Come and talk with me II Venompaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Come and talk with me II Venompaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightpool
StarClan
Come and talk with me II Venompaw 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Come and talk with me II Venompaw   Come and talk with me II Venompaw Icon_minitimezo 3 jun 2018 - 15:30

Hij kwam hier wel vaker, soms om oude kennissen op te zoeken die hij had ontmoet tijdens de reis en soms om te kijken wat hier gebeurde. Het was de grens tussen Thunderclan en Shadowclan. Ook daar kende hij katten die hij had leren kennen tijdens de zware regen. Shadowclan was nog altijd meer terughoudender dan de andere clans en de spanning liep soms hoog op. Toch vond de witte kater het niet erg om hier naast het rare grijze pad te zitten. Zijn groene ogen dwaalde naar de overkant waar het territorium niet meer van hun was. De mix van de monsters, thunderclan en Shadowclan creëerde een onaangename geur. Snel snoof hij de lucht om er niet te veel van binnen te krijgen. Daarbij rook Night ook nog iets anders, een katten geur. Er was iemand in de buurt. Snel schoten zijn ogen naar de bomen verderop. Het was een Shadowclan kat, eentje die hij niet kende. "Wie heeft er zin in een gesprek?" Miauwde de witte warrior terwijl hij netjes aan zijn kant van de weg bleef zitten. Zodra hij niet naar het andere territorium liep kon er ook niks gebeuren. Nu maar afwachten wie er zou komen opdagen.

+ Venompaw


“I was born with an enormous need for affection.
Come and talk with me II Venompaw 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Come and talk with me II Venompaw DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Come and talk with me II Venompaw   Come and talk with me II Venompaw Icon_minitimema 4 jun 2018 - 20:32

Venompaw had vanuit de bosjes de ThunderClanner al een poosje staan observeren. De groenige ogen van de ThunderClanwarrior gleden over hun gebied en het leek net alsof hij iets aan het zoeken was. Iets of iemand. Venompaw had hem een tijdje staan begluren om zichzelf ervan te verzekeren dat hij niet naar het ShadowClangebied staarde omdat hij de oversteek wilde maken en wilde jagen in zijn gebied, maar dat leek niet het geval te zijn. De manier waarop de ThunderClanner zijn kant opkeek, vertelde Venompaw dat hij verlangde om iemand van deze Clan te spreken. Had hij toevallig tijdens de reis vrienden gemaakt? Venompaw snoof. Alleen een dwaas zou hopen dat vriendschappen na de reis voortgezet zouden worden. Het was inmiddels heel duidelijk gebleken dat alle Clans weer een solidair leven wilden hebben, maar sommigen leken dat maar moeilijk te begrijpen en deze ThunderClanner was daar één van. Met een snuivend geluid kwam Venompaw tevoorschijn en staarde ijzig terug naar de tomcat. Opeens werd er een vraag gesteld en Venompaw trok verrast met zijn oortje. Hoewel hij eerlijk gezegd moest toegeven dat zijn nieuwsgierigheid nu wel geprikkeld was, vond hij het ook vreemd dat de tom de eerste de beste kat die zich aan hem toonde aansprak en vroeg om een gesprek. “Heb je aandachttekort in je Clan?” vroeg hij op een brutale manier. “Weet je, de Clans zijn gescheiden om een réden. ShadowClan onderhoudt geen vriendschappen buiten de Clan.” Hij stak zijn kopje een beetje meer in de lucht toen hij dit zei, maar zijn ogen bleven nieuwsgierig op de ThunderClanner hangen. “Maar wie zoek je eigenlijk als ik vragen mag? Of wat denk je hiermee te bereiken?” Geduldig ging hij aan de rand van het Thunderpath zitten en krulde zijn staart om zijn poten. De stilte toonde aan dat er geen monsters in de buurt waren en dat hij voor nu nog niet hoefde te gaan verzitten. En als hij een monster hoorde passeren, zou hij wel eens aan deze ThunderClanner laten zien dat ShadowClan in alle opzichten beter was en dat ze niet bang te krijgen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Come and talk with me II Venompaw 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Come and talk with me II Venompaw   Come and talk with me II Venompaw Icon_minitimewo 6 jun 2018 - 16:20

Al vrij snel kwam er een jonge kat te voorschijn. Nightpool herkende hem niet, maar de kater rook sterk naar Shadowclan. Wat ook meer dan logisch was aangezien daar het territorium lag. Ook verbaasde het hem niet dat de kat meteen een brutale vraag stelde. Shadowclan stond daar immers om bekend toch. “Heb je aandachttekort in je Clan?” Hij lachte en schudde zijn kop. “Weet je, de Clans zijn gescheiden om een réden. ShadowClan onderhoudt geen vriendschappen buiten de Clan.” Nightpool draaide zijn ogen en fixeerde ze weer op de apprentice. “Maar wie zoek je eigenlijk als ik vragen mag? Of wat denk je hiermee te bereiken?” Eindelijk iets waar hij iets mee kon. "Ik zoek helemaal niemand. Ik kom hier wel eens als ik zin heb in iets nieuws." Miauwde de witte kater. "Heb jij te veel aandacht in je clan dan?" Vervolgde hij terwijl hij een wenkbrauw optrok. "Beetje verwend misschien?" Voegde hij er plagend aan toe. Nightpool was niet speciaal op zoek naar iemand, hij verwachtte ook niet de kennissen en vriendschappen te onderhouden. Zoals de apprentice had gezegd, er waren grenzen met een reden en Nightpool was dan ook niet van plan deze te negeren.


“I was born with an enormous need for affection.
Come and talk with me II Venompaw 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Come and talk with me II Venompaw DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Come and talk with me II Venompaw   Come and talk with me II Venompaw Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 21:53

De reden die de tom gaf, was voor Venompaw ergens wel wat te begrijpen. Hij wist dat hijzelf vaak ook naar Fourtrees of naar de Boundaries trok in de hoop om iemand van een andere Clan tegen te komen, al zou hij dat nooit hardop toegeven. Hij suste zichzelf altijd door aan te geven dat hij geen grenzen over zou steken of iets in die trant, maar dat hij gewoon zijn nieuwsgierigheid naar de andere Clans wilde stillen. Als hij meer tijd had doorgebracht in de bergen en zich meer bewust was geweest van zijn omgeving zou hij die tijd wellicht ook wel hebben benut om de andere Clans beter te leren kennen. En hoewel hij veel kon opsteken uit de verhalen die de elders aan hem vertelden – mits ze daar zin in hadden – vond hij het ook wel eens prettig om te luisteren naar verhalen van katten die niet in zijn Clan leefden. Hij grijnsde toen de ThunderClanner zijn woorden sprak, misschien ook wel een tikkeltje uitdagend, maar dat was te verwachten als je keek naar zijn eigen gedrag. “Juist niet,” antwoordde hij. “Ik probeer zo veel mogelijk kennis op te doen zodat ik zo snel mogelijk voor mezelf kan zorgen. Mijn doel is om binnen een bepaalde tijd warrior te worden en uiteindelijk ook een eigen apprentice toegewezen te krijgen. Hoe minder katten daarmee gemoeid zijn, hoe beter.” Hij grijnsde. “Was jij als apprentice ook niet ambitieus, dan?” Hij kon zich nauwelijks voorstellen dat er katten waren die geen ambitieuze doeleinden hadden. “En zijn er doelen die je de afgelopen periode gerealiseerd hebt of zijn er doelen die je nog moet realiseren? Zaken die net iets anders liepen dan je gedacht of gehoopt had?” Hoewel hij zo ongeïnteresseerd mogelijk over probeerde te komen – dit was een kat van een andere Clan after all – kon hij de nieuwsgierige blik in zijn ogen maar amper onderdrukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Come and talk with me II Venompaw   Come and talk with me II Venompaw Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come and talk with me II Venompaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: