Foxhearted



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Foxhearted

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yu
Member
Foxhearted Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Foxhearted   Foxhearted Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 12:43



+Thora eerst

Op dagen dat het wat beter ging, stapte de poes letterlijk uit haar comfort-zone; er was een tijd geweest dat Yu zich ongeremd buiten elite territorium waande, maar tegenwoordig was dit gereserveerd voor dagen waar ze zich goed voelde. Of nou ja, 'goed'. Woedend was meer de juiste benaming. Woedend, maar met enige controle. Een monster raasde voorbij, alsof die haar emoties moest onderstrepen. Yep, het thunderpath. Deze plek bracht al genoeg pijn en herinneren met zich mee, en poes vroeg zich enigszins af waarom ze hier was. Ze staarde naar de overkant, naar thunderclan territorium, en vroeg zich af of nu, ver in het bos, de moordenaar van haar vader vrolijk zat te eten.

Yu had geen idee wie het had gedaan, maar ze zou diegene vinden, en hem laten boeten. Ze was niet bepaald bloeddorstig, maar dit deed alles. Haar groene ogen gleden over die lange, plakkende weg die zo bot de twee territoria verdeeld. Het stonk als de ziekte. Het stonk naar rot- nee, realiseerde ze zich, niet het pad stonk naar rot. Het aangereden vossenlijk, plat op de weg met opgedroogd bloed in haar vacht, dat was de bron van de geur. Yu voelde zich alsof ze ijs in haar aderen had, wat voor een wreed grapje was dit nou weer? Welk kosmisch wezen vond dit grappig?
In rampspoed vaart kwamen alle herinneringen langsvliegen, en haar hart werd fijngeknepen. Fox. Ademen werd moeilijker, ze was zo overspoeld door emotie dat ze niet wist wat ze moest. Ze had haar zo lang niet gezien, ze had geen idee of de rode poes nog van haar hield, haar nog wou zien, of uberhaupt nog- Nee, niet aan denken. Je kan er niks aan doen. Foxfire is weg en het zou toch nooit gewerkt hebben. Dat hield ze zichzelf voor, maar helpen deed het niet. Dit deed pijn, en dit was verschrikkelijk.

De gevlekte kattin was bijna het huilen op na tot ze plots een kat aan de overkant zag verschijnen. In een klap was ze, hoe miserabel haar staat, alert. Toen ze de halsband zag viel het kwartje dat het een bloodclanner was. Even wou Yu opgelucht ademhalen, maar dat hoefde ook niet altijd. Bloodclanners hadden niet altijd het beste met je voor.




What's more wrong - that I too wish to be great
Foxhearted Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Foxhearted QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Foxhearted   Foxhearted Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 15:23

Het was iets wat de kersverse commander van de Elite nu regelmatig deed. De grenzen bij Thunderclan markeren om hun te laten weten dat ze niet van de Elite af waren. Thora kon zich nog goed herinneren hoe het er aan toe ging in Thunderclan als er andere, sterke kattengeuren bij hun grenzen waren, dus ze wist dat ze hier helemaal gek van werden. Bang, alert, gespannen. Dan had Thunderclan natuurlijk nog hun trauma van voor de Journey. Toen Claw Thunderclan over had genomen. De reden dat Thora niet langer meer Whifflepaw heette, de reden dat Thora nu Commander van de Elite was. Het was nog steeds meer dan onwerkelijk.

Nonchalant liep Thora door, langs het Thunderpath, haar vacht lang bomen en struiken strijkend om haar geur duidelijk te markeren. En toen zag ze een andere kat aan de overkant van het Thunderpath. Thora vernauwde haar ogen toen ze de spanning en emoties bij de poes opmerkte. Thora keek van links naar rechts en stak vervolgens het Thunderpath over. Ze boog haar kop naar Yu, dochter van Claw en vroeg zich af of dit de reden was dat ze die emoties had opgemerkt. "Wil je er over praten?" Sprak ze koel, haar ogen op de poes gericht. Als het Claw was, wist ze misschien iets om Yu haar emoties te laten ventileren, ook al geloofde Thora nog elke dag dat het deels haar eigen schuld was dat Claw dood was. Verder was Thora geen gevoelskat, maar ze wist dat een kat niet goed kon functioneren als het huilen nader het lachen stond. Woede, daar viel nog wel mee te werken, maar huilen? Nee.



Foxhearted E8v3o2
Foxhearted 2hs5g9iFoxhearted 2gxnp75Foxhearted 2hqc5lxFoxhearted 10pvxmwFoxhearted 10pvxmwFoxhearted 34nodx3
Foxhearted Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Foxhearted Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Foxhearted   Foxhearted Icon_minitimevr 22 jun 2018 - 17:08



Het was Thora, nieuwe commander, een daarmee ook een kat met een schietschijf op haar kop geplakt. Menig kat was het oneens geweest tijdens de benoeming, dat wist de poes ook wel. Sommige van die stomkoppen huilden over hoe het niet Claw's wil was. Yu knarste licht haar tanden. Alsof zij ooit enig idee hadden gehad van wie haar vader was. Het maakte trouwens niet uit wat hij gewild had, dacht ze droevig, want hij lag ergens weg te rotten. "Wil je er over praten?" Ah, foxdung, ze was natuurlijk bijna aan het janken. Yu keek enigzins achterdochtig naar Thora. Voor iemand die emotionele steun aanbood kwam het er behoorlijk onsympathiek uit. Maar ze kon toch niet met de ander hier over praten, niet over Fox. Ze was er vrij zeker van dat geen enkele kat in de elite sympathiek zou reageren, en haar misschien zelfs zou straffen. De kattin beet op haar lip, knipperde een paar tranen weg en ademde diep. Het was bijna alsof ze de gevoelens fysiek omlaag kon drukken. "Nee, dankje." Het kwam er iets barser uit dan ze bedoelde, dus zocht ze daarna oogcontact. "Ik zet me er wel overheen," Zodra de woorden haar bek verlieten, wist ze dat het een leugen was. Maar dat maakte niet uit, ze zou er later mee dealen. Ze keek Thora aan, wat sympathieker, en besloot al haar emoties over een andere boeg te gooien: Wraak. Als ze haar emoties niet op de ene manier kwijt kon, zou ze het met woede doen. "Je kan me wel op een andere manier helpen," Begon ze, haar stem al vaster dan daarvoor en een verzekerde uitdrukking op haar snoet. "Thora, jij hebt mijn v- Claw, vermoord zien worden, niet?"

Een vonk van woede sprong over in haar hart. Het feit dat niet de natuur, maar een andere kat had vader ontnomen had maakte haar laaiend. "Je moet me vertellen wie het was," Vervolgde de poes. Er was een smeekende ondertoon te horen, ze moest het gewoon weten, de beul die haar vader van de aardbol had gerukt. Ze had gehoord dat het een thunderclan warrior was, dus Thora moest het weten, toch?




What's more wrong - that I too wish to be great
Foxhearted Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Foxhearted QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Foxhearted   Foxhearted Icon_minitimedi 24 jul 2018 - 20:59

Het was helemaal niet vreemd dat Thora een achterdochtige reactie ontving, Yu zag er namelijk uit alsof ze ieder moment in tranen uit kon barsten. Niemand wilde betrapt worden op zo'n kwetsbaar moment. Toch vroeg Thora of Yu er over wilde praten, niet uit bezorgdheid, maar uit nieuwsgierigheid. Ze wilde weten wat er gaande was met Yu, iets waar de zwart met witte poes geen antwoord op wilde geven. Thora haalde haar schouders op en keek vervolgens terug naar het Thunderclan territorium. Misschien was het wijsheid hier toch weer weg te gaan, zo tussen de gebieden van de clans. Ze markeerde dan de grenzen om te laten weten dat de Elite er nog was, het moest niet zo zijn dat er elk moment weer een oorlog uit zou breken. Thora wist namelijk dat Thunderclan niet zou aanvallen, enkel alert zouden blijven met de Elite op hun hielen.
Thora trok haar wenkbrauwen op toen Yu vertelde dat ze haar wel op een andere manier kon helpen. "Oh?" Vervolgens vroeg ze of Thora Claw vermoord had zien worden. Claw, wie de vader van Yu was geweest. Thora vernauwde haar ogen en wachtte het volgende af. De vraag was wie het was geweest, wie Claw had vermoord. Thora zweeg even. "Ik heb het inderdaad gezien en ik weet ook wie het was," sprak ze. "Voor ik je vraag beantwoord, wil ik echter dat je me iets belooft," sprak ze. "Zolang de Elite nog niet op volle krachten is, doe je niks met deze informatie. We kunnen ons geen gevecht veroorloven," sprak ze. "Al mogen ze wel alert blijven wat mij betreft, de reden waarom ik hier mijn geur achterlaat," sprak ze vervolgens.


Foxhearted E8v3o2
Foxhearted 2hs5g9iFoxhearted 2gxnp75Foxhearted 2hqc5lxFoxhearted 10pvxmwFoxhearted 10pvxmwFoxhearted 34nodx3
Foxhearted Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Foxhearted Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Foxhearted   Foxhearted Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 17:23



Even zweeg de poes, maar daarna begon ze. "Ik heb het inderdaad gezien en ik weet ook wie het was," Yu's hart maakte een sprong, maar een nerveuze, bijna panisch. Ze wou het dolgraag weten, maar het beangstigde haar ook. De vage schim die haar vader had vermoord zou een echte kat worden, met een naam, gezicht en clan. Snel schoot er door haar kop dat het een shadowclanner zou kunnen zijn een vriend van Fox, maar dat schoof ze snel aan de kant. "Voor ik je vraag beantwoord, wil ik echter dat je me iets belooft," Een frons gleed over haar snoet, its beloven? "Zolang de Elite nog niet op volle krachten is, doe je niks met deze informatie. We kunnen ons geen gevecht veroorloven," Een zucht, bijna van vermoeidheid, rolde uit haar mond. Dat was alles? Yu was niet eens zo'n vechterbaas, en hoewel ze haar vader wou wreken was ze lang niet dom genoeg om een kamp binnen te stormen. "Kijk naar me, denk je dat ik iets ga doen in m'n eentje?" Sprak ze sarcastisch. Ze was een mager scharminkel, bovendien geladen met emoties. Maar ze wist dat Thora enkel voorzichtig moest doen. "Ik beloof niks uit te halen. Ik wil alleen de moordenaar weten." Zei ze vervolgens wat milder. "Al mogen ze wel alert blijven wat mij betreft, de reden waarom ik hier mijn geur achterlaat," Even wierp de kattin een blik op de grenzen, dat was dus de reden dat Thora hier was. "Geen verkeerd plan," begon ze. Het was een teken aan de clans dat ze nog lang niet van de elite af waren.





What's more wrong - that I too wish to be great
Foxhearted Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Foxhearted QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Foxhearted   Foxhearted Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 0:13

Toen Yu haar vroeg of Thora dacht dat ze iets zou doen in haar eentje vernauwde ze haar ogen. Ja, Yu, was klein en mager, eigenlijk net zoals Thora. Thora was ook niet groot, of breed gespierd. En toch wist ze wel beter. De Elite zat vol met gekke katten die gekke dingen zouden doen. Toch vertrouwde Thora er op toen Yu haar beloofde niks uit te halen en ze enkel wilde weten wie de moordenaar was op Claw. Thora scande het gelaat van de zwart met witte poes en trok vervolgens haar bek open. "Firedance, mijn geweldige zus," sprak ze dan ook bitter, waarna ze haar kaken strak op elkaar neer zette en een ijzige blik op het Thunderclan territorium wierp. Hoe oneens ze het ook was met Shark's keuze om haar tot Commander te benoemen, ook al respecteerde ze zijn keuze wel, wilde ze toch graag Firedance's gezicht zien als ze te weten kreeg dat haar zusje nu de Commander was van de Elite. Vervolgens vertelde ze Yu over haar plan om Thunderclan alert te houden door hun geur bij de grenzen te plaatsen. Dit vond Yu geen verkeerd plan, daarom wenkte ze de zwart met witte poes mee. "Waar wachten we dan op," sprak ze daarom ook en zette een lichte grijns op haar gelaat. Thora was tenslotte ook nog maar een jonge poes van achttien moons.


Foxhearted E8v3o2
Foxhearted 2hs5g9iFoxhearted 2gxnp75Foxhearted 2hqc5lxFoxhearted 10pvxmwFoxhearted 10pvxmwFoxhearted 34nodx3
Foxhearted Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Foxhearted Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Foxhearted   Foxhearted Icon_minitimeza 18 aug 2018 - 1:03



Yu voelde hoe ze werd opgenomen, en onderdrukte een rilling. Uiteindelijk sprak Thora dan toch. "Firedance, mijn geweldige zus," Haar toon was alles behalve warm, maar de zwart-witte poes kon een moment niet bewegen. Haar zus. Van alle thunderclanners die er in hele bos rondbanjerde was het de zus van hun lieftallige commander. De poes schudde haar kop. Doe normaal, ze wist best dat Thora loyaal was aan de elite, ze was een betere member dan zijzelf. En toch kon ze het ongemakkelijke gevoel niet schudden. Het idee dat de moordenaar van haar vader het nest had gedeeld met elite lid dat ze, op z'n minst, respecteerde. Angstige vragen borrelde op achter in haar hoofd. Hoe sterk was die familie band dan? Wat als Thora ooit werd overgehaald door haar familie? Zou ze zelf bereid zijn haar siblings te doden als het er op aankwam? Konden ze haar vertrouwen? De stem van de lichte poes trok haar weg uit haar gedachten. Mousdung, waarschijnlijk had Thora haar blikken gezien. Haar twijfel. Hopelijk kon ze het afschrijven als schok bij het horen van de naam van de beul. "Waar wachten we dan op," Ze grijnsde naar haar, en Yu beantwoordde die met een even grote grijns. Het was niet eerlijk om Thora te verdenken. De poes liep op de thundeclan grens af, en keek goed om zich heen. Een patrol zou alles behalve ideaal zijn op dit moment, en die clankatten zouden zich vast niet inhouden. Toch leek ze niks te zien. Voor de zekerheid liet ze haar bek even open om alle geuren te ruiken, maar zo rook enkel de doordringende geur van thunderclan. Nou, daar zouden ze verandering in brengen. Kort liet ze haar geur achter, en keek achterom of ze Thora zag.




What's more wrong - that I too wish to be great
Foxhearted Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Foxhearted   Foxhearted Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Foxhearted
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: