|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: New life vr 13 jul 2018 - 23:10 | |
| Minnowspots keek hem met een uitdagende blik aan toen hij tegen haar zei dat ze pittig hard kon rennen. En dat was geen leugen, hell ze zou zo bij WindClan kunnen zitten met de manier hoe zij aan het rennen was. Hij zou prachtig mooi falen op het territorium van WindClan, hij zou nog geen dag overleven daar, dat wist hij vrijwel zeker. ”Ik.. kan best.. heel hard.. rennen,” klonk er al hijgend van de poes af, waarop hij instemmend knikte, dat kon ze zeker. Dat was iets wat hij zeker niet kon ontkennen. Jeetje, sinds wanneer was zijn conditie zo slecht geworden dat hij zo aan het hijgen was van een stukkie rennen? De poes strekte zichzelf plat op de grond, tegen de oh zo koele grond die hij voelde met zijn pootkussentjes. Hij zelf besloot ook om te gaan liggen tegen de koele grond die oh zo fijn voelde. Zijn lange haren maakten het ook niet veel makkelijker, dit al. ”Maar.. je had ook wel een pre, je moest al rennen tegen zo’n oudje.” sprak hij even met een lichte grijns zodra hij weer redelijk goed op adem was. Hij was toch ook al zo oud.. auw.. Ɓσ |
| | | Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: New life ma 16 jul 2018 - 11:30 | |
| Minnowspots kwam langzaam weer iets op adem. Het scheelde dat ze wel vaker rende en dat haar herstelconditie niet verschrikkelijk was. Ze had ook nog haar kortte vacht, waardoor de hitte al snel kon ontsnappen uit haar lichaam. De kater bracht uit dat ze een voordeel had door het feit dat hij zo'n oudje was. Minnowspots lachte zachtjes. "Klopt, je bent al praktisch bejaard," grinnikte ze, waarna haar glimlach weer wat zachter werd. "Maar als je echt zo oud bent, is dat niet aan je af te zien," miauwde ze vervolgens. Ze zou best alweer kunnen staan, maar lag hier eigenlijk wel prima, pratend met Jaytail. Wat ze wel deed was zich iets afzetten en weer van haar zij op haar buik rollen zodat ze Jaytail weer aan kon kijken met haar grote, goudkleurige ogen. "Ik denk dat je dikke vacht ook niet meehelpt," miauwde ze vervolgens behulpzaam, met een pootje tegen één van de dikke plukken haar rond zijn nek tikkend.
|
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: New life ma 16 jul 2018 - 20:57 | |
| De poes lachte op zijn woorden toen hij haar vertelde dat ze een voordeel had omdat hij zo’n oud ding was inmiddels. Ze was een stuk jonger dan dat hij was en dat kon hij ook wel merken aan zijn stroeve poten die hij soms ondervond als hij lang had gelegen. Verschrikkelijk was het toch, om oud te worden. ”klopt, je bent al praktisch bejaard,” grinnikte de gevlekte poes, waarop hij dramatisch knikte, oh wat was hij toch zielig want hij was al zo oud… De glimlach van de jongere poes werd echter wat zachter, voordat ze haar woorden vervolgde. ”Maar als je echt zo oud bent, is dat niet aan je af te zien,” hij glimlachte zachtjes en kwam wat met zijn kopje overeind om de poes beter aan te kijken. ”Dat is dan één ding die ik niet ben verloren door de jaren heen.” sprak hij met een grijnsje tegen de poes, waarna hij zijn kop weer op de oh zo koele grond neerlegde. Hij hoorde wat verschuivingen, waardoor hij zijn kopje weer iets optilde om te zien dat de poes op haar buik was gaan liggen, jeetje die was wel snel afgekoeld hoor. Hij wilde dat het zo’n feest was met zo’n dikke vacht die hij had. ”Ik denk dat je dikke vacht ook niet meehelpt,” klonk er behulpzaam van de poes af, waarna ze met haar pootje tegen zijn fluffy kraag aan tikte. Hierop grinnikte hij lichtjes en hees zichzelf wat overeind van de koele ondergrond. ”Het is een gift en een curse.” sprak hij met een zacht lachje tegen de poes. In Leafbare was zijn vacht overheerlijk, nooit had hij het koud gehad met een vacht zoals de zijne, maar als het zo warm was zoals in Greenleaf en hij veel activiteiten ondernam, moest hij maar hopen op een beetje schaduw. ”Ik zou willen dat ik zo’n handige, mooie vacht als jou zou hebben op dit moment. sprak hij hoofdschuddend. Ɓσ |
| | | Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: New life wo 18 jul 2018 - 12:25 | |
| Minnowspots spon zachtjes terwijl ze eventjes zich uitstrekte op de grond, haar nu toch iets verzurende spieren weer een keer uitrekkend in de hoop de 'schade' nog iets te beperken. Ze hield van bewegen, haar lichaam was er ook redeijk op gebouwd met ranke poten en een slanke bouw. Nog niet zo extreem als Windclan natuurlijk, maar ze was niet zo stevig als de meeste Thunderclanners. Ze vond het zelf prettig om te geloven dat dat van haar moeder Bluestar kwam, maar met zekerheid kon ze het nooit zeggen. Voor de rest kon je het immers niet aan haar afzien met haar bruine en gemberkleurige vlekken en haar grote goudkleurige ogen. Ze grijnsde breed naar Jaytail en zwiepte haar staart tegen zijn neus aan om hem te 'vermanen'. "Je hebt sowieso je clan nog," miauwde de kattin opbeurend. Daar haalde ze zelf altijd vrij veel troost uit. Er waren altijd katten om je heen om je te steunen. Samen waren ze een clan en samen zouden ze doorgaan. Ze gaf haar vacht een paar likken toen Jaytail deze complimenteerde en keek weer naar hem op. "We hebben dit gesprek nog wel een keer in bladkaal," beloofde ze hem grinnikend, "dan sta ik te bibberen op mijn poten." Ze strekte haar witte teentjes eventjes om die woorden nog een keer kracht bij te zetten, waarna ze haar pootjes spinnend onder haar borstkas vouwde.
|
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: New life wo 18 jul 2018 - 21:56 | |
| Hij hoorde Minnow zachtjes spinnen terwijl ze zich wat uitrekte, man oh man waarom had hij dit ooit gedaan? Hij was al zo’n oude knar, dit konden zijn spieren er toch niet meer bij hebben? Hij was nog niet zo oud als een elder, maar des te ouder hij werd des te meer hij zijn spieren af en toe wel moeite begonnen te krijgen met de hoeveelheid werk die hij verrichtte op een dag. Het was maar goed dat hij ook niet nog een apprentice had, want anders kon hij het al helemaal afzien met alles wat hij deed. Minnow grijnsde breed naar hem, waarna haar staart tegen zijn neus aankwam en hij haar even verward, maar grijnzend aan keek. ”Je hebt sowieso je Clan nog.” klonk er opbeurend van de poes, waarop hij knikte met een glimlach. Dat had hij zeker. Een tijdje geleden had hij gezegd van niet, maar nu? Zolang de Clan hem had, had hij de clan. Zo simpel als dat. De clan had immers ook zijn kittens opgevangen toen Snowdrop was overleden en ze hadden hem nooit de schuld gegeven van de dood van Bluestar. Minnow gaf haar vacht een paar likken, waarna ze weer naar hem toe keek. ”We hebben dit gesprek nog wel met bladkaal,” beloofde ze hem grinnikend, waarop hij haar uitdagend aan keek, dat was een fikse belofte, maar die pakte hij natuurlijk wel aan. Met leafbare had hij natuurlijk een grote voorsprong, aangezien hij dan een dikke warme vacht had. Het enige wat hem dan koud kon maken was als het nat was, brr. ”dan sta ik te bibberen op mijn poten.” en om dat nog wat extra duidelijk te maken strekte ze haar teentjes wat uit, waarop hij even een zacht lachje liet horen, ja dat kon hij zich wel voorstellen. ”Mhm, dan kan je altijd nog bij mij warmte zoeken, ik heb zat warmte in leafbare.” sprak hij met een rustige glimlach tegen de poes. Hij had het nog nooit echt koud gehad in leafbare met zijn dikke vacht die zowat gemaakt was om in leafbare te leven. ”Of dan moet je genoeg rennen, dan krijg je het snel genoeg warm.” vervolgde hij met een geamuseerde glimlach tegen de poes. Lekker rennen in de tijd van gladheid en kou, dat ging meestal niet al te goed samen, daar was hij zelf toen hij wat jonger was ook achter gekomen oeps. Ɓσ |
| | | Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: New life do 19 jul 2018 - 17:14 | |
| Minnowspots keek nieuwsgierig naar Jaytail, wachtend op zijn reactie. Zijn uitdagende blik ontmoette ze met een grijns en een uitdagende blik van haarzelf. Haar staart begon lichtjes te zwiepen terwijl ze naar zijn woorden luisterde. Van de opmerking dat hij haar dan wel op wilde warmen werd ze nu al warm en ze voelde een lichte blos op haar wangen branden. Gelukkig had ze er een dikke vacht op zitten. "Mhm," neuriede ze als instemmende reactie om zichzelf iets meer de tijd te geven om zichzelf te herpakken. "Is je vacht echt zo warm dan?" Ze stak een pootje uit om tegen een losse pluk vacht aan te tikken van de dikke manen rond zijn nek. Het voelde wel warm ja. "En rennen gaat sowieso goedkomen," beloofde ze, met een speelse grijns. "Ik ren jou er immers gewoon uit." Na een moment pauze besloot ze er nog een plagerige schep bovenop te doen. "Ik ben gewoon beter dan je." Haar grijns werd breder. Kom maar op.
|
| |
| Onderwerp: Re: New life za 21 jul 2018 - 14:33 | |
| HHet was een tijdje geleden dat hij zich zo vrijuit had gevoeld en dit.. dit maakte alles alleen maar beter. Het losse tussen hen, het was onschuldig. Het onschuldige geflirt zonder dat er iets uit hoefde te komen, het op elkaar inspelen wat hier zo goed ging. Zo nu ook nu ze het over hun vachten hadden, de voordelen en de nadelen. ”Mhm,” klonk er instemmend van de poes af toen hij zei dat hij haar wel op kon warmen in de winter als ze het nodig had, hij had immers warmte genoeg in die dikke donsvacht van hem. ”Is je vacht echt zo warm dan?” klonk er vervolgens van de poes af, waarna ze met haar pootje een lok van zijn dikke vacht aan tikte. You bet dat het warm was, want anders lag hij hier niet zowat te sterven van de hitte. Alles was op dit moment koeler dan zijn vacht. ”En rennen gaat sowieso goedkomen,” beloofde de gevlekte poes hem, zolang ze maar niet ging uitglijden over al het ijs die er dan op de grond kon liggen.. of eigenlijk zou dat nog best wel grappig zijn en zou hij dat prima willen zien. Zolang ze niet gewond was natuurlijk, als ze oke was dan was het grappig. ”Ik ren jou er immers gewoon uit.” Pff, gemeen. Ging ze het weer daar op gooien? Dat hij zo’n slome ouwe was? ”Ik ben gewoon beter dan je.” klonk er met een nog bredere grijns van de poes af, waarop hij ook begon te grijnzen en zich langzaam op hees. Zijn neusje nog rood door de inspanning, maar hij voelde zich tenminste weer iets beter dan daarvoor en hij lag niet meer te hijgen, dus hij kon er weer tegenaan, voor een beetje. ”Shi-et. Is dat zo?” sprak hij met een uitdagende grijns tegen de poes, waarna hij rond keek. ”Daar wil ik wel wat meer bewijs voor hebben, je kan me vast wel iets laten zien.” sprak hij met zijn blijvende uitdagende grijns. Ɓσ |
| | | Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: New life di 24 jul 2018 - 13:32 | |
| Minnowspots kreeg een speelde glans in haar ogen toen ze de woorden van Jaytail hoorde. Hij vroeg of het zo was, en dat hij meer bewijs wilde. Zijn uitdagende grijns hielp ook niet. Ze zou hem eens wat laten zien! De driekleurige kattin hief zichzelf tot haar pootjes en grijnsde breed naar hem. "Dat bewijs wil ik je heus wel geven hoor," miauwde ze op een speelse toon. Haar ongemakkelijkheid rond zijn geflirt was nu allang weer vergeven nu ze opging in de uitdaging die net voor haar poten geworpen was. Ze kon hem best wel aan! Ze dook wat in elkaar, kracht verzamelend in haar pootjes, waarna ze tegen zijn zij aan beukt en probeerde hem omver te rollen. Misschien niet de meest strategische aanval, niet iets wat ze in een gevecht zou doen. Maar tegelijkertijd, als ze een gevecht was aan gegaan was ze voor de ogen, oren of neus gegaan, en dat was nou niet helemaal verstandig.
|
| |
| Onderwerp: Re: New life wo 1 aug 2018 - 12:48 | |
| De driekleurige poes stond op met een brede grijns op haar gezicht, hij wist wel dat ze klaar was voor uitdagingen. Dat had ze hem wel laten zien in de afgelopen tijd dat ze met elkaar om waren gegaan. ”Dat bewijs wil ik je heus wel geven hoor,” klonk er van de poes af op een speelse toon, waarop hij grijnzend naar de poes keek. De poes dook wat in elkaar en voordat hij het wist kwam de poes tegen hem aan waardoor hij een ”Oef-“ uit zijn bek liet klinken. Hij liet zijn nagels in de grond zinken om meer stevigheid te krijgen en koppig te blijven liggen. Spieren aangespannen, rustig blijven liggen. ”Nou, nou.” sprak hij met een speels grijnsje op zijn gezicht, waarna hij langzaam helemaal overeind kwam en zijn vacht iets uitschudde. ”Tweemaal helpt misschien?” Vervolgde hij met een grijns op zijn gelaat. Ɓσ |
| | | Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: New life zo 5 aug 2018 - 0:33 | |
| Jaytail leek wel een blok beton hoe hij op de aarde lag. Met zijn nagels in de grond en met al zijn gewicht, kon Minnow er geen enkele beweging in krijgen. De kattin snoof zachtjes en gaf hem nog een schuif, om er alleen maar achter te komen dat ze er zelf moe van werd. De kattin zette een stapje terug, met een beledigde snuif. "Tweemaal? Wat heb je gegeten? Stenen?" bracht ze uit, hem een por gevend met haar poot. Bedenkelijk keek ze naar hem, waarna ze domweg op zijn rug sprong en haar pootjes onder zich vouwde. "Zo heb ik je ook onder me, ook gewonnen," besloot ze kalmpjes, met een pesterige grijns op haar gezicht. Ze zat nog wel enigszins gespannen, zodat hij haar niet met de minste of geringste beweging eraf kon bokken.
|
| |
| Onderwerp: Re: New life vr 10 aug 2018 - 14:48 | |
| Jay kon het niet laten om te lachen toen de jongere poes zoveel moeite er in stak om hem omver te gooien. Ze snoof even, waarna ze hem nog een keer weg probeerde te schuiven, waarna ze een stap terug zette en beledigend snoof. Zeer niet blij met het feit dat ze hem niet omver kon krijgen dus, waardoor hij een geamuseerd glimlach op zijn snuit had staan. ”Tweemaal? Wat heb je gegeten? Stenen?” sprak ze terwijl ze hem een por gaf met haar poot. Hij like zijn lippen even speels, waarna hij naar haar grijnsde. ”Ssh, niet door vertellen, is een speciaal dieet. Helpt wel, zoals je ziet.” sprak hij met een knipoog tegen haar. Ze keek even bedenkelijk naar hem, waarna ze zonder pardon zo op zijn rug sprong en haar poten onder zich vouwde. ”Zo heb ik je ook onder me, ook gewonnen,” klonk er van haar af en toen hij zijn kopje draaide zag hij gewoon de pesterige grijns op haar kop. ”Oh meis, als je een ritje wilde had je het gewoon moeten zeggen.” sprak hij speels, als zij een rit wilde, dan zou hij die geven. ”Ik zou je maar goed vasthouden als ik jou was,” sprak hij uitdagend tegen de poes, waarna hij op schoot en zijn spieren forceerde om te gaan rennen, hoe moeilijk dat in StarClan’s naam dan ook kon zijn met een kat op je rug. Ɓσ |
| | | Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: New life zo 26 aug 2018 - 22:03 | |
| Minnowspots keek Jaytail met een serieuze frons aan, waarna ze weer in giechels uitbrak toen de kater aangaf dat hij een speciaal dieet aan het volgen was. "Een speciaal dieet van Riverclan vis zeker?" grapte ze, "Riverclanners zijn immers nooit slank." Haar tanden blonken met de grijns die ze Jaytail schonk. Ze kon zijn aanwezigheid zeer zeker waarderen. Maar het feit dat ze hem niet kon omduwen niet. Vandaar ook dat ze uiteindelijk maar bovenop hem geklommen was en zich in zijn pels genesteld had. Zo won ze immers wel. Ze spitste haar oren lichtelijk toen de kater aangaf dat ze wel een ritje kon maken. Oh dear. Ze sloeg haar nagels in zijn pels, hopelijk niet zijn huid rakend Starclan fobid. Ze viel echter prompt van zijn rug toen hij wegstoof en rolde over de grond heen, zand uitspuwend. Had ze al gezegd dat dit niet haar strakste actie was geweest?
|
| |
| Onderwerp: Re: New life di 28 aug 2018 - 0:48 | |
| De gevlekte poes keek hem serieus aan, tot hij aan haar vertelde dat hij een speciaal dieet volgde om niet omver gegooid te kunnen worden, waardoor de poes in giechels uit brak en hij het niet kon laten om geamuseerd naar haar te glimlachen. ”Een speciaal dieet van Riverclan vis zeker?” klonk er grappend van de gekleurde poes af, waardoor hij zachtjes lachte, al voelde hij ergens wel een lichte steek in hem. RiverClan, yeah.. oef. Daar zaten wat verkeerde herinneringen aan. ”Riverclanners zijn immers nooit slank.” klonk er met een tanden-showende glimlach, waarop hij even zachtjes lachte en zijn hoofd schudde. ”Daar heb je zeker een punt, je zou kunnen zeggen dat ik wat van hun heb genomen… maar niet doorvertellen hoor!” sprak hij geamuseerd. Het duurde echter niet lang voordat de poes op zijn rug zat en oh- daar kon hij zeker wel wat mee. De poes sloeg haar nagels in zijn vacht, iets wat zijn dikke vacht zeker wel kon hebben, maar lang duurde het niet voordat ze er al af lag en over de grond heen rolde om zand uit haar bek te krijgen. Jay nam dit als zijn kans en liep naar haar toe om zijn poot op haar te duwen, niet te hard natuurlijk, het was niet de bedoeling om haar pijn te doen. ”Zand is ook een goed dieet, heb ik gehoord.” sprak hij met een geamuseerde grijns. Ɓσ |
| | | Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: New life di 28 aug 2018 - 11:48 | |
| De wereld draaide nog even kort voor Minnowspots haar ogen voordat ze haar horizon weer wist te vinden. Dit moment was genoeg voor Jaytail om de macht over te nemen die zij eerst in haar sneeuwwitte pootjes had gehad. Voordat ze zichzelf weer bijeen gegrepen had van deze plotselinge tuimeling over de grond, stond er al een zware poot op haar rug. Een lage maar speelse grom ontsnapte uit Minnowspots haar mond toen hij dit probeerde. Ze sloeg met haar pootjes in de richting van Jaytail's poot, in een poging hem te pakken te krijgen. Helaas lukte dat nog niet zo makkelijk als je op je buik lag. Dus probeerde Minnowspots zich los te wurmen. "Ik krijg je wel!" bracht ze uit, haar oren fanatiek plat in haar nek leggend.
|
| |
| Onderwerp: Re: New life di 11 sep 2018 - 16:31 | |
| De poes liet een lage, maar speelse, grom horen toen hij zijn poot op haar drukte met een grijns op zijn gezicht. Tja, hij moest hier toch gebruik van maken? Niet alleen mocht de poes op hem rijden als een tweebeen op een paard en had ze hem ook even onder bedwang gehad, maar nu was het toch echt wel zijn beurt om te laten zien dat hij de grote sterke kater was die haar zo tegen de vloer kon brengen mocht hij willen. Ze begon richting hem te slaan met haar poten, wat niet al te goed lukte maar hij toch maar iets terug leunde met zijn gezicht- gewoon voor de zekerheid. Al zou ze toch niet zo snel zo hoog komen met haar poten, met haar lengte. "Ik krijg je wel!" klonk er fanatiek van de poes af, waardoor hij geamuseerd spinde en een keer met zijn staart sloeg. De poes probeerde zich ondertussen los te wurmen, maar hij deed er gewoon wat meer gewicht op zijn poot te zetten, wel oplettend of hij haar geen pijn deed natuurlijk, want dat was verre van de bedoeling. "Zei je dat ook niet eerder?" sprak hij geamuseerd tegen haar. Ɓσ |
| | | Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: New life za 15 sep 2018 - 23:09 | |
| Minnowspots bleef een tijdje uithalen met haar poten, al had ze haar nageltjes natuurlijk netjes in hun hulsjes laten zitten. Het was niet de bedoeling om het knappe gezicht boven haar te verminken immers. Dan zou hij haar waarschijnlijk per direct haten. Op de één of andere manier had Minnowspots het gevoel dat ze het heel erg zou vinden als de kater haar zou gaan haten. Een geërgerde zucht ontsnapte aan haar toen de kater nog eventjes net wat meer gewicht op zijn poten zette, waardoor ze echt geen kant meer opkon. De kattin probeerde nog één keer zichzelf overeind te heffen, waarna ze zichzelf met verslagen ontspande, zijn ogen opzoekend met de hare, zijn mooie groene ogen. "Pfuh," bracht de kattin uit met een geërgerde maar nog steeds speelse grom. "Nou goed dan, grote overwinnaar. Wil je nu een prijs?" Haar toon was nog steeds plagerig.
|
| |
| Onderwerp: Re: New life ma 17 sep 2018 - 17:12 | |
| De poes probeerde het toch zo hard, hij zou haar zo een award geven voor het proberen, want man oh man ze probeerde het zeker wel. De poes probeerde zich nog een keer overeind te hijsen toen hij wat meer gewicht op haar zette, waarna ze zich liet ontspannen en Jay met een grijnsje naar haar keek. Verslagen, natuurlijk. Hoe had het op een andere manier kunnen "Pfuh," klonk er geërgerd, maar toch op een speelse toon van de poes af. "Nou goed dan, grote overwinnaar. Wil je nu een prijs?" klonk er plagerig van de poes, waar op hij breed glimlachte. "Mhm," humde hij met een kalme glimlach. "Dacht aan jou als prijs." sprak hij met een charmante grijns tegen de poes. Geen schaamte at all, maar hé, eerlijk was hij wel. Ɓσ |
| | | Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: New life di 18 sep 2018 - 13:19 | |
| Daar was die lach weer, die verdomde lach die haar enigszins zweverig liet worden in haar kop. Minnowspots viel er iets stil van en keek hem aan, bijna verdrinkend in zijn gelaatsuidrukking. Een siddering gleed van door haar lichaam heen toen de kater aangaf dat hij haar als prijs wel zou willen. Ze wist niet hoe ze zich moet voelen, de huivering voelde tegelijkertijd koud als warm. Het duurde een paar hartslagen voordat de kattin zoch kon herpakken, lichtjes knipperend met haar ogen, duidelijk in de war. "M-mij?" stamelde ze terwijl ze haar hart in haar borstkas voelde slaan als een vogel die veel te hard met zijn vleugels sloeg.
|
| |
| Onderwerp: Re: New life di 18 sep 2018 - 18:59 | |
| Hij kon het zeker niet ontkennen dat hij het heerlijk vond om de poes zo verward onder hem te zien. Nog zo onschuldig, nog zo puur. Het zou toch jammer zijn als iemand dat moest verpesten, die puurheid. De poes was even stil toen hij zijn woorden had gezegd, dat hij haar wel als prijs zou willen hebben. "M-mij?" klonk er stamelend van haar af, de gouden ogen van de poes overduidelijk in de war. Hij knikte even, waarna hij met zijn kopje iets dichterbij kwam. "Jou." sprak hij zachtjes, voorzichtig tegen haar. Alsof ze weg zou rennen als ze het zou horen. Niet dat ze weg kon rennen, want ja, hij had haar toch nog mooi onder zijn poten liggen. Ɓσ |
| | | Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: New life di 18 sep 2018 - 19:06 | |
| Minnowspots voelde haar poten en oren warm worden en haar goudkleurige ogen werden groot. Haar hart sloeg af en toe een slag over leek het wel en haar adem werd gejaagder van de spanning. Haar gedachten leken wel vol watten te zitten, te wazig om te ordenen. Ze verdronk in zijn groene ogen en voelde haar mond droogjes worden, niet goed wetende wat te zeggen. Betekende dit dat híj haar prins was? Degene op wie ze altijd had zitten wachten? Ze besefte zich vrij laat dat ze nog helemaal niks gezegd had en als ze kon blozen, was ze vuurrood geweest. De kattin haar staart zwiepte nerveus heen en weer, meestromend in de flow van het gesprek zonder heel erg goed na te denken. "J-je bent de winnaar, d-dus.." miauwde ze zachtjes. Stemde ze nu in? Ze wist niet eens goed wat hij bedoelde met haar als prijs. Hoopte ze op iets? Hoopte ze juist op niets? Minnowspots wist het allemaal niet.
|
| | | | Onderwerp: Re: New life | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |