haar nagels. Ze moest nadenken. Ze moest tot rust komen. En dat kon ze niet in de nabijheid van Oceanbreeze. Met een ruk draaide de flamepoint zich om en sprintte ze weg, rust zoekend.
{Tinderlight topic uit}
|
|
| Onderwerp: Re: {Oceanbreeze} Lavender Scents | |
| |
|