|
|
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 9:38 | |
| |
|
| |
Sans 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 9:41 | |
| eindelijk klaar met mijn wiskunde toets ;'')
nu nog hopen dat het een voldoende is oofff |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 9:57 | |
| Morgen... ben echt bang dat ik Organische Chemie ga verpesten... |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 11:33 | |
| Goedemorgen~! c: Succes Butter!! c: She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
Chi 235 Actief “It's so hard to forget pain, but it's even harder to remember sweetness. We have no scar to show for happiness. We learn so little from peace.”
| |
| |
| |
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 14:22 | |
| ahhhhh nog 1 week en dan ben ik er vanaf, mits ik geen herkansing hoef te doen ;; Waarom doen ze de toetsweek nu pas :') |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 14:24 | |
| - Donna schreef:
- ahhhhh nog 1 week en dan ben ik er vanaf, mits ik geen herkansing hoef te doen ;;
Waarom doen ze de toetsweek nu pas :') precies mij vraag ahh gelukkig heb ik het meeste al gehad <3 |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 14:27 | |
| - Brat schreef:
- Donna schreef:
- ahhhhh nog 1 week en dan ben ik er vanaf, mits ik geen herkansing hoef te doen ;;
Waarom doen ze de toetsweek nu pas :') precies mij vraag ahh
gelukkig heb ik het meeste al gehad <3 hOI SAN LONG TIME NO SEE Ik heb toetsweek van morgen tot volgende week vrijdag Dx Morgen wiskunde en een Engels mondeling waar ik nu ff een presentatie voor moet verzinnen (hoeft maar 5 min lang te zijn maar toch -.-) |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 14:29 | |
| - Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
gelukkig heb ik het meeste al gehad <3 hOI SAN LONG TIME NO SEE Ik heb toetsweek van morgen tot volgende week vrijdag Dx Morgen wiskunde en een Engels mondeling waar ik nu ff een presentatie voor moet verzinnen (hoeft maar 5 min lang te zijn maar toch -.-) WHATS POPPIN MY DUDE oeef de van mij begon maandag tot morgen woensdag wel vrij *kuch kuch*HoU jE pReSeNtAtIe OvEr WarRiOr CatSS |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 14:31 | |
| - Brat schreef:
- Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
gelukkig heb ik het meeste al gehad <3 hOI SAN LONG TIME NO SEE Ik heb toetsweek van morgen tot volgende week vrijdag Dx Morgen wiskunde en een Engels mondeling waar ik nu ff een presentatie voor moet verzinnen (hoeft maar 5 min lang te zijn maar toch -.-) WHATS POPPIN MY DUDE oeef de van mij begon maandag tot morgen woensdag wel vrij *kuch kuch* HoU jE pReSeNtAtIe OvEr WarRiOr CatSS
hI mA'aM tOdAy I'lL bE tAlKiNg AbOuT wArRiOr CaTs HELP IK HEB HET ZO DRUK IK HEB NOG NIET ECHT GELEERD VOOR MN TOETSEN D;; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 14:49 | |
| - Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
gelukkig heb ik het meeste al gehad <3 hOI SAN LONG TIME NO SEE Ik heb toetsweek van morgen tot volgende week vrijdag Dx Morgen wiskunde en een Engels mondeling waar ik nu ff een presentatie voor moet verzinnen (hoeft maar 5 min lang te zijn maar toch -.-) WHATS POPPIN MY DUDE oeef de van mij begon maandag tot morgen woensdag wel vrij *kuch kuch* HoU jE pReSeNtAtIe OvEr WarRiOr CatSS
hI mA'aM tOdAy I'lL bE tAlKiNg AbOuT wArRiOr CaTs HELP IK HEB HET ZO DRUK IK HEB NOG NIET ECHT GELEERD VOOR MN TOETSEN D;; 10 +++++++++++++++++++BOI GA LEREN DAN of doe wat ik doe-niks hopen dat je een voldoende haalt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 14:52 | |
| - Brat schreef:
- Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
hI mA'aM tOdAy I'lL bE tAlKiNg AbOuT wArRiOr CaTs HELP IK HEB HET ZO DRUK IK HEB NOG NIET ECHT GELEERD VOOR MN TOETSEN D;; 10 +++++++++++++++++++ BOI GA LEREN DAN
of doe wat ik doe-niks hopen dat je een voldoende haalt THANKS BABE ik ben mn presentatie aan het maken :'(( Voor sommige vakken ga ik de San-methode toepassen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 14:56 | |
| - Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
hI mA'aM tOdAy I'lL bE tAlKiNg AbOuT wArRiOr CaTs HELP IK HEB HET ZO DRUK IK HEB NOG NIET ECHT GELEERD VOOR MN TOETSEN D;; 10 +++++++++++++++++++ BOI GA LEREN DAN
of doe wat ik doe-niks hopen dat je een voldoende haalt THANKS BABE ik ben mn presentatie aan het maken :'(( Voor sommige vakken ga ik de San-methode toepassen NO PROB BUB ga je hem echt over Wc maken? iK gEef Je Al MiJn KnOenKiEs de beste methode *agressieve hoest* |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 15:26 | |
| Als ik jullie ellende lees, ben ik zo blij dat ik klaar ben met school haha Hoewel je met fulltime werken natuurlijk veel minder vakantie hebt.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 15:54 | |
| - Brat schreef:
- Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
- Brat schreef:
- Donna schreef:
of doe wat ik doe-niks hopen dat je een voldoende haalt THANKS BABE ik ben mn presentatie aan het maken :'(( Voor sommige vakken ga ik de San-methode toepassen NO PROB BUB ga je hem echt over Wc maken? iK gEef Je Al MiJn KnOenKiEs de beste methode *agressieve hoest* jAzEkEr ik ga dit ff killen Het is de beste methode voor de luie mens |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2018 - 16:05 | |
| Zoooo eerste topic is gemaakt met m'n nieuwe vent c: |
|
| |
Lore 163 Actief Oh, lucky me
| |
| |
| |