Hallo iedereen!
Eind augustus heb ik vakantie en om die al feestelijk in te luiden, wil ik graag voor die periode wat topics verzamelen zodat ik tegen dan zeker genoeg heb om bij te posten. Ik heb inmiddels weer vier accounts erbij die allemaal actief zijn, dus ik denk dat er zeker ergens wel iets tussen moet zitten voor elk van jullie :3
1. Shark || BC || Leader
Ik denk dat iedereen Shark ondertussen wel goed genoeg kent om te weten hoe zijn karakter in elkaar zit. Voor hem zoek ik topics met BC cats, rogues en kittypets, maar een Clan cat zou ook mogen.
2. Vine || Rogue || Warrior
Vine is mijn nieuwste aanwinst. Qua karakter is hij emotieloos waarbij hij probeert zijn emoties zo goed mogelijk te verbloemen, is hij de beste in op een directe, kwetsende manier zijn mening geven en lokt graag gevechten uit als hij daartoe gedwongen wordt. Ik zoek voor hem topics met BC cats, rogues en kittypets, maar Clan cats mogen ook.
3. Venompaw. || SC || Apprentice
Venompaw is mogelijk echt wel dé arrogantste kat uit SC. Hij vindt zichzelf het einde, de MVP van SC, de beste. Hoewel hij arrogant is, heeft hij ook een nieuwsgierig kantje die hij maar met moeite kan onderdrukken en waaruit blijkt dat hij weldegelijk aandacht heeft voor zijn omgeving. Voor hem zoek ik voornamelijk topics met Clanmates, maar andere Clan cats, rogues of kittypets mogen ook.
4. Smokepaw, || WC || Apprentice
Smokepaw is een zeer verlegen tom, wat met zijn grootte - die ongewoon is voor een WindClanner - best wel grappig kan zijn. Hij heeft meestal wel een vriendelijke houding naar anderen toe en vindt dat je iedereen moet respecteren zolang diegene jou ook met respect behandelt. Hoewel hij het niet zo heeft op indringers kan hij het over het algemeen goed vinden met katten die niet in zijn Clan zitten. Voor hem zoek ik voornamelijk topics met katten in andere Clans, maar Clanmates, rogues en kittypets mogen ook.
5. Thistlepaw || RC || Apprentice
Thistle ziet alles als één grote grap, vindt de warrior code onnodig, ziet alle Clans het liefste samenkomen en vindt Butterstar een dictator terwijl hij een voorliefde voor Tallshadow heeft. Hij is zeer chill in omgang, maakt van de meeste dingen wel een grapje en heeft een relaxte houding tegenover katten die niet in zijn Clan zitten. Hij heeft een hekel aan regels, maar weet wel wat van hem verwacht wordt en kan zijn taken wonderbaarlijk fatsoenlijk uitvoeren mits hij hier serieus mee bezig is. Voor hem zoek ik topics met Clanmates, katten in andere Clans, rogues, kittypets en BC mag ook.
Hopelijk zit er iets voor jullie tussen!
Groetjes
Freedje