We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 jun 2018 - 17:39
Ooh Kip, jij hebt m'n build your own cat ava nog <3
Ik geloof dat die link een keer stuk is gegaan.. Misschien een keer opnieuw uploaden.
En hey bo!
One must remember his priorities. If there's only one person you wish to protect, you must be cruel enough to get rid of everything else. Because no one can get back what they've lost.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 jun 2018 - 17:41
Jinx schreef:
OhhHHHhh!! Das waar ook, die was van jou! jaaa ik heb hem altijd te cute gevonden om weg te doen <'3
Ik heb 'm nog wel ergens staan! ^-^
One must remember his priorities. If there's only one person you wish to protect, you must be cruel enough to get rid of everything else. Because no one can get back what they've lost.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 jun 2018 - 17:44
Jinx schreef:
Fortuna schreef:
Jinx schreef:
Jinx schreef:
GET OFF MY LAWN YOU DAMNED KIDS
dit het letterlijk een hele tijd bij Jinx z'n karakter beschrijving gestaan :'D
@M ; als jij het topic maakt...? B)
WAIT het staat er zelfs nog steeds, I'm stupid B)
G e w e l d i g xD *maakt ondertussen topicje* heb echt veel inspi voor deze meid
heck yes!!
Heeft Fortuna trouwens niet ook 'n tijdje een relatie gehad met Hurricane, het half broertje van Jinx? :>
Ja klopt, Fortuna was de kat die wel echt verliefd op hem was maar dat was nog in de tijd toen Fortuna bespeelt werd door Lotte. Ze heeft zelfs twee kittens van hem xD Also: https://www.warriorcatsnl.com/t35248-old-but-gold#796410 beetje kort wel tho
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 jun 2018 - 17:54
Fortuna schreef:
Jinx schreef:
Fortuna schreef:
Jinx schreef:
Jinx schreef:
GET OFF MY LAWN YOU DAMNED KIDS
dit het letterlijk een hele tijd bij Jinx z'n karakter beschrijving gestaan :'D
@M ; als jij het topic maakt...? B)
WAIT het staat er zelfs nog steeds, I'm stupid B)
G e w e l d i g xD *maakt ondertussen topicje* heb echt veel inspi voor deze meid
heck yes!!
Heeft Fortuna trouwens niet ook 'n tijdje een relatie gehad met Hurricane, het half broertje van Jinx? :>
Ja klopt, Fortuna was de kat die wel echt verliefd op hem was maar dat was nog in de tijd toen Fortuna bespeelt werd door Lotte. Ze heeft zelfs twee kittens van hem xD Also: https://www.warriorcatsnl.com/t35248-old-but-gold#796410 beetje kort wel tho
Boi oh boi B) En geen probleem! Ik ga reageren hehehe
@Bo; Blij om te horen! Als het maar een goede manier van druk is! :>
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Thora
Member
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 jun 2018 - 20:48
Ik ga dadelijk maar eens posten met Smokepaw en Venompaw! Wie wil nog een topic met één van de twee? (: De ceremonie van BC gaat er dadelijk ook aankomen ^^