Algemene Onzin Topic - Pagina 37



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedo 17 mei 2018 - 20:36

Ik ben zo moe ;''')

also hello everyone <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Yarrowlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 JPdTyxLg_o
Lianne
92
Actief
Every dream begins with a dreamer,
We have a hope we must defend.
No matter what, we'll come out swinging,
We haven't reached the end.

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Yarrowlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedo 17 mei 2018 - 21:01

O shit dat idee voor een bloodclan accountjes wordt alleen maar sterker D: ik heb zelfs al een kat en bijna een naam en geschiedenis uitgestippeld Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
m
69
Actief
“Sunshine is the best medicine”

CAT'S PROFILE
Age: ► 6 moon
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedo 17 mei 2018 - 21:06

Yarrowlight schreef:
O shit dat idee voor een bloodclan accountjes wordt alleen maar sterker D: ik heb zelfs al een kat en bijna een naam en geschiedenis uitgestippeld  Laughing

Vertel me meer misschien dat ik nog wat bijvoeging heb -a-


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 5wb4pa10
Terug naar boven Ga naar beneden
Yarrowlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 JPdTyxLg_o
Lianne
92
Actief
Every dream begins with a dreamer,
We have a hope we must defend.
No matter what, we'll come out swinging,
We haven't reached the end.

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Yarrowlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedo 17 mei 2018 - 21:15

Ravenkit schreef:
Yarrowlight schreef:
O shit dat idee voor een bloodclan accountjes wordt alleen maar sterker D: ik heb zelfs al een kat en bijna een naam en geschiedenis uitgestippeld  Laughing

Vertel me meer misschien dat ik nog wat bijvoeging heb -a-

Hij, of zij maar ik neig naar een hij, is de enigste van een nestje van vijf die het overleefd. Door een extreem zware geboorte overlijd zijn moeder en zit zijn vader met hem opgescheept. Zijn vader botviert zijn woede en verdriet op zijn zoontje als die ouder wordt. Hier houd hij een litteken aan over op zijn oog! Uiteindelijk neemt hij zijn zoon mee naar bloodclan territorium en laat hij hem daar achter, hopend dat een ‘boeddorstige bloodclanner’ het klusje voor hem klaart (; Als je begrijpt wat ik bedoel. Hij wordt gevonden door een bloodclanner en niet gedood maar meegenomen.. weet nog niet door iemand specefiek of wat maar dit is een kleine setup. Hij is best al op jonge leeftijd al messed up en dat wordt erger door een (eventuele) bloeddorstige mentor ;D

Dit is een beginnetje! Heb heel veel gepland >=D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
m
69
Actief
“Sunshine is the best medicine”

CAT'S PROFILE
Age: ► 6 moon
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedo 17 mei 2018 - 21:21

Yarrowlight schreef:
Ravenkit schreef:
Yarrowlight schreef:
O shit dat idee voor een bloodclan accountjes wordt alleen maar sterker D: ik heb zelfs al een kat en bijna een naam en geschiedenis uitgestippeld  Laughing

Vertel me meer misschien dat ik nog wat bijvoeging heb -a-

Hij, of zij maar ik neig naar een hij, is de enigste van een nestje van vijf die het overleefd. Door een extreem zware geboorte overlijd zijn moeder en zit zijn vader met hem opgescheept. Zijn vader botviert zijn woede en verdriet op zijn zoontje als die ouder wordt. Hier houd hij een litteken aan over op zijn oog! Uiteindelijk neemt hij zijn zoon mee naar bloodclan territorium en laat hij hem daar achter, hopend dat een ‘boeddorstige bloodclanner’ het klusje voor hem klaart (; Als je begrijpt wat ik bedoel. Hij wordt gevonden door een bloodclanner en niet gedood maar meegenomen.. weet nog niet door iemand specefiek of wat maar dit is een kleine setup. Hij is best al op jonge leeftijd al messed up en dat wordt erger door een (eventuele) bloeddorstige mentor ;D

Dit is een beginnetje! Heb heel veel gepland >=D

Oeh klinkt leuk c: Ik heb altijd accountjes die mee kunnen helpen hehe


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 5wb4pa10
Terug naar boven Ga naar beneden
Yarrowlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 JPdTyxLg_o
Lianne
92
Actief
Every dream begins with a dreamer,
We have a hope we must defend.
No matter what, we'll come out swinging,
We haven't reached the end.

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Yarrowlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedo 17 mei 2018 - 21:26

Ja? Welke accountjes heb je allemaal in de bloodclan zitten? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
m
69
Actief
“Sunshine is the best medicine”

CAT'S PROFILE
Age: ► 6 moon
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedo 17 mei 2018 - 21:27

Yarrowlight schreef:
Ja? Welke accountjes heb je allemaal in de bloodclan zitten? c:

Genoeg xD ik zal je wel even een lijstje doorsturen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 5wb4pa10
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimedo 17 mei 2018 - 22:38

Summer kan ook altijd helpen \^^/


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 7:18

Goodmorning ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 7:47

Goodmorninggg


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Z0ZImY9Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 10pvxmw

Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogear
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Tenor10
Daniëlle
70
Actief
My grand plan
Is that I will be remembered
My grand plan
Just you wait and see

CAT'S PROFILE
Age: ✒ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dogear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 8:06

Goodmorning!

oh my. Het moment dat je uit verveling in een Engels-Nederlands woordenboek gaat bladeren en dan zoveel goede eventuele namen ziet dat je meteen accountkriebels hebt


My grand plan is that I will be remembered
My grand plan, just you wait and see
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Chanterellekit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 VRUP4s
Marieke
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chanterellekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 8:43

morning


Ik ben een trage poster, sorry
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 VBKP2q
"Topic Search"
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 8:56

Nog een ochtendje werken en dan lang weekend, daar heb ik zin in yay


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 9:06

Bijna klaar met het setje van Tornado Smile


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 2gxnp75.Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 10pvxmw.Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 23h0tfk.Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 UaIptLZ.Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 COxUkZt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chanterellekit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 VRUP4s
Marieke
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chanterellekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 9:08

goedemorgen


Ik ben een trage poster, sorry
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 VBKP2q
"Topic Search"
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 10:13

Ik heb echt medelijden met Chawl en zijn sibs. Ze zijn zielig :') ...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 10:19

Chawl schreef:
Ik heb echt medelijden met Chawl en zijn sibs. Ze zijn zielig :') ...

Wil hij een knuffel van Summer? (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 2gxnp75.Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 10pvxmw.Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 23h0tfk.Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 UaIptLZ.Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 COxUkZt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 10:20

Hij is jaloers op haar, haha XD maar misschien wel grappig voor een topic c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 10:23

Chawl schreef:
Ik heb echt medelijden met Chawl en zijn sibs. Ze zijn zielig :') ...
Shallow biedt gratis therapie aan


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 10:25

It's working, een klein beetje dan XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: