We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2018 - 11:15
Thankyouuuuu.~ <3
When you're falling in a forest and there's nobody around
Do you ever really crash, or even make a sound?
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2018 - 11:36
Goedemorgen^^
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2018 - 12:19
G'morning c:
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2018 - 19:23
Zo das één topicje, hup naar de rest (a)
Rotten and broken. to the core.
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2018 - 23:19
Niet te veel zorgen over maken San, dat had ik vorig jaar ook hoor (I mean ik haalde daarbij alleen een voldoende voor Engels) en nu ben ik toch ook geslaagd Met twee vijven kun je ook slagen
Ugh mijn internetverbinding is zo slecht dat ik 8 uur moest wachten tot ik de sims 4 gedownload had van origin. Nu is hij bezig met de uitbreidingspakketen. Dat is het nadeel aan in het buitengebied wonen met een schotel in plaats van het heilige glasvezel.