[TS] SUMMER AIR!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[TS] SUMMER AIR!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shark
Member
[TS] SUMMER AIR! Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 13:56

Hallo iedereen!

Eind augustus heb ik vakantie en om die al feestelijk in te luiden, wil ik graag voor die periode wat topics verzamelen zodat ik tegen dan zeker genoeg heb om bij te posten. Ik heb inmiddels weer vier accounts erbij die allemaal actief zijn, dus ik denk dat er zeker ergens wel iets tussen moet zitten voor elk van jullie :3

1. Shark || BC || Leader

[TS] SUMMER AIR! Shark_10

Ik denk dat iedereen Shark ondertussen wel goed genoeg kent om te weten hoe zijn karakter in elkaar zit. Voor hem zoek ik topics met BC cats, rogues en kittypets, maar een Clan cat zou ook mogen.

2. Vine || Rogue || Warrior

[TS] SUMMER AIR! 0krof9A

Vine is mijn nieuwste aanwinst. Qua karakter is hij emotieloos waarbij hij probeert zijn emoties zo goed mogelijk te verbloemen, is hij de beste in op een directe, kwetsende manier zijn mening geven en lokt graag gevechten uit als hij daartoe gedwongen wordt. Ik zoek voor hem topics met BC cats, rogues en kittypets, maar Clan cats mogen ook.

3. Venompaw. || SC || Apprentice

[TS] SUMMER AIR! HotVbj7

Venompaw is mogelijk echt wel dé arrogantste kat uit SC. Hij vindt zichzelf het einde, de MVP van SC, de beste. Hoewel hij arrogant is, heeft hij ook een nieuwsgierig kantje die hij maar met moeite kan onderdrukken en waaruit blijkt dat hij weldegelijk aandacht heeft voor zijn omgeving. Voor hem zoek ik voornamelijk topics met Clanmates, maar andere Clan cats, rogues of kittypets mogen ook.

4. Smokepaw, || WC || Apprentice

[TS] SUMMER AIR! 6225-16

Smokepaw is een zeer verlegen tom, wat met zijn grootte - die ongewoon is voor een WindClanner - best wel grappig kan zijn. Hij heeft meestal wel een vriendelijke houding naar anderen toe en vindt dat je iedereen moet respecteren zolang diegene jou ook met respect behandelt. Hoewel hij het niet zo heeft op indringers kan hij het over het algemeen goed vinden met katten die niet in zijn Clan zitten. Voor hem zoek ik voornamelijk topics met katten in andere Clans, maar Clanmates, rogues en kittypets mogen ook.

5. Thistlepaw || RC || Apprentice

[TS] SUMMER AIR! 6v5SLSt

Thistle ziet alles als één grote grap, vindt de warrior code onnodig, ziet alle Clans het liefste samenkomen en vindt Butterstar een dictator terwijl hij een voorliefde voor Tallshadow heeft. Hij is zeer chill in omgang, maakt van de meeste dingen wel een grapje en heeft een relaxte houding tegenover katten die niet in zijn Clan zitten. Hij heeft een hekel aan regels, maar weet wel wat van hem verwacht wordt en kan zijn taken wonderbaarlijk fatsoenlijk uitvoeren mits hij hier serieus mee bezig is. Voor hem zoek ik topics met Clanmates, katten in andere Clans, rogues, kittypets en BC mag ook.

Hopelijk zit er iets voor jullie tussen! Very Happy

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
[TS] SUMMER AIR! QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 14:01

kunnen Shark en Brat ooit genoeg topics hebben?

nee

c:

Kan jij hem maken ? ^^
Smokepaw,
Member
[TS] SUMMER AIR! DPKsfdL
Freedje
180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokepaw,
BerichtOnderwerp: Re: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 14:47

[TS] SUMMER AIR! 3439736193 [TS] SUMMER AIR! 3439736193

Ja hoor

Waterfall
StarClan
[TS] SUMMER AIR! Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
ryan !
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine cat
Waterfall
BerichtOnderwerp: Re: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 19:52

Dyna staat open, jij kiest ^^
Chillybreath
Member
[TS] SUMMER AIR! Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 23:29

Smoke x Chilly? c:
en Thistle x Chilly <3
Shark
Member
[TS] SUMMER AIR! Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitimewo 20 jun 2018 - 9:11

Chillybreath schreef:
Smoke x Chilly? c:
en Thistle x Chilly <3

Als jij voor Smoke maakt, maak ik voor Thistle

#Waterkit: Dyna x Vine dan? Ik zal maken
Chillybreath
Member
[TS] SUMMER AIR! Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitimewo 20 jun 2018 - 23:15

Lethal
Member

[TS] SUMMER AIR! Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 17:47

Zie je het zitten om (naast de final assessment) nog een topicje te doen met Shark x Lethal? c:
Smokepaw,
Member
[TS] SUMMER AIR! DPKsfdL
Freedje
180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokepaw,
BerichtOnderwerp: Re: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitimema 25 jun 2018 - 20:30

Is goed hoor (: Jij mag maken c:
Crowfur
Member
[TS] SUMMER AIR! DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitimema 25 jun 2018 - 20:33

Voor Crowfur mogen er nu ook aanvragen gedaan worden!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [TS] SUMMER AIR!   [TS] SUMMER AIR! Icon_minitime

[TS] SUMMER AIR!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: