:p 25 Actief “Must have slipped my mind”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 16:35 Uiterlijk kiezen is moeilijk D;
»Quinty« 39 Actief "The Dream is nothing but a Nightmare!"
ryan ! 380 Actief In a state of emergency
Who was I trying to be?
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 17:01 Waterkit schreef: Ik zie een King of the Clouds titel wie is responsible ik wil eventjeS PRATEN UHMM Wellicht interesse om te praten met de LP die net op mijn deurmat viel? B)
Spoiler:
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Who was I trying to be?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 17:02 Mistgaze schreef: Waterkit schreef: Ik zie een King of the Clouds titel wie is responsible ik wil eventjeS PRATEN UHMM Wellicht interesse om te praten met de LP die net op mijn deurmat viel? B)Spoiler: Sorry hoor maar hoe durF je
I’m so jealous ahcjshf ik moet nog zo lang wachten fusjfjsn
They say, "how could he go if he's got everything?" I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 17:04 Waterkit schreef: Mistgaze schreef: Waterkit schreef: Ik zie een King of the Clouds titel wie is responsible ik wil eventjeS PRATEN UHMM Wellicht interesse om te praten met de LP die net op mijn deurmat viel? B)Spoiler: Sorry hoor maar hoe durF je I’m so jealous ahcjshf ik moet nog zo lang wachten fusjfjsn ssshHHHH. Morgen is het al zo ver, dan staat alles op spotify c:
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Who was I trying to be?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 17:05 Mistgaze schreef: Waterkit schreef: Mistgaze schreef: Waterkit schreef: Ik zie een King of the Clouds titel wie is responsible ik wil eventjeS PRATEN UHMM Wellicht interesse om te praten met de LP die net op mijn deurmat viel? B)Spoiler: Sorry hoor maar hoe durF je I’m so jealous ahcjshf ik moet nog zo lang wachten fusjfjsn ssshHHHH. Morgen is het al zo ver, dan staat alles op spotify c: Niet eerlijk dit :cc
High Hopes is nu al mijn fave
They say, "how could he go if he's got everything?" I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Marieke 187 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 17:19
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 17:34 Wanneer je de middag wilt gebruiken om te posten omdat je daarna tot zaterdagavond niet meer kunt posten en je valt aan het begin in slaap en je hebt nu bijna geen tijd meer dus je moet zaterdagavond maar posten #RipFreedje
Marieke 187 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 18:43 ik heb zin in 1 Juli want 1) dan ben ik een half jaar samen met mijn vriend en 2) dan begint Art Fight weer :3
Lianne 131 Actief
Marieke 187 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 18:46
Firedance Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 19:02 Gefeliciteerd Marieke! Aah balen Waz : ( Ik ga zo posten yes
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 19:16 Harespirit schreef: Oe een half jaar alweer, gefeliciteerd alvast marieke! Die sig... Hoe lang ben je daarmee bezig geweest? Hij is geniaal XD
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Kip 49 Actief ⇢ Shredding flowers out of love
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 19:18 Ok heb tot half 6 op school gezeten :')) Welp op z'n minst is mijn kunst project nu wel af. Ben alleen volledig gesloopt u-u
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 19:55 Nog iemand die een topicje wil met Ocean? Ik moet nu weg maar mocht iemand interesse hebben. Pm me even of stuur een berichtje op Discord!
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 20:13
Who was I trying to be?
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 20:53 Waterkit schreef: @Nynke, wou je nog een Water x Swallow of? Jaaas! Zal ik m maken?
dat wordt dan wel morgen pas (A)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic