|
|
Empress H 46 Actief We’re still so young
But we’re probably gonna die
| |
| |
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 20:11 | |
| *knakt vingers* zo Lethal gaat iemand weer even zijn kont schoppen |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 20:12 | |
| - Dipper schreef:
- Warlord schreef:
- Dipper schreef:
- Warlord schreef:
- Dipper schreef:
- Warlord schreef:
- Dipper schreef:
- Wanneer je stiefvader weer sexistisch doet en het niet wilt toegeven en dus in plaats daarvan je telefoon afpakt en stukgooit
Nu ben ik wel op mijn kapotte laptop maar die heeft geen wekker dus is zien wie mij morgen wakker wilt maken om 7 uur Komt goed hoor <3 Anders ff melden bij je moeder? Ze is een beetje bang voor hem dus waarschijnlijk gaat ze zijn kant kiezen en moet ik persee mijn excuses aanbieden maar voor wat exactly? Dat ik een vrouw ben? Wacht. Je moeder is bang van hem? ... Laten we zeggen dat ze geen ruzie met hem durft te maken Hmm.. :/ En een nieuwe telefoon betaalt hij zeker niet? Nope, en mijn laptop maakt veel geluid dus als ik die ook kwijt ben dan zien we wel hoe het afloopt Dit is het soort geval waarin ik echt even wil zeggen: 112 is het noodnummer. IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 20:18 | |
| - Dipper schreef:
- Dit wordt lang:
- Thornface schreef:
- Dipper schreef:
- Warlord schreef:
- Dipper schreef:
- Warlord schreef:
- Dipper schreef:
- Warlord schreef:
- Dipper schreef:
- Wanneer je stiefvader weer sexistisch doet en het niet wilt toegeven en dus in plaats daarvan je telefoon afpakt en stukgooit
Nu ben ik wel op mijn kapotte laptop maar die heeft geen wekker dus is zien wie mij morgen wakker wilt maken om 7 uur Komt goed hoor <3 Anders ff melden bij je moeder? Ze is een beetje bang voor hem dus waarschijnlijk gaat ze zijn kant kiezen en moet ik persee mijn excuses aanbieden maar voor wat exactly? Dat ik een vrouw ben? Wacht. Je moeder is bang van hem? ... Laten we zeggen dat ze geen ruzie met hem durft te maken Hmm.. :/ En een nieuwe telefoon betaalt hij zeker niet? Nope, en mijn laptop maakt veel geluid dus als ik die ook kwijt ben dan zien we wel hoe het afloopt Dit is het soort geval waarin ik echt even wil zeggen: 112 is het noodnummer. Ik had gebeld toen er nog ergere drama was ontstaan waardoor ik weer naar therapie moest gaan, maar eventueel had mijn ma het verhaal wat zoeter gemaakt waarop het leek dat ik een dramatisch verwend nest was dus 112 is geen optie meer Ik zou het toch niet laten vallen wanneer het nodig is. Het lijkt me niet dat ze na 1 keer bellen al helemaal klaar met je zijn en nooit meer komen. Hou het toch maar in je achterhoofd, de politie is er om mensen uit benarde situaties te helpen. IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| |
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 20:53 | |
| Welp, ik wil zo graag posten .-. inspiratie komt altijd als ik niets kan doen xD "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 20:57 | |
| - Cobra schreef:
- Welp, ik wil zo graag posten .-. inspiratie komt altijd als ik niets kan doen xD
Het event topic van BloodClan |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 21:00 | |
| - Warlord schreef:
- Cobra schreef:
- Welp, ik wil zo graag posten .-. inspiratie komt altijd als ik niets kan doen xD
Het event topic van BloodClan Oh nee, ik weet waar ik moet posten, het punt is dat ik totaal geen tijd heb xD "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 21:07 | |
| - Cobra schreef:
- Warlord schreef:
- Cobra schreef:
Het event topic van BloodClan Oh nee, ik weet waar ik moet posten, het punt is dat ik totaal geen tijd heb xD Heb de zin verkeerd gelezen: Van ik heb niks te doen, waar moet ik posten xD |
|
| |
Freedje 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 21:13 | |
| Vine looks fiiiinneee <3 |
|
| |
Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
| |
| |
| |
Freedje 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 21:19 | |
| - Cloverblossom schreef:
- Vine schreef:
- Vine looks fiiiinneee <3
Vine omg Waar is die omg voor? xDDD |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 21:23 | |
| Vine is gewoon om smexy te zijn |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 21:26 | |
| Wat is Flame een hottie B) is het tekstje in z'n os van het liedje Choke? @Vine; hehe Vine is cool <3 Well I have brittle bones it seems I bite my tongue and I torch my dreams Have a little voice to speak with And a mind of thoughts and secrets |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 21:27 | |
| Flame looks epic c: Love the eyes <3 "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 21:30 | |
| - Mistpaw' schreef:
- Wat is Flame een hottie B)
is het tekstje in z'n os van het liedje Choke?
@Vine; hehe Vine is cool <3 Marry me en thank youu I wouldn't hesitate,
To smile while you suffocate |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 21:31 | |
| Thank you,guys <3
Maar Flame is hot af hallo |
|
| |